@Juis ik ben al 4(!) kilo aangekomen! Lijkt me heerlijk 1 kilo erbij! Maak ik me ook lichtelijk zorgen over. moet over drie weken weer bij vk wegen, dan hoor ik wel of het erg is of niet..misschien is het vocht en blijft het een beetje zo hangen, iig heb ik niet meer van die eetbuien dus zou het wel wat stabieler mogen worden nu :s Ik begreep dat je in totaal tussen de 10 en 15 kilo aankomt, waarvan de laatste weken elke week een halve kilo...
De eerste x bij de vk was ik 1.5 kilo afevalen En een vrijdag weer op de weeg schaal bij de vk Denk niet zo zeer dat het kwaat kan hoor
Zijn jullie al van de vermoeidheid af? Ik niet! Ik ben echt kapot, als ik even iets heb gedaan. Nu ook weer. Moet nog een artikel schrijven maar kan me echt niet concentreren omdat ik zo moe ben.
@firsttime vermoeidheid is hier met vlagen nog wel. Ik krijg wel echt last van te lang zitten achter de computer
Zit nu op de bank met mijn laptop maar echt totaal geen fut meer. Hoop dat het snel iets beter gaat met de vermoeidheid. Misschien omdat ik helemaal verder geen kwaaltjes heb? Dan de vermoeidheid maar dubbel zo veel haha.
Ik heb ook nog steeds weinig energie! Het is wel beter maar ben voor m'n gevoel bijna halverwege waar ik vandaan kwam! Moet nu eten koken maar ik zoek het echt niet.... 3, 2, 1, duwt zichzelf van de bank
Haha! Lekker iets gaan ondernemen! Daar krijg ik juist energie van. Stukje fietsen, rondje wandelen ofzo! Hoe langer ik op de bank blijf zitten, hoe futlozer ik word! Het hoeft niet te veel energie te kosten, maar even lekker naar buiten en iets doen! Helpt echt!!
@energie Hier nog steeds nul komma nul... ben na een dagje werken kapot. Maar ik ben dan ook IT-er en zit de hele dag geconcentreerd naar mn scherm te kijken en veel in overleg. Doodvermoeiend :-s Niet lichamelijk, wel geestelijk. @taart Mijn collegas vonden hem geweldig en hij had goed gesmaakt. Velen namen een tweede en zelfs derde stuk dus blijkbaar in goede aard gevallen. Ook lieve reacties. Ze wisten het allemaal al, maar ivm de miskraam van vorig jaar was iedereen afwachtend met feliciteren tot ik dit zelf toestond. Hoop dat ik het goed schrijf, maar @Cisi: gefeliciteerd en welkom! @kleding Ik ben mn broek die aan het einde van de dag losmoet eigenlijk echt beu nu. Krijg zon ontzettende steken links, rechts, onder, overal eigenlijk. Zal na het weekend eens even bij Prenatal naar binnen hopsen voor een positiebroek. Hoop dat dat de buikpijnsteken verminderd. Kan zijn dat dat groeipijnen zijn, maar ik kan er nog niet echt om lachen (auch /me is mietje) En zoals beloofd nog de taart zoals hij kant en klaar was, met de strik. Was erg leuk om te doen, geweldige hobby is dit!
@vermoeidheid van mij mag gerust iemand het overnemen. Bij het kleinste dingetje ben ik al moe. Zelfs mijn hond uitlaten ben daarna uitgeteld. En dan moet ik morgen van 7.00 tot 14.30 eigenlijk stage lopen maar moet eerder weg want moet om 15.00 bij de dokter zijn om vervolgens thuis snel te eten en dan even bijkomen en dan weer van 18.00 te gaan werken tot uiterlijk 23.00 hopelijk eerder klaar. En dan mag ik de volgende dag weer stage lopen zelfde tijd. Bah bah bah. Kan niet wachten tot ik vakantie heb dan is het alleen nog maar werken en vrij hebben.
Qua kilo's hier -3 kilo door de misselijkheid, mijn buik en borsten zijn wel al goed verdikt. (geen nood heb nog genoeg vetreserve ) Hoop snel van die kwaaltjes verlost te zijn. Vermoeidheid is hier ook nog erg aanwezig, meestal haal ik 22u niet. Opvang: Blijkbaar is in Nederland opvang toch een stuk duurder dan in België. Heb zelf een kinderopvang en hier is de dagprijs 22 euro voor de moment vanaf januari slagen we op nr 24 euro voor een dag (7u tot 18u) Halve dagen kan hier ook maar met uurtjes wordt er hier in België zelden gewerkt. Mmmm de taart ziet er heerlijk uit.
@gewicht Nu even niet meer op de weegschaal gestaan omdat ik denk dat ik weer ben aangekomen. Is nu wel een paar weken stabiel geweest met zelfs een paar ons eraf maar toch al wel 4/5 kilo aangekomen. @energie Wordt echt niet goed van mezelf vandaag een vrije dag en zit dan echt de hele dag op te hikken tegen het volgende klusje. Op werk idem omdat ik daar heel veel vrijheid heb dus niet echt fijn. Maar goed voor alles een oplossing dus de kasten maar gaan opruimen vanuit mijn stoel. Haha. Ik houd van weggooien dus dat maakte veel goed. @mayke79 Hmm je taart heeft inderdaad vast gesmaakt. Hij lokt in iedergeval heel erg!
@Maike mooie taart zeg! Echt super! @Cici, welkom! Gezellig @Juis, als ik moet niezen heb ik dat ook!
@maike: echt een gave taart! Ik vind taarten bakken heerlijk, maar dan vooral om de smaak, ben niet zo creabea met versieren @energie: wisselend, vanochtend gezwommen met de kleine en daarna meteen gaan werken, nu ben ik echt kapot! En ook nog eens heel misselijk, heb ik de hele dag nog niet gehad. Vanavond maar vroeg naar bed. @opvang: wij hebben een hele flexibele gastouder, heel leuke plek voor ons zoontje, en goedkoper dan het kinderdagverblijf. Voor de dames die aan het zoeken zijn, volgens mij moet een gastouder bij een buro aangesloten zijn als je geld wilt terug krijgen van de overheid. Maar wij betalen bijvoorbeeld maar 29 euro in de maand aan "bemiddeling". België is lekker goedkoop lees ik Ik zal m morgen ook weer eens wegen
Tnx allemaal... Oja, ook ik met niezen en hoesten pijn... Moet mn buik dan echt vasthouden en niet te veel bewegen. Ik ben geloof ik zon 2-3 kilo aangekomen. Mn borsten waren al groot, maar nu echt huge, helaas!!
@Energie hier echt op en af, overdag gaat het super, ik sport nog 4x per week maar dat vooral in de ochtend want in de avond is het lastiger. Nu lig ik uitgeteld op de bank met de laptop, hoofdpijn ook maar drukke dag achter de rug. @gewicht: no comment haha, vorige week bij de dietist bleek ik 4,5 kg te zijn aangekomen, maar ik kom van 49 kg af, inmiddels kan ik weer meer sporten en ik ging me daar wegen en nu staat de teller op +3 dus er is 1,5 af doordat ik meer energie heb en minder honger. @buikje begint al mooier rond te worden zo leuk!
Goedemorgen.. Pff zo zo moe! Maar helaas, 3 dagen werken nu! Slapen jullie ook zo ontzettend vast? Hup maar eens uit bed en twijfelen voor de kast..
@ach ik slaap voornamelijk niet ben echt zo moe elke ochtend,moet over 20 min weg maar lig nog in bed,pffff kan wel janken!
Ik slaap ook heel slecht. En vooral ook steeds eruit om te plassen en daarna lang draaien om weer in slaap te komen. Ben ook altijd enorm moe nog als ik opsta.. Gisteravond half 10 naar bed en nog steeds geen fut. Mijn hemel, haha.