@riantje1987 Heerlijk zo'n druk weekend voor de boeg! Dan vliegen de dagen voorbij! Ik voel wel een druk in mijn buik, verder vooral hongerig! Dat merkte de weegschaal goed helaas. Probeer gezond te eten en dan maar gewoon wanneer ik echt honger heb. @anna123 Heerlijk thuismama, zou ik ook wel willen! @Anja358 Besef komt langzaam probeer vertouwen te hebben hoe moeilijk dat soms is. Dat mag, ik kom uit Zeeland! Het andere uiterste..
Zwaantje ja hoop dat meer meiden uit het nod form zich hier mogen melden Hier ook iedere x rond half7 7 uur waker en dan maar blijven ligen Verder kom ik uit zuid holland En wil ik wel mee gaan doen aan mvm Gaan er hier meer dames aan mee doen Zij er hier ook dames die er nog een extra testje tegenaan gaan gooien Heb nog 2 testen ligen 1cb en 1 kv Wil van de week de kv test doen mischien wel morgen en dan pas de cb als die 3+ aan geeft dit is over een week ongeveer
@ Zwaantje, welkom! Gefeliciteerd met je zwangerschap! @ Anja, geeft niks hoor van je ego bericht! Daarvoor zijn we er ook! Heftig zeg 3 miskramen! Hoop dat deze zwangerschap goed gaat! Ik kom uit Overijssel.
Lijst pas ik straks aan Ik heb nog nooit zoveel testen gedaan. Eerste twee zwangerschappen twee keer getest. Op NOD en een weekje later. Nu vind ik het toch wel spannend door de mk en dit echt de laatste kans..... Vandaag NOD:
Helloww Ik bel de vk pas eind volgende week. Bij ons krijg je altijd met 7 weken een echo om te kijken of de zwangerschap intakt is. Helemaal super is dat! En hier ook al een anatal testen ertegenaan gegooid. Ze worden alsmaar donkerder. Is voor mij een soort houvast na die vroege miskraam in januari. Ik zal de echo dan ook wel een stuk spannender vinden als de echo bjj mijn zoontje.. Ik ga zondag weer even testen en dan in de loop van volgende week ook weer.
Net zitten eten hihihi Had tomaten soep wat at ik gelijk er na chocolade eitjes Wat een kombie maar het smaakte goed hihihihi En pffff ik word die sneeuw zo zat hier sneeuwt het weer maar word er nu tog wel een beetje deprie van en moet zo tog echt naqr buiten vandaag een bank hang dagje Ben echt nog steets zo moe pfff En dan zo een druk weekend hahahah wel leuk maar word al moe als ik er aan denk Heb op oudjaars avond help ik heb me vrouw zwanger gemaakt opgenomen En dat lig ik nu op de bank te kijken Zo leuk en herkenbaar hahahaha De hond licht lekker bij me benen te slapen en gooi denk zo ook nog maar even me ogen dicht Voel me iedergeval beter dan gister Zit wel onder de blauwe plekke van de val van gister Maar gaat gelukig verder wel
Hoi dames, Nou ik had een grote mond dat ik zou wachten met afspraken maken, maar heb het toch maar gedaan. 22 maart naar HA, omdat het de eerste is wil hij me graag even zien. 2 april intake vk 26 april eerste echo. Ben net ook gebeld door Mvm, zij komen ook 22 maart. Vind het een beetje lastig omdat zij allemaal uitgaan van eerste dag laatste menstruatie, dat was 10 februari. Heb mijn eisprong ong 1 maart gehad, dus cyclus van 33 dagen. Ik reken dan dat ik vandaag vier weken ben, zij gaan uit van vijf. We gaan het onze ouders vertellen vandaag!! Ga morgen met mijn moeder op stap en ben zoooo misselijk dat ik het niet kan verzwijgen. Hebben leuke sokjes gekocht met I love opa en I love oma. Doen er nog meer mee aan Mvm?
In alle opwelling postte ik net in de verkeerde topic! Nou, dan maar nog een keer: Leuk om met alle mede lotgenoten te lezen haha, vooral die in dezelfde fase zitten!Ben zelf nu 3 dagen over tijd, en na 3 positieve testen durf ik te geloven dat ik dan toch écht zwanger ben. Wij gaan nu voor ons eerste kind dus alles is nog heel nieuw voor mij, spannend!! de uitgerekende datum is 19 november.
Onze bevallingslijst!! ---------------------------------------------------------------------------------- 15: Lise87, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? Kaatje87, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 16: Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Marjol, 32 jr, 2e kindje, FV (med indicatie), ziekenhuis/thuis enhet is een meisje/jongen? Heli, 27 jr, 2e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? Dyson, 26 jr, 1e kindje, NV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? 17: SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? 18: Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? Deurmat,22 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen? 19: Rodaina, ? jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? 20: 21: ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Riantje87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Elleinad, 25 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 22: Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis/ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Beebielove, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? Lilly156, 28jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje Souries, 29 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje/jongen? 23: Zwaantje76, 36 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 22 zwangeren! Afspraken: 15 maart Moeders voor Moeders - Kaatje87 19 maart Moeders voor Moeders - Lise87 20 maart Intake - Dyson 25 maart Intake + echo Kaatje 87 26 maart Intake + echo - Kukel Echo - Anja358 27 maart Echo - Riantje87 30 maart Intake - Anja358 2 april Intake + echo - Lise87 Intake + echo - Marjol Echo - Zwaantje76 3 april intake - SuusD 4 april Intake + echo - Diortje 22 april Echo - SuusD 26 april Echo - Lilly156 ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (qoute en dan jezelf erbij zetten) ---------------------------------------------------------------------------------- Dit is dan de lijst van 15-3 om 13:31 (pagina 34) DAMES; kijk nog even naar de vraagtekens voor de ontbrekende informatie Bijgewerkt @Rodaina: gefeliciteerd! Welkom. Hoe oud ben je, ben je voornemens borstvoeding of flesvoeding te geven en waar zou je graag willen bevallen: ziekenhuis of thuis?
Middag! Heb m'n kladblok maar weer te voorschijn gehaald om even op iedereen te kunnen reageren @Mcm gefeliciteerd! Canada, dat is leuk. Hoe kom je daar verzeilt? Ken het gevoel, hier ook een miskraam dus reageer echt op elk krampje op pijntje... maar ja, als het zo moet zijn, hou je het toch niet tegen @Nena bah, jij hebt het gelijk goed te pakken. sterkte! @deurmat wat fijn dat je niet financieel afhankelijk van je baan bent. Ik heb het echt niet zo zin op mijn werk en wilde net rond gaan kijken naar wat anders, maar dat is nu niet heel erg handig! Dus ik ga het gewoon uitzitten tot die ukkepuk er hopelijk uit is @ilse en Lilly Mooie test! @ach lijkt me heerlijk, kerst met gezinnetje vieren! Durf alleen nog niet zover vooruit te kijken, maar hoe gezellig zou dat zijn! @zwaantje gefeliciteerd! @Cygnet echt he! die tijd...pfff vorige week zat ik nog te klagen dat de tijd zo snel gaat en het alweer maart is, nu denk ik dat ik elke week denk, schiet eens op! @provincie Uit Zuid-Holland @mvm Vorige keer een week mee kunnen doen :S Ik heb het idee dat ik alles anders wil doen als toen, dus ik ben er nog niet uit. eigenlijk zou het wel moeten vind ik... @vertellen Hopelijk hoef ik het op mijn werk voorlopig nog niet te vertellen. Mn contract loopt halverwege mei af en hoewel mn baas al heeft gezegd dat ik mag blijven, vertrouw ik hem voor geen meter. Mn ouders hadden we vorige keer gelijk verteld, maar toen dat na 8 weken fout ging, heb ik me voorgenomen nu tot 12 weken te wachten. @klachten: Af en toe een beetje misselijk, wisselend moe en onrustig en af en toe wat krampen. Dacht net echt dat ik toch ineens ongi zou worden, maar het is nu weer weg. Wat irritant zeg. Hebben jullie dat ook? @vakantie: Wij wilden een verre reis gaan maken in september, maar dat wachten we nog maar even af. Gelukkig nog niet geboekt, maar heb nu meer voorkeur om in juni weg te gaan Hier: probeer me er toe te zetten om te gaan schoonmaken en opruimen...geen zin! maar moet gebeuren dus gooi zo de radio aan en even knallen. Moet ook nog naar buiten maar het sneeuwt al de hele dag dus heb geen zin Wordt wel megaonzeker van alles. Als ik kramp heb schiet ik in de stress, maar als ik niks voel ook...wat een drama ben ik haha! Vanmorgen lekker voetreflextherapie gehad bij een vriendin, was benieuwd of ze wat zou merken, maar het enige dat ze zei was dat mijn darmen mega van slag waren, haha..gek he!
@souries: bedankt! Gelukkig ben ik alweer de oude. Was een flink virusje maar alles is er blijkbaar uit gelukkig heb ik verder geen last van kwalen! Ja de eerste weken zijn best stressvol. De tijd kan me niet snel genoeg gaan!!
Wat lief dat je iedereen beantwoorde Souries! Tja het is een voordeel dat ik nog geen vaste baan heb omdat ik dan als de baby er is me daarop kan focussen. Momenteel werk ik wat bij met een horeca baantje, en ik heb een bedrijf waarmee ik trainingen bij mensen thuis geef. Dat loopt wel goed maar als ik niet werk verdien ik niets natuurlijk dus tijdens zw verlof is het even schipperen maar gelukkig verdient vriendlief voldoende en hebben we spaargeld. Ik zie het wel hoe het loopt. Daarna kan ik een baan zoeken met mijn hbo opleiding. Ik wil dan sowieso maar parttime werken. Ik hoop dat je het meer naar je zin krijgt op je werk souries want 9 maanden plus de periode daarna is lang hoor als je het niet zo leuk hebt denk ik. Ik merk ook die onzekerheid wel hoor, ene kant voel ik me helemaal super en trots, andere kant tja bang dat de clear blue test vals negatief gaf bijv maar tuurlijk kan dat niet, ik voel het gewoon echt in me. Mijn zwangerschap is toch wel anders als de gemiddelde vrouw, ik heb diabetes waardoor ik helemaal medisch onder controle moet gaan bij een Gyn en meer echo's en onderzoekjes. Ik heb het nog niet verteld aan mijn diabetes behandelteam omdat ik eerst de huisarts wil afwachten. Mijn bevalling zal ook absoluut in het ziekenhuis moeten en waarschijnlijk ingeleid bij 38 weken.
Pff 'druk' aan het werk dus geen tijd om overal op te reageren! @Rodania Gefeliciteerd, welkom! @Lilly156 Ah ben benieuwd naar de reactie van je ouders laat maar weten! Leuk he die sokjes, heb ook een paar gekocht met ilove opa @souries Kom op, lekker schoonmaken zit je straks met goed gevoel op de bank, hihi!
Ja, ik ga nú wat doen! Als ik binnen twee uur weer hier zit te kleppen sturen jullie me maar weg haha!
Zo wat is de lijst gegroeid. Februari was een vruchtbare maand Ik heb vanochtend nog weer een test gedaan en hij was mooi donkerder geworden, maar wat is de kwaliteit van de kv2v5 toch achteruit gehold zeg t.o.v. 3 jaar geleden. Ik las dat er al een aantal naar babykamers aan het kijken zijn. Leuk is dat he. Ik heb alles nog van mijn eerste, maar weet nog hoe leuk het was. Wij hebben toen trouwens alles met een week of 16 besteld en toen rond een week of 27 zwanger binnen gekregen. Voor de lijst: Ziekenhuis bevalling
Als ik het goed heb kan ik me ook in dit gesprek mengen!! zo we het hebben berekend is mijn uitgerekende datum 18 november.. we vinden het megaspannend allemaal.. het word ons eerste kindje.. k heb weinig last van kwaaltjes alleen zo nu en dan een spontane bloedneus en last van mn rug.. ik kreeg pas 4 dagen na mijn nod een positieve test.. en het is nog niet echt tot me doorgedrongen dat we nu echt in verwachting zijn.. zolang ik me kan herinneren wil ik al graag kinderen.. en nu is het dan toch zover!! spannend!! ik wil langs deze weg iedereen feliciteren met hun positieve testen en ik hoop met jullie op weinig kwaaltjes en een goede zwangerschap!! geniet ervan meiden!!