We hebben hem even getest en je kunt de beugel wel lekker hoog zetten waardoor hij niet hoeft te bukken als hij loopt. Meer compromis kan ik niet doen. Hahah
Hahahah lol om het lengte verhaal de papa's lopen er veel minder mee als wij mama's, ik denk dat ik ook voor de bugaboo ga, ik ben klein (1.64) vriend is ook niet groot (1.75) en in de winkel vond ik hem wel fijn aanvoelen en mooie designs!
Vroeg me af of er iemand van jullie al zwangerschapskleren draagt? Mijn broeken beginnen vooral savonds al behoorlijk te knellen, mr durf nog geen zwangerschapsbroek aan te doen omdat ze op mijn werk nog van niets weten en ik dit nog 2 weken graag zo zou houden tot ik de veilige 12 weken heb gehaald. Draag dus nu enkel vrij ruime broeken mr nu is mijn kledingkeuze zo beperkt.
Ik had er toevallig van de week eentje aan! Heel erg fijn hoor. De buikband lubbert nog een beetje maar die sla ik dan een keer om. Wijdere top erover en niemand die het ziet
Ben van plan als de echo maandag goed is als het zo uitkomt mijn gewone kleding te gaan combineren met wat ik nu gekocht heb aan positiekleding.. Nu voelt het nog een beetje onzeker ofzo. Maar na de echo mag ook iedereen het weten..
Ik draag ze alleen Savonds thuis. Wel n zwangerschaps panty overdags maar dat zie je niet. Pfffff ben echt de uren aan t aftellen!!! Nog 4,5 uur
O echotijd succes! Ik moet dan wel lang wachten; heb mijn afspraak wel direct om 8 uur. Haha. Ken mezelf: ga dan alleen maar lopen stressen dus dan maar gelijk lekker vroeg.
Ik niet.. Maar ik vind dat er wel positiekleding is waarbij niet opvalt dat het positiekleding is!.. Dus wat dat betreft kan je het gewoon dragen. Mijn nichtje liep met 11 weken al in de positiekleding.. Ik draag zelf best veel lossere of rekbare kleding dus het veert nog wel even mee.. Maar de skinny spijkerbroeken zijn al even m'n kast niet meer uit geweest! Dat zit niet prettig mee!! Jeejj weer heel veel mooie echo's vandaag!! Veel plezier meiden!! Schijnt het zonnetje bij jullie al?! Hier is het helaas mog bewolkt! Liefs
Ga proberen van ze nog effe in de kast te laten liggen maar als ik heel eerlijk ben zie ik er gewoon erg nr uit om ze te kunnen dragen en kan ik niet wachten op mijn zwangerschapsbuik! Veel succes met de echo's! Ik moet spijtig genoeg nog wachten tot 16 mei.
@lise87 Zonnetje? Hier vielen net nog druppels! Denk eind van de middag. Het begint op te klaren. Snel nog een wasje in de machine denk ik.
Ja hoor, fijn m'n zw. Broeken aan! Heerlijk! Heb gewoon al echt m klein buikje! Nu was ik best mager dus misschien dat je t daarom snel ziet... Super trots !
Ik heb sinds deze week m'n zwangerschapsbroek aan. Moet zeggen dat ie heerlijk zit! Heb van de week nog een broek besteld en 2 shirtjes. En binnenkort maar weer op pad.. Ik heb al een klein buikje..
@juis: spannend voor jullie! Moet wel zwaar zijn om al een paar keer zwanger geweest te zijn en dan steeds mis. Maar deze keer gaat het goed! @zwangerschapskleding: nog niet nodig. Ben dan ook wel een week ofi meer minder zwanger dan een paar anderen hier. Wel 1 spijkerbroek die ik niet meer aan kan, en 's avonds gaat het knoopje los Ik heb nog 2 broeken liggen, maar waarschijnlijk worden het weer veel jurkjes, helemaal lekker in de zomer straks! Gisteravond naar mijn ouders gereden met man en kind, is zo'n 2 uur in de auto. Dus de kleine vast zijn pyama aangedaan zodat hij in de auto zou slapen. Wij rond 9 uur daar, mijn ouders zijn nog op vakantie, komen morgen terug. Liggen we in bed, besef ik me opeens dat we zijn schoentjes vergeten zijn, die had hij net een dag! En hij gaat nu net lopen... Dus wij vanochtend maar even de stad in om weer nieuwe te kopen, heeft hij nu dus 2 paar Nu lekker in de tuin in de zon! Lijkt wel een minivakantie zo!
Eeee hallo! Stop eens met pesten over het zonnetje! Stuur maar wat naar hier.. Gaat weer lekker hier.. Liet een glas uit het keukenkastje vallen met als resultaat een beschadiging aan het blad en vaatwasser (zijrand) Grr. Hier een overwinning: geen tussendoortje op! Nu wel hongerig wachten tot mijn boterhammen ontdooit zijn! Geniet van jullie mini vakantie @Mopje
Heb al 3 eerdere echo's gehad. Een op 5 weken, 1 op zes weken en 1 op 8 weken. Omdat ik in dec op 5 weken een miskraam heb gehad moest ik in begin wat vaker op controle gaan. Maar nu zit er dus voor de eerste keer 4 weken tussen en kvind dit zo lang om mijn ukje nog is te zien.
Ah oke! Ik dacht dat je misschien ook voor het eerst ging. Heb zelf nog geen echo's gehad en ga over 1,5 week voor de eerste. Dus 4 weken is niet lang