16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SuusD, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Leinos, aah wat leuk zeg! Ik vind het altijd zo leuk om al die echo's te zien! Wat een wonder he dat er een kindje groeit in je buik!

@Riantje, fijn dat het gesprek goed is gegaan!

2. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Hierbij mijn echo! In t echt zag je echt armen en benen en handjes en voetjes ... Helaas zie je dat op de echo niet!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,5 KB
      Weergaven:
      3
  3. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Wauw wauwie!!! Wat een prachtige echo's allemaal!! Super.. En we gaan allemaal echt al richting die 12 weken heerlijk!

Ik ga kijken of manlief straks bij de echo een stukkie kan filmen!! Ik wil dat bewegende beebje elke avond bekijken!!

Ik ben een beetje op marktplaats aan het kijken naar kinderwagens.. Maar misschien eerst eens in de winkel wat uitproberen!
    Ik heb echt wel zin om bezig te gaan met de babykamer en babyspulletjes!

M'n buikje is nu echt wat dikker.. Voelt ook aangespannen en heb last van de zijkanten van m'n buik!
    Alvast maar goed insmeren want ik voel m'n huid s avonds echt wel trekken..

Kunnen jullie je baarmoeder al voelen?? Dat schijnt rond deze tijd een beetje te moeten kunnen.. Ik kan nog niet echt iets voelen.. Dat lijkt me wel heel bijzonder!

4. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    Bedankt Kaatje & Anna!! Leinos & Anna: mooii!! Mini mensje <3

5. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @ Anna, wauwie! Mooi hoor!

6. ACH

ACH Niet meer actief

Wat een mooie echo's weer!

Fijn dat je bekendmaking goed ging @riantje1987!

Ohhhh meiden zo bedoelde ik het niet hoor!
    Ik bedoel de bugaboo is geloof ik 57 cm breed en de maxi cos bijvoorbeeld 95 cm!
    Nu noem ik deze twee even als voorbeeld maar met de wagen van maxi cosi kan ik even luiers halen bij de kruitvat wel vergeten.
    Dat bedoelde ik met breed!
    Wel toevallig dat jullie allemaal lang zijn.. Ik voelde mezelf dan ook heel klein achter de stokke met mijn 1.72 cm en manlief even lang!
    Als alles goed gaat gaan we volgende week donderdag naar babydump! Nu al zin in..

Welterusten!
    Morgen lekker vrij.

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Wat een mooie echo's heb ik gezien! Super echt en wat een blije reacties... zo lief allemaal.

Hier heb ik met zus, neef (11) en zoon (4,5) de dag doorgebracht in Dieren bij de Spelerij / Uitvinderij. Wat een heerlijke dag. Zoon en neef hebben zich ondanks het grote leeftijdsverschil samen enorm vermaakt en zoon vond het de mooiste dag van zijn leven... hahaha, zo lief. Het is voor ondernemende jongetjes (en meisjes) vanaf 4 jaar zo verschrikkelijk leuk. Zus en ik zijn gaan zitten in het zonnetje en hebben hen lekker hun gang laten gaan... heerlijk voor hen en voor ons. Ik heb een flinke kleur opgedaan :)
    Een echte aanrader.

Hier vergeet ik vaak dat ik zwanger ben (tenminste als ik zit).... als ik sta is er geen ontkomen aan. Hier voel ik de baarmoeder al licht maar dat is logisch bij een derde. Het gaat allemaal wat harder. Voel me dus prima, alleen slaap ik slecht.

@Anna... tijd voor een banner!

Hoe gaat het met Mamemi en Lovely? Ik hoop dat het allemaal een beetje te doen is voor hen. Zwanger zijn vind ik geen feestje maar HG is echt vreselijk.

Kinderwagens... ik ga mischien voor een tweedehands bugaboo... we hebben een bugaboo bee als buggy en dat is meer dan prima maar de kinderwagen met bak is wel heel oud.... maar je gebruikt 'm maar zo kort.... Misschien dat ik tijdelijk kam ruilen met een vriendin... zij onze bee en ik hun cameleon (haar kindje is dan bijna 3!) Zondag maar eens vragen

Ik ben druk met bakken voor het verjaardagsfeestje van dochter.... veel werk, wel leuk

Iedereen een goeie nacht!

8. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Wauw, het is echt mooie echo dag vandaag! Super! Wij mogen volgende week dinsdag voor de termijnecho, spannend. Volgens de laatste meting zou ik vandaag 10 weken zijn. Alweer een mijlpaal!

Wij hebben trouwens een Stokke kinderwagen (gekregen van mijn ouders, ze zijn duur!). Daar ben ik echt heel erg blij mee, heel soepel, kan overal mee naar toe etc. Je moet wel van het design houden, maar wij krijgen altijd veel complimentjes overal. Wat ik nu erg leuk vind dat je dreumes lekker hoog zit, hij kan alles goed zien en op ooghoogte. Ook is hij lekker hoog (wij zijn ook lang) en ook de kinderwagenbak kan hoog.

Ik ben nog wel steeds misselijk, maar volgens mij krijg ik wel meer energie (het is nu bijna half 11, een week geleden sliep ik dan al!)

9. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Ach, ik ben ook 1.72. Maar je kunt die handvaten/duwding (hoe heet dat) verstellen.
    Bij babywinkels kijken is wel heel leuk :)

10. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Mooi gefeliciteerd!

11. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ook al zo mooi! :D

12. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Haha ja mijn engelengeduld komt nu goed van pas ;)
    Jij ook gefeliciteerd met de mooie echo!

13. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Hier een stressvolle avond gehad en het slaat gelijk op mijn buik. Helemaal hard, opgezet en pijnlijk. Zo raar dat dat direct van invloed is.

Nu maar lekker slapen. Welterusten!

14. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    Thanks Ach, Cygnet & Firsttime ;) Mopje: nog eventjes en dan mag jij ook, Spannend!! Lekker uit rusten Firsttime =D !!

15. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    pff net wakker geschrokken, was mn knuffel kwijt, was helemaal in paniek. Voelde me net 4 jaar oud.

Nu uren aftellen tot de echo (16:00u). Gelukkig lekker werken, goed voor de afleiding.

16. ACH

ACH Niet meer actief

Succes met aftellen @Dyson!

Hier ontzettend verkouden helaas! Gelukkig wel geslapen.. Rustig aan doen vandaag!

17. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Kort nachtje, maar we zijn weer op en aan het werk. De hele dag lekker thuis, gelukkig. Nog steeds last van mijn buik. Vanavond naar de Melkweg voor een concertje, altijd leuk! Maar dan wordt het wel weer laat... Morgen lekker een dagje naar mijn moeder :)

10 weken vandaag! Nog 11 dagen tot de echo.

18. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0
    Brabant
    Hooi!

Waaauw! wat een mooie echos!!!

Hier ook 2 lange mensen! (1.79 1.88)
    Weten nog niet wat het word qua wagen. Kwamen met de reclame folders van van Asten en babydump er wel achter dat we dezelfde smaak hebben dus dat is al fijn!

Hier n verschrikkelijke nacht achter de rug! Van half 3 tot half 5 liggen draaien... En om half 6 ging die irritante wekker weer!
    Nu als n zombie werken tot half 2 en dan op naar de echo!!!
    Ben alleen echt heeel bang! Kan t niet uitschakelen! Mocht het nu goed zijn is dit het oudst wat onze "baby's" zijn geworden... Hoop zo dat t ons nu wel gegund is!

Mijn ontlasting word steeds moeilijker ben bang dat ik binnenkort aambeien krijg:s probeer al ruim 2l te drinken en met etn extra op te letten maar heeft totaal geen effect...
    Straks maar ff vragen bij de echo wat we kunnen doen!

Ik hoooooooop dat ik straks een prachtig mooie foto aan jullie kan laten zien!
    Succes vandaag allemaal x

19. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Hier trouwens 1.60 en 1.90 en ik pleit voor Bugaboo haha. Hij bukt maar :p

20. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0
    Brabant
    Wat een verschil!!! Leuk joh! En je vriend bukt maar ;) waarschijnlijk loop jij aanzienlijk meer ermee dan hij

Deel Deze Pagina