@ Lilly: leuke stad Groningen!! Daar kun je ook heeel goed shoppen Jij hebt je man goed aan het werk gezet!
Hihi.. Yep! Wij hebben sowieso 3 mega baby zaken. En de binnenstad is ook erg leuk. Was laatst in vataviastad en daar hebben ze een lief! winkel. Binnenkort maar eens heen....
Fijn @Kukel zo'n bevestiging! Dat shoppen zonder te kijken of er bekende zijn is heel herkenbaar! Ons kent ons is het hier beetje dus dat is wel jammer!
Goeiemorgen Hier weer heerlijk geslapen, wederom gewekt door mijn zoon haha Geen last van vroeg wakker worden etc. En dromen doe ik altijd al dus merk daar ook geen verschil in @buik: ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap vanaf 12 weken elke dag gesmeerd. Bij 26 weken begon het en nu zit heel mijn buik onder de straie ik ben slank van mezelf en had een megabuik, dus kon smeren wat ik wilde maar het heeft niet geholpen. Heb na de bevalling veel met bio oil gesmeerd en dat doe ik nu nog. Buik was alweer snel plat en de strepen zijn nu heel licht. Maarja leuk is anders. Gister weer een aantal kv testen gehaald. Morgen weer even kijken of het nog steeds zo'n knaller is Ik ben in die ene dag dat ik ziek was 2,5 kg afgevallen. Vind ik niet heel erg want ben tijdens de vorige zwangerschap 20 kg aangekomen haha dus dan heb ik wat meer speling. Het zal er vast zo weer aanzitten
Goedemorgen! Hier nog 1 die heerlijk geslapen heeft! Kwam pas om half 9 mn bed uit en das echt uitslapen voor mij! Normaal slaap ik moeilijk en lig ik eigenlijk altijd om 06:00 uur al wakker nu dus tot half 9!! Heerlijk! @buik: wij hebben gister ook de eerste foto gemaakt alleen zijn alleen mn vetjes nog maar te zien maar wat er idd a gezegt werd denk dat t wel leuk is als je t straks allemaal naast elkaar legt. Gister hebben wij t mihn zus en haar vriend verteld. Ik zat hier een beetje mee want weet dat zij graag kids wil maar hij nu nog niet en zij wil eerst trouwen en dat wil hij niet. Ze was echt in tranen dus was best een moeilijk moment! Hij zat stil in een hoekje en kon niet eens een gefeliciteerd geven. Gelukkig was ze wel blij voor ons en had ze het al een beetje aan zie komen want er was van ons wel bekent ook dat we graag kinderen willen en nadat ze t even had kunnen laten zakken kon ze ook wel erg lachen om het feit dat ik echt nog niet aan bevalling wil denken en nu lekker misselijk ben en dus eigenlijk niet echt zin heb in lekkere dingen terwijl ik normaal de hele dag door kan eten hoop dat ik ook een paar kilos kwijt raak in het begin zal trouwens zo s even checken hoeveel ik nu weeg want wil dat ook wle bij houden Zo sorry voor mn hele verhaal moest t even kwijt
Goedemorgen! Jeetje wat waren jullie weer vroeg. Ik lag om half vijf wel wakker maar viel gelukkig half zes nog even in slaap. Ik ga denk ik zo toch nog een cb halen en vandaag al samen met vl testen..vi.d t echt irritant dat hij doet alsof er niks is haha!
Ik had bij mijn vorige zwangerschap trouwens het 9 maanden dagboek van marianne amelink, superleuk! Hierin ook veel buikfoto's geplakt. Leuk om terug te lezen.
Hoi Ladies, mag ik mij aansluiten bij jullie ... Mijn vermoedelijke uitgerekende datum is 19/11/2013 - 1e kindje - 23jr - geslacht? - borstvoeding? Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap en ik hoop dat we elkaar een beetje erdoorheen sleuren... Deze nog altijd onzekere fase!!
Leuk hoor dames dat jullie het verteld hebben, ben zo benieuwd naar de reacties! Oh Bataviastad is ook leuk! Ga ik onthouden dat er een lief winkel zit, vind sommige spulletje zo leuk! Wil graag een lief luiertas ben normaal niet zo van kleur maar heb al zo'n leuke gezien! Ga morgen maar eens goed bijschrijven in mijn dagboek, wil het wel proberen bij te houden!
Hier vanmorge ook al vroeg wakker 6uur Maar lekker in bed blijven lichen Verder doen me (.)(.) Echt ff zeer Vanmorge ook nog even getest en was echt duidelijk als je ze alle 3 op een rijtje heb ligen woord die echt mooi donker Verder over het dromen komt me ook bekend voor Lag vanacht over het boletje van vl te aaien terwijl ik lag te slapen Kind krijgt de naam van me vriend We zijn nog niet getrouwd maar zit wel in de planing Maar dan moet die eerst zijn huis verkopen Ook ik neem dan zijn naam aan Verder gaan we het vandaag aan me schoon moeder vertelenben benieuwd hoe de reactie is De zusen vertelen we het na een goede echo Hier zie ik wel tegenop daar 1 al 2 jaar bezig is en het niet lukt En toen we vledjaar vertelde kwam er nietzoon leuke reactie Ook al leefde ze erg mee toen het mis was Dus daar zie ik wel tegen op Verder al druk aan het aftelen naar de 27ste
Onze bevallingslijst!! ---------------------------------------------------------------------------------- 15: Lise87, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? Kaatje87, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? Plurk80, 32 jr, 3e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 16: Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Marjol, 32 jr, 2e kindje, FV (med indicatie), ziekenhuis enhet is een meisje/jongen? Heli, 27 jr, 2e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? 17: SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? 18: Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen? Ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 19: Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? 20: 21: ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Riantje87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Elleinad, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 22: Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis/ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Beebielove, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? Lilly156, 28jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje Souries, 29 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? 23: Zwaantje76, 36 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 24: 25: 26: Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 27: 28: 29: 30: 25 zwangeren! Afspraken: 19 maart Moeders voor Moeders - Lise87 20 maart Intake - Dyson 25 maart Intake + echo Kaatje 87 Intake + echo - Kukel 26 maart Echo - Anja358 27 maart Echo - Riantje87 30 maart Intake - Anja358 2 april Intake + echo - Lise87 Intake + echo - Marjol Echo - Zwaantje76 3 april intake - SuusD 4 april Intake + echo - Diortje 8 april Gyn - Plurk80 22 april Echo - SuusD 26 april Echo - Lilly156 ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (qoute en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen!!! ---------------------------------------------------------------------------------- Dit is dan de lijst van 16-3 om 10:30 (pagina 42) DAMES; kijk nog even naar de vraagtekens voor de ontbrekende informatie
@Cygnet: Bedankt !! @Souries: Ja gezellig toch.. we slepen elkaar door die 12 weken =D @Riantje: Mooi he die testen die steeds donkerder worden! Ga je ook nog een digitale cb doen? En dat dromen herken ik ook een beetje... rare hormomen hihi... Spannend allemaal hoor... wij houden het nog eventjes voor ons zelf.
Zo de lijst gedaan en dan nu even proberen te reageren... (druk hoor zo met die lijst hahahah) @woonplaats: dorp vlakbij Amsterdam @ ik ben sinds 2008 getrouwd @vertellen.. tja, bij een derde en rekening houdend met onze leeftijden denk ik dat onze ouders gematigd enthousiast zullen zijn.. het vooral 'eng' vinden. Mijn vriendinnen zullen heel blij voor me zijn.. die weten hoe lang het heeft geduurd en van de vmk. @ striae. Hoe ouder, hoe minder meestal.. DAT is dan weer een voordeel. Maar.. ik heb het wel een beetje. Ik heb enorme buiken en dat zie je toch wel maar inmiddels helemaal niet meer plat meer dus die strepen zie je nauwelijks... Smeren doe ik wel maar vooral omdat mijn huid ZOOOOO droog is @ vroeg wakker.. ja, ik slaap als een roosje maar rond 6 uur ben ik wel klaar wakker.. Maakt me niet uit.. ik voel me dan wel fit. @shoppen.. tja, dat is weer een nadeel van de derde (en dan ook nog een jongen EN een meisje).. met goed fatsoen heb ik alles al maar het lijstje is wel al gemaakt hoor Kleertjes zullen er nauwelijks komen maar wel: nog een tripp trapp (met baby inzet), anais swaddle doeken, nieuwe flessen, nieuwe spenen, mooie deken (elk kind heeft zijn eigen baby deken), luiertas (die van mij was 10 jaar oud bij de laatste), cocon voor de Bugaboo Bee en een nieuwe kap... en dan nog wel wat dingetjes.. genoeg te shoppen dus... maar voor de uitslagen van het prenataal onderzoek koop ik helemaal niets. Zo.. ik geloof dat ik wel weer helemaal bij ben.. Oja, tip voor de 1e keer mama's... koop vooral niet teveel kleertjes.. je krijgt meestal erg veel en laat een vriendin die al een tijdje een baby heeft eens kijken naar je uitzetlijstje.. de uitzetlijstjes die in omloop zijn, zijn vaak commercieel en daar staat dus echt veel te veel op.. Oja, sommige dingen heb je pas nodig als het kind 6mnd+ is (meeste kinderstoelen, bordjes etc) En koop ook geen kolf... als je bv wilt geven, kijk dan hoe het gaat en huur er dan één. Je moet even uitproberen wat bij je past en er zijn genoeg vrouwen die NOOIT kolven of niet kunnen kolven.
Sinds 2,5 week ongeveer, sinds ik 'echt' zwanger ben, slaap ik heel onrustig. Ik ben altijd een goede slaper geweest, voor de zw schap werd ik nooit in de nacht wakker, sinds 2,5 week wordt ik standaard rond 4 tot half 5 wakker, en dan ben ik heel wakker. Dan lukt het me vaak nog wel te slapen maar na half6 a 6 uur ben ik klaar wakker. Ook wordt ik soms rond 1 uur al wakker heel vervelend eigenlijk. Ook meer vermoeidheid sinds een week. Mijn borsten (mijn kleine a cupje) worden al heel gevoelig en groeien voor mijn gevoel al goed. Wel een blaasontsteking maar dat had ik hiervoor ook wel regelmatig. Verder mag ik alles behalve klagen, geen misselijkheid. Ik en mijn vriend zijn niet getrouwd, ook geen samenlevingscontract en zelfs geen gezamenlijke rekening haha. We wonen wel samen . Het kindje krijgt zijn naam, vind ik ook wel logisch al helemaal omdat ik het 9 maanden mag dragen. Mijn vriend vind moeders voor moeders nog heel vaag en heeft er weerstand tegen terwijl ik me het liefst al aanmeld. Hoe gaat dit bij jullie? Owja vanmorgen nog een kruidvat + test gedaan die ik nog had liggen, hartstikke positief haha.
Voor alle ongetrouwde dames.. vergeet niet tijdig dat je partner het (ongeboren) kind moet erkennen. Dit hoeft niet voor 24 weken maar doe het niet heel ver daarna... Mocht er onverhoopt iets ergs gebeuren dan is de relatie tussen je partner en kind in ieder geval officieel.
@Deurmat22.. waarom heeft je vriend weerstand tegen MvM? Omdat het commercieel is? Beter commercieel dan niets toch? Of is hij bang dat hij er last van krijgt (lucht e.d.)