@ACH, wij doen ook nog aan geheelonthouding, heb er nog steeds geen behoefte aan en voel me er nog gewoon niet prettig bij. Is ook zo ongeveer de enige reden waarom manlief zegt het zwaar te hebben met de zwangerschap @Facebook Heb niet zo'n behoefte aan een FB-pagina, wil graag hier blijven lezen en volgen en gaat me echt niet lukken om ook nog een FB-pagina bij te blijven lezen. @Souries, mooie echo hoor! @Jackiest veel succes met vertellen. Je kan het maar gehad hebben, dan ben jij het in ieder geval kwijt. Ik heb vanmiddag gesprek met mijn uitzendbureau of ze mijn contract na juni nog verlengen t/m september. Zou me erg van ze tegenvallen als ze het niet doen, werk al ruim 2 jaar 40 uur per week voor ze maar ben op alles voorbereid. Denk ook dat de opdrachtgever een probleem gaat hebben om zo snel iemand te vinden en in te laten werken als ik er per volgende maand uit zou vliegen... Nog een paar uurtjes afwachten. Heb me in ieder geval goed ingelezen dus ze kunnen me niet met regelgeving om de oren slaan want ik ben waarschijnlijk beter op de hoogte dan zij
Hallo hier weer even een bericht, Wij hebben iedereen nu op de hoogte gebracht met Moederdag van onze zwangerschap , de reacties waren echt supper, Verder zag ik ergens iets over sex, nou ik en Vl. Hebben sinds week 5 geen sex meer gehad maar dan meer vanwege mijn ziek zijn, hij ervaart het nu als zware zwangerschap haha, Hebben meer mensen last in hun eigen spijkerbroek, mij. Knoop moet echt open, anders zon drukkende kramp in mijn onderbuik, dat is al vrij vroeg toch als je nu al echt positie kleding aan moet, Paar mooie echo voor bij zien komen, echt bijzonder om te zien,
Vanochtend nuchter bloed geprikt. Ging best, goed, niet misselijk geweest, wel wat gammel! @souries: mooie echo! Je ziet echt al een kindje @jackiest: succes met vertellen, ik vond het minder spannend, omdat ik wist dat mijn baas super enthousiast zou reageren. En dat deed hij ook! Nu alleen nog de goede uren regelen voor volgend jaar zodat ik na het verlof niet te veel ga werken zoals de eerste keer Fijn dat jullie dat gevoel in je buik ook hebben, kon het me niet meer herinneren van de eerste zwangerschap! Vandaag eens wat leuke baby dingen gaan uitzoeken: nieuwe luiertas, bedje, etc. En een nieuwe kast voor mijn zoontje aangezien hij een nieuwe kamer krijgt! We hebben vanochtend de vloeren in ons nieuwe huis geregeld, weer een vinkje op de lijst!
Nou ik heb het verteld... Pfff, zag er echt mega tegen op maar m'n leidinggevende reageerde gelukkig erg relaxed. Hij zei al lag wel een beetje in de lijn van verwachting. Net een nieuw huis gekocht met een stuk meer slaapkamer dan dat we met z'n tweeen nodig zijn... Aanstaande donderdag ga ik het vertellen aan de rest van m'n collega's. Maar de eerste horde heb ik gehad. Lucht wel op moet ik zeggen!
@Angelasm: ik heb al weken positiebroeken aan. Met 9 weken kreeg ik mijn eigen broeken niet meer dicht. Je moet vooral kijken naar of je je eigen kleding nog goed aan kan. Als dat niet is, dan kun je maar beter aan de positiekleding. Dat zit dan zoveel lekkerder. Over seks: eigenlijk helemaal niet de afgelopen weken. Ik heb er echt geen behoefte aan nu en mijn man begrijpt het, gelukkig. Over MvM: ik ben die flessen ook echt beu. Die lucht: brrrrrr. Ik ga nog vier weken door. Dus tot half juni.
@sex Wij sexen lekker door hoor. Kan absoluut geen kwaad en ik heb net zoveel zin als anders @MvM Ik moet geloof ik nog 3 weken. Ik vind het ook steeds minder prettig worden. Zodra die fles opengaat word ik misselijk van de lucht. Maar het is voor een goed doel en daar doe ik het toch echt voor. Heb een collega die heel erg moeilijk zwanger raakt en op mijn vorige werk ook een collega die aan de hormonen zat. Dus daar doe ik het zeker voor. Even doorheen bijten! @Werk Ben nu een zwangerschapstaart (je weet wel, buik met borsten) aan het bakken. Als ie een beetje fatsoenlijk wordt, zal ik een fotootje plaatsen. Ze weten het al op mn werk maar ik had beloofd dat wanneer ik de 12 weken doorkwam, ik zou trakteren. @lichamelijk Ik voel me vandaag echt klote. Alsof ik griep heb. Constant buikpijn, misselijk, lichte hoofdpijn en ik ben lijkbleek terwijl ik normaal zo rood ben als een tomaat. Gelukkig een vrije dag. @Souries Wat schattig, erg duidelijke echo!
Mopje; ik las je vraag te laat maar zag dat het bij jou ook meegevallen was. Ik had auto met chauffeur geregeld vanwege de duizelingen maar ook mij viel het mee. Wel daarna gelijk even iets gegeten maar bleef hele dag gammel en misselijk. Ben zo blij met het bericht van Sweetangell Ik vraag me toch regelmatig af hoe het gaat met de dames die hier het groepje verlaten hebben vanwege een vlindertje. Dan is dit geweldig nieuws en heel leuk dat je de moeite hebt genomen om dit met ons te delen! Dank je wel en ik duim heel hard voor je dat het nu goed mag blijven gaan!
@echo lief jullie reacties op onze springkikker Echo werd gemaakt door een studente, dus helemaal knap dat je zoveel kunt zien! @JackieSt fijn dat het opluchtte! nu kun je bijna ook op je werk genieten! @seks ik denk dat ik twee weken dat bloedverlies had door de seks.... laatste paar keer niet, dus dat is wel prettig, maar we laten het er niet voor. @MvM echt goed meiden dat jullie mvm doen. Ik heb het deze keer achterwege gelaten omdat ik dacht straks zit ik weer met die flessen terwijl ik al een mk gehad heb. En eigenlijk doen we alles compleet anders dan vorige keer nu ik er over nadenk haha! @hier Geen concentratie vandaag. Zo meteen nog een afspraak buiten de deur en dan lekker linea recta naar huis.
Ik had in eerste instantie hetzelfde... moeten piesen in een potje terwijl je al een miskraam hebt gehad... Vorige keer ben ik tot week 11 misselijk geweest van de hormonen terwijl het hartje al gestopt was met week 7 en ik gecurreteerd ben in week 9. Nog 2 weken overgeven terwijl je niet meer zwanger bent, niet echt prettig. Maar al met al heb ik me er overheen gezet en denk ik aan de vrouwen die het nodig hebben. Maar ik snap ook dat je overslaat.
Wat superfijn voor sweetangel!! gefeliciteerd! Hebben jullie ook weel eens last van dat je moet kokhalsen als je iets in je mond stopt.. zo gek want soms ben ik dan niet eens misselijk ofzo maar als ik gewoon een broodje in mn mond stop moet ik kokhalsen of tijdens het tandenpoetsen.. ml zei vanmorgen al tegen me: tis niet de bedoeling dat je je huig meepoetst hoor! haha.. vind het wat gek..
Geen last van ydee.... Maar ik ben juist wel misselijk gedurende de dag, hahaha Hoest trouwens met jullie buikjes?? Mijne begint aardig op te zetten... Kan em niet meer verbergen in ieder geval.
Ja ik heb denk ik ook ziets als jij maike.. maar zo is de mijne al een paar weken.. zijn nog steeds darmen ofzo denk ik.. tenminste dat zeggen ze dan maar ik heb weinig problemen met naar de wc gaan.. kan ook echt niet meer in mn oude broeken.. kn benen zijn ook dikker dan voorheen maar ben qua gewicht nog niet gegroeit..
Flinke buik al! Leuk!! Hier nog steeds zo goed als plat. Alleen 's avonds iets opgezet. Overdag nog steeds riem in m'n normale spijkerbroek. Wil ook intussen wel iets gaan zien!!
Wauwiee, denk dat die van mij verglijkbaar is! Heerlijk hoor, strak shirtje aan en ik pronk lekker! Vind het helemaal geweldig!
Ik kreeg mijn broek met 7 weken al niet meer dicht... toen met name opgezette darmen inderdaad, maar nu voor m'n gevoel toch echt op de plek waar hij hoort te zitten Maare, fotooooos??
@Ydee, ja ik! Met ontbijt! Een paar happen gaan goed en dan moet ik kokhalzen en dan wil er ook niks meer in hoor! Pff dan wacht ik ff een uurtje ofzo en dan kan ik gewoon eten.. Mijn buikje begint ook al een beetje te komen!