@ach: sorry riantje bedoel ik.. Pfff zwangerschapschaos!! @mopje: ja het bevalt wel.. Ze is alleen een beetje ziekjes dus wil de hele tijd bij je zitten!! Hebben jullie ook een strakke buik?? Dan bedoel ik dat het voelt alsof hij aangespannen is de hele tijd?? Ik heb alvast maar olie gekocht want m'n huid voelt zo aangespannen.
Ja herken ik wel.. Lastig om uit te leggen had altijd een platte buik maar kon wel wat vel beetpakken zeg maar.. Nu groeit buik en dat vel mee heel apart maar daaronder is het hard haha!
@XBloempje....geef die kerel van jou eens een schop onder z'n kont. Bah...miederskindje... er is een heel goeie reden waarom vrouwen dit doen...
@xBloempje Zo een heb ik er ook thuis hoor.. ik zat net bijna te janken omdat ik vanavond moet gaan sporten en niet voor de 7e keer m'n team in de steek wil laten, maar ik ben gewoon zoooo moe! Weet je, ik kan het mijn vriend niet kwalijk nemen. Dit is onze eerste zwangerschap en voor hem is ook alles nieuw. Voor iedereen is een zwangerschap anders en wij hebben wat ervaringen met mensen die er fluitend doorheen gingen. Althans vanaf het moment dat ze het vertelden, daarvoor weet je het natuurlijk niet zo goed. Maar blijf met hem praten erover en laat hem stukjes op internet lezen waarom jij zo moe bent. Je hebt hem nog hard nodig de komende tijd, dus met ruzie schiet je niks op
balen zulke kerels... ik heb al 1 zwangerschap gehad, die niet echt op rolletjes liep, dus mijn man is wel heel meelevend, en gelukkig gaat het nu beter dan toen! Wij hadden het toen met mijn zwager, die vond dat ik me maar aanstelde, hij had een collega die met 35 weken nog tennisde... Totdat ik met 34 weken beviel...
Hoi meiden! Zag een mooie echo voorbijkomen! Wij mogen vrijdag,kan bijna niet wachten... Wordt ook ineens zo onzeker!!! Zit me steeds af te vragen hoe het zal zijn en of alles wel goed is... Die strakke buik herken ik wel! Vooral aan t einde van de dag. Heb een soort zeurend gevoel...weet noet zo goed hoe ik t moet omschrijven. Riantje,hoe was het??
Mijn vriend was bij de eerste 2 mk ook zo... Nu accepteert hij alles en doet alles voor me. Ik piep hij doet Nu zijn t alleen de 2 vriendinnen die het weten dat alles tussen m'n oren zit... Grrr!!! Net intake gehad en afspraak voor echo voor de 9e week zodat ik na m'n moeilijke week zeker weet dat het goed zit. Dus volgende week weer kijken naar de kleine!!
Onze bevallingslijst!! ------------------------------------------------------------------------------------- 15 (1) -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? 16 (6) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Heli, 27 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 17 (3) -SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -JJ1308, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -NoraW, 32 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 18 (4) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen? -Ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 19 (2) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 20 (1) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 21 (5) -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Riantje87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Elleinad, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -XBloempje, 19 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/ jongen? 22 (6) -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een meisje/jongen? -Lilly156, 28jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje -Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing -Elyn, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! 23 (4) -Vlinder1309, 29 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Mamemi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 24 (1) -Carino, 29 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 25 (2) -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verassing 26 (2) -Princess79, 33 jr, 2e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 27 (2) -JackieSt, 31jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Mopje, 34jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een meisje/jongen? 28 (2) -Tines mama van 2, 30 jr, 3e kindje, FV, ziekenhuis (med ind) en het is een meisje/jongen? -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje/jongen? 29 (1) -Desstiiny, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 30 (3) -Bloementuin, ? jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Firstime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 44 zwangeren! 7 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol Afspraken: april 23: Nena85 (termijn echo), Juis (VK) 24: Deurmat (Gyn, informatie med indic + echo), MaMeMi (echo) 25: SuusD (echo) 26: Lilly156 (echo), Rodaina (vk), Rosa1981 (vk+echo) 29: Elyn (echo), XBloempje (termijnecho), Kaatje87 (termijnecho), vinisa (termijnecho), Cygnet2 (termijnecho), ydee (termijnecho) mei 1: JackieSt (vk + echo) Diortje (vk) Stefjuh (termijnecho), Deurmat (termijnecho) Leinos83 (termijnecho) 2: Lovely30 (echo) Maike (termijnecho) Juis (echo) 6: ACH (termijnecho) riantje1987 ( termijnecho vk ) 7: Maike79 (vk) Mopje (termijnecho vk) 8: riantje1987 ( termijnecho gyn ) 13: Souries (termijnecho) Firsttime (termijnecho) 15: Dyson (echo) 16: SuusD (echo) 21: Cygnet2 (vlokkentest) Juis (VK) 23: Firsttime (vk) 24: Leinos83 (vk) 27: ydee (vk) juni 6: Souries (Controle) ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (lijst kopiëren en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen! ---------------------------------------------------------------------------------- Dit is dan de lijst van 23-4 om 12:47 uur DAMES; kijk nog even naar de tekst voor de ontbrekende informatie
Ik moet zeggen... van manlief hoefde die 3e niet persé en hij vindt dat zwanger zijn maar ongemakkelijk en onhandig (wat het ook is) maar hij is wel superlief voor me. Haalt koekjes, zorgt dat ik rust krijg, overlegt alles. Heel lief. mmmmm... net de e-tickets geprint.. heerlijk!
Inderdaad: hoe is het met Riantje? @xBloempje; balen dat je vriend er geen begrip voor heeft. Ik heb nu 1 motto: Geen baarmoeder = geen mening Hij kan nooit voor jou voelen wat je voelt. En die opmerkingen van: in Afrika gaan ze ook gewoon door blablabla daar heb je nu helemaal niks aan. Je voelt je zoals je je voelt en daar kun je helemaal niks aan doen.
Soms denk ik dat de vermoeidheid echt tussen mijn oren zit. Ook als ik mensen om me heen hoor of mijn moeder hoor praten. Maar ja, feit blijft wel dat we alles pas horen na drie maanden en dat we niet weten hoe de eerste weken waren bij anderen... En wat dan nog: als we om half 10 in slaap vallen komt dat echt niet omdat we niks gewend zijn... Dat zegt echt wel wat! Riantje, hoe gaat het?
Hahahaha,geen baarmoeder geen mening,die ga ik zeker onthouden!!! Ik denk soms zelf ook dat t tussen mn oren zit..maar als ik dan jullie ervaringen allemaal lees denk ik zie je wel! T ligt niet aan mij!!!
Nee hoor, het zit echt niet tussen de oren! Ik hoor het van iedereen. Maar ja, meestal weet je het pas als die "zware" tijd al voorbij is. Gelukkig kunnen wij lekker bij elkaar "zeuren" Hebben jullie ook zo'n inkakmoment rond 6 uur? Ik kan dan echt even niks meer, eten is gekookt en zoontje heeft gegeten, manlief is vaak pas kwart over 6 of later thuis. Dan kan je me echt opvegen! Vandaag gekookt, maar in vond het zo stinken dat ik geen hap heb gehad! Wel een beetje yoghurt en fruit. Misschien komt het ook omdat je na hypotheek gesprek en vloerenjacht vanochtend bij de mac hebben gelunchd
Haai Dames, Sorry dat ik niks van mij liet horen , maar ben een weekje thuis geweest en het ging niet zo goed lig weer binnen sinds gisteren aan een infuus en voel me al een stukje beter! Hoelang het zal blijven duren weet ik niet ik was op 1 week tijd van 67kilo 200 naar 63 kilo gezakt van gewicht Dat wist ik niet eens toen ik gisteren binnen ging toen gingen ze mij wegen en schrok me kappot er zat ook Ketonen in een mn urine dus werd tijd dat ik binnen ging.. ik had van s'morgens een gevecht om niet te moeten kotsen en rond 6u s'avonds verloor ik het gevecht Hoe het met Aapiej gaat dat weet ik pas volgende week denk ik volgende week heb ik mn volgende echo ,dus is wachten tot dan wat mannen betreft mag ik dan zeggen dat ik een super goed mannetje heb hij doet voor mij en de kindjes alles , want ik kan helemaal niks meer omdat ik elke dag moet vechten tegen die misselijkheid ik zou die toch eens op zn plaats zetten hoor, tegen mij zou er geen enkel man dat moet zeggen en vooral nu niet is toch normaal dat je lichaam er van af ziet? zou eens willen zien hoe een man het zou er vanaf brengen hebben ze een griepje liggen ze al te janken in hun bed Meiden hou jullie sterk en laat jullie zeker door niemand kleineren wat jullie voelen is echt Heb niet alles kunnen trg lezen omdat het over iets meer dan 1 week gaat weet niet hoelang ik nu zal kunnen mee praten(typere dus) maar ik zal mn best doen!
@Lovely: balen meid dat het weer niet lekker gaat. Ik hoop dat het heel snel beter gaat. Ik heb trouwens vandaag onwijs veel honger. De dagen hiervoor kon ik heel weinig avondeten eten en vandaag heb ik super veel honger. Zijn er meer meiden die daar last van hebben?