16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SuusD, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Stefjuh
    Heb al 1 x cb test gedaan gaf toen 1-2 aan
    Wil er volgende week ergens nog 1 doen want heb er nog 1 ligen
    En dan hopen dat die +3 aangeeft :)

2. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Hai meiden!
    Gefeliciteerd stefjuh!!! Welkom in dit forum!!

Ik heb gelukkig heerlijk geslapen. Word wel wakker omdat ik moet plassen.. Maar daarna kan ik er heerlijk weer inkruipen en zodra ik s avonds in bed lig slaap ik met een paar minuten!!

@deurmat: mijn man vind MvM ook maar raar.. Dat geplas in die flessen. Maar aan de andere kant vindt hij het ook wel een goed doel!

@ dagboek: ik heb het boek van Pauline oud gekocht! Vind het best leuk!! Hou eigenlijk meer van het plakboek stijltje maar ik weet van mezelf dat ik het dan nooit afmaak.. En zo'n negen maanden dagboek kan ik nog wel volhouden! ;)

Vandaag lekker wedstrijdje volleyballen.. En vanavond de beproeving van de verjaardag van een vriendin! Ach die meiden hebben het toch zo door! ;)

3. Lilly156

Lilly156 Fanatiek lid

9 dec 2012
    1.698
    0
    0
    gefeliciteerd stefjuh! Welkom!

@mvm, het klinkt misschien raar maar van dit soort dingen beslis ik zelf wel wat ik doe. Hij hoeft niet in flessen te plassen, het niet weg te brengen oid. Gelukkig staat mijn man hier neutraal in 'als jij dat graag wilt moet je dat doen'.
    Had me al aangemeld en toen verteld :)

Verder doen we (bijna alles) in goed overleg hoor ;)

4. ACH

ACH Niet meer actief

@Stefjuh
    Gefeliciteerd! Welkom.
    Lastig he de eerste weken vind het toch ook spannend, ben bang dat ik constant naar een datum toe leef en dan niet durf te genieten.

@Riantje1987
    Leuk, laat maar weten hoe je schoonouders reageerden!
    Wel jammer dat je zussen zo reageerde. Kan het heel goed voorstellen, maar zou jullie momentje op dat moment echt niet willen verpesten.

@deurmat22
    Haha, hier ook een kleine cup.
    Merk al wel verschil, maar echt pijn doen ze niet.. Zo af en toe een steekje maar daar houd het gelukkig bij op.

@Cynet2
    Ja dat van de kleertjes had ik ook wel bedacht persoonlijk vind ik gekregen kleding nieuw en tweedehands niet helemaal het einde. Zou mijn kindje namelijk nooit iets aan doen wat ik niet mooi vind maar wil toch ook geen vrienden of familie tegen het hoofd stoten. Dat zal ik in iedergeval mijn moeder goed duidelijk maken, haha!

---
    Oh kan niet wachten om maandag de verloskundige te bellen daarna ook eindelijk aftellen! Eerst morgen voor de 5de keer nog maar eens een testje wagen.. Vind wel spannend, want de kruidvat test gaf lichter aan dan de sensi test dus hoop dat deze wel donkerder word dan de vorige keer.

5. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoe gaat het met jullie kwaaltjes ?

Ik ben me een partij niet te genieten vandaag,pfff zelfs de hond moet t ontgelden haha! Verder voel ik vandaag weinig,beetje misselijk na kibbeling.

Nu richting dorp voor nog een test :) zou op vl wachten tot hij vanavond thuis is maar die zei dat ik toch niet kon wachten..dat heeft ie goed gezien

6. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    @Cygnet: Bedankt voor de tips... Daar heb ik wel wat aan. @Deurmat: Altijd fijn nog extra bevestiging door de kwaaltjes en positief testje @Kaartje: Bedankt!! Jij ook nog van harte!! @hier: 2,5jaar samenwonend in Leiden met mijn vriend. En ons kindje krijgt sowieso de achternaam van mijn vriend, maar ik weet nog niet of we gaan trouwen voor de bevalling. Dat laat ik aan mijn vriend over Hihi, wat dat betreft ben ik van de "oude" stempel =D

7. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    @Riantje: ben ook benieuwd wat hij dan aangeeft Hihi spannend hoor!! @Lise: Bedankt jij ook nog van harte!! & leuk idee van dat dagboek! @Lilly: mijn vriend zou denk ik dat soort dingen ook niet willen weten... Dus wat dat betreft Hihi voor de rest deel ik zo veel mogelijk met hem. @ACH: ja zeker spannend, maar je moet maar zo denken "ik ben niet de enige vrouw die dat vind" ook hier maandag een belletje plegen! @Souries:hahaha mannen hebben ons vrouwen op dat gebied goed door!! Succes!!

8. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Souries, nou mijn humeur is ook aan het omslaan! Pff gisteren en vandaag het huishouden gedaan.. Mijn man heeft net met zijn broer gefietst en het hele huis is nu een zooi! Overal ligt wat! Pff moet echt ff slikken om niet boos te worden!

9. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @kaatje haha! Bij mij kwan mn pa ineens langs om een tosti te eten,dus ik stond ook met pannen te smijten. Vl maakt rommel kan ik ook niet hebben,pfff arne mannen

10. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Hoi,

Net heel onverwachts positief getest :$

Mijn dochter is 11,5 maand en wij hadden geen plannen nu voor een tweede. Ik sukkel al maanden met een trage schildklier en heb ook PCO waardoor 1 eierstok niet helemaal lekker zijn werk doet.
    Na de geboorte van mijn dochter ben ik niet aan de pil gegaan en hebben we sex met condoom. Ik werd maar heel weinig ongesteld en kon dus niet echt een cyclus herkennen.

In februari 1 keer zonder condoom gedaan, was er echt van overtuigd dat ik sowieso niet echt vruchtbaar was en op dat moment ook geen eisprong kon hebben. In the heat of the moment toch maar zonder gedaan. 1 keer. Nu ben ik zwanger, geloof het nog niet.

Ben heel erg verbaasd en geschrokken maar ook onzettend dankbaar. Was nogal onzeker geworden door de schildklier en pco.

Ik heb getest met de kruidvat 2 voor 5. Ik had een lichte streep en heb nog een clearblue gekocht, geeft 1-2 weken aan.

Mijn dochter was ook een onverwachts cadeau, met schildklierproblemen door de pil heen, haha. Erg vruchtbaar koppel blijkbaar.

Ik wil graag meekletsen. Denk dat ik rond 24 november uitgerekend ben. Weet natuurlijk precies wanneer de bevruchting is geweest :D

11. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Carino, gefeliciteerd!

12. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    Hij is heel natuurlijk en tegen medicijnen enzo opgevoed, en hij vind niet dat ik andere vrouwn moet helpen, hij vind dat ik die 'problemen' niet op me moet nemen dus hij begrijpt het niet helemaal, ik wil het dolgraag, mn moeder heeft dat toen ook gedaan bij mij en mn broer, vind jet zo'n mooi gebaar en het is zo makkelijk om te kunnen bijdragen :)

Ik denk dat ik hem nog wel omkrijg, het is tenslotte mijn urine. Binnenkort me even verdiepen in hoe het zit als een kind door de man erkend moet worden, moet je daarvoor een samenlevingscontract hebben?

13. Angelasm

Angelasm Actief lid

13 dec 2012
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo zou ik er bij morgen,,
    25 november , 24 jaar eerste kindje , ik wil borstvoeding gaan proberen.

Ik moet zeggen dat vanwege de vele miskramen binnen deze site en bij mijn vrienden groep dat ik erg onzeker ben hoe het allemaal gaat lopen , maar we zullen zien ,
    Iedereen gefeliciteerd met zwangerschap.

14. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @angela gefeliciteerd! Ik denk dat iedereen hier een beetje onzeker is de eerste weken,maar dat klets je maar lekker van je af hier ;)

15. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hy!

Nou ik heb er deze meer maar even een papiertje bij gepakt om op iedereen te kunnen reageren whaha echt gezellig! Elke keer als ik even niets te doen heb denk ik oh even snel kijken wat er weer allemaal geplaatst is :D komt ie dan:

@deurmat: hier nog een cup a ( net aan moet ik zeggen) en ze groeien aardig hard! Mn bh zit echt al niet lekker meer en denk dat ik maandag maar even nieuwe ga halen haha enuh die erkenning moet ik ook even achter aan idd wij hebben wel een samenlevingscontract maar toch even kijken hoe t allemaal moet

@stefjuh: gefeliciteerd en gezellig dat je mee komt kletsen!

@ ciget: dank je voor de tips! Ik hoop dat ik me eraan kan houden haha ik merk nu al dat ik niet echt ben van de tweedehands dingen en graag alles nieuw wil kopen maar kleertjes die je krijgt kan je natuurlijk altijd bewaren ( als ze gebruit zijn) en dan zie ik wel als t ukje er is

@carino: gefeliciteerd en welkom! Zeker een vruchtbaar koppel dan haha twee keer een verassing! Wel leuk hoor!

@angelasm: gefeliciteerd! En gezellig dat je ook mee komt kletsen! Hier nog 1 met de eerste en word ook wel onzeker van alle miskraam verhalen hier idd! Ik probeer t in mn achterhoofd te houden en er vanuit te gaan verder dat t gewoon goed gaat.. Gelukkig merk ik ook wel aan mn kwaaltjes dat t er nog zit :D denk dat ik ook maandag nog even wat testen gan halen vij de kruidvat en dan af en toe gewoon testen voor wat zekerheid :D

@kwaaltjes: hier gaat t een stuk beter vandaag gelukkig want moet straks bij mn zus eten voor een verjaardag met allemaal bekenden erbij die t nog niet weten. Verder gaan mn (.)(.) steeds meer pijn doen en ze groeien echt als kool! Hahah mn bh zit echt niet lekker meer.

16. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Bij mijn eerste zwangerschap was ik ook zo zenuwachtig de eerste weken. Heb toen ook wel wat extra testen gekocht, kreeg ik meer rust van. Ben benieuwd hoe dat nu zal gaan.

Ik voel me zo raar nu ik het weet. Wij hadden afgesproken om in september weer te gaan proberen. Ik heb een dochter van 11 maanden en dit afgelopen jaar is ontzettend intensief geweest.
    Ben nu nog aan het studeren, deeltijd, en ga in juli verhuizen :$. Komt niet heel handig uit maar het zal wel weer loslopen.

Ik ben trouwens net 29, en zou graag thuis bevallen en bv geven. Bij de eerste zou ik in het ziekenhuis bevallen maar door een inschattingsfout is ze toch thuis gekomen, en dat vond ik eigenlijk wel heel fijn. Ga nu dus thuis, behalve als het anders loopt.

17. Angelasm

Angelasm Actief lid

13 dec 2012
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi ja ik heb dus vanmorgen ook nog testen van 2 voor 5 gekocht voor eventueel nog bevestiging volgende week ,, ik probeer het ook wel naar de achtergrond te drukken , we zullen zien ,,

18. ydee

ydee Actief lid

14 mrt 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames?

ik heb vanmorgen nog maar even een cb test gedaan.. die had ik nog liggen en die was lekker positief! :) maandag maar even bellen dus.. het is nog niet helemaal tot me doorgedrongen dat we nu echt in verwachting zijn!! Wel spannend allemaal want je hoort inderdaad zooo vaak dat ze meerdere miskramen krijgen.. beetje eng,. maar hopen dat hij of zij lekker blijft zitten.. :)
    Ik wil zelf een 9maanden dagboek maken.. met zo‘n fotoboek programma.. daar kun je mooie achtergronden kiezen enzo.. ik schrijf nu eerst alles op wat later in dat 9maanden boek zou kunnen en ik maak fotos.. (buik,babykamer, eerste aankopen enz) vandaag niet echt last van kwaaltjes.. alleen wat rugpijn en megamoe.. maar gelukkig geen bloedneus gehad vandaag... wat winkelen betreft zou ik ook al heel graag een babyzaak in willen duiken maar dat is nog een beetje te vroeg.. eerst maar eens een afspraak maken maandag en hopelijk zo snel mogelijk een hartslag horen.. duurt nog 4 weekjes ofzo geloof ik.. lijkt me zooo byzonder!! ik zal nu eerst even slapen.. ben kapot!! maar ja als dat alles is dan teken ik ervoor.. :)

19. ACH

ACH Niet meer actief

Wauw @Carino gefeliciteerd!

Kwaaltjes: Tsjaa beetje buikpijn/rugpijn en t gevoel of eten hoog in m'n keel zit maar voor de rest nergens last van!

Ohja 1 uitschieter naar manlief om niks dat ik van mijzelf schrok haha!

20. ydee

ydee Actief lid

14 mrt 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ho oeps!! Zie nu dat ik een vraagteken had gezet boven aan.. komt een beetje over alsof jullie niet genoeg van je laten horen!! haha.. is absoluut niet zoo.. ik heb genoeg te lezen zo na een werkdagje.. gezellig hier... moest dus natuurlijk een uitroepteken zijn :)

Deel Deze Pagina