Ik had het idee dat er 6 sterretjes waren . Ah verschrikkelijk, nu is het klaar met sterretjes vind ik. @Firsttime ah spannend joh die reacties, maar dan mag je gewoon trots een gat in de lucht springen, eerste trimester zit er dan zo goed als op . @Eten en kwaaltjes: ik eet me ook suf, vorige week ook veel feestjes en verjaardagen gehad, taartje hier, handje chips daar, grote koek hier, blegh honger en vreemde cravings, dus ik probeer deze week wat meer op te letten, al is het moeilijk door die vele honger.
Ik zou het na de echo van jullie gewoon vertellen. Als het bij 10 of 11 weken goed zit, is de kans heel klein dat het nog mis gaat! Hoef je echt niet tot de 12 of 13 weken te wachten! Bij mij wist iedereen het sl bij 9 weken. Misschien snel, maar echo was goed en ik wilde het kwijt. Heeft me wel meteen veel rust gegeven moet ik zeggen. En ik kon de blijdschap delen. Erg fijn! Dus snap dat jullie wachten maar bij 10 of 11 weken een goede echo, geeft maar heel weinig kans op nog een miskraam. Gewoon gaan genieten meiden!
Wij gaan het woensdag Aan mijn schoon zusje vertelen Vind het heel erg moeilijkmaar moet gebeuren Pffff zal blij zijn als ze het weet Morgen lekker de stad in vl is vanavond naar konigingen nacht Dus lekker avondje bank hangen dus voor mij
@Firsttime, als ze uitgaan van de laatste menstruatie zou ik nu al 13 weken zwanger zijn. Ik heb een onregelmatige cyclus dus dan is het sowieso gissen wanneer mijn eisprong is geweest. Nu heb ik getemperatuurd dus ik weet wanneer mijn eisprong is geweest. De 1e afspraak bij de vk was ik dan ook minder ver dan dat zij dacht. Ik heb toen ik een afspraak maakte wel verteld dat ik een onregelmatige cyclus heb en dat de berekening van mijn laatste menstruatie dus niet zou kloppen. Deze berekening van de vk komt dan ook overeen met mijn eigen berekening.
Ah oke, dan wordt het inderdaad een ander verhaal! Ik was steeds tussen de 27 en 30 dagen ongesteld dus kon het wel goed uitrekenen. Ben benieuwd of dat overeenkomt tijdens de termijnecho!
Ik heb ook getemperatuurd EN ovulatietesten gebruikt en had verwacht hooguit één dag vooruit gezet te worden... maar toch 3... grappig. Maandag wordt een spannende dag.. hopelijk gaat het allemaal goed. Op donderdag gaan we op vakantie en we zullen de uitslag dus wel op vakantie krijgen.. ook het geslacht! Leuk!
Onze bevallingslijst: 13 (1) -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 14 (2) -Heli, 28 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? - JJ1308, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 15 (2) -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? -Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! 16 (4) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 17 (2) -SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -NoraW, 32 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 18 (2) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen? -Ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 19 (3) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een meisje/jongen? 20 (1) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 21 (5) -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Riantje87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Elleinad, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -XBloempje, 19 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/ jongen? 22 (6) -Lilly156, 28jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje -Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing -Elyn, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verassing 23 (4) -Vlinder1309, 29 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Mamemi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 24 (1) -Carino, 29 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 25 (1) -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 26 (3) -Princess79, 33 jr, 2e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Happy ikke, 28jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 27 (2) -JackieSt, 31jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Mopje, 34jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een meisje/jongen? 28 (2) -Tines mama van 2, 30 jr, 3e kindje, FV, ziekenhuis (med ind) en het is een meisje/jongen? -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje/jongen? 29 (1) -Desstiiny, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 30 (3) -Bloementuin, ? jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Firstime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 45 zwangeren! 7 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol Afspraken: mei 1: JackieSt (vk + echo) Diortje (vk) Stefjuh (termijnecho), Deurmat (termijnecho) Leinos83 (termijnecho) 2: Lovely30 (echo) Maike (termijnecho) Juis (echo) vinisa (intake vk) 6: ACH (termijnecho), Cygnet2 (vlokkentest) 7: Maike79 (vk) Mopje (termijnecho vk) Lise87 (termijnecho) 8: riantje1987 ( termijnecho gyn) ( savonds nekplooi meting combinatie test + uitslag ) MaMeMi (controle vk) 13: Souries (termijnecho) Firsttime (termijnecho) 14: Nena85 (controle vk) 15: Dyson (echo) 16: SuusD (echo) Rosa1981 (termijnecho)Happy ikke (echo) 17: riantje 1987 (vk), Deurmat: klinische vk afspraak 21: Cygnet2 (controle echo), Juis (VK) 22: Deurmat echo bij 13 weken gyneacoloog. 23: Firsttime (vk), JJ1308 (echo) 24: Leinos83 (vk) 27: ydee (vk), Cygnet2 (vk) 28: Kaatje87 (vk) 30: Rosa1981 (vk) 31: JJ1308 (echo) juni 6: Souries (Controle) 12: ACH (Geslachtsbepaling) 25: Kaatje87 (20 weken echo) ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (lijst kopiëren en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen! ------------------------------------------------------------------------------------- Dit is dan de lijst van 29-4 om 20:28 uur DAMES; kijk nog even naar de tekst voor de ontbrekende informative Lijst aangepast (en even opnieuw geteld.... volgens mij zijn we met 45)
Sssssst @firsttime -Land weer op de grond vanuit dromenland- Voor degene die de laatste Koninginnenacht nog eens gaan vieren veel plezier.. Hier lekker slapen. Manlief werken en ik heb geen zin..
Ik lig lekker in bed. Geen Koninginnenacht voor mij. Morgen alleen even een rondje door de stad. En een patatje scoren haha. O en paprika chips. Vreetkick!
hier geen koninginnenach..geen fut voor! morgen lekker dagje op het dorp,ook gezellig! zo naar bed,viel tijdens toespraak van Bea al in slaap haha!
@ Ach, haha ja! Ik was vandaag bij de vk en de 20 weken echo moet op een andere locatie gedaan worden, kreeg ik info over mee.. Dacht maak meteen een afspraak heb ik dat ook alvast geregeld Maar duurt nog 8 weken hoor
Bij de echo lag ons kleintje heel rustig op de baarmoederwand maar tijdens de foto begon die te 'zwaaien' en heel actief te bewegen. Alles zag er goed uit en het was een prachtig gezicht om te zien. Vooral vriendlief had moeite om niet helemaal als een klein kind op en neer te springen bij het zien van zijn kindje. Het heeft ons zoveel dichterbij elkaar gebracht, we hebben heel de dag gelachen en gezellig gewinkeld. We hebben nu een Jip en Janneke fotoalbum, nja wel van de poes ervan. Daar zit nu de foto van week 7+4 en de drie foto's van week 10+3 in. Qua de misverstanden tussen ons zijn nu helemaal de wereld uitgepraat. Zo zie je maar wat een kind ook maar te verweeg kan brengen. We konden volgende week terug maar ik heb maar gelijk mn bloeddruk gemeten en gewogen. Bloeddruk is laag zoals gewoonlijk en ik ben 1 kilo aangekomen we gaan 23 mei weer terug.
Zag weer aantal mooie echo's van vandaag voorbij komen.. Heerlijk toch weer!! Ik hoop dat ik strakjes ook die van kan toevoegen Hihi voor mij ook geen koninginnenach... Pff klig heerlijk in mijn bedje... Morgen ff de kraampjes af dat is dan wel weer ff leuk =D Weltrusten Ladies en voor wie morgen wat met koninginnedag gaan doen veel plezier !!
@xbloempje superfijn voor je!schattig die mannen! @afscheiding thanks dames. ik weet ook wel,druk maken heeft geen zin maar door eerdere mk zit ik gewoon snel op de alert-modus :s en omdat het om de ar dagen blijft terugkomen ben je er steeds mee bezig. @hier nog/weer wakker. vl gaat zo op weg naar amsterdam om te werken dus nog even wat gegeten beneden. die schaamteloze snackmomentjes zijn toch wel heerlijk hoor! haha! nu nog even slapen proberen!
Ben ik weer. Moest aardig wat bijlezen. Zag een hoop mooie echo's, fijn! Krijg nu zelf ook weer helemaal zin, nog even wachten tot donderdag en dan ook gelijk uitslag van de combinatietest. Was vergeten m'n wekker uit te zetten vanochtend, dus lekker om 6 uur wakker Ontbeten met een KitKat Chunky (favoriete nieuwe ontbijt), dan ben ik gelijk m'n misselijkheid kwijt. Straks als manlief uit bed komt rollen tijd voor een echt ontbijt. Hier een weinig spannende Koninginnedag, dagje solitaire opsluiting voor de scriptie. Hoop dat het niet te mooi weer wordt anders voel ik me zo ellendig dat ik binnen moet zitten...
@XBLOEMPJE Fijn dat de echo helemaal goed is en dat jullie het samen zo hebben beleefd! @Dyson Wat een heerlijk ontbijt! Hmm.. Nou ik ga maar eens uit bed. Hopen op een betere dag dan gisteren!
Goedemorgen allemaal! Voor iedereen die eropuitgaat vandaag:veel plezier! Heb net heerlijk even bijgelezen. Ml ligt naast me te pitten, ik heb al heerlijk(op bed) ontbeten, aardbeien en een bakje pudding! Heel erg,maar wel lekker!!! We hebben gisteren nog een keertje mogen kijken naar ons hummeltje, iemand van de verloskundige praktijk is bezig met een echo opleiding, of ze mocht oefenen....tuurlijk!!!! Geen foto ervan,wel een dvd, gistermiddag heerlijk samen op de bank terug zitten kijken,zo leuk!! Vandaag een rustige dag,niet echt een planning...wel even de rommelmarkt op,maar verder niet zoveel bijzonders...