Hoeft ook helemaal niet hoor, waarschijnlijk al vervelend genoeg! Heerlijk dat jullie zoveel samen kunnen zijn. Koffer inpakken hoort ook al bij de voorpret dus veel plezier! Hier eens kijken of ik nog wat kan schoonmaken/opruimen voordat ik weer onder m'nn dekentje op de bank kruip.
Beterschap voor alle zwak ziek en misselijken (en dat bedoel ik minder l*llig dan het hier staat). Heb zelf al een aantal dagen kramp in mijn rug, vooral 's nachts vervelend, dan blijf ik draaien, ook zere heup. Wij hebben inmiddels 6 echo's in ons geheugen gegrift staan. Vrijdag voor de combi-test geweest maar ons prulleke had de hik en lag niet stil water drinken en op en neer springen gaven geen resultaat dus na 25 minuten werd de live show gestaakt en gingen we met 1 fotootje naar huis. Zaterdag terug (inmiddels had verloskundige in opleiding ons gevraagd of we die middag haar aan haar echo ervaring konden helpen) naar het ziekenhuis; 2e poging nekplooimeting. Na zo'n 20 minuten heel veel activiteit van de kleine, weer op en neer springen en beetje plagen met echo apparaat bleef het net lang genoeg stilliggen voor de meting. Die was gemiddeld en mijn bloed was perfect. Zo werd de kans van 1 op 38 op een kind met een genetische afwijking er 1 van 1 op de 543. Dus hartstikke blij en weer een fotootje rijker het ziekenhuis verlaten. Snel wat gegeten thuis en toen echo nummer 3 in nog geen 24 uur, nou ik schaam me niet hoor! Na alle ellende die ik heb meegemaakt mag het nu ook wel een keertje mee zitten. Weer ruim een half uur naar ons prulleke mogen kijken en weer 5 fotootjes erbij. Prulleke heeft dus al een eigen fotoalbum (en illegale video opname maar dat heb ik natuurlijk niet gezegd )
@MaMeMi super leuk al die echo's! Leuk zo'n actieve Ukkie! Die van ons had juist helemaal geen zin om te bewegen voor de combinatietest (en lag op de zij wat geen goede ligging was). Laatste keer dat we Ukkie in actieve modus hebben mogen bekijken is alweer ruim een maand geleden @Vliegen, mij krijg je geen vliegtuig in. Zit al kokhalzend in de auto als er zo'n kist over komt vliegen en rijdt helemaal niet graag in de buurt van Schiphol. Heb het 1 keer geprobeerd (retourtje Italiƫ) en zal het ook het cabine-personeel nooit meer aandoen om in een vliegtuig te stappen (zitten brullen van begin tot eind). Hier na een heerlijk dutje voel ik me alweer een stuk beter. Had vanochtend de broodbakmachine aangezwengeld en kon na m'n dutje genieten van vers brood. Ben er echt een stuk door opgeknapt. Nu even wat quality time met m'n kattenkinderen inhalen
Zo, net terug van een crematie... nooit gezellig maar het verliep goed en gelukkig heel dichtbij. Nu lekker - eindelijk - het huis voor mezelf!!!! @Mamemi... fijn je weet te lezen. Geniet maar lekker van je echo's... ik ben blij dat ik er even vanaf ben maar iedereen is anders. @Dyson... wat jammer dat je zo bang bent voor vliegtuigen... daarmee wordt de wereld toch een heel stuk kleiner. Wat heerlijk vers brood.... mmmh... ben vanochtend even langs de bakker gegaan maar dat is toch anders dan het in huis ruiken!!! Volgende echo is hier over 5-6 weken, de 20 weken echo. Dat is vroeg zat. Daarna nog een rond 25 (pret) en dam rond 30 weer (groei). Hopelijk geen andere aanleidingen (helaas bij andere zwangerschappen altijd wel aanleiding geweest). Lekker gezond zwangeren is toch het fijnst. Nog iemand iets gehoord van Lovely of de tweelingmama?
@Cygnet Nope, niks van gehoord. Heb lovely pb gestuurd maar geen reactie gehad. Ik heb voor volgende week pretecho staan, vond het wachten van 2 mei tot 25 juni voor het zien van Ukkie toch wel erg lang. Hopelijk kunnen ze dan ook bepalen wat het wordt. Ik wil nu steeds vanalles kopen maar vind dat toch lastig omdat ik niet weet wat het wordt (maar zo heb ik na iedere echo weer een nieuwe reden bedacht waarom ik nog niet mag shoppen, variƫrend van "brengt ongeluk" tot "ik krijg zoveel dat ik zelf niks hoef te kopen")
Lovely30 is hier niet zo actief maar zie op Facebook regelmatig wat voor bij komen! Vrees alleen het ergste voor Vlinder1309 het is al zolang geleden dat we iets gehoord hebben. Pff dacht dat t beter ging maar krijg nu een klap.. Nu dus op de bank. Vanmiddag baas bellen dat ik morgen ook nog niet kom. Nu al zenuwachtig voor!
@ACH: jij bent ziek en hoort in bed, dat moet je baas maar accepteren @mamemi: leuk al die echo's. ik heb ook al een fotoboekje bij de hema gehaald voor de echo's, had ik voor de eerste ook. @vliegen: ben niet bang, maar wordt altijd zo ziek! Nu heb ik in Amerika goede antimisselijkheids pilletjes gekocht, die helpen. Op onze terugreis in 2011 was is alleen al 15 weken zwanger en dan mag je die niet. Ben zooo ziek geweest!
Ja je hebt gelijk hoor @Mopje. Trouwens een vriendin attendeerde me er op dat de echo foto's in de loop der jaren vervagen klopt dat? Zij heeft ze allemaal bij laten maken bij de fotograaf..
nou, gestress om niks. de vk zou alleen het hartje draaien maar omdat het echoapparaat toch nog aanstond heeft ze ook nog maar een echo gemaakt. Die kleine Olli lag lekker te duimen en wilde weer niet echt stil liggen, maar ze kon in de baarmoeder niks zien waar het bloed vandaan moest komen, dus ws. toch van het sporten. Voelde me echt ineens stom dat ik me zo druk had gemaakt, maar ja, beter het zekere voor het onzekere. weer fotootje spammen van die kleine alien
He dames ik heb weer even weinig laten weten, but i am still here and still preggie haha. Het gaat goed hier, vandaag een 9 gehaald voor mijn individuele afstudeeronderdeel, de kans bestaat dat ik cum laude afstudeer dus dat is tof. Verder het hartje weer met de angelsound gehoort, wauw zo bijzonder, ik luister hoogstens 3x per week dan blijft het leuk. Morgen een afspraak bij de gyneacoloog. Verder heb ik het nieuws vandaag wereldwaardig gemaak door het nu ook op facebook gedeeld te hebben, afgelopen zondag heb ik het op het werk verteld, en vandaag na mijn tentamen op facebook. Wauw die reacties geweldig.
Gelukkig! Ben blij voor je. Stress hem klein beetje voor vanavond.. Als ik ziek ben kan dat toch nooit goed zijn voor de kleine.. Manlief en ik hebben echt 5 minuten naar je Olli zitten kijken voordat we hem door hadden! Wat een bijzondere positie zeg! Super mooi om te zien.
Mooie foto weer Blij dat alles okee is. Ik heb ook weer voor nix lopen stressen. Het was echt geweldig om te zien. Een uur lang naar Freekje gekeken. Het is een ontzettend drukke baby. Heeft niet stilgelegen, tussendoor nog even de hik gehad, en draaide telkens zo dat de cursisten hem/haar niet goed konden beoordelen. Ze hadden de opdracht om de ruggegraat in beeld te brengen maar Freekje blijf recht overeind zitten op zn stuitje met het gezicht naar de 'camera' waardoor alle 5 de echoscopisten het op een gegeven moment gehad hadden. hahaha. Er werd flink gezwaaid en gesparteld. Ik had barstende koppijn naderhand. Alle spanningen kwamen er weer uit. De bloeding is waarschijnlijk geweest van de groei. Freekje ligt strak in de baarmoeder en die moet nu flink werken om uit te zetten omdat er anders te weinig ruimte komt. Nu heb ik dus meteen de oorzaak van die flinke buiksteken iedere keer... Ik probeer zo even een filmpje te uploaden... T blijven studenten maar het gaat om het idee
Leuk he @maike79! Wij hebben ook net 20 minuutjes mogen kijken! 4 foto's mee echt leuk.. Helemaal verliefd, mama was mee heel speciaal.
Mijn moeder en schoonzus waren mee... Mijn moeder heeft echt jaaaaaaaren terug een echo gezien, maar verder was dat bij hen nooit, alleen op medische indicatie. Daar was het gewoon 40 weken afwachten, hahaha. Ze vond het erg speciaal 20 minuten is ook lekker
zo iets teveel spanning gehad vandaag. hier ook knallende koppijn dus ga lekker douchen en mijn bed in! slaap lekker dames!