Hallo, wij zijn weer terug van vakantie....wat is het hier koud brrrr Strsks controle echo in het ziekenhuis...ben benieuwd...denk dat k ik Tr3s gevoeld heb!
Nou ik doe staand werk.. Vandaar dat ik de pauze moet nemen... Want dat doe ik eigenlijk niet zo snel.. En ben dan als ik klaar ben met werken ben je te vermoeit en krijg dan juist veel last.. Ja we hoeven er niet blij mee te zijn he met die bekkenpijn..hopelijk gaat het nog weg of word het minder.. Baas vroeg of ik 4 uur wil beginnen.. Dus ben nog even aant relaxen
Wat een mooie echo's zag ik voorbij komen! Leuk leuk! @Juis, ik ben ook illegaal hier hoor! Haha, dus blijf gezellig kletsen
Welkom terug! Je krijgt binnenkort hopelijk toch de uitslag van de combinatietest toch? Leuk dat je denkt je kindje te hebben gevoeld. Ik heb dat idee ook
@ cygnet: welkom terug, lekkere vakantie gehad? Wat een hoop ellende hier! Kun je in dit stadium al zo'n last van je bekken krijgen ja? Wist ik niet. Hier niks te klagen. Heerlijk weekje vrij, jammer van het weer, maar heb me veel nuttig kunnen maken. Huis weer goed aan kant en veel rond gesnuffeld voor babyspullen. Lekker relaxed. Aangezien ik mij teamsport komende maanden niet uit kan voeren, gisteren een lesje aquazumba gedaan. Best leuk. Dus denk dat ik mijn sport voor komende maanden gevonden heb, lekker bezig blijven en ben ervan overtuigd, dat je er fitter van blijft voelen en goed voor je spieren enz. Al mijn kwaaltjes zijn weg, dus ik zit met een grote smile op de roze wolk. Hopelijk jullie ook allemaal snel! Lekker positief blijven denken, dat scheelt al de helft!
hallo dames ten eerste wat een mooie echos ben hier momenteel niet zo aan het mee schrijven omdat ik niet goed in me vel zit dit komt omdat ik ineens weer erg bang ben dat het weer mis is waarom geen idee nou jah vanmiddag laat pas echo en dan weet ik meer bloed verlies is wel gestopt en hoef geen verplichte rust meer sorry voor dit ego bericht
Fijn dat je weer terug bent @Cygnet2! Spannend hoor je hoop dat alles goed is! Hier ook niet echt meer last van kwaaltjes behalve puistjes en soms zuur. Maar gelukkig herken ik me niet in jullie rug/bekkenpijn, vervelend zeg! @Kukel Bewegen in het water is echt héérlijk tijdens een zwangerschap!
Bekken: ja dat kan wel! Ik heb begin dit jaar ook bij bekken fysio gelopen. Ivm de hormonen gingen ze al wat uit elkaar staan en kon ik niet lang zitten of staan. Had oefeningen en een bekkenband en ging toen goed Nu gelukkig nog geen last van vond t de vorige x erg vervelend.
Controle echo was goed. De uitslag van de kweek is ook binnen!!! Alles is goed en we krijgen een kleine jongen!!
geen combinatietest maar vlokkentest vakantie was naar Turkije, Turgutreis (Hotel La Blanche, een echte aanrader)
Ik zag weer een paar mooie echo's voorbij komen. Gefeliciteerd meiden. @cygnet: wat leuk, een jongen! Ik ben de laatste weer onwijs verkouden. Daardoor weer veel meer misselijk en overgeven. Het was net wat minder. Ik hoop dat het weer over gaat als de verkoudheid over gaat. Gister een keer in de avond gruwelijk boven de pot gehangen. Dat was nieuw hahaha. Wij hebben een pretecho gepland op 22 juni. Dan weten we ook wat het wordt. Spannend! Ik geloof dat de 20 weken echo bij mijn volgende controle wordt ingepland, dus volgende week vrijdag.
Iedereen hier denkt dat wij een meid krijgen... Ik heb zelf echt totaal geen voorgevoel. Ook geen dromen gehad over wat het gaat worden. Ben heel erg nieuwsgierig. Misschien dat wij het dinsdag ook weten