Nou, was ik toch nog zenuwachtig voor die tweede test, maar tadaaaa! Vl via whatsapp de foto gestuurd, helemaal in de wolken. Hij was echt zenuwachtig, wel schattig! Nu lekker legitiem sjagerijnen en slapen! Maandag maar gelijk huisarts bellen en vragen of ik naar gyn mag ipv verloskundige. Wil echt nooit meer bij die vrouw van vorige keer terecht komen. Wil zo graag allemaal boeken gaan aanschaffen, maar ik ben nog een beetje terughoudend. Nu nog even naar sportvereniging en dan ga ik vanavond lekker op mijn gemak alles teruglezen en reageren!
Welkom nieuwe mama's, februari was een goede maand zeg "Leuk" om te lezen dat ik niet de enige kribbige tante hier ben, vl krijgt nog aardig wat te verduren. Webshop verlanglijstje
Leuk jurkje!!!! Ik heb vanmorgen ook al een beetje mot lopen maken.. PFf hormonen! Net thuis van sporten.. Gooi er straks lekker een pizza in en blijf voorlopig lekker op de bank zitten! Legitiem luieren is heerlijk!
Ik heb hier een hele ondernemender tante van 11 maanden rondlopen dus het gewone leven gaat gewoon door hier Voor dames die al kinderen hebben: hoe ervaarde je de tweede keer? Zal vast heel anders zijn.
Onze bevallingslijst!! ---------------------------------------------------------------------------------- 15: Lise87, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? Kaatje87, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? Plurk80, 32 jr, 3e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 16: Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Marjol, 32 jr, 2e kindje, FV (med indicatie), ziekenhuis enhet is een meisje/jongen? Heli, 27 jr, 2e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? 17: SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? 18: Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen? Ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 19: Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? 20: 21: ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Riantje87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Elleinad, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 22: Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een meisje/jongen? Beebielove, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? Lilly156, 28jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje Souries, 29 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? 23: Zwaantje76, 36 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 24: Carino, 29 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 25: Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? 26: Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 27: 28: 29: 30: 27 zwangeren! Afspraken: 19 maart Moeders voor Moeders - Lise87 20 maart Intake - Dyson 25 maart Intake + echo Kaatje 87 Intake + echo - Kukel 26 maart Echo - Anja358 27 maart Echo - Riantje87 30 maart Intake - Anja358 2 april Intake + echo - Lise87 Intake + echo - Marjol Echo - Zwaantje76 3 april intake - SuusD 4 april Intake + echo - Diortje 8 april Gyn - Plurk80 22 april Echo - SuusD 26 april Echo - Lilly156 ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (qoute en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen!!! ---------------------------------------------------------------------------------- Dit is dan de lijst van 16-3 om 17:40 (pagina 45) DAMES; kijk nog even naar de rode tekst voor de ontbrekende informatie
Welkom nieuwe zwangeren Vandaag weer getest.. geeft me wat meer hoop en rust. De streep was aanzienlijk duidelijker Zijn jullie ook sneller/meer moe?
Hier de hele dag een beetje 'bleh' gevoel. Vanmiddag maar even rust genomen.. dat hielp wel. Lekker hoor, lekker een excuus om even mijn bedje in te kruipen. (zat met zoon al om 8:00 in het zwembad voor zwemles!) @ACH... geen testen vergelijken hoor.. zelfs hetzelfde merk kan verschillend van elkaar zijn! @Deurmat22.. nee voor erkenning heb je geen samenlevingscontract of iets dergelijks nodig. Veel mensen stellen het tot het laatst uit maar ik heb (niet zelf) hier een erg vervelende ervaring mee. Vandaar dat ik iedereen aanraad om de ongeboren vrucht zo rond 24 weken in ieder geval te erkennen! (of eigenlijk liefst eerder.. je weet maar nooit) @Angelasm... tja, miskramen. Die komen veel voor maar vergeet niet dat ZP een verzamelplaats is van iedereen die erg intensief met zwangerschap bezig is en dus een sterk verhoogd aantal miskramen e.d. komen hier langs. Het is sowieso aan te raden niet te googlen e.d. Je komt de meest gruwelijke dingen tegen @Souries.. Mooie test! Tijd om je ticker te maken! @Carino.. tweede kind. Ja dat is echt wel heel anders. Vooral hoe de omgeving reageert.. je hebt het kunstje al een keer geflikt, dus iedereen weet wel dat je het kan. Je krijgt (veel) minder kaarten en wordt minder als 'bijzonder' behandeld. En dan belangrijker.. je hebt er al één rond lopen... je hebt meer afleiding en dus minder gelegenheid om je te focussen op je zwangerschap. Veel vrouwen vinden de zwangerschap veel zwaarder maar het tweede kind veel makkelijker. Oja, en je eerste kind is na de geboorte opeens heel groot!! Echt heel groot... @Vinisa, ik merk het aan mijn benen.. veel sneller een 'zwaar' gevoel bijvoorbeeld met traplopen en ik ben eerder buiten adem.
Ik denk inderdaad dat we allemaal in het zelfde schuitje zitten in deze spannende periode tot 12 weken ( in ieder geval tot echo voor het hartje). Ik probeer er niet teveel bij stil te staan en gewoon goed voor mezelf te zorgen. Ik ben nu 4 wkn en 5 dagen en ik merk het echt al aan mijn buik, weet niet of dat raar klinkt? Van mezelf ben ik heel dun, net boven de ondergewicht grens, en ik voel gewoon een klein vol buikje die soms wat opvallender is als anders (i know dat het darmen zijn haha). Het maakt me zo trots! Vriendlief doet ook zo lief, steeds kusjes op mijn buik geven, heel bijzonder gevoel dit samen! Iemand die dat de buik groeit gevoel herkent? En vermoeidheid heeft echt wel toegeslagen hoor, zelfs op voor mij rustige dagen ben ik in de middag al moe. Middagdutjes zijn een nieuw fenomeen geworden bij mij, probeer dat iedere dag wel te doen al is het maar een uurtje een power nap
Hmm wat veel te lezen, nu bij toekomstige overgrootmoeder op bezoek oh wat zou ze blij zijn! Kan me haast niet inhouden! Ik ga vanavond uitgebreider reageren! Fijne avond!
Wat een drukke dag gehad. Een dagje treinen en vliegtuigen kijken. Ik ben nu echt heel moe, maar wil niet op tijd gaan slapen, want vanochtend was ik ook weer om 5.30 klaar wakker. Ik heb ook nog wat dingen te kopen. Had bij mijn eerste een aantal dingen geleend van vriendinnen, maar die hebben alles inmiddels verkocht. Ik moet nog een badje en een box. Als de onderzoeken/echos allemaal goed zijn, markplaats maar even afspeuren. Trouwens thumbs up voor cygnet...wat een werk heb je aan het bijhouden van de lijst en het ziet er echt goed uit!!
Ik sluit me aan bij Marjol, goed bezig Cygnet! Ik moet nog even aanvullen voor de lijst; Wil wel bv proberen en wil in het ziekenhuis bevallen ivm een angststoornis die ik heb gehad. hypeventileer liever in het ziekenhuis dan thuis al klinkt dat raar.
Hier nog de foto van de test van 11.00 uur. Het valt me op dat ik richting het eind van de ochtend/de middag duidelijker test. Wel een duidelijke vooruitgang ten opzicht van die van gisteren. Oh.. De foto is niet super duidelijk. In het echt zijn de streepjes van beide testen beter te zien
Ik zie ze wel hoor Vinisa! Ik heb net nog een kwaal ontdekt, haha! ik kan geen normale zin meer maken. Ik haal woorden door elkaar en noem 'vis', 'kip' :s Gelukkig denkt iedereen dat ik weer m'n bui heb dus ik kom er wel mee weg. Zijn er nog leuke programma's op tv die jullie vanavond gaan kijken? Hier is een feestje, maar ik ga er lekker niet naar toe. Blijf lekker op de bank luieren.
Mooi Haha klinkt grappig. Leuke kwaal! Ik ben wat meer verstrooid dan normaal, maar ben sowieso soms best verstrooid.. Het lijkt nu alleen wat erger. Er kwam een film die ik misschien wilde kijken. Maar of ik het helemaal afkijken ook red... ben echt snel moe Morgen een verjaardag, maar gelukkig overdag dus dat is dan weer wel te doen. Hebben jullie nog plannen voor morgen?
Mooie test voor mij duurt het nog even voordat ik 3+ te zien krijg Misschien heb ik het gemist, maar waarom wil je niet bij de vk van de vorige keer komen? Wat betreft het kopen van spullen.. Zodra ik een goede echo heb gehad zal ik pas eerder iets kopen. Tot die tijd koop ik niets.
Ik zie ze ook vinisa!! Ennuh je bent nog ruim voor NOD! Ik heb vanavond ook nog een verjaardag! Helaas dikke koppijn nu en een opgezette buik! Gebruiken jullie paracetamol? Ik wil de avond wel een beetje fatsoenlijk doorkomen, maar ik wil m'n frummeltje ook niks aan doen!