Ik ga het vandaag aan m'n leidinggevende vertellen op het werk en dan donderdag aan de rest van m'n collega's tijdens de koffie. Ik ben zenuwachtig joh... Echt niet normaal! Ben erg benieuwd naar de reactie want qua planning komt het niet echt goed uit met alle reorganisatie veranderingen die nu gaande zijn binnen ons bedrijf.
Succes!! Ik was ook zo gespannen voordat ik het ging vertellen, maar nadat je het verteld hebt zul je je heeeeel opgelucht voelen. Komt goed
Succes, bij mij luchte het op om het te vertellen! @riantje1987 Ik ben wel voor de Facebook groep alleen weet niet hoe je dat moet maken dusja..
Owja en de harde buik heb ik ook heel erg last van deze dagen, mijn buik is ook al vrij opgezwollen haha
Ik heb net weer een paar vriendinnen ingelicht en iedereen is zo enthousiast haha. Superleuk. Moet alleen mijn beste vriendje nog even vertellen en die zie ik morgen. Moeilijkste van allemaal, haha!
@Riante: bedankt voor de toelichting @Ach: nou gelukkig maar dat we zulke begripvolle mannen om ons hebben. @Firsttime: leuk he al die enthousiaste mensen!
Shit heel verhaal getikt, wis ik het weer...dat was gisteren ook al zo! Irritant..nog maar een keer dan: @JackieSt Succes! Ik heb het net ook verteld en het luchtte mij heel erg op! Baas reageerde erg goed en collega's ook. Vanavond nog tegen m'n team vertellen op de training, hoop alleen niet dat ze al wat op facebook gooien want schoonmoeders zien we vrijdag pas Die zal wel moeten huilen, net als mijn zus gisteren. Gelukkig van blijdschap! Zoals beloofd de echo:
Aah Souries, wat een mooie echo! @Riantje, ik ben ook wel voor de facebookgroep! Joehoe!! Vandaag voor het laatst de flessen voor MvM bij de voordeur gezet! Ben er ook wel klaar mee! Geloof alleen dat de mevrouw voor MvM een foutje heeft gemaakt aangezien ik morgen pas 14 weken zwanger ben.. Is toch tot 16 weken? Of vergis ik me nou?
Onze bevallingslijst: 13 (1) -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 14 (2) -Heli, 28 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -JJ1308, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? 15 (2) -Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! 16 (4) -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 17 (2) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -NoraW, 32 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 18 (1) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen? 19 (5) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een meisje/jongen? -riantje1987, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuisen het is een meisje/jongen? -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 20 (2) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -ydee, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verassing! -Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 21 (2) -Elleinad, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 22 (8) -Lilly156, 28 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing -Elyn, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verassing - xBLOEMPJE, 19 jr, 1e kindje, BV/FV, thuis en het is een meisje/ jongen? -JackieSt, 31 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 23 (4) -Vlinder1309, 29 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Mamemi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 24 (2) -Carino, 29 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 25 (1) -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 26 (2) -Princess79, 33 jr, 2e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Happy ikke, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 28 (2) -Tines mama van 2, 30 jr, 3e kindje, FV, ziekenhuis (med ind) en het is een meisje/jongen? -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje/jongen? 29 (1) -Mopje, 34 jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een meisje/jongen? 30 (3) -Bloementuin, ? jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Firstime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 45 zwangeren! 7 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol Afspraken: mei 14: Nena85 (controle vk) 15: Dyson (echo), kukel (controle vk) 16: SuusD (echo) Rosa1981 (termijnecho)Happy ikke (echo), Juis (termijn echo) 17: riantje 1987 (vk), Deurmat (klin vk), Cygnet2 (controle echo) 21: Cygnet2 (controle echo), Juis (VK) 22: Deurmat echo bij 13 weken gyneacoloog, Maike79 (echo) 23: Firsttime (vk), JJ1308 (echo), xBLOEMPJE (vk) 24: Leinos83 (vk) 27: ydee (vk), Cygnet2 (vk), JackieSt (vk) 28: Kaatje87 (vk), Mopje (vk) lise87 (vk) 30: Rosa1981 (vk) 31: JJ1308 (echo) juni 1: mcm78 Controle ha 3: Kaatje (Geslachtsbepaling) 4: ACH (Controle) 5: Diortje (Geslachtsbepaling) 6: Souries (Controle), Lovely30 (Geslachtsbepaling) lis1989 (vk) 12: ACH (Geslachtsbepaling) Diortje (VK) 25: Kaatje87 (20 weken echo) juli 1: Diortje (20 weken echo), JackieSt (20 weken echo), Kukel (20 weken echo) 8: ydee (20 weken echo) 10: Maike (20 weken echo) 15: riantje1987 (gratis pret echo) ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (lijst kopiëren en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen! ------------------------------------------------------------------------------------- Dit is dan de lijst van 14-5 om 11.09 uur DAMES; kijk nog even naar de tekst voor de ontbrekende informatie
@jackiest Ja hij/zij zwaaide echt schattig en je ziet zijn beentjes over elkaar en heel licht zijn blaas en maag. Die zaten allebei al vol, dus hij/zij drinkt en plast al! Dat lichte streepje onderaan is zijn ruggewervel. De verloskundige zat dat allemaal te vertellen en uit te leggen, lopen we later naar buiten, zegt vl: 'ja jij lag natuurlijk dus jij zag het wat minder goed, maar ik had allang gezien dat dat zijn maag en blaas waren natuurlijk' hahaha!
Hahaha leuk die mannen zo weten t dan ineen beter allemaal Maar mooie echo zeg!!! Pfff wat heb ik zin en spanningen voor donderdag!!! Ik ben ook wel voor de fb groep gezellig MvM flessen: ik moet nog n week of 4 dacht ik?! Tot half juni ergens ofzo! Ben t vorige week erg vaak vergeten (had er maar 3 ipv 6/7) en ook nog vergeten buiten te zetten dus nu staan er 4 kratten haha! Ik heb telkens als ik ergens anders plas van HELP kannetje vergeten... En meteen ohneeee ik ben niet thuis... Hahaha
haha gelukkig ben ik niet de enige die de flessen wel eens vergeet. Facebook groepje, ja kan. Maar waarom eigenlijk nog naast dit forum? Zou jammer zijn als straks de helft niet meer hier reageert en alleen op een facebook groep, toch?! En wil je dat openbaar maken of afgesloten?
Hahahaha Ja licht er aan denk dat gesloten groep voor somige beter is En dan kunnen andere ook niet mee lezen En je kan andere altijd toe voegen mocht je dat willen Vl hier ook zo lief schatje ga je nog wel even lichen ik zo ja hoor schat Of dan legt die zijn hand op me onder buik En dan lagt die en zegt die aaah kleine drukte schoper ik voel kleine plopjes En dat zijn echt niet me darmen is iets lager net boven me schaam bod Echt zo lief of dan licht die in eene over me buik te vrijven