16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SuusD, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0
    Brabant
    Dyson, Oooh wat heerlijk naar een zwemparadijs!
    Het is inderdaad rustig hier! Soms moet ik 5 pagina's in 1 dag bijlezen soms maar 1 ;)
    Ik ben voor mijn doen erg vroeg wakker (al ruim half uur nu!) zijn we vannacht bewust bij schoonouders blijven slapen zodat ik een x uit kan slapen (heb thuis helaas een erg vervelende nieuwe buurman) ben ik nog voor 8uur wakker! Maja nu wel uit mezelf dat scheelt!

Vandaag gaan we t mijn moeder vertellen hoewel ze t al continue vraagt of t weer zo ver is op de meest ongepaste momenten hoop ik dat ze toch nog verrast is

2. ACH

ACH Niet meer actief

Goedemorgen!

Heerlijk hoor zwemmen!
    Ik heb gelukkig ook goed kunnen slapen nadat ik onwijs spijt had van mijn paar slokjes energiedrank.. Lag met hartkloppingen in bed en vroeger kon ik er makkelijk 3 per dag op!

Zo het is zondag dus het was weer tijd voor een buikfoto! Jeetje wat een verschil!
    Eigenlijk bij 4/5 weken 1x verschil gezien daarna niet echt meer maar nu zie je echt een buikje!
    Nog 3 dagen werken tot ze het mogen weten dus nog even goed verstoppen!
    Nog 1 week en 1 dag tot de echo jeee!
    Fijne dag dames!

3. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pffff hier ook al even waker iets voor7 uur
    Maar ja dat heb je als jr al om 10 uur slaapt
    Vl heeft me gister heel lief mee uit eten genoomen
    Heb 4 gangen menu op bij de griek mmmmmm wat is dat zalig :D
    Was wel erg veel maar heb aardig me best gedaan
    Dat jullie chinees kunnen eten ik ga er momenteel echt van over me nek bah vind het anders echt lekker
    Vandaag even debogard in
    Heb wat dingen nodig voor de vakantie
    En dan morgen echo

4. Leinos83

Leinos83 Actief lid

7 apr 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag echt een rotdag. Ben super misselijk, onwijs moe en super emotioneel. Ik heb ook echt teveel gedaan de afgelopen dagen doordat we veel gedaan hebben in ons huis en vanwege mijn moeder haar beroerte. Gelukkig is mijn moeder nu weer thuis en het lijkt erop dat deze beroerte geen extra schade heeft aangericht. Dus dat is positief.

Ik lig vandaag dus maar op de bank en doe helemaal niks.

5. ACH

ACH Niet meer actief

Lekker @riantje1987!

Zo vandaag lekker geshopt nu in de auto naar huis!
    Vanmiddag natuurlijk frietje gegeten bij Bram Ladage..
    We wilden wipstoel halen bij prenataal omdat die niet echt bij ons in de buurt zat maar hadden ze helaas niet toen naar intertoys en daar hadden ze ook al niet wat we wilden..
    Toen op positie mode jacht. Maar jeetje wat weinig keus.
    Alleen bij h&m geslaagd;
    1 spijkerbroek
    2 broeken voor werk
    2 jurkjes
    2 leggings
    5 shirtjes

Nu wel echt super moe!

Hoop dat jullie ook een fijne dag gehad hebben!

6. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    @leinos: balen... Nu ga je lekker niks, doen daar knap je van op!
    @riantje: lekker, uiteten, heb ik ook wel zin in, hihi (zeg ik nu ik me eindelijk wat minder misselijk voel)
    @ach: jammer dat je zo weinig kon vinden, dat lijstje van de h&m ziet er niet slecht uit. Ik kan nog alles aan, maar zal de doos met zwangerschapskleding binnenkort eens van zolder halen.

Vandaag voelde ik me gelukkig al wat beter, rustige ochtend zonder man en kind, zelfs nog tentamens nagekeken, is dat ook af. Vanmiddag bezoek, gewandeld en even bij de buren gekletst. Nu op de bank, zoontje was doodmoe van een drukke dag en lag om half 7 al op bed. Vanavond samen met man op de bank! En morgen niet werken want we hebben vakantie!

7. Happy ikke

26 apr 2013
    78
    0
    0
    NULL
    belgië
    @Leinos: hier zowat hetzelfde verhaal, voelde me nochtans sinds woensdag wat beter maar vandaaag echt een rotdagje gehad. Al de hele dag misselijk en geraak maar niet uit de zetel. Super moe.
    Hoop dat morgen weer een beter dagje is voor ons allebei. Sterkte nog :)

8. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heeeey ik hoef geen 20 pagina;s terug te lezen! Het is zeker weekend en de zon schijnt? :D

@ach ik heb gister maar 1 broek gekocht. Kon ook echt niks vinden. En ik vind al die spijkerbroeken zo strak zitten om m'n benen, bah. Weet iemand waar je wat meer spijkerbroeken kan vinden voor mensen met dikke kuiten?

@Leinos dikke knuffel!

@Juis wat zei je moeder?

@hier Beetje luie dag. Gister gesport daar was ik vanmorgen nog moe van, haha! Die vermoeidheid mag van mij wel snel over zijn, maar goed als dat het enige is waar ik echt last van heb, heb ik niks te zeuren.

ik ga maar eens beginnen met buikfoto's. Durfde ik steeds niet te doen, maar ik liep gister in mijn strakke shirtje over het veld, toen verbeelde ik het me de hele tijd dat mensen me dik vonden, haha!

Nou, ik ga weer even verder kleding zoeken!

9. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Hier ook een leuke dag gehad. We zijn met de kids gaan zwemmen. Heel gezellig was het. Ik heb het het wel een beetje rustig aan gedaan. Ik krijg het snel koud en ben ook behoorlijk moe. Maar... dat mocht de pret allemaal niet drukken. We zijn er van 10:45 tot 13:30 geweest! Echt lang.

Vanmiddag heb ik wel even een slaapje gedaan... mmmmh

@Leinos.. jeetje wat vervelend voor je moeder. Hoe komt ze aan die beroertes/tia's? Mijn moeder heeft er inmiddels ook een paar gehad maar zij is een wandelende tijdbom... zeer hoge bloeddruk, trombose, extreme hoog cholesterol etc. Ik ben blij dat er ze nog is!

@ACH.. de keuze is inderdaad beperkt.. je moet echt meerdere winkels af wil je wat leuks kunnen scoren. Leuke kleding is vaak ook gelijk best prijzig en je draagt het echt niet zo lang. Ik heb gelukkig nog mijn spullen van de voorgaande keren en voorlopig red ik het daar wel mee! Het scheelt dat ik niet naar werk hoef.
    Room42 in Haarlem vind ik een superwinkel en ook Fragile in Den Haag is super.

Ik merk dat mijn humeur wat minder wordt... mmm.. niet zo leuk. Beetje proberen op te letten. Morgen echo om 12:00, ben reuze benieuwd. Het is een drukke week met Kroningsdag, man is jarig, dochter viert verjaardag, dagje weg met zoon (met zus en neef van 11)

10. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    @leinos: wat rot van je moeder! Gelukkig geen erge schade dat is wel een geruststelling!! Geen wonder dat je nu dan even een slome dag hebt!

@ach: ik vind dat je nog aardig geslaagd bent! Ik zag bij onze h&m echt niks dus ga de komende Week maar even verder kijken! Pas tot nu toe nog veel dus het heeft geen haast!

@ mopje heerlijk he vakantie!! Dat is zo'n voordeel VAB het onderwijs!! Ik ga er onwijs van genieten!

Hier: afgelopen vrijdag de bruiloft gehad! Was erg leuk maar ook erg vermoeiend. Zaterdag een high tea gehad met m'n vriendinnen en daarna ben ik finaal ingestort. De hele middag in bed gelegen. S avonds alleen op de bank een filmpje gekeken en toen m'n bed weer in.
    Vanmorgen redelijk fit opgestaan maar werd rond een uurtje of 10 niet goed, half flauw gevallen, ik kon manlief nog net optijd waarschuwen.. Helemaal zweten koude rillingen.. Buikpijn.

Smiddags maar weer de hele dag in bed gelegen en ben er nu net weer een uurtje uit. Weer last van m'n buik: darmen en voel me zo slap als een vaatdoek.

Morgen ga ik bloedprikken in het ziekenhuis: die opdracht had ik al van de VK voor de intake. Zal ook maar eens bellen wat dit kan betekenen,. Om hoor om me heen: laag hb lage bloeddruk.. Maar ik wil even weten wat ik er aan kan doen!

Nou dat was mijn enerverende weekend! Haha hopelijk een wat fittere week want ik wil wen leuke dingen gaan doen!!

11. Leinos83

Leinos83 Actief lid

7 apr 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    @cygnet: ze weten niet waar de beroertes vandaan komen. Ze gaan dat verder onderzoeken. Ze heeft geen hoog cholesterol, geen overgewicht. Wel een hoge bloeddruk, maar dat is het dan ook. Even afwachten dus.

Ik ben wel de dagen aan het aftellen voor de echo van woensdag. Nog maar 3 nachtjes!

12. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @lise he, das ook vervelend! Ik heb het een keer gehad dat ik zo trillend en slap werd, toen heb ik snel een banaan naar binnen gewerkt, toen ging het wel weer. denk dat het bij mij een suikerdipje was, maar als het lage bloeddruk is mag je weer wel dropjes ;)

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Bij lage bloeddruk inderdaad lekker (zoute) drop eten en vooral goed naar je lijf luisteren.

@Leinos..wat vervelend zeg. Medicatie voor hoge bloeddruk slaat niet aan? Het is best eng vind ik ... het is tenslotte maar afwachten wanneer er iets gebeurd en wat dan vervolgens de schade is. Maar goed, hier is het ook behoorlijk extreem. Mijn moeder heeft een 'niet medische handelen' verklaring. En hoewel ik dat volledig snap, maakt het het toch ook weer spannender.

14. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Hier moe, koud en opgezette buik. Wel rustige dag gehad, niks bijzonders! Nog twee weken tot mijn eerste echo. Begin echt mijn geduld te verliezen.

15. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Firsttime.. je bent een held hoor met zoveel geduld! Maar een echo met 11 weken is wel super leuk! Echt een spartelend kindje!!!

16. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @firsttime ik had al lang 10 klachten verzonnen waarom ik absoluut eerder een echo moest hebben haha! Ik hou je gezelschap tot over twee weken, want dan mag ik ook weer. welliswaar voor de tweede keer, maar vind het ook weer spannend!

17. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, een spartelend kindje... het enige wat ik denk: wat nou als het fout is? Dan was ik gewoon bijna 12 weken blij om helemaal niks. Maar dat is mijn eigen onzekerheid. Voel me wel gewoon zwanger en heb zelfs een beginnend buikje.

Voel ook heel erg de druk nu. De ouders weten het en hebben zelfs al iets gekocht. Nu aan mij om het goed te volbrengen. Maar komt vast goed. Over 2 weken heb ik een prachtige echo met een echt kindje! Gewoon emo en onzekere week achter de rug en ben stik jaloers op alle echo's van jullie haha.

18. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    @Firsttime: ik herken je gevoel volledig... Zo zit ik dus ook continue... Gelukkig heb ik aanstaande woensdag mijn 1e (termijn) echo... Hoop zo dat alles goed is en dat er überhaupt wat zit... Is dat verkeerd dat ik zo denk =( soms schaam ik me ervoor dat ik zo denk en andere momenten ben ik onwijs positief!

19. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    @Firsttime ik snap je bezorgdheid, en ik herken het helemaal, ondanks mijn echo's, die angsten blijven. maar dat je nu al op ongeveer 10 weken zit, dat zegt al heel erg veel! En je buik zet op, je voelt je vermoeid en soms gewoon niet lekker, je humeur wisselt, voldoende tekenen. Maar het echte bewijs is er niet.
    Ik probeer te geloven dat als het mis zou zijn, het er wel uit komt, of je wel tekenen krijgt (voorgevoel of bloedverlies of weet ik veel wat).
    Ieder dagje verder is er een :). En ik denk dat missed abortion, dat dat sowieso heeel zelden voorkomt, en dat je dan niet tot 12 weken onopgemerkt 'zwanger' rondloop. Het zit volgens mij helemaal goed bij jou!

20. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Mijn moeder zei ook al: als het echt niet goed had gezeten had het wel 'losgelaten'.maar dat is wel makkelijk gedacht en gebeurt natuurlijk niet altijd. Nou ja, vertrouwen op mijn lijf! Komt goed :) vind het gewoon zo jammer dat ze niet gewoon even echo tussendoor maken om te kijken bij een week of 7.

Deel Deze Pagina