Wat zijn jullie allemaal snel met vertellen! Maar de meesten hebben natuurlijk al hartactie gezien tijdens een vroege echo. Ik wacht echt de echo af voordat ik het bekend ga maken. Nu weten vooralsnog de ouders en twee vriendinnen het. That's it. Na de echo is mijn broertje aan de beurt, en mijn beste vriendje en wat vriendinnen. Daarna op Facebook, als ik de dierbare mensen persoonlijk heb gesproken Maar dus eerst die echo!
Na 3 weken alcoholvrij, zou iedereen me toch door hebben en vond het leuker om zelf te vertellen. Iedere week wel feestjes of avondjes met vrienden en ik dronk altijd. Kan 2 keer achter elkaar zeggen dat ik dienst heb of ziek ben, maar daarna valt het al op. En ook op m'n werk vanwege röntgen straling moest ik het meteen vertellen, ook prima. Liever dat ze het weten dan risico's nemen.
Wat leuk om een buikje te zien! Fijn dat jullie zulke mooie reacties krijgen. Hier vind ik het erg spannend worden. Dinsdag 3 vriendinnen, vrijdag collega's + zaterdag en zondag oma + oom en tante. De rest krijgt whatsapp vind het wel goed geloof ik. Ik denk dat ik eerste echo rond 16 weken plaats. (op facebook)
Ohja nog even jullie advies. We kunnen redelijk goedkoop naar familie in het buitenland staat een goede aanbieding voor tickets met Ryanair. (mocht iemand ervaring hebben) op 2 uur vliegen voor 4 dagen en 3 nachten. Ben dan +/- 20 weken. Wat zouden jullie doen? M'n vader vond dat maar niks. Zijn zwangere dochter in 't vliegtuig naar een land waar het toch allemaal net iets anders gaat dan hier. Ik denk zodra ik bevallen ben dat ik dan liever helemaal niet ga. Dus dan ben ik voor de eerst komende 1,5 jaar wel weer genezen.
Waar heen? Ik zou lekker gaan! Zeker met 20 wkn. Lekker nog even van je vakantie genieten meid! Ik ga met 29 weken nog vliegen naar Spanje, weekje zon! Alleen als je een negatief reisadvies krijgt van je vk is het wat anders.
@ach: lekker doen!! Ik ga met 25 weken lekker camperen!! ga Er vanuit dat dat nog prima kan! Lekker lui doen!
Denk het wel hoor als de tickets + autohuur morgen nog beschikbaar zijn gaan we boeken. Normaal zouden we met de auto gaan maar dat zie ik nu niet zitten. Het is meer voor manlief dat hij zijn oma+tante weer even kan knuffelen en dat ik even leuk kan shoppen in het gloednieuwe winkelcentrum! Maarja als ik zou kiezen zou ik ook een weekje zon doen.. Maarja je kunt niet alles hebben he! Hebben maar 1 weekje en daarna pas weer met mijn verlof (zodat ik eerder heb)
Poeh, ik kan jullie echt allemaal niet bijhouden met lezen... Kan niet op mijn werk inloggen en ben smorgens te misselijk om uitgebreid achter mijn pc te kruipen. Dus jullie zullen me af en toe een keer zien. Volgens mij gaat het vrij goed met deze groep a.s. moeders. Veel positieve berichtjes. Dat was vorig jaar wel anders in mijn groep van toen... Bij ons weet mijn kant van de familie (ouders, broers en schoonzussen) het al vanaf 5 weken. Omdat we vorig jaar een miskraam hebben gehad waar ze ook van weten, wilde ik het nu delen (lief en leed) en iedereen was blij. Mijn vriends kant van de familie weet het nog niet. Dat komt omdat mijn familie aan de andere kant van het land woont en niet per ongeluk zijn mond voorbij kan praten tegen de zoon van mijn vriend. Voor hem wilden we wachten omdat hij vanwege een vorige miskraam van mijn vriends ex mentaal echt instortte en nachtmerries had. Over drie weken mag hij mee naar de 12wkn echo (ben dan 13 weken maar goed). Net daarvoor vertellen of tijdens de echo laten ondervinden is ons plan. We weten het nog niet zeker. Gisterenochtend in ieder geval een hele mooie echo gehad. Freekje zwaaide naar ons en had een stevige beat. Voor zover we konden zien had ie twee armpjes en beetjes en twee ogen. Maar over drie weken meer. Sjonge, wat kun je gelukkig zijn na zo'n echo. Ik had zon ontzettende buikkrampen van de zenuwen, wekenlang, omdat ik bang was dat het weer mis zou gaan. Maar de gyn zegt dat de kans dat het nu nog mis gaat echt klein is <3
Mooi maike!! Gefeliciteerd! Hier lekker rustig avondje op de bank! Manlief is een nieuw terras aan het betegelen en staat nog in de tuin.. Hij liever dan ik.. Maar de tuin wordt er wel mooier van en hij kan toch niet stil zitten.
Mooi @maike79! Fijn dat alles goed is! @lise87 Leuk he zo'n man zonder zit vlees.. Soms wel jammer maar je tuin wordt er mooier op toch? Welterusten dames!
Goede morgen! Was gister eindelijk weer eens fit genoeg om met de meiden de kroeg in te gaan, heerlijk! Lekker aan de jillz 0% gezeten. Half 1 thuis, netjes he. Nu wel weer klaar wakker. Maar denk dat ik eindelijk meer energie krijg! Merken jullie dat ook? Zijn er nog meer buikslapers onder ons? Gaat dat nog bij jullie? Voor mijn borsten is dat niet zo lekker meer al een paar weken, maar draai er in m'n slaap toch telkens weer op! Ik sta maar eens op, pluk de dag! @ ach: doe wat goed voelt voor jezelf! In Polen zijn ook genoeg zwangere dames en een weekje bij familie is toch lekker! Gewoon niet te apart eten bij tenten waar je het niet vertrouwd, maar dat geldt in alle landen!
goedemorgen! @kukel ja dat idee heb ik ook!gister zonder buiten adem te raken gelopen met de hond,maar kan soms in een keer weer liggen te slapen op de bank hoor! @lisex handig haha! doe mij zo'n man @echo's mooie echo's weer hoor! pff nu wil ik ook wel weer! krijg alweer langzaamaan de zenuwen! voel niks meer in mn buik en hij is ook veel minder opgezet,maar kan natuurlijk ook dat mn darmen voor nu t ergste gehad hebben... @vakantie wij weten nog steeds niet waar we heen gaan! we zouden in september gaan maar ik vind t zo zonde als ik niet in de zon kan zitten en elke dag na een uurtje waggelen er alweer klaar mee ben.. @hier wij gaan vanmiddag naar de bouwmarkt om verf te halen voor buitenboel. vl krijgt soort van nesteldrang haha. hij maakte gister een geintje over een man die de fles gaf aan zijn baby,toen heb ik even aangegeven dat hik niet hoeft te verwachten dat hij de babyperiode ook zo niet betrokken doorkomt als de laatste weken. toen gaf hij aan dat hij alles gewoon heel spannend vind en erg voorzichtig is om straks bij de echo teleurstellingen te voorkomen. ja hallo,ik snap t wel maar ik heb je best wel nodig ook nu :s gelukkig snapte hij dat en vond ie t zelf ook vervelend dat ie niet wat meer kon genieten,dus we zien wel weer hoe dat ontwikkeld na de echo... de zon schijnt alweer dus ik ga voor een lange wandeling met hond! fijne dag vandaag!
Bedankt voor jullie meelevende reacties !!! Erg fijn dat jullie ook aan mijn kant staan.. Met mn contract zie ik wel dan..aan de ene kant wil ik ook niet blijven erna als het allemaal zo blijft gaan.. Zo wat een lekker weer he! Heerlijk!! Iedereen een superweekend! Ik ga vandaag shoppen voor wat positie kleding.. Mn eigen broeken passen echt niet meer ga me lekker bezig houden met leuke dingen! En ja hoor vandaag 12 weken!! toch een mijlpaal.. Denk wel voor iedereen... Heeerlijk dit!
Goedemorgen! Hier lekker een rustig weekend. Vanavond gezellig sushi eten en morgen een dagje alleen thuis. Ga maar een beetje werken en tijdschriften lezen enzo! @echo's: wat mooi allemaal weer! Hier nog maar een weekke en 2 dagen tot ik mag. Moet zeggen dat ik het steeds enger begin te vinden. Het wordt dan óf heel officieel allemaal zodat ik echt mensen kan gaan inlichten en het serieuze vormen gaat krijgen, óf het is foute boel en ik moet afscheid nemen van iets wat niet meer leeft. Die gedachte is echt killing. Kans is klein, I know. Maar toch is de angst aanwezig. Vooral omdat ik ook pas zo laat heb.
Goede morgen iedereen Wat een heerlijk weertje he Lekker even van genieten Buik foto staat in me foto album echt al een zwanger buikje had van me zelf wel fat roletjes maar is echt klein beschijden rond buikje nu Even weer een wasje doen En die lekker buiten op hangen Iedereen een fijne dag Ik ga genieten van het mooie weer