Bedankt voor jullie antwoord @Kaatje87 en @Riantje1987 Wij gaan de wagens dan ook maar eens proberen. Op nummer 1 staat nog steeds de bugaboo maar vind hem ook nog steeds heeeel duur met alles wat er bij komt. Maarja wel een voordeel dat je hem wel goed tweedehands kunt verkopen. @Riantje1987 Maak je niet te druk voor vanavond. Probeer je in te denken in hun situatie. Als ik in hun situatie zat zou ik allereerst hoe gemeen het ook klinkt het heel moeilijk vinden. Maar ze kunnen het jullie natuurlijk ook juist daarom erg gunnen. Is erg lastig.. Ik heb maar een kleine familie en mijn nicht(enige) heeft helaas nog niet het huisje, boompje, beestje plaatje compleet kunnen maken en gezien haar leeftijd word dat ook steeds lastiger. Weet dus niet hoe zij gaat reageren vind ik ook lastig.
Ach Ja dat is het juist vlede x mmet de mola zijn er dingen gezecht waar van ik nu denk dat hoeven ze niet nog is te zegen Dat is allemaal in de doofpot gestopt door hun ondanks dat wij meerdere keeren hebben aangegeven het tewillen uit praten Oke de timeing en zo was toen heel slecht datzal ik meteen beamen Maardoor de reactie van toen hebben we het erg voor uit geschoven We moeten het nu echt gaan vertelen daar ik al wel al echteen buikje heb Ook hebben we heel erg nu met alles rekening gehouden Hun leef situatie waneer zij de platsing had dat zort dingen We weten dat haar laatste plaatsing nu ook is mislukt en ze door moeten naar de volgende fase Juist door dat we zo met ze mee leven Ik verwacht ookwel dat er tranen zullen vloeien De emotie bij mij zitzo hoog dat iknu alelk moment intranenkan uit barsten Nu maar hopen dat de reactie nu betet is Ondanks dat ikde emotie donders goedbegrijp
Prachtige echo's weer en ook goede verhalen daaromheen mooi! Ben zelf 4 dagen heel druk geweest en ging wonder boven wonder goed, betaal alleen vandaag de rekening daarvoor maar ach... Kreeg gister op de vrijmarkt (waar we al heel wat uurtjes rondliepen) aan het eind van de middag een hele tas vol babykleertjes van iemand die aan het opruimen was! Ben er echt superblij mee! Meeste is duidelijk voor een meisje (waar we stiekem op hopen) dus nu ziet vriendlief het als teken Vind het heerlijk dat ik weer wat energie had die dagen maar ook wel weer eng, toch weer denken gaat het goed daar beneden?? Tja.... Morgen aantal cursisten verrassen met het nieuws, ben benieuwd.
Mooie echo's meiden!! Super leuk on te zien! Hier al 3 dagen weer flink aan het braken, daar viel m'n koninginnedag dus in duigen. Had een gezellige dag net vrienden gepland. Vandaag nog misselijk, maar alles is er gelukkig in gebleven. @ kinderwagen: ik ga voor de Joolz day, antraciet met zilver frame. @ buikjes: ik lees al veel over positiekleding. Leuk! Mijn buik is nog steeds plat, haha. Nog niks te zien. Komt vast vanzelf. Hoe zijn jullie buikjes intussen??
Leinos83, Deurmat en Ydee: gefeliciteerd met de mooie echo's! En terwijl bij jullie de klachten afnemen ben ik sinds vandaag echt misselijk. Mijn lunch is niet goed gevallen denk ik. Ben ook zo ontzettend gaar. Vriendlief is vanavond fietsen dus ik ga lekker rustig aan doen. Nog anderhalve week tot de echo en morgen 10 weken. De meesten zijn ruim 11 weken, dat klinkt al lang, haha! Ik merk echt dat ik naar de echo toe leef. Eerst de echo, dan zie ik verder. Dat denk ik bij alles wat ik doe of wil kopen!
Onze bevallingslijst: 13 (1) -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 14 (2) -Heli, 28 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -JJ1308, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 15 (2) -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? -Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! 16 (4) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 17 (2) -SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -NoraW, 32 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 18 (2) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen? -Ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 19 (3) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een meisje/jongen? -riantje1987, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuisen het is een meisje/jongen? 20 (1) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 21 (3) -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Elleinad, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 22 (7) -Lilly156, 28 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje -Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing -Elyn, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verassing - xBLOEMPJE, 19 jr, 1e kindje, BV/FV, thuis en het is een meisje/ jongen? 23 (4) -Vlinder1309, 29 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Mamemi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 24 (2) -Carino, 29 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 25 (1) -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 26 (2) -Princess79, 33 jr, 2e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Happy ikke, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 27 (2) -JackieSt, 31 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Mopje, 34 jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een meisje/jongen? 28 (2) -Tines mama van 2, 30 jr, 3e kindje, FV, ziekenhuis (med ind) en het is een meisje/jongen? -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje/jongen? 29 (1) -Desstiiny, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 30 (3) -Bloementuin, ? jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Firstime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 45 zwangeren! 7 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol Afspraken: mei 1: JackieSt (vk + echo) Diortje (vk) Stefjuh (termijnecho), Deurmat (termijnecho) Leinos83 (termijnecho) 2: Lovely30 (echo) Maike (termijnecho) Juis (echo) vinisa (intake vk) 6: ACH (termijnecho), Cygnet2 (vlokkentest) 7: Maike79 (vk) Mopje (termijnecho vk) Lise87 (termijnecho) 8: riantje1987 ( termijnecho gyn) ( savonds nekplooi meting combinatie test + uitslag ) MaMeMi (controle vk) 13: Souries (termijnecho) Firsttime (termijnecho) 14: Nena85 (controle vk) 15: Dyson (echo) 16: SuusD (echo) Rosa1981 (termijnecho)Happy ikke (echo) 17: riantje 1987 (vk), Deurmat: klinische vk afspraak 21: Cygnet2 (controle echo), Juis (VK) 22: Deurmat echo bij 13 weken gyneacoloog. 23: Firsttime (vk), JJ1308 (echo), xBLOEMPJE (controle VK) 24: Leinos83 (vk) 27: ydee (vk), Cygnet2 (vk) 28: Kaatje87 (vk) 30: Rosa1981 (vk) 31: JJ1308 (echo) juni 6: Souries (Controle) 12: ACH (Geslachtsbepaling) 25: Kaatje87 (20 weken echo) ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (lijst kopiëren en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen! ------------------------------------------------------------------------------------- Dit is dan de lijst van 01-05 om 17:15 uur DAMES; kijk nog even naar de tekst voor de ontbrekende informative[/QUOTE]
Ik heb ook nog niks om te showen hoor. Ik ga even mn banner veranderen die staat nog steeds op 21 nov, moet 22 nov zijn.
Ik heb een buikfoto gemaakt en zie het zelf wel, maar anderen waarschijnlijk niet omdat ik al een buikje van mezelf had. En de foto is naakt. Haha. Andere keer met kleding aan voor jullie
Onze bevallingslijst: 13 (1) -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 14 (2) -Heli, 28 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -JJ1308, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 15 (2) -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? -Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! 16 (4) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 17 (2) -SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -NoraW, 32 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 18 (2) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen? -Ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 19 (3) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een meisje/jongen? -riantje1987, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuisen het is een meisje/jongen? 20 (1) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 21 (3) -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Elleinad, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 22 (7) -Lilly156, 28 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje -Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing -Elyn, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verassing - xBLOEMPJE, 19 jr, 1e kindje, BV/FV, thuis en het is een meisje/ jongen? 23 (4) -Vlinder1309, 29 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Mamemi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 24 (2) -Carino, 29 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 25 (1) -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 26 (2) -Princess79, 33 jr, 2e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Happy ikke, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 27 (2) -JackieSt, 31 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Mopje, 34 jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een meisje/jongen? 28 (2) -Tines mama van 2, 30 jr, 3e kindje, FV, ziekenhuis (med ind) en het is een meisje/jongen? -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje/jongen? 29 (1) -Desstiiny, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 30 (3) -Bloementuin, ? jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Firstime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 45 zwangeren! 7 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol Afspraken: mei 1: JackieSt (vk + echo) Diortje (vk) Stefjuh (termijnecho), Deurmat (termijnecho) Leinos83 (termijnecho) 2: Lovely30 (echo) Maike (termijnecho) Juis (echo) vinisa (intake vk) 6: ACH (termijnecho), Cygnet2 (vlokkentest) 7: Maike79 (vk) Mopje (termijnecho vk) Lise87 (termijnecho) 8: riantje1987 ( termijnecho gyn) ( savonds nekplooi meting combinatie test + uitslag ) MaMeMi (controle vk) 13: Souries (termijnecho) Firsttime (termijnecho) 14: Nena85 (controle vk) 15: Dyson (echo) 16: SuusD (echo) Rosa1981 (termijnecho)Happy ikke (echo) 17: riantje 1987 (vk), Deurmat: klinische vk afspraak 21: Cygnet2 (controle echo), Juis (VK) 22: Deurmat echo bij 13 weken gyneacoloog. 23: Firsttime (vk), JJ1308 (echo), xBLOEMPJE (controle VK) 24: Leinos83 (vk) 27: ydee (vk), Cygnet2 (vk) 28: Kaatje87 (vk) 30: Rosa1981 (vk) 31: JJ1308 (echo) juni 5: Diortje (Geslachtsbepaling) 6: Souries (Controle) 12: ACH (Geslachtsbepaling) Diortje (VK) 25: Kaatje87 (20 weken echo) juli 1: Diortje (20 weken echo) ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (lijst kopiëren en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen! ------------------------------------------------------------------------------------- Dit is dan de lijst van 01-05 om 17:15 uur DAMES; kijk nog even naar de tekst voor de ontbrekende informative[/QUOTE][/QUOTE]
Hoi meiden! Zo ik heb ook mijn afspraken weer op de lijst erbij gezet.. Spannend he weer wat om naar uit te kijken! Iedereen een leuke koninginnedag gehad?.. Het werken ging wel gister was echt super druk niet normaal! Kreeg wel last van mn banden van het staan,.. Wist niet dat dat zo vroeg al kon.. Vandaag met de verloskundige over gehad en ze zegt dat ik het rustiger aan moet doen.. Wel fijn hoor beetje bevestiging.. Dus snel even met mn werkgever erover hebben.. Het hartje weer gehoord echt super!! Wat een mooie echo's ook weer zeg!
Eventjes laten weten dat alles goed was bij de echo... Hartje klopt en was lekker aan het rondzwemmen... Wij zijn helemaal verliefd!
Wat fijn Stefjuh, je geduld is helemaal beloond, toch? En zag nog meer mooi echo-nieuws, fijn! Weet niet meer wie het was, maar iemand vroeg waarom de keuze op een Mutsy kinderwagen was gevallen. De prijs is erg gunstig, en ook zeer geschikt voor lange mensen (wij zijn beiden 1.80m+). Ik zie het niet als een lompe wagen eigenlijk, maar volgende keer kijk ik daar toch nog even naar. Zojuist manlief naar bed gestuurd, die lag al te snurken op de bank. Hij was wel nog even vergeten dat de motor nog in de garage moest. Heb m toen zelf maar even naar het einde van de straat gereden en weggezet. Damn wat voelde dat lekker, heb al zo lang niet gereden en ga dat dit seizoen ook maar niet meer doen...
Bedankt Kukel en Dyson voor jullie reactie! Fijn dat je toch nog even genoten hebt van het berijden van de motor.. Ook al was het een klein stukje ... Je kon er toch na zo'n lange tijd even iets van proeven Hihi!!
Mooie echo's zag ik voorbij komen! Gefeliciteerd daarmee!!!! Firsttime.. Pffff wat n geduld moet jij hebben zeg!!! Duurt zo lang! Maar aks he eindelijk de echo hebt is t echt bijzonder!!! Echt mensje al dan hoor !!! Hier was de echo ook weer Goed!!! Hij/zij was heel druk! Haha en ook nog even zwaaien Naar de camera!
Gesprek is hier goed gegaan Reageerde gelukig positief dus dat is fijn Was erg verbaast dat ik al11 weken was maar wel blij Nu voor hun duimen dat het ook gouw mag lukken Hie zo me bedje in ben gesloopt En morge weer groente en fruit halen op de markt