16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SuusD, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    @Ash jep nog steeds afscheiding, de ene dag niet bij te houden veel, de andere dag vrijwel niet :)

2. Leinos83

Leinos83 Actief lid

7 apr 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Firsttime en Souries: gefeliciteerd met de mooie echo's meiden.

Over afscheiding: Ja best wel, de ene dag erger dan de andere
    Over een 'strak' gevoel: ja, dat heb ik ook wel, zeker aan het einde van de dag.

Hier: Ik had vandaag niet zo'n beste dag. Ik had op mijn werk een overleg van 12 uur tot 13 uur op een andere locatie en dat overleg was zonder lunch. Ik had dus voordat ik er naartoe ging wat gegeten, maar niet veel. Ik was uiteindelijk later op kantoor (na half 2) en was super misselijk en zo slap als een vaatdoek van het niet eten. Dat is de rest van de dag niet meer goed gekomen. Ik kreeg er gewoon geen brood meer in en dat is nu nog steeds. Ik heb een beetje honger, dan eet ik wat en na 2 happen heb ik genoeg. Zo irritant. Heb nu hoofdpijn van het te weinig eten. Niet fijn!! Les voor mij: geen overleggen meer tijdens lunchtijd zonder lunch!

3. sweetangell

sweetangell Actief lid

28 aug 2012
    122
    0
    0
    dag dames vond het toch wel leuk om even te melden dat ik weer zwanger ben heb morgen de eerste echo, ben 1 januari uitgerekend als het goed is. :) hier alles nog goed en druk met alle dames zie ik wel xxxx

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wat geweldig!!! We duimen voor je

5. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Super meid! Erg blij voor je. Ik weet hoe gewenst het is na een (of meer) miskraam en ik ben ontzettend blij dat je zo snel weer mee kunt genieten!! Geniet ervan en veel plezier bij je vervolgechos en de zwangerschap!

p.s. 1 januari, lekkere dag heb je gepland ;)

6. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant

Wat goed! Gefeliciteerd!! Ik wens je een hele goede zwangerschap toe!!

7. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
  8. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vind ik leuk!!

9. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Poeh, ik mag volgende week woensdag alweer voor de echo... Ben dan bijna 14 weken maar het is natuurlijk de 12 weken echo. Zoon van vl mag ook mee. Dan kan ie zijn broertje/zusje bewonderen.

En de week erop ga ik dankzij Riantje naar Delft voor een gratis echo. Nog een keer beebiekijken :) Hoop dat ie net zoveel beweegt als die prullekes van jullie allemaal!

Heel typisch, als iemand in mijn vrienden/kennissenkring zwanger is, heb ik met week6 al tig cadeautjes gekocht en nu voor mezelf?? Noppes... Misschien tijd dat ik ga SPENDEN :D

10. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Gefeliciteerd!

11. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Afscheiding en strakke buik: hier ook!

Vandaag broertje en vriendin ingelicht. Super leuk en helemaal enthousiast. Net okk bij de buren geweest. Zij is nu 36 weken en kreeg hele stapel tijdschriften mee. Zo leuk! Kan veel met haar delen.

Nu naar bed. De spanning komt er nu uit. Gigantische hoofdpijn, buikpijn en moe. Tijd om eens echt goed te slapen. Welterusten!

12. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0
    Brabant
    Wauw 2 super echo's n nieuwe mama erbij en dan ook nog t goede nieuws van sweetangell!

Heb heeel wat gemist vandaag!!
    Maar wat ben ik allemaal blij voor jullie!

Nu ik donderdag nog een goeie echo en we zijn dan allemaal (bijna) de 12 weken door volgens mij!

Afscheiding: ik heb heel veel witte afscheiding nog steeds! Ene dag meer als de andere maar voel t wel lopen dus ben dan ff beetje angstig maar voel dat t niet vergelijkbaar is met m'n 1e mk. Dus weet dat t dan wel goed is.

Moederdag! Gister kreeg ik ineens n cadeautje!! Een pre mama cadeau! Hier in t dorp zit n leuke "zwangerschaps" winkel is m'n vriend heen gegaan en met wat tips van daar heeft hij n pakketje gekocht met bodylotion, bodywash, thee tegen misselijkheid, n spray waar je kalmer van wordt in gespannen momenten/wagen ziek ed. En een crème voor m'n buik borsten ed in te smeren! Echt zoooo lief!!! Totaal niet verwacht!

Gister ook t goede nieuws verteld aan z'n ouders door middel van n doosje met daarin n knuffeltje rompertje stokjes en een speentje met een kaartje voor opa en oma! En huilen dat ze deden! Hun hadden we alleen t slechte nieuws kunnen vertellen maar nu ook eindelijk het goede nieuws!

Verder gaat het hier goed kwaaltjes nemen af alleen blijf ik veel moe. Ga er ook door twijfelen vooral nu donderdag dicht bij komt en ik bang ben dat m'n lichaam me weer voor de gek houd... Hoewel de vorige echo's het tegendeel bewezen vind ik t nu extreem spannend! Als t goed is ben ik donderdag 11+5 dus dan is t vrijdag op t werk vertellen in t weekend m'n familie en maandag fb op :)

13. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    Afscheiding en strakke buik: +1 =D Ik schrok eventjes toen ik net van de toilet kwam .,, =( gister met mijn vriend weer gevreeën en tot mijn verbazing vanochtend binnen in oud bruin bloed.. Ik hou het maar op een gesprongen adertje ... Hebben jullie hier ook ervaring mee?

14. ACH

ACH Niet meer actief

@Stefjuh
    Tsjaa probeer dat zo min mogelijk of heel voorzichtig vorige x stonden tranen in m'n ogen..

Vandaag 13 weken! Vond het eens tijd worden om mijn nieuwe positie broek aan te doen alleen nu zijn m'n shirtjes wel erg kort.. Hmm.

15. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Hé, dat is schrikken! Maar kan inderdaad gewoon door de seks komen en een gesprongen adertje zijn :) Even in de gaten houden! Lees dat heel veel meiden dat hebben.

16. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    @Ach: bedoel je; zo min mogelijk / voorzichtig vrijen? Of bedoel je wat anders? Ja je schrikt wel en kan je tranen goed voorstellen =( ook hier is de positie broek mijn lievelings broek!

17. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben langzaam mensen aan het inlichten en iedereen is zo ontzettend blij voor ons. Lief! Heb wel echt continu hoofdpijn. Sta ermee op en ga ermee naar bed. Misschien de spanning? Anders volgende week even vragen als ik toch bij de verloskundige ben. Vorige keer was mijn bloeddruk goed maar misschien dat dat iets is veranderd, ofzo...

18. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo lekker als ik gister geslapen heb zo onrutig vanacht
    Nou ja dan vanmidag maar even een tukje doen :)

Zijn er dames die het leuk vinden om te kletsen in een groep op facebook ?
    Laat maar weten is er in tresen kan er 1 gemaakt worden :D

Hier vandaag voor de 1na laatste keer de bussen van mvm aan de deur gezet
    Wat ben ik dat zat zeg meer dames hier last van die mee doen

Wil het wel af maken dus die laatste week nog maar alles opvangen
    Ht is imers voor een goed doel

Mag een week eerder stoppen ivm de vakantie anders had ik nog een week gemoeten
    Dus dat is al fijn :)

Verder hier ook eind van de dag strak gevoel in de buik dan sta/zit ik ook echt over me onder buik te vrijven
    Maar ja vrijven helpt nie
    Ik heb er meer last van als ik bvb de stad in geweest ben en dus veel gelopen of gedaan heb

Afschijding iets maar gelukig nie meer indie hoevel heden als in het begin

Stefjuh denk dat ach bedoeld zo min mogelijk met wc papiertje naar binnen gaan
    Je bent momenteel heel erg gevoelig voor ontstekingen en zo
    En bruin afschijding is oud bloed dat er uit komt
    Dat kan er nu uitkomen om dat je sex gehad heb maar kan er al een paar dagen zitten
    Je bloedvaatjes zijn nu erg gevoelig en kan met en kleien beweging zelfs al springen
    Dit is aleen zo wijnig dat het er pas op een later moment uit komt bvb als je sex gehad heb
    Voel je er nie pretig bij laat de sex dan en zoek en probeer genegenhijd op een andere manier bij elkaar te zoeken en als je er weer behoefte aan heb kan je het altijd weer een x proberen

19. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    @ firsttime: drink je voldoende? Ik heb het idee dat ik nu meer vocht nodig heb, drink ik te weinig op een dag, krijg ik ook hoofdpijn.

@ afscheiding: ook nog steeds

@ vrijen: geen problemen mee, doen we juist weer steeds vaker

Na alle leuke reacties en vooral heel veel kaarten uit de omgeving ga ik ook wat attenter worden. Heb zo'n 30 kaarten gehad om ons te feliciteren, ik dacht daar nooit aan bij anderen, maar ga dat toch eens veranderen, is zooo leuk!!
    Vandaag ochtend poetsen, 's middags mag ik van mezelf de stad in 😃

20. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    @ riantje: ja, ik ben de mvm flessen ook wel beu, haha. Vooral 's avonds vergeet ik het wel eens. Ik moet nog tot de eerste week van juni, ook nog wel te doen en idd het is voor een goed doel. Komen ze dat kannetje trouwens weer ophalen of moet je dat bij je laatste flessen zetten? Eigenlijk vergeten te vragen

Deel Deze Pagina