Precies hetzelfde! Ben ook echt zo'n pessimist dus dat maakt het niet beter. Maar heel diep van binnen voelt het goed en daar hou ik maar aan vast. Jij natuurlijk heel veel plezier woensdag!
Iedereen zal inderdaad van echo tot echo leven maar weet zeker dat ik pas ga genieten als ik op de echo heb gezien dat er iets zit, dat het goed groeit en dat het hartje klopt
Dat snap ik heel goed hoor ik snap het 'eerst zien dan geloven' gevoel, wat iedereen ook kan zeggen, het is gewoon zo gek voor te stellen om zwanger te zijn, omdat het nog zo onzichtbaar is. Ik hoopte je te kunnen geruststellen maar ik snap heel goed dat je het eerst wil zien hoor
Ben wel blij dat de meesten van jullie al een goede echo hebben. Dat stelt me ook al een beetje gerust! Voor de rest moet ik er gewoon op vertrouwen dat alles goed is en vast voorzichtig gaan genieten! Heb bepaalde klachten niet voor niets natuurlijk!
@firsttime: jaa diep van binnen denk ik ook dat het goed zit... We zullen het woensdag wel zien! Bedankt... En voor je het weet ben jij ook aan de beurt
Goedemorgen! @firsttime Ah je kunt nu toch al wel gaan aftellen? Nu minder dan 2 weken toch? Hier vandaag nog een week.. Maar ook al hebben wij wel al echo gehad voelt het nog steeds onwerkelijk! Lig nog in bed na te denken over de boodschappen.. Zo lastig nu..
Precies 2 weken! Gelukkig wel gelijk om 08:00 uur haha. Hier lekker een rustig dagje. Wat artikelen afmaken, naar de apotheek voor mijn medicijnen en even informeren over inhalators waar de verloskundige over twijfelde Morgen Koninginnedag! Gaan jullie nog wat doen? Ik ga altijd een rondje door de stad maar dit jaar verwacht ik complete chaos. En stiekem ben ik bang voor aanslagen haha. Misschien even in het Vondelpark kijken naar al die leuke kindjes
@firsttime: knap dat je het wachten zo goed vol houdt! Nog twee weken, hopelijk gaan die weken snel voorbij voor je. @iedereen die vandaag een echo heeft: succes! Ik moet aan het eind van de middag. Ben er toch weer flink zenuwachtig voor.
@koninginnedag: wij kijken naar de kroning. Verder niets bijzonders. Ik voel me daar nog te beroerd voor.
@firsttime: jij zit natuurlijk "bovenop" de kroning in A'dam. Merk je het al goed in de stad? Wij hebben de traditionele optocht in het dorp (zeg maar wat ik als brabander gewend ben van carnaval!). Die begint al vroeg, 8:45, dus daar gaan we heen. In de middag op terras met vrienden en in de avond komt de optocht langs ons huis, zal wel gezellig zijn met buren. Ik hoop dat ik me goed genoeg voel! Vanochtend al weer wat beter. We gaan zo naar de Hornbach, spullen voor de badkamer zoeken. Leuk!
Haha, ik kan niet anders dan wachten.. Zal wel moeten! Geen krampen, geen bloedverlies, weet de dag van mijn laatste menstruatie, geen reden tot eerdere echo. Helaas! Volgende keer ga ik dus echt wel zeggen dat ik niet weet hoe ver ik ben. Haha. Gemeen, maar dat is volgens mij de enige kans op een eerdere echo bij deze praktijk. Jij heel veel plezier vanmiddag!
De stad is helemaal door het dolle. Haha. Alles oranje, alles opgeruimd, overal vlaggen en doeken, en OVERAL mensen. Nu al. Normaal doe ik altijd lekker fanatiek een ronde door de stad met overal tussenstops maar heb mijn vriend nu al gezegd dat dat er voor nu lekker niet in zit. Ik ga met de tram naar de Overtoom, loop door het Vondelpark, eet wat lekkers en ga met de tram weer terug. Haha. Ik verwacht complete chaos...
Zijn er nog meer mensen die gewoon werken op deze dag? Ik heb het idee dat de hele wereld stil staat en dat ik als enige debiel met mijn collega's achter mijn bureau zit :S
@souries Hier standaard vrij op maandag, sorry! Begrijp je heel goed hoor ik heb dat altijd met de dag voor kerst, oudjaarsdag.. Het is ook echt uitgestorven voor mijn gevoel maar kan ook aan het weer liggen! Zo anders heeft het weer wel een ernstige neerslag op mij vandaag. Rot dag.
@firsttime het komt vast allemaal goed hoor! Hopelijk gaan de weken een beetje snel voor je! Morgen moet ik werken van 12.00 tot 24.00 uur en zie er zo tegenop! Trek die lange dagen eigenlijk niet meer.. En dan word het morgen ook nog eens zo onwijs drukke dag.. .. Durf nog niks tegen mn baas erover te zeggen omdat er zoveel onbegrip is.. Woensdag naar de verloskundige en dan ga ik wel vragen hoe ik dit het beste kan aanpakken... Moet namelijk deze week 3 van die lange dgn das veel te veel.. Sorry hoor ff klaag momentje van mij.. Ben ook zo emotioneel de afgelopen 2dgn.. 2x zo onwijs gehuild omdat mn vriend iets minder lief was als normaal.. Terwijl die eigenlijk niks verkeerd deed.. Kwam die me wel troosten.. Haha op zo een moment lijkt het wel of de wereld vergaat! Haha zal jullie ook wel bekend in de oren klinken... Wilde vandaag zoveel doen ook in huis.. Maar als ik naar buiten kijk is al mn fut weg.. Hopelijk vind ik hem nog vandaag..
@diortje, jeetje wat een lange dagen, ik moet vandaag weer van 15:00-23:00 en dat is al een eind! vooral om dat het zo laat in de avond is. om 22:00 gaat me kaarsje uit en dan moet ik nog een uur en nog een half uur naar huis rijden. op mijn werk weten ze het al dus ik word veel door me collega ontzien. Moeilijk dat jij het niet goed op je werk kan vertellen! is er geen vertrouwens persoon op je werk? mijn fut is ook op aan het gaan vooral door het vele braken, energie level 0 zeg maar. gelukkig doet mijn mannetje heel veel die gaat nu een lekker broodje voor me halen ik kan ook om alles en niets huilen, maar dat hoort er bij
Nee dat hebben wij niet.. Al me collega's weten het al maar ze vinden al snel dat je je aanstelt.. Ga wel snel gesprek aan met mn werkgever.. Alleen gaat tie deze week op vakantie.. Balen dus! Ik lig nog steeds met een dekentje op de bank haha zo maar is even douchen..
@Diortje Met steun van de verloskundige kom je heel ver hoor wat werk betreft. Heb dat wel gezien bij collega's die ineens de helft minder gingen werken.. Wat in onze ogen toen misschien niet noodzakelijk was. Dus wat ik probeer te zeggen de communicatie tussen verloskundige werkgever helpt vaak wel.. Oh wij hebben weer wat.. Komen er vanmorgen achter dat de hamster een gezwel heeft.. Om kwart over 2 een afspraak. Waarschijnlijk in laten slapen.. Duur grapje.. Kindje krijgt dus nooit knaagdier want vind het zo zielig voor t beestje. Hier ook opzoek naar energie!