Heel bijzonder verhaal Rosa! Mijn moeder had de dag ik haar vertelde dat ik zwanger was (met 5 weken) een knuffel in het ziekenhuis (mijn oma lag daar) gekocht en meegenomen naar ons. Ze had een voorgevoel...
Hahaha Ja mijn oma wist het ook al voor dat we het verteld haden Ze had tegen me ma toen gezecht die wist het net een dag Volgens mij is ze onderweg Ik heb gevraagt hoe ze het wist ze zij tegen me zag het aan je neus Ja ja Maar het raren is dat ze bij verschilende mensen het al zag Voor dat ze het zelf wisten Ofals ze zelf maar net wisten dat je zwanger was En ze had het altijd goeden bleef dan ook goed gaanals ze het zag Dus we hebben nu goede hoop Ze had wel tegen me ma gezegt van ja en dat in deze tijden Toen had me ma gezecht dat zij je ook tegen mij toen ik de eerste kreeg Toen was het ook niet een goede tijd En jou ma heeft tegen jou toen ook het zelfde gezecht toen je zwanger was wan mij Ja daar moest me oma me moeder wel gelijk in geven hahaha Maar is ook wel een schat hoor ze weet hoe moeilijk we het gaan krijgen En ze zij ja hadden jullie nou niet nog even van jullie vrij hijd willen genieten Ik zo nee wij wille dit Toen was ze blij voor ons Hoop dat ik in het ziekenhuis beval zo als ik zelf wil Zo dat oma dan ook de kleine kan zien Die moet anders wachten tot dat ik en die kleinenaar buiten mogen Daar oma niet bij mij naar binnen kan
Zo eindelijk bijgelezen.. Heb er maar een notitieblok bijgepakt! @Diortje Ik mis mijn zonnebank ook! Niet dat ik normaal heel bruin ben maar gewoon net een gezond kleurtje. Zie anders echt té wit. Maar goed nu doe ik het niet meer. Was dus erg blij met het zonnetje van gisteren! @Leinos83 Heerlijk vakantie! Wij over ongeveer 2 maandjes een week en dan als het goed is 2 weken voor mijn verlof. Heb ik vast gezet zodra ik wist zwanger te zijn. @Echo NOG 2 WEKEN! Dan eindelijk iedereen vertellen! @Pretecho Wij hebben 12 juni een pretecho bij +16 weken voor geslachtsbepaling. Hebben jullie trouwens een voorgevoel? Bij mij gaat het echt van meisje naar jongen dus kan daar geen pijl op trekken.. Mijn moeder zei het wel altijd geweten te hebben. @Firsttime Slapen.. Geen last van gelukkig! Moet wel eruit om te plassen.. @WMC Welkom! @souries Wel leuk hoor een bikini wie weet hoelang je hem nog aankunt! @Rosa1981 Bijzonder, dat je leerling dat zei! Lijkt me heel speciaal en vooral dat de sommen daarna gewoon weer belangrijk waren! Vanavond lekker op de bank. Finale Cheat on Me kijken! I love it!
Jaaaaa, de echo was goed! Een kloppend hartje en een bewegend beentje! Echt een opluchting... Volgens de berekening zou ik nu 8w5d zijn, een dag minder dan ik dacht. Over 2 weken de termijnecho... Nu ga ik me echt toevoegen aan de lijst, dat durfde ik nog niet
Ben toch onder de zonnebank gegaan en moet zeggen was heerlijk! Ga het niet te vaak doen maar af en toe... Vanmiddag echo gehad! Wat was dat leuk zeg.. Echt al een minimensje! Het was ook helemaal aan het bewegen,met zn beentjes aan het trappelen heerlijk om te zien! Hartje gehoord .. Wow wat bijzonder zeg ben nog helemaal in de wolken.. Ben 2 dgn eerder uitgerekend als ik dacht dus 16 nov.. Zal het zo aanpassen op de lijst.. Alles was helemaal goed! Zit echt op een wolkje nu!!
------------------------------------------------------------------------------------- 15 (1) -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis of thuis en het is een meisje/jongen? 16 (6) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Marjol, 32 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis enhet is een meisje/jongen? -Heli, 27 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? 17 (3) -SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -JJ1308, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -NoraW, 32 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 18 (4) -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen? -Ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 19 (2) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 20 (1) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 21 (5) -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Riantje87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Elleinad, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -XBloempje, 19 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/ jongen? 22 (6) -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een meisje/jongen? -Lilly156, 28jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje -Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing -Elyn, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! 23 (3) -Vlinder1309, 29 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Mamemi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 24 (1) -Carino, 29 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 25 (2) -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verassing 26 (2) -Princess79, 33 jr, 2e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 27 (2) -JackieSt, 31jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Mopje, 33 jr, 2e kindje, BV, Thuis of ziekenhuis, En het is een meisje/jongen? 28 (2) -Tines mama van 2, 30 jr, 3e kindje, FV, ziekenhuis (med ind) en het is een meisje/jongen? -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje/jongen? 29 (1) -Desstiiny, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 30 (3) -Bloementuin, ? jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Firstime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 44 zwangeren! 6 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80 Afspraken: april 15: JJ1308 (vk+echo) riantje1987 ( intake vk + echo ), Cygnet2 (vk), Juis (echo) 16: Dyson (echo) Lis1989 (vk+echo) lise87 (echo) 17: Firsttime (vk) 18: vinisa (echo) 19: NoraW (echo) Leinos83 (intake+echo) 22: Angelasm (vk), Vlinder1309 ( echo) Diortje (echo), SuusD (termijnecho) 23: Nena85 (termijn echo), Juis (VK), Marjol (proeftermijnecho) 24: Deurmat (Gyn, informatie med indic + echo), MaMeMi (echo) 25: SuusD (echo), marjol (termijnecho) 26: Lilly156 (echo), Rodiana (vk), Rosa1981 (vk+echo) 29: Elyn (echo), marjol (intake), XBloempje (termijnecho), Kaatje87 (termijnecho), vinisa (termijnecho), Cygnet2 (termijnecho) mei 1: JackieSt (vk + echo) Diortje (vk) Stefjuh (termijnecho), Deurmat (termijnecho) 2: Lovely30 (echo) Maike (termijnecho) 6: ACH (termijnecho) riantje1987 ( termijnecho vk ) 7: Maike79 (vk) Mopje (termijnecho vk) 8: riantje1987 ( termijnecho gyn ) 13: Souries (termijnecho) 15: Dyson (echo) 16: SuusD (echo) 21: Cygnet2 (vlokkentest) juni 6: Souries (Controle) ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (lijst kopiëren en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen! ---------------------------------------------------------------------------------- Dit is dan de lijst van 22-4 DAMES; kijk nog even naar de tekst voor de ontbrekende informatie
Onze bevallingslijst!! ------------------------------------------------------------------------------------- 15 (1) -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis of thuis en het is een meisje/jongen? 16 (6) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Heli, 27 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 17 (3) -SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -JJ1308, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -NoraW, 32 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 18 (4) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen? -Ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 19 (2) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 20 (1) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 21 (5) -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Riantje87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Elleinad, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -XBloempje, 19 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/ jongen? 22 (6) -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een meisje/jongen? -Lilly156, 28jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje -Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing -Elyn, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! 23 (3) -Vlinder1309, 29 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Mamemi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 24 (1) -Carino, 29 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 25 (2) -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verassing 26 (2) -Princess79, 33 jr, 2e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 27 (1) -JackieSt, 31jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 28 (2) -Tines mama van 2, 30 jr, 3e kindje, FV, ziekenhuis (med ind) en het is een meisje/jongen? -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje/jongen? 29 (1) -Desstiiny, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 30 (3) -Bloementuin, ? jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Firstime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 44 zwangeren! 7 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol Afspraken: april 15: JJ1308 (vk+echo) riantje1987 ( intake vk + echo ), Cygnet2 (vk), Juis (echo) 16: Dyson (echo) Lis1989 (vk+echo) lise87 (echo) 17: Firsttime (vk) 18: vinisa (echo) 19: NoraW (echo) Leinos83 (intake+echo) 22: Angelasm (vk), Vlinder1309 ( echo) Diortje (echo), SuusD (termijnecho) 23: Nena85 (termijn echo), Juis (VK), Marjol (proeftermijnecho) 24: Deurmat (Gyn, informatie med indic + echo), MaMeMi (echo) 25: SuusD (echo), marjol (termijnecho) 26: Lilly156 (echo), Rodiana (vk), Rosa1981 (vk+echo) 29: Elyn (echo), marjol (intake), XBloempje (termijnecho), Kaatje87 (termijnecho), vinisa (termijnecho), Cygnet2 (termijnecho) mei 1: JackieSt (vk + echo) Diortje (vk) Stefjuh (termijnecho), Deurmat (termijnecho) 2: Lovely30 (echo) Maike (termijnecho) 6: ACH (termijnecho) riantje1987 ( termijnecho vk ) 7: Maike79 (vk) 8: riantje1987 ( termijnecho gyn ) 13: Souries (termijnecho) Firsttime (termijnecho) 15: Dyson (echo) 16: SuusD (echo) 21: Cygnet2 (vlokkentest) 23: Firsttime (vk) juni 6: Souries (Controle) ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (lijst kopiëren en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen! ---------------------------------------------------------------------------------- Dit is dan de lijst van 18-4 om 11:48 uur DAMES; kijk nog even naar de tekst voor de ontbrekende informatie[/QUOTE]
@ mopje jullie duidelijke echo komt ook hoor! Tis zoo leuk!! @ ach het kan geen kwaad hoor heb ik me laten vertellen.. Maar het is natuurlijk maar net of je je er fijn bij voelt..
@mopje sorryy lees nu pas datje vandaag ook een echo hebt gehad!! Wel echt super leuk he! Dat het zo klein al kan bewegen.. Het is echt een wondertje!
Hoi! Zag dat ik nog niet op de lijst sta... Wil iemand dat voor mij doen? Via de tel. Gaat t lastig! Anna123. 23 november. 2e kindje ziekenhuis flesvoeding 30 jaar Woensdag weer n echo!!! Thanks!! Nu snel slapen want superrrr moe! Reageer morgen op iedereen ! Xx
Goedemorgen! Werkweek is helaas weer begonnen.. Mocht er gister wel weer wat van zeggen dat ik goed slaap.. Want dat lukte dus niet! Fijne dag!
goedemorgen! kom mn bed weer niet uit hoor en als ik wil uitslapen lukt het niet :s ben benieuwd wanneer de energie weer wat omhoog gaat! fijne dag vandaag!
Goedemorgen! Ik kan ook wel wat energie gebruiken... ook weer een rotnacht gehad en vanaf 4u alleen maar aan het draaien. Pff. Wordt een lange dag vandaag.
Welkom aan de nieuwe dames! Dat er mooie gezonde baby's geboren mogen worden! Ik mag morgenmiddag om 15.00 op echo, tweede keer, en ik ben weer vreselijk zenuwachtig. Dan voel ik vandaag iets minder gevoelige borsten en dan ben ik weer helemaal bang, net als de vorige keer terwijl het hartje mooi klopte. Als ik geen echo zou krijgen zou ik me minder zorgen maken als nu, zo stom. Ik voel me echt een freak, en ik bedoel dit niet vervelend naar de dames die pas bij 11-12 weken een echo krijgen. Ik denk dat ik door diabetes weinig vertrouwen heb in mn lichaam.
Onze bevallingslijst!! ------------------------------------------------------------------------------------- 15 (1) -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? 16 (6) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Heli, 27 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 17 (3) -SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -JJ1308, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -NoraW, 32 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 18 (4) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen? -Ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 19 (2) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 20 (1) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 21 (5) -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Riantje87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Elleinad, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -XBloempje, 19 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/ jongen? 22 (6) -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een meisje/jongen? -Lilly156, 28jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje -Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing -Elyn, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! 23 (4) -Vlinder1309, 29 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Mamemi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 24 (1) -Carino, 29 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 25 (2) -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verassing 26 (2) -Princess79, 33 jr, 2e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 27 (1) -JackieSt, 31jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 28 (2) -Tines mama van 2, 30 jr, 3e kindje, FV, ziekenhuis (med ind) en het is een meisje/jongen? -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje/jongen? 29 (1) -Desstiiny, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 30 (3) -Bloementuin, ? jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Firstime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 44 zwangeren! 7 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol Afspraken: april 23: Nena85 (termijn echo), Juis (VK), Marjol (proeftermijnecho) 24: Deurmat (Gyn, informatie med indic + echo), MaMeMi (echo) 25: SuusD (echo), marjol (termijnecho) 26: Lilly156 (echo), Rodiana (vk), Rosa1981 (vk+echo) 29: Elyn (echo), marjol (intake), XBloempje (termijnecho), Kaatje87 (termijnecho), vinisa (termijnecho), Cygnet2 (termijnecho) mei 1: JackieSt (vk + echo) Diortje (vk) Stefjuh (termijnecho), Deurmat (termijnecho) 2: Lovely30 (echo) Maike (termijnecho) 6: ACH (termijnecho) riantje1987 ( termijnecho vk ) 7: Maike79 (vk) 8: riantje1987 ( termijnecho gyn ) 13: Souries (termijnecho) Firsttime (termijnecho) 15: Dyson (echo) 16: SuusD (echo) 21: Cygnet2 (vlokkentest) 23: Firsttime (vk) juni 6: Souries (Controle) ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (lijst kopiëren en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen! ---------------------------------------------------------------------------------- Dit is dan de lijst van 23-4 om 09:10 uur DAMES; kijk nog even naar de tekst voor de ontbrekende informatie
@Anna.. je staat erop! Zo, zoon naar school gebracht, naar de bakker geweest en nu wachten tot onze voorruiten vernieuwd zijn. Ik geloof niet dat het een erg uitgebreide klus is.. dat is maar goed ook... ik vind het altijd irritant wanneer er mensen in en om mijn huis bezig zijn. Hier alles goed... niet geweldig geslapen (jeuk) maar niet meer zo naar misselijk. Dat scheelt zo veel. @echo's.. fijn al die mooie plaatjes en ook vandaag wens ik iedereen weer veel plezier.