Weer een kwaaltje erbij: ischias... Zeurende pijn in mijn linkerbil, had ik bij mijn zoontje ook. Het was toen met 15 weken weer voorbij, dus ik hoop dat dit ook tijdelijk is! @firsttime: bijna echo, spannend! En leuk om het daarna bekend te maken! @ACH: moest mijn man vandaag nog "even" attenderen op moederdag... Bij de hema hebben we nog samen leuke kommetjes gekocht En broodjes voor morgenvroeg. Er zit wel een knutselwerkje van mijn zoontje in de tas van de gastouder
Ah vind het echt fijn voor je @firsttime dat het nu dan toch eindelijk echt bijna maandag is! @Mopje Is dat jullie zoontje? Wat een liefje! Knutselwerkjes zijn altijd leuk..
Vanochtend heb ik dus mooi een sprintje naar de badkamer moeten trekken. Alles van de vorige dag moest eruit. Ja een heerlijke zin maar voel me nu heel de dag al beroerd.
Zo, hier een superluie dag gehad. Lekker op de bank met ipad, laptop en telefoon haha. Ondertussen even aan nieuw projectje gewerkt. Wilde mijn vriend even meesleuren naar Babypark maar die is ziek. En je weet hoe mannen zijn als ze ziek zijn: kuch, auw, ik ga dood. Morgen even boodschappen doen en dan weer lui doen. Mag best een keer! En dan maandag eindelijk de echo! Begin het doodeng te vinden... Nou welterusten meiden!
Goeiemorgen iedereen!! Fijne moederdag allemaal! Volgend jaar zitten we allemaal met een babytje in onze armen en kunnen we moederdag echt zelf meemaken Het weer ziet er toch prima uit had ik niet verwacht.. Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Ik moet van 1 tot 7 werken.. Lekker kort dagje
Goedemorgen allemaal!! Vandaag alweer vroeg wakker,maar wel echt heerlijk geslapen! Werd wakker van de zon op mn gezicht, wat een heerlijk begin! Vandaag ook de eerste mijlpaal...12weken!!aan de ene kant vliegt t voorbij,al heb ik ook vaak t idee dat de tijd kruipt...zeker met een echo as donderdag en we krijgen dan gelijk een nekplooimeting en de bloeduitslagen....wordt daar toch wel weer zenuwachtig voor! T lijkt wel of ik weer sneller misselijk ben op t moment...hebben meer dat?? Vandaag een drukke dag,eerst bij schoonmoeder op bezoek,vanmiddag bij mijn moeder...we hebben een high tea georganiseerd voor dr...maar mn maag roept nu al neeeeeee!!!! Morgen weer aan t werk,dus wel lekker vroeg mn bed in vanavond!daar kan ik nu al naar uitkijken! Firsttime:heel veel plezier morgen bij je echo!!!! En de anderen natuurlijk ook!
@ firsttime: veel plezier bij de echo morgen! @ iedereen: fijne Moederdag! Hier een rustige dag. Wel een lekker geurtje en badset gekregen van mijn man (namens dochter haha). Helaas geen knutselwerkje van haar voor Moederdag, ze is de afgelopen weken niet gegaan omdat de vijfde ziekte daar heerst en ik dat nog nooit heb gehad. Wil eigenlijk zodra ze gaat vragen of ze nog iets met haar willen knutselen, ik loop het nu elk jaar mis door omstandigheden haha.. Toch wel jammer
@firsttime Herkenbaar, mannen zijn altijd heeeel zielig als ze ziek zijn! @moederdag Heeeerlijk kan niet wachten maar voor vandaag voel ik me ook een beetje 'jarig' Maar extra genieten voor de al echte mama's! Straks de laatste 4 familieleden inlichten ben heel zenuwachtig maar gelukkig zijn mijn ouders erbij om ons bij te staan. Klinkt erger dan het is hoor! Zo maar eens wat beschuit met muisjes smeren.. Om het te vertellen..
Goede morgen! Fijne Moederdag voor degene die al moeder zijn onder ons! Volgend jaar zijn we allemaal aan de beurt!! Gisteren leuk dagje Efteling gehad, het weer viel uiteindelijk nog mee. Binnen attracties gepakt bij de regen en verder veel droog buiten kunnen lopen! Was leuk! Wij houden vandaag een rustig dagje, bakkie bij de ouders en verder niet veel!
Onze bevallingslijst: 13 (1) -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 14 (2) -Heli, 28 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -JJ1308, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? 15 (2) -Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! 16 (4) -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 17 (2) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -NoraW, 32 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 18 (1) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen? 19 (5) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een meisje/jongen? -riantje1987, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuisen het is een meisje/jongen? -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 20 (2) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? - ydee, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verassing! 21 (2) -Elleinad, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 22 (8) -Lilly156, 28 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje -Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing -Elyn, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verassing - xBLOEMPJE, 19 jr, 1e kindje, BV/FV, thuis en het is een meisje/ jongen? -JackieSt, 31 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 23 (4) -Vlinder1309, 29 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Mamemi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 24 (2) -Carino, 29 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 25 (1) -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 26 (2) -Princess79, 33 jr, 2e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Happy ikke, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 28 (2) -Tines mama van 2, 30 jr, 3e kindje, FV, ziekenhuis (med ind) en het is een meisje/jongen? -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje/jongen? 29 (1) -Mopje, 34 jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een meisje/jongen? 30 (3) -Bloementuin, ? jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Firstime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 45 zwangeren! 7 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol Afspraken: mei 13: Souries (termijnecho) Firsttime (termijnecho) 14: Nena85 (controle vk) 15: Dyson (echo), kukel (controle vk) 16: SuusD (echo) Rosa1981 (termijnecho)Happy ikke (echo), Juis (termijn echo) 17: riantje 1987 (vk), Deurmat (klin vk), Cygnet2 (controle echo) 21: Cygnet2 (controle echo), Juis (VK) 22: Deurmat echo bij 13 weken gyneacoloog, Maike79 (echo) 23: Firsttime (vk), JJ1308 (echo), xBLOEMPJE (vk) 24: Leinos83 (vk) 27: ydee (vk), Cygnet2 (vk), JackieSt (vk) 28: Kaatje87 (vk), Mopje (vk) lise87 (vk) 30: Rosa1981 (vk) 31: JJ1308 (echo) juni 1: mcm78 Controle ha 3: Kaatje (Geslachtsbepaling) 4: ACH (Controle) 5: Diortje (Geslachtsbepaling) 6: Souries (Controle), Lovely30 (Geslachtsbepaling) lis1989 (vk) 12: ACH (Geslachtsbepaling) Diortje (VK) 25: Kaatje87 (20 weken echo) juli 1: Diortje (20 weken echo), JackieSt (20 weken echo), Kukel (20 weken echo) 8: ydee (20 weken echo) 10: Maike (20 weken echo) 15: riantje1987 (gratis pret echo) ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (lijst kopiëren en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen! ------------------------------------------------------------------------------------- Dit is dan de lijst van 12-5 om 09.57 uur DAMES; kijk nog even naar de tekst voor de ontbrekende informatie
Ja dames, volgend jaar vieren we echt Moederdag. Mijn man heeft me vanochtend al een kadobon gegeven voor een zwangerschapsmassage. Omdat het ook aanstaande Moederdag is, zei hij. Zo lief!! Rosa: ik doe het 12-weken dansje met je mee . We hebben het vanochtend op Facebook gezet. Iedereen die we het persoonlijk wilden vertellen, weet het al. Ik ben al een paar dagen minder misselijk. Alleen gisteren een beetje. Ik moet wel zeggen dat ik erg blij ben dat het beter gaat. Wij gaan vandaag met mijn schoonzusje, zwager en ons nichtje van 1 jaar zwemmen. Leuk!!
Ja klopt, tijdens deze zwangerschap is het een stuk zwaarder doordat mijn suikers veel meer schommelen, ik heb veel hypo's rond de 2 (normaalwaarde is tussen 4,5 en 8) en dan ben ik op het randje van flauwvallen, heel eng. Ik hoop echt voor je dat je geen zwangerschapsdiabetes krijgt, knap dat je met afvallen bezig bent geweest, dat is heel goed voor je gezondheid. Goedemorgen, allemaal een fijne moederdag want we zijn al moeder voor het wondertje in onze buikjes. Volgend jaar de eersrte echte moederdag vieren Vanmorgen het hartje via de angelsound gehoort en nu ook eindelijk aan vriendlief laten horen, zo leuk. Ik denk al de hele tijd aan @firsttime, en ik wens haar veel geluk voor morgen!
Ik had trouwens vorige week de kraamzorg aangevraagd en ontving gisteren in de bus een heel informatie pakket van thebe, zo leuk met een kraamdagboek voor de kraamtijd, en een bon van 20 euro voor prenatal Fijn dat dat nu ook geregeld is. Inmiddels weten een aantal vriendinnen het, wat familie, langzaam breidt het zich uit, ik mag het 12 weken dansje maken en het hartje gehoord dus ik mag het gaan verspreiden. Volgend weekend vertel ik het op mn werk, en daarna gaat het online
Goedemorgen meiden! Ik kreeg vanochtend een (aanstaand)moederdagcadeautje van m'n man. Ik kreeg 3 paar meisjessokken en 3 paar jongenssokken.. Haha vond ik zooo lief! Had ik nooit verwacht We zeiden al: Kindje krijgt vast de blauwe sokjes aan! Nog ff een aantal weekjes geduld dan weten we het @Souries en firsttime, geniet van jullie echo morgen!
Lekker uitgeslapen op moederdag, mijn zoontje heeft gewoon tot half 9 geslapen Maar gisteravond was het dan ook om 9 uur opeens keten in bed... Daar ging ons avondje op de bank! Fijne (bijna)moederdag voor iedereen! Ik moet mijn knutselwerkje nog uitpakken, de ochtend begon een beetje hectisch met weggelopen konijntjes. Ze hadden weer eens onder het hok doorgegraven! Wat een lieve mannen, ik heb zelf mijn moederdagkadootje moeten uitzoeken en ook maar zelf de broodjes in de oven gedaan vanochtend. @ACH: ja, eindelijk een fotootje van mijn mannetje als avatar. Hij is zo lief...
Ik zit dus met een probleem: ik woon dus nog thuis bij mijn moeder. Maar met een beetje geluk verhuis ik naar het huis van mijn vriend. Dus ik kan eigenlijk nog geen kraamzorg regelen ivm dan het een andere woonplaats is en daar weer andere kraamzorgen zitten.
Hier ook een informatie pakket van kraamzorg ontvangen.. Na definitieve iinschrijving kan ik kiezen wat ik wil qua kortingsbon. Vanmorgen laatste familie verteld en geen felicitatie ontvangen hadden we ook wel verwacht. Oma liet wel nog wat emotie zien voor mij voldoende en op Facebook foto geplaast super leuke reacties op 1 na. De buurman van man lief zijn ouders vond dit wel het moment om de strijdbijl te begraven. Nja daar reageer ik dan naar gewoon niet op! Maar super al die reacties! @XBLOEMPJE Ik zou je gewoon alvast inschrijven in de woonplaats van je vriend. Kun je vast nog veranderen mocht dat niet doorgaan. Leuk cadeautje @Kaatje87
@Firsttime... Jaaaaaah nog een paar uurtjes en dan is het zover. Heel veel plezier toegewenst! @ACH dus je hebt het al op facebook geplaatst zoals je zei De mensen die niet positief zijn -->f&%k them!! De moeder van mijn stiefzoon lachte als een boer met kiespijn terwijl haar vriend wel oprecht enthousiast was. Nou, ze kan mn kont kussen en hoeft van mij niet op kraamvisite te komen. Al vindt mijn vriend zeer waarschijnlijk dat ze wel moet komen ivm zijn zoon, en dat het ook voor hem fijn is en blablabla. Zijn het mijn hormonen of is het normaal dat ik daar pissig om word... (nja, tis gewoon een heks)