Dat kan toch niks zijn als je net een half uur daarvoor je echo hebt gehad? Lijkt mij dat het niks is om je druk over te maken. Maar fijn dat je snel weer terecht kan!
Ah Anja sterkte, hopelijk is er niets aan de hand, je had ervoor een goede echo?. Ik denk aan je. De h&m zwangerschapsbroek zit heerlijk, 29,95 voor een grijze skinny variant, mijn buikje past er al mooi in, en fijn dat het buikgedeelte mooi mee kan rekken als het flink gaat groeien. Heerlijk om geen band rondom de navel te hebben zitten Echt een aanrader, vooral in de avond zit hij als gegoten haha
Met ukje nog alles goed Geen verklaring voor bloedverlies Weekend verplicht rust houden Vertel later meer ben nu bij ouders Maar wou het even laten weten
@Anja, gelukkig niks aan de hand. Doe je rustig aan? Zorg goed voor jezelf en de kleine! @Riantje, wij hebben donderdag de combinatietest en krijgen direct de uitslag (bloed is vorige week al geprikt). Hele dag weer gewerkt, was aardig moe. Schoonouders bleven eten dus moest nog wel even wakker en opgewekt blijven terwijl ik liever een dutje wilde doen. Hebben wel het ledikantje en de linnenkast cadeau gekregen voor de ukkie, na de echo/combinatietest maar eens lekker shoppen. Fijn weekend (en voor de juffen fijne vakantie) allemaal!
Zou iemand mijn nieuwe afspraken erbij willen zetten???16mei termijn echo En 30 mei controle bij vk Alvast super bedankt!
Zo ladies ik ben er weer. Ik zag mooie echo's voorbij komen: super!! Gisteren heeft mijn man nieuwe kasten gehaald en die gisteren en vandaag opgezet. Verder is vandaag onze badkamer aangepakt (verlaagd plafond vernieuwd). Gisteravond verder het niet zo leuke nieuws dat mijn moeder voor de tweede keer in 3 maanden met een beroerte is opgenomen in het ziekenhuis. Het was gelukkig maar een hele kleine en het lijkt erop dat er geen blijvende schade is, maar het is toch schrikken. Na haar vorige beroerte heeft ze vooral concentratiestoornissen opgelopen. Het is nu de vraag hoe dat verder gaat.
@Leinos Ah wat een rotnieuws zeg , heel veel sterkte, hopelijk geen blijvende schade, maar de schrik is psychisch al verschrikkelijk . Sterkte. Vriendlief moest later eten als ik ivm werk dus ik had bij mn ouders gegeten. Vriendlief besloot voor zichzelf chinees te halen, maar hij weet hoe erg dol ik ben op de zoete chinese tomatensoep, ik crave dat soms haha, heeft hij het voor me meegenomen, zo lief!
Oei sterkte! Hopelijk komt alles gauw goed.. Vandaag had ik mijn echo, 10 weken en het zag er allemaal prachtig uit. Mijn man en ik waren helemaal gefascineerd en ontroerd haha. De verloskundige zei dat de baby een klein acrobaatje was omdat hij heel beweeglijk was en ze hem moeilijk kon vastleggen haha. Prachtig nieuws! Nu snap ik alle misselijkheid van deze dagen hihi!
@Leinos83 Sterkte met je moeder, hoop dat alles meevalt! @Rodainia Fijn, super om te horen! Als je wilt showen graag hoor! Geniet ervan!
@leinos sterkte ermee! dat is niet nix.. hopelijk gaat het snel weer beter met je moeder en heeft ze geen blijvende schade.. @rodaina wat een fijn nieuws zeg!! haha een acrobaatje.. wij mogen maandag voor de echo.. hopelijk is dan ook alles goed.. moet zeggen dat de tijd de laatste weken wel sneller is gegaan.. maandag mag iedereen het weten hiero.. dan hoeven we niet meer geheimzinnig te doen tegen veel mensen.. ik hoop zoo dat alles oke is.. anders moeten we toch wel aan een boel mensen het slechte nieuws vertellen.. nou ik zal slapen, lekker slapen iedereen!
Bij mii zijn mn borsten ook al gegroeit.. Moet snel nieuwe bh's kopen anders vallen ze er straks uit hahaa.. Ik heb al een buikje van mezelf, maar ondanks dat ga je het nu wel zien hoor.. Krijg ook steeds meer opmerkingen van mensen die "het" gaan zien.. Best leuk hihi Net thuis van mn werk dacht dat er geen einde aan ging komen vandaag wat een lange dag!! En heb het idee dat ik nu al vocht vast houdt.. Heel snel pijn in mijn voeten als ik aant werk ben.. Erg vervelend! Hebben hier meer last van?
Jeetje heftige verhalen ik las goeie echo daarna bloed en toch alles goed en een beroerte... Mennn!!! Schrik ervan! Kan even geen namen onthouden.. Hier gaat t ff minder heb zoooooon super buikpijn! net onder m'n navel die vetkwab doet pijn hele onderbuik tot schaamstreek is hard en gespannen. Voel lucht in darmen ofzo weet niet hoe ik t voel. Heb net voor het eerst in maanden paracetamol gehad... Ik haat pijnstillers en nu al helemaal maar trok de pijn echt ff niet :s maar ze hebben niet eens geholpen! Iemand van jullie zoiets gehad of jullie tips???
Goedemorgen meiden, Leinos, wat een rotnieuws zeg! Hoop dat ze goed mag herstellen! Rodaina,gefeliciteerd!!!goed nieuws!! Juis,ik heb geen ervaring,maar hoop dat je je snel weer wat beter voelt!! Na alle patat die van de week voorbijkwam...gister lekker een frietje gehaald hoor!!!ons feestje ter ere van de goede echo! Blijft toch een raar verschijnsel...niet veel kunnen eten,maar als ik ergens trek ik heb....... Deurnat, ik krijg nu alweer trek,hihi,wij gaan vanavond naar de chinees, wokken met de familie...loop me ook heel de week al te verheugen op die soep!!!