16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SuusD, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tosti1980

Tosti1980 Lid

3 dec 2012
    44
    0
    0
    Noord-holland
    Hallo,

Ik ben uitgerekend op 17 november, eerste kind.
    33 Jaar.
    Groetjes!

2. Happy ikke

26 apr 2013
    78
    0
    0
    NULL
    belgië
    Mooie foto firsttime. Voel je je al wat beginnen zweven nu? ;)
    Donderdag kan ik ook nog is gaan piepen nr ons Ukje. Ben zo benieuwd of alles nog ok gaat.

3. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Jullie zijn lief! Dankjewel :)

En ja, ben in een roes haha. Wel last van mijn baarmoeder nu zeg, jeetje ze drukte behoorlijk hard haha. Moet nu gaan werken maar weet niet of dat nog vandaag gaat lukken... Ben muziek aan het luisteren en Candy Crush'en. Oeps. Haha.

4. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @firsttime mooie echo!!

bleh ik wil niet meer haha! heb nu ook echt de zenuwen!

@tosti welkom!! nu heb ik trek in tosti hihi!

5. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fisttime mooie echo zeg en nu lekker gaan genieten

Hier gewoon net wakker :) zal de slaap wel even nodig gehad hebben
    Was vanacht (plasen) en vanmorge toen vl er uit en weg ging even wakker maar na dat vl wg is gegaan gewoon nog 2 uur geslapen :$
    Terwijl ik zins ik zwanger ben nie meer kan slapen zo gouw als ik waker ben
    Dus dit was echt even leker :D nu nog maar even van genieten zo lang het kan :p

Nu aftele tot vrijdag hoop zo dat ze het hartje kan horen met de dop tone
    En ook de laatste dingen voor de vakantie halen deze week

Donderdag verjaardag van de kleine van een vriedin die word 2
    Maar ook me schoon pa en zus zijn dan jarig gelukig vieren die het later

:D
    En lekker uit kijke naar de vakanie daar is het nu gemidelt tusen de 26 en 30 grade
    Mmmmm

6. Rodaina

Rodaina Bekend lid

9 mrt 2013
    609
    48
    28
    Het wordt steeds echter met de dag! Ik voel vandaag otnzettende krampen in mijn buik, niet normaal! Hopelijk gaat dat snel over. Voor de rest begint de moeheid al af te nemen, heb zowat energie aan het einde van de dag hihi!

Hoe is het hier verder?

7. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    poging drie: echo was goed! druktemaker van hier tot tokyo haha! en twee dagen vooruit gezet naar 20 november! foto lukt niet van telefoon,dus die plaats ik vanavond even vanaf computer!

8. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    Goed nieuws; firsttime en Souries!! Lekker ervan genieten!!

9. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Fijn Souries! :)

10. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Geweldig! Fijn, twee mooie echos vandaag!!

11. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Fijn dat de echo's weer goed waren. @Firsttime fijn dat je onzekerheid nu de kast in kan en je ook lekker mee kan genieten.

Hier een enorm druk weekend gehad, heb gisteren bijna de hele dag geslapen om bij te komen en ben nu nog moe. Vanmiddag borrel met m'n werk en heb er echt GEEN zin in, duurt tot 19:00 uur en dan nog eens naar huis. Ik kan er helemaal niet tegen om zo laat pas te eten dus moet ook nog ergens tussendoor wat te eten naar binnen zien te harken.

Gister voor moederdag het voorleesboek van Jip&Janneke gehad, die kreeg mijn moeder ook vlak voor de bevalling en heb er vroeger heel wat uren mee doorgebracht. Vond het dan ook een heel mooi cadeau. Van m'n moeder een boxpakje gehad voor een meisje, zij (en iedereen met haar) denkt dat we een meisje krijgen. Ik heb zelf echt helemaal geen voorgevoel (maar heel stiekem wel een voorkeur). Woensdag controle en echo bij vk, dan vragen of we voor de 20 weken nog een echo krijgen en anders pretecho gaan boeken voor geslachtsbepaling. Ik wil het zooooo graag weten, dan mag ik eindelijk zelf gaan shoppen :D

12. mcm78

mcm78 Bekend lid

6 mei 2011
    852
    1
    16
    NULL
    NULL
    Firsttime: oh wat fijn!! Heerlijk he, zo'n goede echo!! :) Ik zit ook nog steeds na te genieten hier van donderdag. Was blij dat ik lekker een hoop vrij had sinds donderdag, want concentreren zat er inderdaad niet echt meer in haha!

Souries: jij ook weer goede echo, wat fijn! Gezellig, zijn we samen naar de 20ste gezet (nou ja, jij officieel dan, ik niet want dat doen ze hier niet ;) maar ik doe het zelf lekker toch haha).

Hier: vandaag nog vrij, morgen een dagje werken, en dan vrijdag pas weer. Vind het wel lekker zo beetje rustig aan doen even. Het is gezellig ook met mijn ouders, dus best wel fijn. Ben wel erg moe, want lig steeds te laat in bed. Het is hier ijshockey play offs (zeg maar soort champions league) en het team van mijn man, en mijn team zitten er allebei nog in, dus iedere avond ijshockey kijken hierzo... (ze spelen hier steeds series in de play-offs, dwz twee teams spelen 'best of 7', dus je moet vier wedstrijden winnen om door te gaan).

Fijne dag allemaal!

13. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Jij ook gefeliciteerd :D

14. MaMeMi

MaMeMi Actief lid

22 jan 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn weer 2 goede echo's!
    Welkom Tosti! :)
    Woensdag goede echo gehad. Toch vandaag bloed moeten laten prikken (nuchter) en vrijdag weer een echo (voor combitest) én 3 juni nog één.
    Krijg wel erg veel controles hè? Maar ze blijven zeggen dat alles oké is dus ik beschouw het maar als een luxe.

15. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Firsttime, wat een mooie echo! Super! Zweef je nu heerlijk op die roze wolk?? Lekker gaan genieten meis!

@Souries, fijn dat de echo goed was! :) Ben benieuwd naar de foto!

16. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    @firsttime: blij voor jou! Mooie echo ook!
    @tosti: welkom! Gaat alles goed met je zwangerschap?
    @souries, leuk weer een goede echo
    @mamemi: hoe ging het nuchter bloed prikken, heb je echt niks gegeten vanaf de avond ervoor? Ik moet morgenvroeg, heb er geen zin in!
    @dyson, wat een lieve kadootjes!
    @rodaina: niet fijn krampen, maar dat zal wel van het groeien van de baarmoeder zijn, ik had het 2 weken geleden, voelde me er best beroerd van.

Weer gewerkt na bijna 2 weken vrij. Leuke dag, studenten waren vrolijk en mijn collega's ook!

17. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Hebben jullie ook een "strak" gevoel in je baarmoeder als je veel gedaan hebt, of je boos hebt gemaakt? Vandaag na een druk college en gisteren na woorden met mijn man over het nieuwe huis (keuzes maken is niet altijd leuk:)). Ik hoop niet dat dit de voorbodes zijn voor harde buiken, die had ik bij mijn eerste zwangerschap best veel na 20 weken.

18. Rosa1981

Rosa1981 Actief lid

22 feb 2013
    331
    0
    16
    Souries, fijn een goede echo! ben benieuwd naar de plaatjes!

Firsttime, eindelijk al dat wachten beloond! gefeliciteerd!!!!!Heb heel de dag geen tijd gehad om hier te kijken...maar heb wel aan je moeten denken!

Mopje, Ik herken dat wel! ik heb smorgens nergens last van, maar naarmate de dag vordert ga ik het steeds meer voelen. Geen pijn ofzo, maar strak zoals je zegt. Mn broek lijkt dan ook strakker te zitten! (terwijl er echt nog niet veel te zien is...)

19. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    He allemaal, ik herken dat gevoel, als ik een tijd gefietst heb of in de weer ben geweest voel ik mijn baarmoeder zitten, ik denk dat het te omschrijven is als 'strak' inderdaad, samentrekkend, maar niet akelig ofzo.
    Verder gaat het wel goed hier, al wat fitter en ook meer vertrouwen ontstaat er in de zwangerschap. Ik ben momenteel bezig met afstuderen en mn laatste 3 weken gaan in, heel spannend, goede afleiding haha

20. ACH

ACH Niet meer actief

@Deurmat22
    Heel veel succes met afstuderen. Wat was ik blij met dat diploma in mijn hand en nooit meer aan school te hoeven denken..

@Mopje
    Herken het gevoel!

Vraagje.. Hebben jullie ook nog steeds afscheiding!?

@mcm78
    Fijn dat het gezellig is met je ouders! Grappig als ik het begrijp zijn jullie allebei voor een ander team dan?

Zit beetje met mezelf in de knoop trek het lot van anderen mezelf heel erg aan!
    Zijn zoveel erge dingen en ik maar hoog op die roze wolk!

Deel Deze Pagina