16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SuusD, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ACH

ACH Niet meer actief

Maar beterschap he!

Jee vandaag 14 weken!:)

2. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @dyson ik hou er ook niet van,maar ga zo toch ook eerst vk bellen en dan werk bellen dat ik thuis wil werken vandaag. vannacht klote geslapen..gelukkig zag ik niks op inlegkruisje maar wel constant bruinverlies met afvegen..dacht nog misschien infectie dus ga ook maar bij ha langs.

beterschap @dydon en @ach

3. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen! Hier even flink aan de bak deze week. Ga maandag naar Valencia voor 5 daagjes. Hartstikke lekker en mooi weer daar, maar dat betekent altijd dat ik de week daarvoor dubbel zo hard moet werpen (zzp'er he..) of ik moet gewoon beter plannen, dat kan ook nog :p

4. ACH

ACH Niet meer actief

@souries
    Zeker even langsgaan bij de huisarts! Ik moet om 10 voor 11!

@firsttime
    Klinkt heerlijk! Geniet er van! Nu nog even er tegenaan en voor je het weet is het al maandag!

Vinden jullie het vliegen 'eng'? Hier over paar weekjes maar manlief zit me bang te maken..

5. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben sowieso doodsbang voor vliegen. Ik ga wel, maar niet van harte... Niet alleen vanwege de zwangerschap maar eigenlijk al gehad. Ik hou me niet tegen, maar als ik kon lopen had ik lopend gegaan :p

6. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Beterschap voor de zieken! Ik heb nog een dagje vrij na het lange weekend. Beetje jammer dat ik met dit weer binnen moet zitten met een drukke dreumes:( Straks even boodschappen gaan doen met de auto dan maar.

7. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    @ACH beterschap!
    Mijn baas is zelf nooit ziek en kan ook altijd enorm gemeen doen over mensen die ziek zijn (altijd net even een ondermaats grapje maken over "oh nee, natuurlijk heb jij dat niet af want jij was weer eens ziek").
    Maar moet toch leren om voor mezelf te kiezen en te zorgen en dus blijf ik gewoon thuis.

8. Juis

Juis Bekend lid

28 aug 2012
    504
    0
    0
    Brabant
    Beterschap alle zieken!!
    Ik ben zelf al 10 van de 12 weken verkouden!
    Nies me smorgens een ongeluk en blijf de rest van de dag snotteren.

Verder gaat het hier goed! Gisteren de familie ingelicht en het Savonds ook op Facebook gegooid! Pff wat veel en super leuke reacties! Doet me zo goed!
    Vandaag m'n verdere collega's ingelicht! Echt heel leuk!

Nu kort dagje werken straks naar de VK! Bn benieuwd!
    Vandaag 12+1! Magische dagen!!!

9. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    @zieken Beterschap!!

@weer Volgende week wordt het beter. Tussen de 16-19 graden dus beetje lente en droog met een zonnetje

@echo Ik mag vandaag voor de (hopelijk) pretecho. Afgelopen week met dat bruinverlies toch een beetje spannend. Maar ik heb nog steeds bandenpijn dus het zal wel goed zijn. Hoop dat Freekje goed gegroeid is :)

@collegas Ze moeten niet zo zeiken. Ik heb collegas die thuis gaan zitten wanneer ze verkouden zijn, en dat is wel zon 7x per jaar. Nog niet gesproken over de zogenaamde heersende griep waarvoor ze ook 2 weken afwezig zijn. Ik weet van mezelf het best dat ik alleen ziekmeld wanneer het echt geen nut heeft om te gaan werken want ik moet wel productief zijn, anders blijf ik thuis! Denk aan jezelf en niet aan de achterlijke opmerkingen van baas/collegas. :)

10. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Jeej fijn gevoel he? Vooral die leuke reacties van iedereen. Dat maakt het toch weer even iets echter!

11. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Leuk he, die reacties!!

12. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @maik ik duim voor je!

hier tien voor tien eerst naar ha. dan vk terugbellen om te zien.hoe laat ik daar terecht kan

13. ACH

ACH Niet meer actief

Wat fijn @Juis! Leuk hoor alle positieve reacties!

Hier ging net de telefoon en weer een cadeautje rijker! Half 8 pret oefen echo bij de praktijk! Jaaaaaaaaaaaaa! Wat een voordeel zo dichtbij te women!

Succes @souries duim voor je!

14. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    @Maike veel plezier bij de echo, Freekje is vast weer mooi gegroeid en zwaait vast nog wel even braaf naar mama.

@Souries, succes bij HA en VK.

15. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier eigenlijk helemaal niet bang om te vliege
    Ga nu met een nl vliegtuig maatschapij dus ben benieuwd of dat anders voelt
    Vledejaar was ik eigenlijk voor het eerst echt bang in het vliegtuig
    Dat ding was zo gammel dat ik verbaast was dat die in de lucht bleef hangen
    Maar ja toch vijlig op bijde locaties aan gekomen
    Het eenige mindere van vliegen vind ik dat ik zo,n last van me ooren krihg en heb daar dan ook echt bijna een week last van

Meiden met rood en bruin verlies sterkte duim dat alles goed is

En voor de ziekke onder ons beterschap

Hier vanmorge nuchter bloed laten prikken er na wel gelijk gegeten
    Maar dat moet ik nu wel bekopen dus even lekker op bed
    Had eigenlijk naar de kapper gewilt
    Maar denk dat ik vandaag rustig aan doe
    Morgen ochtend de hond naar de kapper en dan heb ik nog de hele dag
    Wil nog ff een extra buikband hebben voor de vakantie dus die moet ik ook morgen nog ff kopen :)
    Als ik dan nog tijd heb doe ik het morgen
    En anders lekker in turkije naar de kapper :)

16. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou ha vond niks, geen blaasontsteking en geen infectie. das fijn. Ik vond vooral die eendenbek verschrikkelijk. Heb nog liever een inwendige echo! Eind van de middag kan ik bij vk langs om het hartje te luisteren.

@vliegen je zou denken dat je elke keer dat je gaat vliegen je minder bang bent, maar voor m'n gevoel wordt ik steeds angstiger in een vliegtuig. Laatste keer was met Onur Air, Vl werd gek van mij :D

17. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Souries
    Ja vlede jaar vlogen we met peggasus en dat is een suster onderneming
    Van onur air
    Dus snap wat je bedoelt

Geef mij dan maar transavia
    Ga nu met arke ben benieuwd
    Hopelijk beter dan vledejaar en daar is niet veel voor nodig

18. ACH

ACH Niet meer actief

Gelukkig @souries!
    Bij mij ook niet dus advies; rust! Hmm dat is makkelijk gezegd! Het weer werkt wel mee even beetje rustig wat in huis doen en dan weer op de bank!

@vliegen
    Bedoel niet echt angst voor vliegen, alhoewel ik het na 12 uur echt niet meer volhield maar nu bij zwangerschap en vliegen. Ik vraag me af of kindje niks merkt van de druk.

@riantje1987
    Wat vervelend, hoop dat je snel opknapt! Heb je nu vakantie of ben je altijd 'vrij'?

Hmm dan gaat zwemmen ook niet door vanavond..
    @Cygnet2
    Hoe konden ze het geslacht zien dan bij jou op zo'n vroege termijn? Aangezien ik vanavond weer mag of zou dat onwil van mijn verloskundige ziin?

19. ACH

ACH Niet meer actief

Wij hebben helemaal geen slechte ervaring met Onur air?!
    Transavia ook niet, Arke was super naar Amerika!
    In juni met Ryan air ben zeer benieuwd dat zal wel even apart zijn alles zo low budget..

20. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ach

Het nog wat eten en lekker ff gaan lichen heeft me goed gedaan
    Ik werk niet
    Ben arbijds ongeschikt hoe en wat wijt ik hier liever niet over uit
    Maar nu ik zwaner bent komt dat wel mooi uit
    Vl werkt 4 dagen per week en is op woensdag de weekende en de feestdagen vrij
    Hij moet vandaag nog werken en dan heeft die lekker 2 weken vakantie :)

Zo zijn koffer zo ver in pakken en dan morgen de laatste paar dingetjes doen en halen
    Vanavond langs me schoon moeder daar gedag zegen en alvast wat dingen voor de hond neer zetten
    En dan morgen naar me ouders daar de hond brengen en daar eten we dan ook
    En dan donderdag midag richting schiphool

Deel Deze Pagina