Goedemorgen dames Hier heelijk geslapen dat mag ook wel want was gister echt even beroerd Vl gister avond staan koken voor me aleen na een paar hapen was ik alweer klaar Was iedergeval fijn dat ik het niet hoefte te doen Over de besloten facebook groep Heb je intresen stuur dan maar een pb met je facebook naam Je kan iemand namelijk pas in een groep bij voegen als 1 van ons vriendjes met je is Nou hier vandaag even wasje weg wassen En alvast wat spullen voor de vakantie op zoeken Morgen ochtend lekker rustig aan doen want smidags een verjaardag van een 2 jarige
Oké oké wist niet dat er zoveel verschil in prijs zit. De kinderopvang hier kost gemiddeld net even naar de pakketten gekeken 6,50 per uur wil je opties zoals ruilen vroeg laat brengen wordt het duurder.. Pff wat een gedoe!
Gastouder via bureau kost 4,90 per uur.. Maar neem aan dat het voordeliger is om zelf te zoeken toch? Anders komen de kosten van het bemiddelen er nog bij..
O jeetje, wat zijn jullie al ver met gastouder enzo. Haha. Ik moet nog even wennen aan het idee dat er echt iets in me groeit, zo na de goede echo Vannacht was drama. Drie keer eruit om te plassen en daarna steeds een uur liggen draaien om weer in slaap te komen. Poeh. Gisteren ook laat naar bed in verband met het Songfestival en daarna met mijn vriend proberen gezellig te doen (deed echt even zeer, zeg!). Dat wordt een vroegertje vanavond.
@ nieuwe zwangere meiden: welkom! Ik weet niet meer wie de taart had gemaakt, maar erg mooi zeg! @ kinderopvang: tweede kindje zal naar dezelfde opvang gaan als waar mijn dochter nu ook zit. Gastouder heb ik liever niet en is bijna net zo duur als een kdv hier in de gemeente. Dan kies ik liever voor een kdv. @ Facebook: ik heb niet echt behoefte aan een besloten groepje op Facebook, daar houd ik het toch niet bij. Dit is dan prettiger dus ik blijf gewoon hier reageren
Ja idd zijn behoorlijke verschillen. Idd bij vriendin is t rechtstreeks gaat uiteindelijk wel via n bureau maar daar betaal ik niks extra voor. (Weet niet hoe dat werkt) Firsttime haha ik weet t omdat 2 goeie vriendinnen bij 2 verschillende kinderdagverblijven werken en een andere dus gastouder is zonder ervaring beetje expert Moet ook nog wennen! Twijfel zo of t nu nog goed zit zo bet voor de echo! Nog een dag kan m'n geluk niet op als het ons eindelijk mee zit
Welkom cici! Gezellig mee kletsen en gefeliciteerd natuurlijk! @ firsttime: wil je straks kinderopvang is dat wel iets om nu al naar te kijken! Ivm de crisis nu loopt het misschien niet zo hard meer, maar een jaar geleden nog moest je echt in de eerste 3 maanden je kinderopvang regelen om nog plaats te hebben. Hier niet nodig gelukkig. Ik blijf 3 dgn (+ af en toe weekend dag) werken. Schoonouders en ouders gaan oppassen. Scheelt een hoop geld en wij werken beide onregelmatig, is anders niet te regelen.
Ik hoef trouwens ook geen Facebook-groep! Vind dit forum wel leuk en dit vergeet ik ook niet Vind het wel leuk dat er een aanloop is van nieuwe mensen en dat ik ook zelf dingetjes kan opzoeken tegelijk enzo!
Snap ik ook wel, maar voor mijn gevoel ben ik nog helemaal niet zover en weet ik pas net dat ik echt zwanger ben haha. Heb volgende week eerste echte afspraak bij verloskundige en wil dan dit soort dingen allemaal vragen. Kraamhulp, opvang, etc. Ik werk natuurlijk thuis maar ben ook van mening dat een dagverblijf goed is voor de ontwikkeling. We moeten het nog maar even goed overwegen
Wauw weer een eindje verder met de pagina's gaat snel hoor als je een paar dagen afwezig bent. Ik heb voor morgen om 15 uur een afspraak bij de dokter heb nu al een week last van dat mijn benen + voeten en heel mijn arm plus handen en vingers tintelen. En niet pijnloos ook. Als het slaapt dan is het helemaal erg gewoon bijna de klok rond. Volgende week donderdag dus weer naar de verloskundige, spannend. Hebben jullie ook af en toe felle steken bij je schaambeen. Of last van 's nachts continue boeren wordt namelijk gek van al dat gas.
Net mijn beste vriendje op de hoogte gebracht. Ik vond hem het spannends van allemaal maar hij is door het dolle! Zo lief en enthousiast. Wauw, ben er helemaal ontroerd van haha.
O, en ik draag vandaag voor het eerst een jeans met elastiekje door het knoopsgat. Krijg het niet meer dicht, hihi. Hoef het nu ook niet meer te verbergen voor iemand. Superfijn!
@bloempje die steekjes ken ik wel, ik heb ze tot mijn stuitje aan toe, erg pijnlijk! @songfestival vond het zo spannend! haha, en inderdaad te laat naar bed daarna omdat ik ook nog Jokertjes bruiloft ging kijken, zo'n lekker dom programma... Vanavond niet echt kans om niks te doen, want we gaan even inspringen bij een vriend van ons die een evenement heeft, ik ga alleen na de koffieronde met mijn benen omhoog Iedereen reageert echt heel leuk, maar hebben jullie ook het gevoel dat jullie mannen een beetje worden vergeten? ik krijg allemaal whatapps enz maar vl niet, vind dat wel jammer! hij heeft ook zijn best gedaan, haha!
@souries Nee heb juist het idee dan m'n man meer reacties heeft gekregen.. Maar ook felicitaties voor ons beide. Mijn baas sprak hem zelfs gister aan om te feliciteren dus hij mag niet klagen. Hehe.
@Riantje Leuk die afgesloten Facebook. Ik blijf hier ook nog kletsen hoor, maar vind het ook wel leuk om te zien met wie ik aan het kletsen ben Als er meer mensen lid willen worden mogen ze Rianne of mij wel pb'en, voegen we jullie toe
ik ben zwanger van de 3e als het nu eens goed blijft gaa, ik ben nog niets aangekomen en heb ook nog geen buikje.. en ook geen klachten zoals misselijkheid overgeven of moeheid.. aleen af en toe jeuken me borsten en heb wat meer pukkeltjes en vet haar. volgende week weer een echo als ik 13 weken ben . heb er met 5w6d en met 8 weken al een echo gehad.
Firsttime Haha ik draag sinds eergisteren een stiek erdoor! Het zit niet fijn meer zonder! Kan t nog verbergen met m'n shirts maar ben blij als t volgende week gezoen mag worden. Kilo's, stond vanochtend op de weegschaal en ben pas 1kg extra. En dit met beginnend buikje en 2 cup maten groter?! Kan toch niet goed zijn?!