16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SuusD, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leinos83

Leinos83 Actief lid

7 apr 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Deurmat: Ik had de termijnecho bij 10+3. De volgende echo is pas de 20 weken echo (als ik daarvoor geen pretecho meer heb en dat weet ik nog niet). Vandaar dat ik het daarna aan anderen ben gaan vertellen, waaronder mijn collega's. Goede vrienden en ouders wisten het al veel eerder. En volgens de verloskundige zijn twee goede echo's bij 10,5e heel goed en is de kans erg klein dat het daarna nog fout gaat.

Ik ben nog niet minder moe. De misselijkheid gaat goed als ik het 's-ochtends rustig aan kan doen. Als ik er vroeg uit moet, is het nog een drama.

2. ACH

ACH Niet meer actief

Heerlijk dat zonnetje! Hier komen langzaamaan wolkjes maar heb mijn portie wel binnen..

Energie gaat wel.. Doe gewoon rustig aan..
    Morgen om deze tijd is het zover..

3. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    Wat een weertje he dames!! Ook hier is de moeheid en de vlagen VAN misselijkheid verdwenen en de Zin is er ook weer!! Hihi =D wij zijn lekker aan het shoppen geslagen... Vandaag eventjes naar de babydump geweest en goed geslaagd!! Nou dames geniet nog even van de laatste zonnestralen deze dag ;)...

4. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Mcm78 en Firsttime... ik hoop heeeeeel hard voor jullie mee dat jullie gewoon een mooi kloppend hartje zien.

@Slapen Slapen jullie ook zo slecht?? Ben echt de hele dag doodmoe en als ik thuiskom van mn werk duik ik even lekker op de bank. Als ik dan een uurtje slaap heb ik weer even energie. Maar snachts slaap ik, lijkt het, niet goed want ik word altijd moe (en misselijk) wakker... hoop dat dat verbetert in het 2e trimester :-s

@buurtgenoten Vorige week kwam mn buurvrouw naar me toe. Ze vroeg of ik zwanger was. Ze zag het aan mn aura... hmmm, aan mn buik, okee, maar mn aura? hahaha

5. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Wat betreft slapen: ik ook! Slaap wel snel maar ben de rest van de nacht heel vaak wakker, slaap onrustig en ook altijd vroeg weer wakker. Dat zorgt er ook voor dat mijn energie 0 is.

Aura is wel apart haha. Geloof daar nooit zo in maar toch raar dat ze het zo wel opgemerkt heeft...

Echo: ja, nog een weekje! Nog steeds de symptomen en vandaag weer flink gevoelige baarmoeder. Diep van binnen voelt het goed maar vind het eng om eraan toe te geven.

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik leef nog.....net

Feestje van dochter was erg leuk maar erg vermoeiend. Ze is verschrikkelijk verwend en vond haar (door mama gemaakte) taart het allermooist!! Lief

Nu hopelijk redelijk slapen...morgen vlokkentest....spannend

7. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Succes bij de test morgen!

8. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    @ slapen: ik slaap nauwelijks. Helaas word ik veel wakker van de misselijkheid (is 's nachts erger) en kan dan niet slapen.

9. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Haha nooit van gehoord, maar ook wel gaaf dat zij dat zo kan zien :p

10. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Succes morgen!

11. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Tip voor de meiden die 's nachts misselijk zijn: voor het naar bed gaan nog 2 boterhammen eten. Helpt echt!

12. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    @kukel: ja, ik eet nu ook altijd voor het naar bed gaan nog iets hartigs, het helpt me de nacht door. Alleen zo jammer dat de ochtend dan weer komt....

@aura: grappig! Maat of ik het geloof...

@slapen: ben nu snotverkouden en zoontje krijgt kiekjes, dus mijn nachten zijn niet zo super, helemaal niet nu ik minder goed weer inslaap nu in zwanger ben. Ik ga zo maar naar bed!

@cygnet: succes morgen! Heb je het de kinderen verteld?

Hier jammer genoeg nog geen betere omstandigheden, misselijkheid nog aanwezig en nu super moe en hoofdpijn door verkoudheid, en dat met dit weer!

13. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Bedankt voor de tip!

Ik eet al voor het slapen om die reden :D en heb crackers in mijn nachtkastje zodat ik altijd iets in de buurt heb. Maar toch blijft de misselijkheid flink aanwezig. Had het mijn vorige zwangerschap ook, hoop alleen dat het nu niet tot het eind zo zal blijven ;)

14. ACH

ACH Niet meer actief

@maike79
    Bijzonder zeg. Hier net even met buurvrouw + baby gepraat maar heb niet het idee dat ze iets door heeft. Weet ook nog niet of ik het ga zeggen 'Hee buurvrouw we verwachten een kindje'

@Cygnet2
    Fijn dat je dochtertje zo'n fijne verjaardag gehad heeft! Spannend hoor morgen krijg je de uitslag gelijk want dat verschilt ook nog geloof ik.

Hier morgen om 16 uur de termijn echo, zenuwen!

15. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    @ach: succes met de termijnecho. Leuk zeg je kleintje zien :)

16. lis1989

lis1989 Actief lid

15 jan 2013
    160
    0
    0
    spijkenisse

En wat voor taart is het geworden? Foto?

17. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Goedenacht.... :(

Ik kan niet slapen... ik denk dat het allemaal een beetje veel is geweest vandaag en natuurlijk straks die vlokktentest... toch erg spannend. We krijgen de uitslag in 3-5 dagen dus dat is behoorlijk snel. Gelijk krijg je 'm nooit maar voreger duurde het wel tot 3 weken! (andere testen dan ze nu doen met het weefsel). Nu komt de uitslag al vlot omdat er maar beperkt getest wordt (trisomie 21, 18 en 13 + nog geslachtsafwijkingen)

We hebben het de kinderen op 4 mei verteld (verjaarsag ml). Het was erg leuk. Dochter snapte het nog niet zo maar zoon wel. Die ging gelijk mijn buik aaien en een speeldoosje tegen mijn buik houden. Zo lief.

Het is een prinsessetaart geworden, foto volgt binnenkort. Dochter zei helemaal "Oooooh" toen ze 'm zag!!:D

18. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Succes cygnet!

@ ach: jij ook succes om 16.00 uur! Ik mag dezelfde tijd... Nog ff werken tot 15.00 uur, lekkere afleiding...

Fijne (werk) dag allemaal!

19. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Succes strakjes!!

@nacht. Ik eet vaak rond half 10 nog een crackertje.... Dat scheelt ietsjes....

20. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @cygnet hadden we vannacht lekker kunnen kletsen :s ikdenk als ik drie uur heb geslapen dat het veel is. En zo weer lekker aan het werk..gelukkig maar drie daagjes maar als ik nog een paar nachten zo onrustig ben dan kan je me opvegen! focus maar op het lekkere weer,dan komt t vast goed.

Deel Deze Pagina