Haha lise1989 nee hoor.. Als je er de hele dag in staat ruik je het niet meer.. Dus daar heb ik gelukkig geen last van
Weer mooie echo's en een tweeling, zo leuk! Ik heb lekker een dagje vrij, manlief heeft al vakantie, dus we zijn met z'n drieën thuis. Beetje jammer dat ik misselijk op de bank lig. Sinds gisteren (9 weken) is het echt erger geworden. Morgen nog werken en dan vakantie... Hopelijk gaat het daarna war beter. Oja, heb nu al last van maagzuur
@diortje werk je bij Bram Ladage? Hmmmmmm, ik heb zo'n trek in zo'n zak patat! Oh ik kijk op de klok en het is half elf...rare tijd voor patat....maar wel lekker!
Goede morgen!! Wat een mooie echo's zag ik voorbij komen!! Hier gaat het ook steeds beter. Af en toe nog maar misselijk als ik trek krijg. Blijf nog wel moe 's avonds, maar denk dat mijn strakke drukke zelf gemaakte planning daar ook mee te maken heeft. Mijn borsten blijven ook groeien en ook dat is niet erg. Zijn er vandaag nog mooie echo's? Heb ook het idee nu iedereen het al weet in mijn omgeving (al 2 weken) ik constant straal en het volgens mij bijna op m'n voorhoofd te lezen is, hebben jullie dat ook?
had stiekem gehoopt dat ik heerlijk zou slapen na de echo maar hetwas weer drama. Ben zo gammel Ik zal jullie de hele fotoshoot van ons prulleke besparen maar hierbij de echo:
hi hi lijkt meer op een olifantje nu ik het zo bekijk De armpjes en beentjes gingen net de lucht in hi hi maar de rest van de echo leek het gewoon een baby hoor.
@MaMeMi: fijn dat je een mooie echo hebt gehad! Nog 6 dagen totdat ik de eerste echo heb. Ben echt aan het aftellen!
Klinkt pittig idd Diortje! Ik heb daarentegen het makkelijker ik kan de hele dag zitten... Werk 5dagen op kantoor van 7:30 tot 16uur en 2 avonden minimaal per week nog knippen. Maar ik wil t woord Friet niet meer horen hier!!! Heb er continue zin in! Vind m ineens ook veel lekkerder dan ooit! Vrienden van mij pesten me er op t moment mee... errug gemeen!
Onze bevallingslijst!! ------------------------------------------------------------------------------------- 15 (1) -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? 16 (6) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Heli, 27 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 17 (3) -SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -JJ1308, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -NoraW, 32 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 18 (4) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen? -Ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 19 (2) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 20 (1) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 21 (5) -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Riantje87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Elleinad, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -XBloempje, 19 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/ jongen? 22 (6) -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een meisje/jongen? -Lilly156, 28jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje -Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing -Elyn, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! 23 (4) -Vlinder1309, 29 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Mamemi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 24 (1) -Carino, 29 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 25 (2) -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verassing 26 (2) -Princess79, 33 jr, 2e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 27 (2) -JackieSt, 31jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Mopje, 34jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een meisje/jongen? 28 (2) -Tines mama van 2, 30 jr, 3e kindje, FV, ziekenhuis (med ind) en het is een meisje/jongen? -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje/jongen? 29 (1) -Desstiiny, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 30 (3) -Bloementuin, ? jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Firstime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 44 zwangeren! 7 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol Afspraken: april 25: SuusD (echo) 26: Lilly156 (echo), Rodaina (vk), Rosa1981 (vk+echo) 29: Elyn (echo), XBloempje (termijnecho), Kaatje87 (termijnecho), vinisa (termijnecho), Cygnet2 (termijnecho), ydee (termijnecho) riantje1987 (termijnecho voor combinatie test) mei 1: JackieSt (vk + echo) Diortje (vk) Stefjuh (termijnecho), Deurmat (termijnecho) Leinos83 (termijnecho) 2: Lovely30 (echo) Maike (termijnecho) Juis (echo) 6: ACH (termijnecho) 7: Maike79 (vk) Mopje (termijnecho vk) 8: riantje1987 ( termijnecho gyn) ( savonds nekplooi meting combinatie test + uitslag ) MaMeMi (controle vk) 13: Souries (termijnecho) Firsttime (termijnecho) 15: Dyson (echo) 16: SuusD (echo) 17: riantje 1987 (vk) 21: Cygnet2 (vlokkentest) Juis (VK) 23: Firsttime (vk) 24: Leinos83 (vk) 27: ydee (vk) juni 6: Souries (Controle) 12: ACH (Geslachtsbepaling) ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (lijst kopiëren en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen! ---------------------------------------------------------------------------------- Dit is dan de lijst van 25-4 om 11:30 uur DAMES; kijk nog even naar de tekst voor de ontbrekende informatie
Bah ik wil op m'n werk gaan vertellen dat ik zwanger ben maar ik vind er geen moment voor.. Als ik het nu niet vertel word het pas over 3 weken: ga direct na De meivakantie op kamp naar Berlijn.. En dan loop ik het risico dat de leerlingen het eerder weten dan de docenten.. Dat is een beetje vreemd! plus dan ben ik bijna 15 weken wanneer ik het vertel aan m'n collega's! Ben nu bijna 11 weken dus dan mogen ze het wel weten van mij. Vind alleen zo'n moment zo stom; nou ehh jongens: ik ben zwanger!! Grr ik hou daar niet van!
Snap ik volkomen Lise! Ik wil het in een vergadering zeggen. Dan heb ik alle eigen collega's bij me de rest loopt vanzelf wel. Maar de vergadering is wanneer ik 11+2 ben en wil voor de 100%zekerheid eerst de termijn echo hebben maar ivm de feestdagen valt dat niet makkelijk te plannen... Zat al te denken of m'n collega die de vergadering beheerd deze een paar dagen wil verzetten (hij is de enige die t wel weet) Ben nu 8+5 met echo volgende week 9+5 maar is net te vroeg. En om binnen n week weer n echo te hebben (aangezien donderdag en vrijdag vervalt) schiet niet echt op... Misschien dat ik voor vrijdags n termijn echo kan plannen op een andere locatie ben dan 10+6 ... Wil t zoooo graag de wereld in gooien!
Onze bevallingslijst!! --------------------------------------------------------------------------------------------- 15 (1) -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? -Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! 16 (6) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Heli, 27 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 17 (3) -SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -JJ1308, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -NoraW, 32 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 18 (4) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen? -Ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 19 (2) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 20 (1) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 21 (5) -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Riantje87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Elleinad, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -XBloempje, 19 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/ jongen? 22 (6) -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een meisje/jongen? -Lilly156, 28jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje -Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing -Elyn, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! 23 (4) -Vlinder1309, 29 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Mamemi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 24 (1) -Carino, 29 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 25 (2) -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verassing 26 (2) -Princess79, 33 jr, 2e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 27 (2) -JackieSt, 31jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Mopje, 34jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een meisje/jongen? 28 (2) -Tines mama van 2, 30 jr, 3e kindje, FV, ziekenhuis (med ind) en het is een meisje/jongen? -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje/jongen? 29 (1) -Desstiiny, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 30 (3) -Bloementuin, ? jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Firstime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 44 zwangeren! 7 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol Afspraken: april 25: SuusD (echo) 26: Lilly156 (echo), Rodaina (vk), Rosa1981 (vk+echo) 29: Elyn (echo), XBloempje (termijnecho), Kaatje87 (termijnecho), vinisa (termijnecho), Cygnet2 (termijnecho), ydee (termijnecho) riantje1987 (termijnecho voor combinatie test) mei 1: JackieSt (vk + echo) Diortje (vk) Stefjuh (termijnecho), Deurmat (termijnecho) Leinos83 (termijnecho) 2: Lovely30 (echo) Maike (termijnecho) Juis (echo) 6: ACH (termijnecho) 7: Maike79 (vk) Mopje (termijnecho vk) 8: riantje1987 ( termijnecho gyn) ( savonds nekplooi meting combinatie test + uitslag ) MaMeMi (controle vk) 13: Souries (termijnecho) Firsttime (termijnecho) 14: Nena85 (controle vk) 15: Dyson (echo) 16: SuusD (echo) 17: riantje 1987 (vk) 21: Cygnet2 (vlokkentest) Juis (VK) 23: Firsttime (vk) 24: Leinos83 (vk) 27: ydee (vk) juni 6: Souries (Controle) 12: ACH (Geslachtsbepaling) ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (lijst kopiëren en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen! ------------------------------------------------------------------------------------- Dit is dan de lijst van 25-4 om 11:57 uur DAMES; kijk nog even naar de tekst voor de ontbrekende informatie
Heb even de lijst aangepast, heb mezelf een dag eerder gezet en de afspraak bij de vk erbij gezet. Ik zag weer een paar mooie echo's voorbij komen, top! Ik ga het volgende week denk op gemak vertellen op mijn werk. Morgen alweer 11 weken! Eerste trimester bijna voorbij.. Fijne dag allemaal
Goedemiddag allemaal, Ik heb het er vanochtend even van genomen dat manlief thuis is met dochter en ik ben gewoon lekker even terug naar bed gegaan.. heerlijk. Met het energielevel zit het wel redelijk. Ik lig wel voor 10 uur in bed maar dat vind ik nog te doen. @Nieuwe dames: gefeliciteerd! @morgen 10 weken.. nog 4 weken en dan zit het eerste trimester erop. (Ik tel t/m 13 weken...een maand is 4.2 weken) Nou niet zo gek... een olifantje, hondje of een mensje lijken nog erg op elkaar in dit stadium.. hihi! Mooie echo hoor.
Lastig he? Bij ons neemt de persoon in kwestie altijd gebak mee bij zwangerschap,trouwen enz. Dus als je met gebak aankomt verdenken ze gelijk al iets. Nu doen we in de ochtend altijd wel samen koffie en thee. Maar ik ga proberen om het niet herkenbaar mee te nemen. Ga het na de hopelijk volgende goede echo eerst tegen 3 andere collega's vertellen en dan na hemelvaart de rest. Maar wat ik probeer te zeggen.. Kun je niet iets ophangen in jullie 'kantine'? Iets op tafel zetten? Reacties komen toch niet allemaal tegelijk lijkt mij.
Mijn voorkeur gaat toch uit naar een mensje hoewel ik mezelf ook een beetje een lompe olifant voel op dit moment Bloed was goed, geen ijzertekort, moet nu vaker en meer eten als "stevige" vrouw hoop je jaren dat iemand dat tegen je zegt ha ha nu mag het maar eigenlijk staat meer eten me erg tegen (opboeren, zuur en ander leuks). Tja en nog meer rust nemen ik doe al zo idioot weinig maar goed met dit weer kan ik het wel beter accepteren omdat ik dan in ieder geval een beetje in de tuin kan scharrelen enzo. Maar eigenlijk voel ik me :x heel erg een oude tut. Mis vooral onze wandelingen en daagjes uit. Liepen rustig 4/5 uur. Gister even het bos in na het ziekenhuis, bij een mooie oude boom liet vriendlief het filmpje zien, wam die kwam binnen (boom water gegeven ) Ik had heel graag verder gelopen maar het lukt me (nog) niet. Vriendlief is vanochtend richting een bedrijf gegaan voor een bijbaan, nu 6 uur later nog niet terug dus hoop dat dat betekent dat hij mag blijven. Hij heeft een gruwe hekel een regulier werk maar met alleen de centjes van zijn bedrijfje nu ik op non actief sta redden we het niet. Ben supertrots dat hij zijn eigen bezwaren opzij zet voor ons gezinnetje. Maar des te lulliger voel ik me dat ik nu niet vooruit te branden ben. T'is niet anders, ik weet het, maar toch.
Vind het een mooie echo hoor, en niks tegen olifantjes die zijn lief! Ghehe. Onze eerste echo foto leek meer op een 'klompje' dus dit is al een stuk leuker!
Jullie hebben me lekker gemaakt met de frietverhalen ik vond dat ik het wel had verdiend.. heb zon verschrikkelijk drukke ochtend gehad opt werk. niet leuk meer en dan zijn er ook nog van die klanten die je winkel leegkopen zonder dat ze even vantevoren bestellen dus kan ik de hele dag nee verkopen kon wel huilen op een gegeven moment.. en nu ben ik ook nog eens blut dus dat patatje zit er helaas niet in.. kon er ook nog wel bij vandaag.. soms heb je van die dagen!! maar had gelukkig nog een zakje chips liggen op mn werk dus die werk ik nu lekker naar binnen.. zo dat moest ik even kwijt