Denk het niet mamemi Had me neefje al 3 jaar niet gezien en haar daar bij ook Mijn ouders haden haar al 4 jaar niet gezien Ik heb zelf het contact verbroken Na een discusie over mijn mening die ik ge uit had over haar trouwjurk Ze vroeg mijn eerlijke meningen die gaf ik dus ook Vervolgens hoevde ik van haar in ene geen getuigen meerte zijn en wist ze niet of ze mij wel op haar bruiloft wilde Die beslising hoevde zij niet meerte maken want dat had ik al voor haar gedaan Ze heeft bordeline en er valt moeilijk mee televen Het ene moment was je haar beste vriedin en het volgende moment liet ze je valen als een baksteen Dus hoe graag ik ook zou willen Uit zelf bescherming is het gewoon beter geen contact met haar te hebben Er is een hele hoop gebeurt die ik niet hier neer zet Je weet nooit wie er mee leest Ik ben trots op wat ik berijkt heb en dat ik nu me eigen gezin heb
Heavy riantje! Wel fijn dat je er zo in staat! zo is het ook maar is vaak toch wel lastig als je er zelf in staa! Thanks allemaal! Ik ga even kijken of ik de foto kan uploaden
Ik wil ook een buikje Vriendin vind dat ik al een kleintje heb, nou mooi dus niet. Ik zie nog niks hoor. Vanavond mag ik weer aan de slag, 18 uur begin ik tot ik niet meer nodig ben. Sorry moet dit echt even kwijt ergens: Voor zo ver ik weet is iedereen op de hoogte op mijn werk. Ivm met mijn moeheid, alleen met een collega vind ik het totaal niet meer leuk om mee te werken. Ze doet kortaf, laat alle vervelende klussen op mij af komen. Ze snauwt gewoon naar me. Vind het gewoon niet meer leuk om met haar te werken, weet ook echt niet wat haar probleem is. Misschien is ze gewoon jaloers dat ik zwanger ben maar ik ga mooi niet elke keer voor haar tafels uithalen etc. Ik heb mijn eigen taak. Ik laat haar maar lekker gaan maar als het zo door moet blijven gaan en ik elke keer met haar moet staan word ik gek.
Hier onze Ukkie! Ukkie had er niet zo'n zin in vandaag. Lag heerlijk te slapen met duim in de mond. Ukkie had ook niet zo'n zin om even goed te draaien voor de nekplooimeting dus die moest uiteindelijk inwendig. Bij het proberen te draaien kregen we een schopje en een zwaai met de arm te zien, daarna snel weer duim in de mond en verder slapen. Nu dus al lekker eigenwijs... Uitslag van de combinatietest was allemaal in orde (hele lage kans)
Juis, wat fijn dat alles goed was. Dit wordt gewoon de keer dat alles goed gaat bij je! Positive thinking! @xBloempje Wat balen van die collega Misschien het gesprek gewoon eens aangaan? Zoals ik het lees kan de sfeer er met haar toch niet echt slechter op worden dus misschien is het handig om het te proberen uit te praten? @buikjes, heb van mezelf al een buikje (al was die 12 weken geleden nagenoeg weg, was echt lekker bezig met sporten/afvallen) maar er is ook echt al wel wat bij gekomen. Vorige week een foto gemaakt maar van bovenaf lijkt het meer dan van opzij op de foto...
Wauwie!! Mooie echo's!!! Zo leuk om te zien!! Heb al helemaal zin in maandag!! @ positiekleding: nog niet nodig, al wel veel van vriendinnen in de kast @ zonnen: ik ga gewoon lekker de zon in. Normaal smeer ik in Nederland niet eens, dat doe ik nu wel. Met goede factor kan het geen kwaad. Ga van de zomer ook gewoon naar Spanje. We hebben die vitamines ook nodig! @ riantje: knap van je! Juist nu is het belangrijk voor jezelf te kiezen Vandaag een schattig rompertje van een collega gehad, zo lief!! Als ik sommige ervaringen op het werk hier lees, mag ik in m'n handjes klappen wat betreft lieve collega's.
Haai dames, Leuke echo's Met mij begint het steeds beter te gaan, die postafene doet heel goed zijn werk heb nu al een paar dagen niet meer moeten kotsen maar heb vreselijke honger Echo vandaag gehad voor nekplooi meting die zag er goed uit en bloedafname ook laten doen voor de combinatie test maar dat moet ik nog ff afwachten 6Juni mag ik terug dan ben ik van 16 weken en kunnen we dan mess weten wat ons aapiej is :S Ik ben ook een dag naar voor gezet Hier is de echo van vandaag Apiej lag lekkr te slapen, maar gisteren in bad heb ik hem/gevoeld hihi was zo leuk en zo mooi , ik wist dat het ons Aapiej was hihi Maar goed hier de echo
Onze bevallingslijst: 13 (1) -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 14 (2) -Heli, 28 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -JJ1308, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 15 (2) -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? -Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! 16 (4) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 17 (2) -SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -NoraW, 32 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 18 (2) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen? -Ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 19 (3) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een meisje/jongen? -riantje1987, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuisen het is een meisje/jongen? 20 (1) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 21 (3) -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Elleinad, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 22 (7) -Lilly156, 28 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje -Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing -Elyn, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verassing - xBLOEMPJE, 19 jr, 1e kindje, BV/FV, thuis en het is een meisje/ jongen? 23 (4) -Vlinder1309, 29 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Mamemi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 24 (2) -Carino, 29 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 25 (1) -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 26 (2) -Princess79, 33 jr, 2e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Happy ikke, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 27 (2) -JackieSt, 31 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Mopje, 34 jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een meisje/jongen? 28 (2) -Tines mama van 2, 30 jr, 3e kindje, FV, ziekenhuis (med ind) en het is een meisje/jongen? -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje/jongen? 29 (1) -Desstiiny, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 30 (3) -Bloementuin, ? jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Firstime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 45 zwangeren! 7 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol Afspraken: mei 1: JackieSt (vk + echo) Diortje (vk) Stefjuh (termijnecho), Deurmat (termijnecho) Leinos83 (termijnecho) 2: Lovely30 (echo) Maike (termijnecho) Juis (echo) vinisa (intake vk) 6: ACH (termijnecho), Cygnet2 (vlokkentest) 7: Maike79 (vk) Mopje (termijnecho vk) Lise87 (termijnecho) 8: riantje1987 ( termijnecho gyn) ( savonds nekplooi meting combinatie test + uitslag ) MaMeMi (controle vk) 13: Souries (termijnecho) Firsttime (termijnecho) 14: Nena85 (controle vk) 15: Dyson (echo) 16: SuusD (echo) Rosa1981 (termijnecho)Happy ikke (echo) 17: riantje 1987 (vk), Deurmat: klinische vk afspraak 21: Cygnet2 (controle echo), Juis (VK) 22: Deurmat echo bij 13 weken gyneacoloog. 23: Firsttime (vk), JJ1308 (echo), xBLOEMPJE (controle VK) 24: Leinos83 (vk) 27: ydee (vk), Cygnet2 (vk) 28: Kaatje87 (vk) 30: Rosa1981 (vk) 31: JJ1308 (echo) juni 3: Kaatje87 (Geslachtsbepaling) 5: Diortje (Geslachtsbepaling) 6: Souries (Controle), Lovely30 (Geslachtsbepaling) 12: ACH (Geslachtsbepaling) Diortje (VK) 25: Kaatje87 (20 weken echo) juli 1: Diortje (20 weken echo) ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (lijst kopiëren en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen! ------------------------------------------------------------------------------------- Dit is dan de lijst van 01-05 om 17:15 uur DAMES; kijk nog even naar de tekst voor de ontbrekende informative[/QUOTE][/QUOTE][/QUOTE]
@ lovely: mooie echo!! En wat fijn dat het beter met je gaat! Ik lig nu ook in een heerlijk warm bad, lekker is dat hè! Maar het kindje nu al gevoeld? Kan dat al?? Ik geloof je wel hoor, maar had het nog nooit gehoord zo vroeg al?!
Onze bevallingslijst: 13 (1) -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 14 (2) -Heli, 28 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -JJ1308, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 15 (2) -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? -Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! 16 (4) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 17 (2) -SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -NoraW, 32 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 18 (2) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen? -Ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 19 (3) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een meisje/jongen? -riantje1987, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuisen het is een meisje/jongen? 20 (1) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 21 (3) -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Elleinad, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 22 (7) -Lilly156, 28 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje -Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing -Elyn, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verassing - xBLOEMPJE, 19 jr, 1e kindje, BV/FV, thuis en het is een meisje/ jongen? 23 (4) -Vlinder1309, 29 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Mamemi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 24 (2) -Carino, 29 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 25 (1) -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 26 (2) -Princess79, 33 jr, 2e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Happy ikke, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 27 (2) -JackieSt, 31 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Mopje, 34 jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een meisje/jongen? 28 (2) -Tines mama van 2, 30 jr, 3e kindje, FV, ziekenhuis (med ind) en het is een meisje/jongen? -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje/jongen? 29 (1) -Desstiiny, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 30 (3) -Bloementuin, ? jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Firstime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 45 zwangeren! 7 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol Afspraken: mei 1: JackieSt (vk + echo) Diortje (vk) Stefjuh (termijnecho), Deurmat (termijnecho) Leinos83 (termijnecho) 2: Lovely30 (echo) Maike (termijnecho) Juis (echo) vinisa (intake vk) 6: ACH (termijnecho), Cygnet2 (vlokkentest), kukel (termijn echo) 7: Maike79 (vk) Mopje (termijnecho vk) Lise87 (termijnecho) 8: riantje1987 ( termijnecho gyn) ( savonds nekplooi meting combinatie test + uitslag ) MaMeMi (controle vk) 13: Souries (termijnecho) Firsttime (termijnecho) 14: Nena85 (controle vk) 15: Dyson (echo), kukel (controle vk) 16: SuusD (echo) Rosa1981 (termijnecho)Happy ikke (echo) 17: riantje 1987 (vk), Deurmat: klinische vk afspraak 21: Cygnet2 (controle echo), Juis (VK) 22: Deurmat echo bij 13 weken gyneacoloog. 23: Firsttime (vk), JJ1308 (echo), xBLOEMPJE (controle VK) 24: Leinos83 (vk) 27: ydee (vk), Cygnet2 (vk) 28: Kaatje87 (vk) 30: Rosa1981 (vk) 31: JJ1308 (echo) juni 3: Kaatje87 (Geslachtsbepaling) 5: Diortje (Geslachtsbepaling) 6: Souries (Controle), Lovely30 (Geslachtsbepaling) 12: ACH (Geslachtsbepaling) Diortje (VK) 25: Kaatje87 (20 weken echo) juli 1: Diortje (20 weken echo) ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (lijst kopiëren en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen! ------------------------------------------------------------------------------------- Dit is dan de lijst van 01-05 om 19:08uur DAMES; kijk nog even naar de tekst voor de ontbrekende informative[/QUOTE][/QUOTE][/QUOTE]
Dankjewellie Kukel, jaaa een lekker badje is zalig En ja van mij is het al mn 4de dus kan dat wel omdat ik precies weet wt ik moet voelen en meestal weet ik als het mn darmen zijn , want dan volgt er meestal iets En gisteren was het zo'n raar en vrolijk gevoel dat ik het meteen wist maar kan goed eenmalig zijn hoor
Wat fijn om alle mooie echo's weer te zien! Leuk om goede berichten van je te horen @lovely30 Zo ben blij dat mijn telefoon het weer doet nja tenminste het forum.. Kon niet meer typen..
Hey firsttime: sorry, reageer niet zo veel (erg beroerd geweest), maar zag dit en - hier ook nog geen echo hoor! En man man, wat heb ik een zat van het wachten. Had gisteren tweede afspraak bij ha (zit in Canada, mijn ha is ook obstetrician) en toen heeft ze eindelijk de echo ingepland. Voor 9 mei... zucht. Heb helaas ook al een keer gehad dat het bij de termijnecho mis bleek te zijn (was toen volgens mijn eigen berekening 10.5 maar op de echo geen hartactiviteit en vruchtje van 7w), dus begin hem nu ook wel behoorlijk te knijpen moet ik zeggen...
Hej meiden, gaan jullie je echo ook bekijken op de NUB theorie?? Vroege bepaling van geslacht?? Ik ben wel heel benieuwd en heb dinsdag de echo 12,5 week dus misschien ga ik dat wel bekijken! Niet dat het met zekerheid te zeggen is maar ik vind het al leuk om er mee bezig te zijn. Natuurlijk moet ik dan wel een duidelijke echo hebben!
I would love to! Helaas heb ik echo bij 11.4 weken dus volgens vele nog onmogelijk. Of ik moet vooruit gezet worden maar verwacht t niet. Ben ook zo nieuwsgierig!