Onze bevallingslijst: 13 (1) -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 14 (2) -Heli, 28 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -JJ1308, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? 15 (2) -Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! 16 (4) -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 17 (2) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -NoraW, 32 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 18 (1) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen? 19 (5) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS), jongen -riantje1987, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuisen het is een meisje/jongen? -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 20 (2) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -ydee, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verassing! -Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 21 (2) -Elleinad, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 22 (8) -Lilly156, 28 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing -Elyn, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verassing - xBLOEMPJE, 19 jr, 1e kindje, BV/FV, thuis en het is een meisje/ jongen? -JackieSt, 31 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 23 (4) -Vlinder1309, 29 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Mamemi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 24 (2) -Carino, 29 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 25 (1) -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 26 (2) -Princess79, 33 jr, 2e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Happy ikke, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 28 (2) -Tines mama van 2, 30 jr, 3e kindje, FV, ziekenhuis (med ind) en het is een meisje/jongen? -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje/jongen? 29 (2) -Mopje, 34 jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een meisje/jongen? -cici86, 26 jr, 3e kindje, BV, en is het een meisje/jongen ? 30 (3) -Bloementuin, ? jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Firstime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 46 zwangeren! 7 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol Afspraken: mei 21: Juis (VK), Maike (pretecho Fontys) 22: Deurmat echo bij 13 weken gyneacoloog, Maike79 (12 wkn echo) 23: Firsttime (vk), JJ1308 (echo), xBLOEMPJE (vk) 24: cici86 (gyn) 3e echo en nekplooimeting? 13 weken. 24: Leinos83 (vk) 27: ydee (vk), Cygnet2 (vk), JackieSt (vk) 28: Kaatje87 (vk), Mopje (vk), lise87 (vk) 29: Maike79 (pretecho Samsung) 30: Rosa1981 (vk) 31: JJ1308 (echo) juni 1: mcm78 Controle ha 3: Kaatje (Geslachtsbepaling) 4: ACH (Controle) 5: Diortje (Geslachtsbepaling) 6: Souries (Controle), Lovely30 (Geslachtsbepaling) lis1989 (vk) 7: riantje1987 (pretecho/geslachtsbepaling) 12: ACH (Geslachtsbepaling) Diortje (VK) 21: riantje1987 (vk) 25: Kaatje87 (20 weken echo) juli 1: Diortje (20 weken echo), JackieSt (20 weken echo), Kukel (20 weken echo) 3: riantje1987 (20 weken echo) 8: ydee (20 weken echo) 10: Maike (20 weken echo), Mopje (20 weken echo) 15: riantje1987 (gratis pret echo) ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (lijst kopiƫren en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen! ------------------------------------------------------------------------------------- Dit is dan de lijst van 17-5 om 19:30 uur Even mijn jongetje erop gezet
Cygnet2 en hoe was het weer Turgutreis ben ik ook al een x geweest erg mooi daar Ben benieuwd wij gaan naar sigacik nog nooit geweest Als het goed is is het er nu tussen de 26 en 30 grade Stuk beter dan die regen hier
@Riantje.. het weer was goed hoor.. wel wat bewolking en we hebben zelfs regen gehad maar de temperatuur was juist heel lekker (24-28 graden) de week voor dat wij er waren, was het heel erg heet.. dat is weer niet zo fijn voor mij (zwanger) en voor de kids
@cygnet: fijn dat de test goed was en een jongen! Leuk! Heb even je hotel in Turkije gegoogled... Ziet er goed uit! Alleen nu geen tijd en geld voor @leinos: vervelend dat je nog zo ziek bent, ik hoop dat dat snel beter wordt! @firsttime: ik was woensdag en donderdag ook weer heel misselijk,nu weer over gelukkig. Kan best nog tot een week of 16 en soms wel langer! Ik begin nu ook wel nieuwsgierig te worden naar het geslacht, nog 2 maandjes wachten!
@Cygnet, fijn dat alles goed was, en een jongen! Helemaal super! @firsttime, zodra ik dacht "zo die 12 weken zitten er op en dat met maar 1 keer overgeven, dat ging makkelijk" hing ik de dag er na weer boven de pot. Gelukkig ook snel weer over gegaan, dus hoop dat dat bij jou ook zo is. @de lijst, kan iemand voor mij de lijst aanpassen? Ik ben uitgerekend op 14 november, heb geslachtsbepaling op 1 juni en 20 weken echo op 25 juni. Dus nog maar 15 nachtjes slapen en dan weten we hopelijk wat het wordt. Tot vandaag nog geen voorgevoel totdat ik in de auto een gesprek had met Ukkie en Ukkie toen bij de meisjesnaam die we in gedachten hebben noemde en leek het of alles op z'n plek viel. Dus sluit me nu toch maar aan bij m'n omgeving en denk meisje...
Onze bevallingslijst: 13 (1) -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 14 (4) -Heli, 28 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -JJ1308, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 15 (2) -Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! 16 (2) -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 17 (2) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -NoraW, 32 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 18 (1) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen? 19 (5) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS), jongen -riantje1987, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuisen het is een meisje/jongen? -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 20 (2) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -ydee, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verassing! -Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 21 (2) -Elleinad, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 22 (8) -Lilly156, 28 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing -Elyn, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verassing - xBLOEMPJE, 19 jr, 1e kindje, BV/FV, thuis en het is een meisje/ jongen? -JackieSt, 31 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 23 (4) -Vlinder1309, 29 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Mamemi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 24 (2) -Carino, 29 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 25 (1) -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 26 (2) -Princess79, 33 jr, 2e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Happy ikke, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 28 (2) -Tines mama van 2, 30 jr, 3e kindje, FV, ziekenhuis (med ind) en het is een meisje/jongen? -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje/jongen? 29 (2) -Mopje, 34 jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een meisje/jongen? -cici86, 26 jr, 3e kindje, BV, en is het een meisje/jongen ? 30 (3) -Bloementuin, ? jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Firstime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 2-12 (1) -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 46 zwangeren! 7 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol Afspraken: mei 21: Juis (VK), Maike (pretecho Fontys) 22: Deurmat echo bij 13 weken gyneacoloog, Maike79 (12 wkn echo) 23: Firsttime (vk), JJ1308 (echo), xBLOEMPJE (vk) 24: cici86 (gyn) 3e echo en nekplooimeting? 13 weken. 24: Leinos83 (vk) 27: ydee (vk), Cygnet2 (vk), JackieSt (vk) 28: Kaatje87 (vk), Mopje (vk), lise87 (vk) 29: Maike79 (pretecho Samsung) 30: Rosa1981 (vk) 31: JJ1308 (echo) Juni 1: mcm78 Controle ha, Dyson (Geslachtsbepaling) 3: Kaatje (Geslachtsbepaling) 4: ACH (Controle) 5: Diortje (Geslachtsbepaling) 6: Souries (Controle), Lovely30 (Geslachtsbepaling) lis1989 (vk) 7: riantje1987 (pretecho/geslachtsbepaling) 12: ACH (Geslachtsbepaling) Diortje (VK) 20: Dyson (20 weken echo) 21: riantje1987 (vk) 25: Kaatje87 (20 weken echo) juli 1: Diortje (20 weken echo), JackieSt (20 weken echo), Kukel (20 weken echo) 3: riantje1987 (20 weken echo) 8: ydee (20 weken echo) 10: Maike (20 weken echo), Mopje (20 weken echo) 15: riantje1987 (gratis pret echo) ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (lijst kopiƫren en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen! ------------------------------------------------------------------------------------- Dit is dan de lijst van 17-5 om 21:21
Dyson heb je aangepast (en mezelf ook) Leuk joh n jongetje!!!! Ik denk zelf heel sterk n meisje en op 1 echo foto qua NUB theorie zou dat ook kunnen maar geen idee wacht geduldig af
Qua nub-theorie hier duidelijk een jongen.. Hebben jullie ook op de Chinese kalender gekeken? Want die zegt bij ons ook jongen..
@Juis, dank je! Ik blijf maar rommelen met die lijst Net seizoensfinale Grey's Anatomy gekeken, gehuild als een baby. Ga mijn wekelijkse huiluurtje wel missen, is zo'n heerlijke opluchting om ff 1 keer per week alles er uit te janken...
Zo lucht op he! Even huilen.. Hier net zo hard gehuild dat ik er buikpijn en dorst aan over heb gehouden. Ellende bij mijn allerliefste schat op t werk en als hij dan weer de deur uitstapt op het moment dat je samen het bed wilt in stappen verschrikkelijk. Pff begin bijna weer! wat voel ik me rot zeg..
@ACH, sterkte! Probeer je niet te druk te maken, hoop dat alles er uit huilen lekker oplucht voor je.
Gelukkig wel @Dyson! Onder de douche ondervond ik helaas een nieuw kwaaltje: bloedneus. Ik als Piet paniek werd dus behoorlijk gek onder de douche.. Het water was echt rood! Vanmiddag ook al licht. Bleh niet leuk met stromende neus googelen wat je moet doen.. Maar nu weet ik het voor de volgende keer! Adem in, adem uit! Welterusten dames, fijn weekend! Hier nog een dagje er tegen aan.
OMG OMG OMG, net de buggy gevonden die manlief zo graag wil hebben maar nergens meer te krijgen is. Alleen manlief krijg ik nog niet wakker, maar denk dat wij onze eerste grote aankoop voor Ukkie vandaag gaan doen @ACH, in- en uitademen lijkt me inderdaad verstandig En zo onder de douche ziet het er natuurlijk extra heftig uit. Voel je je alweer wat beter?
Goede morgen! Gister een productief dagje gehad! Na vorige week de kinderkamer gekocht te hebben, gisteren de kinderwagen aangeschaft! De joolz day is het geworden! Helemaal blij mee. Daarna nog op pad geweest voor gordijnen, ook gelukt, moeten alleen nog op maar gemaakt worden. Ook de babyfoon met camera gekocht en nu aan het verdiepen in de traphekjes. Is maar goed dat wij niet weten wat het geslacht wordt, anders had ik nu ook al een complete garderobe ben ik bang. Zo leuk allemaal!!
Spannend he.. Eigenlijk gaat het zo snel.. Paar van ons hebben al bijna de geslachtsbepaling! Wij ook over 2 weken ongeveer.. Ik had ook bij de nubtheorie gekeken.. En dan zouden wij ook een meisje krijgen,. En volgens de chinese kalender ook een meisje.. Maaarrr mn zus is 4 wkn verder als ik we zijn samen zwanger.. En zij is vorige week geweest voor de geslachtsbepaling.. En de chinese kalender zei een meisje.. Alleen tis echt een jongen hahaha.. Dus zegt volgens mij helemaal niks haha.. Ik wil het zo graag weten hihi! Denk een meisje.. Alleen de rest denkt allemaal een jongen..50/50 he haha Heerlijk he een lang pinksterweekend!! Alleen jammer van het weer...
Bij mij drie keer correct!!! Best bijzonder Oh, ik ben best een beetje jaloers op het geshop van jullie! We hebben hier helemaal niets meer nodig (kleine dingen en een tripp trapp maar dat is pas na 5-6 mnd na geboorte)... Ik ga binnennkort eens een geboortepakje scoren voor deze kleine man... ik bewaar ze allemaal dus hij kan er niet een aan van zijn broer of zus en nu ga ik eens googlen naar een mooie 2ehands bugaboo... wie weet @bekkenklachten... wat naar. Het kan heel goed, verweken begint al snel. Naar de fysio gaan is slim... even goed op je houding letten. Die buik gaat alleen maar zwaarder worden. @misselijk.... hier bijna niet meer maar wat naar als je nog steeds een liefdesverhouding hebt met de wcpot. Ik las van iemand die het einde van haar misselijkheid had gevierd met een nieuwe wc bril!! Dat vond ik wel een goeie @andere klachten....het valt hier mee... wel snel moe en gespannen buik en dat laatste voelt dan weer vervelend. Het reizen vergte wel veel van me maar gelukkig ging het allemaal goed. @echo's. Gisteren was mijn 4e echo en hopelijk is vanaf nu alles gewoon. Leuk even spieken maar dat gemedicaliseer vind ik maar niets. Nu gewoon een 20 weken en een groei ecjo als het goed is en oja... misschien nog een pretecho rond 27 weken. Hoe is het met Lovely en onze tweelingmama?