nou de tompoesen en soesen zijn binnen hihi! die bewaar ik tot vanavond vl weer thuis is! fijne dag iedereen! @dyson bikkel! succes met je scriptie!
Nou hier ook al waker Vl licht nog lekker te koren die kwam rond 1 uur thuis Vaag wat gehord maar heerlijk door geslapen Ga zo wat eten en me zelf klaar maken om de stad in te gaan Vl had belooft mee te gaan Dus die ga ik zo toch echt waker maken Iedereen een fijne konniginedag en hopen op goed weer
Je zit me lekker te maken @souries! Hier gelukkig meer energie als gister, boven al lekker gestofzuigd! Nu lekker wandelen met hondje en dan is manlief hopelijk thuis! Als hij paar uurtjes geslapen heeft kunnen we leuke dingen gaan doen! Veel plezier @riantje1987!
Ik zag weer mooie echo's voorbij komen. Gefeliciteerd meiden! Morgen mag ik ook weer. Ik vind het toch wel weer spannend. Ondanks dat ik met 8w+5d al een bewegend kindje met kloppend hartje heb gezien. Mogen ga ik ook weer werken na 1,5e week vakantie. Maar niet zo lang, want ik moet om 13.00 uur alweer weg voor de echo. Daarna maar flink thuiswerken. Vandaag lekker een rustige dag. Lekker TV kijken en verder niet zoveel doen. Nog even bijkomen van de afgelopen dagen.
Alle zwangere dames een hele fijne koninginnedag gewenst! Ik moet vandaag een dagje werken, niet zo veel zin in maar ik wilde de koninginnedag drukte ook wel vermijden dus goede oplossing.
Zag weer een mooie echo en verhalen over echo's, leuk! @dyson: jouw ontbijt is wel bijzonder, bij mij zou dat er zo weer uitkomen! @deurmat: succes met werken vanmiddag! Wij hebben al een optocht gezien (8:45), naar de abdicatie gekeken en vrienden over de vloer gehad. Nu even rust, kleine slaapt en wij even eten. Vanmiddag nog het dorp in, gezellig!
Ik mag vanavond doodleuk werken, jeej dronken mensen bedienen. Maarja vorig jaar was elende, hopelijk dit jaar beter. Ik kan toch niet gaan feesten. Ga gelijk na het werk me bedje in en morgen vroeg eruit om met mn ma een chocoproeverij te gaan doen.
Aan de meiden die werken: werkse! Lijkt me niets aan op koninginnedag (koningsdag). Hier weinig bijzonders te melden. Mijn dochter is even met opa en oma naar de vrijmarkt hier geweest, maar dat was niet erg bijzonder. Ze heeft wel een paar kleine dingen gekocht. Verder veel naar de tv gekeken, we vinden het erg bijzonder en mooi allemaal en mijn ouders zijn dan hier geweest en even gebleven om een gebakje te eten i.v.m. de verjaardag van mijn man. Nu eten en verder zien we wel. We gaan toch nergens naar toe
Zo hier ook weer terug uit de stad En lekker geslaagt 2 positie shirts van merk mama licious voor 5 stuk Voor de kleine uk bij de c&a shirts voor volgend jaar zomer in leuke kleurtjes Een ff wit lange mouw voor volgend jaar winter En een ff groen shirt en wit met text cheeky monster en een oranje monster er tussen En vl kocht een blouwe met micky er op kan ook voor zo wel jongen als meisje En me pa en ma haden een nieuw wip stoeltje voor 6 euro En wij zelf een voedings kussen zo goed als nieuw voor de prijs van 2 euro de 2 hoesen gooi ik lekker in de was en kussen zelf kan ook gewasen worden Is totaal niet te zien dat die uberhoud ooit gebruikt is Maar de hoezen was ik gewoon voor het vrisse idee En ga zo naar een wieg kijken die krijg ik van me vader en moeder Ben benieuwd Nu lekker eten en dan weg
Ik was even een paar uurtjes in de stad maar vond het eigenlijk helemaal niet leuk haha. Ben sowieso niet echt in m'n hum vandaag. Net een zak chips op en ook die viel niet goed. Moe van het lopen. Nou ja, straks lekker naar bed. Haha! Hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad
Heerlijk opgeruimd vandaag! Daarna lekker gefietst naar mijn ouders.. Ongeveer 5 km fietsen maar zijn er allebei van opgeknapt! Nu heerlijk relaxen.. Leuk dat jullie nog geshopt hebben op de vrijmarkt. Wij willen ook wel een een keertje naar Amsterdam ofzo!
Hey meiden.. ik heb even nix van me laten horen maar heb twee drukke dagen gehad.. we hadden gister de echo gehad en die was goed!! Een spartelend en druk babytje gezien!! was erg byzonder.. gister zijn we meteen even naar de babydump geweest om even te kijken wat we zoal mooi vinden.. gelukkig hebben we niet zon dure smaak! ik hoop dat hier verder alles goed is gegaan.. ook met de andere echos, ik zal vanavond alles terug lezen van de afgelopen dagen..
Wat fijn @ydee dat alles goed was! Leuk he? Alvast kijken bij alles.. Hebben jullie al een voorkeur voor een bepaalde kamer/kinderwagen? Wij gaan met Hemelvaart met mijn ouders even.. Hier vandaag weer dagje werken.. Begint al op te schieten nog 5 nachtjes slapen tot de echo! &morgen weer een kleine mijlpaal 11 weken zwanger! Fijne dag!
Hooi!! Wat fijn joh al die goede echo's!!! Hier druk weekendje achter de rug! Koninginnenacht met vrienden de kroeg in geweest en gister lekker naar de bossen, ff over de markt, demo gedanst en de tuin voorbereid op zaterdag! (Partytenten endergelijke) Dan hebben we bij ons in de tuin een surprise party voor n vriend van ons die 30 wordt! Erg leuk!!! Nu hb ik morgen m'n echo en twijfel vandaag ineens aan alles! Denk ineens dat het niet meer goed is enzo!! Jeetje zeg wat n gedoe! Hoop zo dat ik morgen goed nieuws krijg! Heb ons kleintje nog nooit zo "groot" gezien! Aangezien t in week 8 2x mis ging! Ben ook niet meer zo misselijk! En hoop dat dat positief i of dat t komt dat ik lang weekend en dus meer rust heb gehad is ofzo! Heb vrijdag avond zoveel buikpijn gehad werkt allemaal niet mee met die stomme gedachtes van vandaag! Adem in adem uit! Alles komt goed!!
@Ydee wat fijn dat je weer een mooie echo hebt gehad, zo genieten! Leuk ook dat baby shoppen haha. Beetje ideetjes opdoen. @Ach ik heb nog weinig voorkeur, ik wil alleen niet zo'n standaard babykamer set. Dus niet zelfde kast, commode en bedje, misschien wil ik wat vintage spullen opknappen, verven en mooi maken, en zo verschillende dingen bij elkaar. Kinderwagen heb ik nog geen idee van. Ik heb vandaag om 11.45 termijnecho, toch wel weer spannend, maar wel zin in. Ik merk trouwens dat ik al wat meer energie begin te krijgen, althans gisteren moest ik werken en dat ging verrassend goed Meerdere dames die wat fitter worden?
Ik heb stiekem alle meubeltjes al uitgezocht. Na de combinatietest morgen beginnen met kopen. Kinderwagen ook al uitgezocht (Mutsy Evo). Alleen zijn we het nog niet eens over de kleur (wordt uiteraard navy blauw en niks anders ) Vandaag voor het eerst in weken weer over moeten geven (had geen kitkats meer om mee te ontbijten en gelijk ontbijt moeten recyclen). Dacht dat t wel een beetje over zou gaan nu de 12 weken er bijna op zitten. Succes aan alle dames die weer een echo krijgen vandaag!
Hej meiden! Qua reactie een beetje afwezig geweest, maar heb wel gelezen af en toe. Mooie echo's gezien! Gefeliciteerd!! Ik moet nog 6 dagen wachten!! Volgende week maandag en woensdag ga ik shoppen! Babyspullen en positiekleding. Ik pas m'n normale kloffie nog wel maar alles gaat strak zitten. Mijn koninginnedag was rustig. Overdag bij mijn ouders geweest. Beetje tv gekeken en in de tuin gezeten. S avonds met de vrienden gebbqt! Gezellig maar laat dus ik lig nu nog in bed!! Verder: beetje op mp aan het speuren naar spulletjes. Bloedtest gehad en vandaag bellen voor de uitslag. Hopelijk geen laag hb! Veel plezier aan alle echo dames vandaag! Liefs
Ik ben bij de echo trouwens twee dagen achteruit gezet.. dus nu verwachte uitreken datum is20 november wij hebben even gesneupt bij de babydump en babyplanet enzo.. we hebben hele mooie babykamer gezien en een wagen.. en wagen van mutsy (evo) en het kamertje van twf (marseille) aangezien wij maar een klein kamertje hebben en die meubeltjes niet zo extreem groot zijn vonden we die wel erg leuk.. dus waarschijnlijk word dat het.. ik zal vandaag nog even proberen mn echo foto te posten.. lukt niet altijd zo goed met mn telefoon..
Wij hebben ook al van alles uit gezocht De kinderwagen is al uitgezocht mutsy 4 rider en die kunnen we in mei op halen Ook de kinder kamer is uit gezocht die kreigen we van me schoon moeder Met of rond 20 weken Gister wieg gekocht deze krijg ik van me pa en ma En ook de bad uitzet is al in huis ook deze krijg ik van me pa en ma Verder zijn we zelf aan het kijken voor de aankleding van het kamertje Dit gaan we doen als we terug komen van vakantie Ben bezig met de spullen opruimen uit het kamertje En met opruimen van de zolder bij me pa en ma Daar worden de spullen die weg moeten opgeslagen We hebben maar een klein huisje Nou hier wassen en even zuigen en dwijlen Zit nu al in de zeenuwen voor vanavond Gaan het aan me schoonzusje en zwager vertelen (Bij hun wil het maar niet lukken en zitten in de medice molen ) Nou ja het zal wel goed kome Jullie horen van me