16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SuusD, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    @Firsttime ik begrijp je gevoel, en het is een angst en onzekerheid die iedere zwangere vrouw heeft, en dat is het lastige, die eerste 12 wk zijn juist zo onzeker en eng, maar dan wordt er nog niet over gesproken, en daarna praat iedereen er vol vreugde over, ik denk dat iedere vrouw die onzekerheid doormaakt. De kans is inderdaad echt heel erg klein, je komt niet voor niets zo ver, in de meeste gevallen was het anders al je lichaam uit geweest, ik denk dat je gewoon een hele mooie echo gaat zien.
    Veel plezier met de sushi!

Vervelend die verhalen over het contract en die lastige werkgever :( ik heb geen vaste baan, alleen een bijbaan met vast contract, en ik heb een eigen bedrijf, dus ik ben wat minder afhankelijk van m'n werkgever, ik studeer bijna af en als de kleine er is, dan ga ik solliciteren voor een parttime baan als hulpverlener (hbo).
    Vandaag een dagje werken :) en ik probeer toch echt beter op mijn voeding te letten, ik snoep maar raak.

2. ACH

ACH Niet meer actief

Hier dagje aan het werk!

Vanavond meer, we gaan iedergeval vanavond boeken..

Fijne dag, Geniet van het weer!

3. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Hey dames,

Ik meld me ook weer even. Heb een weekje vakantie en weinig achter de pc gezeten. Afgelopen woensdag hebben we de eerste echo gehad. Wat bijzonder om zo'n klein mensje in je buik te zien. :) Alles was goed en ik ben 5 dagen vooruit gezet. Ik zal de bevallingslijst zo even bijwerken. We hebben inmiddels ook de intake gehad bij de verloskundige. 27 mei mag ik weer en dan kunnen we ook naar het hartje luisteren. Ik kijk er enorm naar uit! We gaan het nu ook langzaam aan vertellen aan iedereen. Tot nu toe alleen maar hele enthousiaste reacties gehad. Hier nog even een fotootje van onze kleine spruit. Fijn weekend allemaal!

4. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Onze bevallingslijst:

13 (1)
    -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen?

14 (2)
    -Heli, 28 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen?
    -JJ1308, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

15 (2)
    -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen?
    -Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing!

16 (4)
    -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen?
    -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

17 (2)
    -SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen?
    -NoraW, 32 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

18 (2)
    -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen?
    -Ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

19 (3)
    -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een meisje/jongen?
    -riantje1987, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuisen het is een meisje/jongen?

20 (1)
    -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

21 (3)
    -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    -Elleinad, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen?
    -mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

22 (8)
    -Lilly156, 28 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing!
    -Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje
    -Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing
    -Elyn, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing!
    -Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verassing
    - xBLOEMPJE, 19 jr, 1e kindje, BV/FV, thuis en het is een meisje/ jongen?
    -JackieSt, 31 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen?

23 (4)
    -Vlinder1309, 29 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen?
    -Mamemi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

24 (2)
    -Carino, 29 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen?
    -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

25 (1)
    -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

26 (2)
    -Princess79, 33 jr, 2e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    -Happy ikke, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

27 (1)
    -Mopje, 34 jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een meisje/jongen?

28 (2)
    -Tines mama van 2, 30 jr, 3e kindje, FV, ziekenhuis (med ind) en het is een meisje/jongen?
    -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje/jongen?

29 (1)
    -Desstiiny, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

30 (3)
    -Bloementuin, ? jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen?
    -Firstime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

45 zwangeren!
    7 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol

Afspraken:
    mei
    1: JackieSt (vk + echo) Diortje (vk) Stefjuh (termijnecho), Deurmat (termijnecho) Leinos83 (termijnecho)
    2: Lovely30 (echo) Maike (termijnecho) Juis (echo) vinisa (intake vk)
    6: ACH (termijnecho), Cygnet2 (vlokkentest), kukel (termijn echo)
    7: Maike79 (vk) Mopje (termijnecho vk) Lise87 (termijnecho)
    8: riantje1987 ( termijnecho gyn) ( savonds nekplooi meting combinatie test + uitslag ) MaMeMi (controle vk)
    13: Souries (termijnecho) Firsttime (termijnecho)
    14: Nena85 (controle vk)
    15: Dyson (echo), kukel (controle vk)
    16: SuusD (echo) Rosa1981 (termijnecho)Happy ikke (echo)
    17: riantje 1987 (vk), Deurmat: klinische vk afspraak
    21: Cygnet2 (controle echo), Juis (VK)
    22: Deurmat echo bij 13 weken gyneacoloog.
    23: Firsttime (vk), JJ1308 (echo), xBLOEMPJE (controle VK)
    24: Leinos83 (vk)
    27: ydee (vk), Cygnet2 (vk), JackieSt (vk)
    28: Kaatje87 (vk)
    30: Rosa1981 (vk)
    31: JJ1308 (echo)

juni
    3: Kaatje87 (Geslachtsbepaling)
    5: Diortje (Geslachtsbepaling)
    6: Souries (Controle), Lovely30 (Geslachtsbepaling)
    12: ACH (Geslachtsbepaling) Diortje (VK)
    25: Kaatje87 (20 weken echo)

juli
    1: Diortje (20 weken echo), JackieSt (20 weken echo)

----------------------------------------------------------------------------------
    Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (lijst kopiëren en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen!
    -------------------------------------------------------------------------------------
    Dit is dan de lijst van 04-05 om 10:24 uur
    DAMES; kijk nog even naar de tekst voor de ontbrekende informatie

5. MaMeMi

MaMeMi Actief lid

22 jan 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gisteren mensen een link naar een afgeschermd deel van mijn site gestuurd, zo van dit vinden wij leuk wat vind jij ervan? Op die link het filmpje van de echo. Hartstikke leuke reacties, mede door de verrassing waarop ze het te horen (zien) krijgen :)
    Facebook gaat het niet worden omdat er ook klanten zijn die dat account kennen..... en dat hoeft nu ook weer niet.
    Ik heb ooit de fout gemaakt om via mail door te geven dat ik 2 weken niet beschikbaar was i.v.m. familiebezoek uit het buitenland. Nog nooit zoveel gebeld :$ mijn klantjes schieten in de stress als ze denken dat ik niet voor ze klaar sta :D
    Financieel is het een kleine ramp hier maar ik probeer rustig te blijven. Als dit er voor nodig is om een gezonde zwangerschap (en hopelijk een gezond kindje) te hebben dan is het maar even zo. Zon is gratis ;)

Fijn weekend allemaal :)

Jeetje vandaag 11 weken, bijna die enge 12 weken overleefd, jippie!

Oh en Riantje: Ik begrijp je verhaal nu beter, met Borderliners is het heel moeilijk contact onderhouden. Wel sneu voor jou en je familie maar mooi dat je zo geniet van je eigen gezinnetje!
    Fijn Lovely dat alles goed gaat met de kleine, nu jij nog!

6. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Daar ga ik inderdaad ook maar vanuit, dat mijn lichaam het wel had afgestoten als het echt niet goed was geweest..

Werkse vandaag! Ik schommel qua gewicht ook heel erg maar merk dat als het een beetje beperkt blijf, ik gewoon stabiel blijf qua gewicht. Ook als ik iets anders eet. Maar het is zo lekker allemaal en die hormonen he, killing. Haha.

7. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ook al zo mooi! Gefeliciteerd en fijn weekend!

8. ACH

ACH Niet meer actief

Mooie echo @JackieSt. Nu lekker genieten!

Wat een leuke manier om te vertellen @MaMeMi!
    Je ziet alleen de gezichten niet.. Is wel jammer!
    Vervelend dat het fiancieel even tegenzit. Kun je wel de noodzakelijke spulletjes bij elkaar scoren?

@Kukel
    Fijn dat je eindelijk weer eens lekker op stap kon!

@firsttime
    Het aftellen kan nu echt gaan beginnen zeker? Hoeveel dagen nog? 8?

@Deurmat22
    Ik denk dat het snoepen zo ook wel minder wordt hoor. Merk het bij mijzelf tenmiste al wel!

9. ACH

ACH Niet meer actief

Leuk @souries dat hij zijn nesteldrang begint te krijgen! Ik denk dat het 'papa' gevoel wel komt na de volgende echo!

@riantje1987
    Heerlijk he? Hier ook al 2 wasjes buiten gehangen. Net even snel in de pauze naar huis!
    Ga even in je album spieken ben benieuwd!

Hier aftellen tot maandag 16:00, echo tijd! Ben zo benieuwd. Dan eindelijk iedereen langzaam aan vertellen.

10. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Maandag de 13e! Dus nog 9 dagen. Maar het einde is in zicht! :)

11. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @firsttime moet jij ook om 11.30 uur? :D

zo lekker dagje, vanmiddag naar bouwmarkt geweest en weer een stuk armer er vandaan met alleen een ladder en verfspullen en daarna boodschappen voor de hele week gedaan. was daarna gewoon weer ouderwets moe dus net nog even een uurtje geslapen,pfff daar kan ik niet aan wennen 's middags slapen..ik wordt dan helemaal gedesorienteerd wakker! kan beter tien minuutjes op de bank pakken dan wordt ik fitter wakker!

12. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Druk weekend hier op het forum! Ik heb een heerlijk weekend bij mijn ouders. Mijn man is gisteren naar huis gegaan (werk) en mijn ouders kwamen gisteravond thuis van vakantie. Vanmiddag lekker op het terras ijs gegeten (we hebben een heerlijke ijssalon in het dorp, voor de zuiderlingen, clevers ijs!). Wel super verkouden en hoofdpijn omdat alles vast zit :(

@jackie: mooie echo, fijn dat alles goed is!

@firsttime: sterkte met het wachten! Jouw echo is vast de mooiste!

@facebook, na de termijnecho van dinsdag! Mijn moeder is wel alvast het hele dorp aan het inlichten :D We kwamen de supermarkt bijna niet door!

Nog 1 dagje vakantie:cool:

13. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ik mag gelijk om 08:00 uur! Dus daar ben ik heel blij mee ;)

Zo, lekker sushi gegeten. Nu tonnetje rond in bed haha. Welterusten allemaal!

14. Leinos83

Leinos83 Actief lid

7 apr 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Firsttime: Iedere dag is er weer een dag de echo dichterbij komt. Probeer vertrouwen te hebben in je eigen lichaam (ook al is dat soms lastig). Ik duim met je mee.

Over vertellen: wij hebben het onze ouders al na de eerste test verteld, want we wilden het hoe dan ook met ze delen. Ook goede vrienden wisten het al snel. Na de goede echo van woensdag zijn we het ook anderen gaan vertellen, zoals mijn collega's (mijn baas wist het al, ik moest het wel vertellen omdat ik zo misselijk ben). Mijn man wil het nu graag op Facebook zetten, maar ik wil nog een paar dagen wachten tot dichterbij de 12 weken ben (ben nu 11 weken). Ik ben op Moederdag precies 12 weken, dus het lijkt mij ook wel leuk om het dan op Facebook te knallen.

Gisteren zijn we met een goede vriendin, haar man en hun zoontje naar de dierentuin geweest. Het was super gezellig. Ik ben nu alleen zo moe. Vandaag maar rustig aan doen.

15. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    @Leinos wanneer heb/had je de termijn echo en wanneer is je volgende echo? Wanneer wil jij het iedereen bekend maken?

Goedemorgen, ik begin echt mijn energie weer terug te vinden en de overmatige eetlust neemt af gelukkig dus, ik ben een fanatiek sporter dus dat kan ik weer meer oppakken, ook gezonder eten heb k weer opgepakt. Dat voelt fijn. Vanmorgen lekker een uurtje gesport.

Ik heb erg veel last van obstipatie, echt ik heb om de dag dat ik naar de wc kan en dan zijn het (sorry voor details) harde kleine beetjes, te weinig voor wat ik eet. En dan eens per week komt er een hele boel uit met veel buikkrampen en pijn, meer die hier last van hebben?

16. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hihihi
    Ja bij mij komt ook me energie terug
    Ook al slaap ik nog wel vroeg maar verder energie nivau is terug
    Zelfs de zin is terug
    Vl wist niet wat hem gebeurde besprong hem bijna :p
    Hahahaha
    Nou ja het voelt alemaal wel goed hier
    Dalijk ff bij opa en oma op de kofie
    En er na gezelig naar me schoon moeder
    Kan ik daar lekker in de tuin zitten
    En daar eten we vanavond :)

Iedereen geniet lekker van het weer
    En ewn rustige zondag

17. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Heerlijk dagje! Op en top energie en sinds dit weekend een klein bol buikje te zien, zo leuk! Wel goed insmeren he meiden! Doe ik normaal nooit in Nederland, maar hou me er nu maar netjes aan.
    Vanavond bbq-en en morgen de 12 weken echo! Pas om 16.00 uur, maar dan hoeft vl er geen uren voor op te nemen, zo'n zin in!

@ riantje: haha... Besprongen ja? Moet zeggen dat hier het sex leven ook weer leuk is! De ellendige welen lijken nu echt voorbij!

@ mvm: vergeten jullie het ook weleens per ongeluk? Heb iedere week door fulltime werken en druk sociaal leven net 1 krat vol. Dus zet maar 1 krat op straat, maar krijg elke keer 2 nieuwe legen. Zit nu dus met 5 kratten thuis. Hoe gaat dat bij jullie?

18. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    @ moeders voor moeders, ik heb ook maar 1 volle krat per week, altijd al niet meer gehad, om dat ik veel van huis heb, ik heb een keer maar 1 krat buiten gezet, kreeg er 2 terug dus toen had ik er 3, heel irritant dus nu zet ik er steeds 2 buiten, een lege en volle. Ben benieuwd wat er gebeurt als ik er 3 buiten zet?

19. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Nu al energie terug? Hier is het nog ver te zoeken. Zin in seks is er ook niet. Haha. Mijn eten zit weer de hele tijd hoog. Niet misselijk, maar voel me ook niet top. En dan die verdomde hooikoorts... nouja gewoon een blegh dagje.

20. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @energie ik zit in de kroeg bijnq te slapen!haha!noi was feyenoord ook niet om aan te gluren dus daar krijg je ook niet echt energie van,maar goed. kijken of we zo nog wat in de tuin kunnen doen na 10 min ogen dicht op de bank!

Deel Deze Pagina