16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SuusD, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    @dyson: die is leuk! Ben zelf geen buikbanden fan, maar deze is wel gaaf.

@babyuitzet: helemaal waar, er zijn dingen die niet echt nuttig zijn. Kruiken wel, vooral in november! Gelukkig kan je die ook goed lenen;) Ik zal binnenkort eens mijn oude lijstje erbij pakken en afstrepen wat ik niet nodig heb gehad.

Beetje verslapen, ga snel naar mijn werk!

2. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    @Dyson wauw die buikband is wel echt cool haha!

@babyuitzet wij hebben werkelijk nog niets in huis, behalve de spullen die we cadeau gekregen hebben : badcape, 3 rompers, 2 paar sokjes (i love mama en I love papa haha) en dat was het wel en eigenlijk ben ik daar ook nog niet mee bezig, ik denk dat ik na de 20 weken echo en als we het geslacht weten, zoiets ga hebben van, goh laten we wat gaan halen.

Spannend dat we over een aantal weken hier van heel veel dames weten welk geslacht er in de buikjes zal zitten, we zijn met 44 dames (?) dus statistisch gezien 22 jongentjes, en 22 meisjes, maar er was ook een tweeling bij hihi.

3. ACH

ACH Niet meer actief

Fijn @lise87 dat alles goed gaat! Uitrusten is wel belangrijk hoor!
    Leuk dat jullie het hartje hebben kunnen vinden lijkt mij er speciaal zo met zijn twee luisteren!

@Dootje24
    spannend he? Als ik het goed begrijp heb je al een meisje en een??
    Gaaf hoor dat je je kindje gevoelt hebt, zal hier nog wel even duren zei de verloskundige..

@Dyson
    Hmm jammer dat het weer wat minder ging! Hier vandaag laatste dagje thuis en morgen nog een dagje werken. Anders krijg ik praatjes en daar heb ik geen zin in!

Super leuk je buikband!
    Jij vandaag alweer 15 weken wauw!

@Deurmat22
    Shoppen komt vanzelf straks ga je helemaal los, haha!

4. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen!

@jongen/meisje ik weet het echt niet. Ik zit wel echt te wachten tot ik ook wat voel. Maar ik weet niet waar ik op moet letten, dus dan is het lastig zoeken :D

@Dyson hier al de derde dag in met hoofdpijn. Sinds mijn zwangerschap geen last meer gehad van spanningshoofdpijn, maar nu knalt ie er weer goed in. Gelukkig is het meestal na drie dagen over, dus nog een dagje afzien. Sterkte meid, doe rustig aan!

@deurmat wij hebben ook nog niks geshopt, haha! wel 2 rompertjes, slofjes en sokjes gehad en een muziekdoosje uit Griekenland en een Baby Buddha, zo leuk! VL werd gek bij Babypark dus ik denk dat ik daar wat vaker met vriendinnen en moeder heen moet :D

5. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen! Zojuist mijn eerste officiele afspraak bij de verloskundige gehad en alles was goed. Bloeddruk perfect, bloeduitslagen perfect, groei baarmoeder perfect. En ook nog voor het eerst naar het hartje van de baby mogen luisteren (tijdens de echo was dat nog te vroeg) Wauw, wat was dat speciaal. Het meest perfecte <3

Kan vanaf week 15 geslachtsbepaling doen bij het pretecho bureau dat ook bij hen hoort. Dus volgende week even plannen, samen met de 20weken echo :)

6. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Fijn dat alles goed was! Wij mogen maandag voor het eerst naar het hartje luisteren. Lijkt me zo bijzonder. Geniet er lekker van!

7. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    @Babyuitzet: ik heb al bestwel wat dingetjes gekocht. Een wiegje, wat beddengoed, kruiken, waskussen en nog wat andere kleine dingetjes. Waarschijnlijk gaan wij dit weekend al een kinderwagen bestellen. Vind het bestwel vroeg maar het is een erg goede aanbieding. Mocht het onverhoopt toch mis gaan dan kunnen we het altijd nog annuleren.

8. MaMeMi

MaMeMi Actief lid

22 jan 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cygnet; goeie tip over Amber Alert, heb het ook al jaren op mijn site staan
    En dan ook nog al die leuke links ;) wel aangeklikt maar nog niet bekeken anders doe ik weer de hele dag niks nuttigs :)
    Het kamertje van MP moet volgens de verkoper 300 kosten. Het is prachtig hoor maar het is en blijft tweedehands en dan vind ik het best veel geld. Maar kan de foto's er van ook niet uit m'n kop zetten. Belachelijk, ik die altijd gaat voor "als het maar schoon, heel en veilig is" kom ik mezelf even tegen zeg :D Kan nu al geen nee zeggen tegen ons prulleke hi hi
    Ga maar eens aan de slag. Een groepje wil een aantal lessen van me. Leuk moet ik alleen nog even de hele cursusmap schrijven :(. Zweep erover!

9. ACH

ACH Niet meer actief

@MaMeMi
    Dat is goed nieuws toch? Je had het toch op t moment niet zo druk met werk?
    Dan kan je fijn je kamertje kopen anders krijg je spijt!

@firstime
    Wat super dat alles goed was!

Hier een lijstje voor ikea aan het maken. Zo een paar dingetjes nodig voor woonkamer, badkamer en slaapkamer maar dan wordt het toch flink portomonee leeg gooien.
    Aangezien mijn ouders vrijwillig willen gaan oppassen wil ik wel een beetje kamertje daar creëren..

10. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    @Dyson: leuk de buikband!! @hoofpijn: sinds vorige week dinsdag tot afgelopen maandag spanningshoofpijn gehad toen 2 dagen niet en nu weer wel pffff... Maar ik heb tot op heden nog geen parac ingenomen... @Shoppen: elke week koop ik wel wat schaam schaam Hihi maar ik vind het ook zooo leuk! @Firsttime: goed om te horen dat alles in orde was meid! @MaMeMi: erg is dat he, alsje ergens helemaal weg van bent!

11. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @stefjuh das echt lang!!

12. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Sorry even b*tchen, kreeg net de vraag "oh dus je bent pas 26, dan was het zeker niet gepland?". SERIEUS??? Al was ik 18 dan kon het toch nog steeds gewoon gepland zijn!! :x:x:x En dan vraag je dat toch ook niet op zo'n manier???? :x:x

13. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @dyson pff wat irritant.... ik zou niet weten wat een goede leeftijd is.... ik krijg soms te horen: "ja, het werd ook wel een beetje tijd". Ja Alsof wij zelf niet van plan waren om eerder met kinderen te beginnen.. en wat dan nog. Laat iedereen het lekker zelf bepalen. Ik snap je bitch-modus dus :D

14. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    @Souries: ja he .. Heb nogal zwaar haar dus ik heb me haar flink laten uitdunnen... Misschien dat het helpt! @Dyson: whaaaaat!!! Naaaja wat is dat dan voor een reactie.. Zulk soort mensen moesten zich schamen!

15. ACH

ACH Niet meer actief

Heel vervelend @Dyson! Snap dat je kwaad bent.

Maar haha ik kijk echt uit naar dat moment.. het moment waarop iemand lef heeft om er in mijn gezicht iets van te zeggen. Ben benieuwd.

16. MaMeMi

MaMeMi Actief lid

22 jan 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dyson; mensen mekkeren nu eenmaal graag! Ik word deze zomer 43 en ik heb een eigen bedrijfje. Dus gaat "men" er van uit dat ik mijn carrière belangrijker vond :D heb er nog even aan gedacht om ze het verhaal van de bloemetjes en de bijtjes uit te leggen maar dat soort lessen geef ik niet :D
    Over clichés gesproken; ik ben oud, te zwaar en dus meende een dame in het ziekenhuis dat "er wel het een en ander uit mijn bloedonderzoek zou blijken" .
    Hi hi zit ik daar voor de uitslag, (ze begon bij voorbaat al over eetpatroon veranderen enzo), cholesterol, ver onder gemiddelde, suiker, erg laag, bloeddruk perfect. Je had haar gezicht moeten zien :D en toen bleek ik ook nog steeds geen gram aangekomen :D en moet ik meer gaan eten, ja doei!!!!

Lekker laten kletsen joh!

17. MaMeMi

MaMeMi Actief lid

22 jan 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu ik langzaam aan weer wat fitter word is het inderdaad wel weer leuk om een opdracht te hebben (en centjes natuurlijk). Heb de verkoper van MP kamertje gemaild met verzoek me op de hoogte te houden mocht er andere biedingen komen, wie weet....

Bizar :( dit weekend 14 weken zwanger, had vorig jaar miskraam na 14 weken én zou dit weekend uitgerekend zijn. Het kan raar lopen.

18. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Dyson... het is nooit goed, er is altijd commentaar. Leer maar snel je er voor afsluiten en een olifantenhuid creeëren want als je kind er is, wordt het nog erger!!

Wat betreft spulletjes kopen... eigenlijk is een goed advies: zo min mogelijk... alles wat je nodig hebt kun je ook na de geboorte kopen (en dan heb ik het over de categorie "leuk")... je krijgt veel (zeker bij een eerste) en je mening / gevoel kan nog flink veranderen in de komende 6 maanden. Koop vooral niet teveel kleding 50-56... sommige kinderen groeien hier al in 1-2 weken uit! Ook pyjama's in die maat zijn vaak overbodig. Je kunt niet genoeg hydrofielluiers hebben of spuugdoekjes ;)
    En oja... een mobiel is leuk als het kind wat ouder is en hang het vooral niet in bed... voor veel babies is dat teveel prikkels :)

Tip van de dag: niet getrouwd? Vergeet dan niet om het kind nu ZSM te laten erkennen door de vader!!!

Ik heb heerlijk gelunchd bij een vriendinnetje en heb van haar een lief rompertje gekregen van Le Petit Bateau (helemaal top!!!) Zelf heb ik voor 2,- spuugdoekjes gekocht bij de Zeeman... precies de goeie kleur hihi

Wij gaan straks lekker samen naar de film en daarna uit eten! 5 jaar getrouwd!!!!

19. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Ha dames,

Hier ben ik ook weer eens... Druk druk druk. Ben jaloers op de vele vrije avonden van velen hier. Gelukkig vanavond ook niks op de planning. Ben ik wel weer aan toe. Merk dat ik 's avonds toch wel een strakke buik heb en heb helaas geen beroep waarbij ik 'even' kan gaan zitten.
    Verder niks te klagen. Voel me prima!!!

@ buikband: Hij is gaaf, haha.
    @ lise: had je al gemist :) fijn dat alles goed gaat
    @ cygnet: proficiat! Geniet ervan vanavond

grappig gevoel, ik zit rustig op de bank en normaal voel en hoor ik weleens mijn darmen borrelen. Nu ook zo'n gevoel, maar lijkt veel holler te klinken. Alsof het mijn baarmoeder is, kan dat?

@ buik: gaat langzaam een bolletje worden. 's avonds zit mijn gewone broek niet lekker mee, tijdens het eten gaat de gulp al los. Nu dus in mijn positie huispak, heerlijk!

20. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Haha serieus? Ik ben ook 26 en hoor van iedereen dat het zo'n mooie leeftijd is. Scheelt ook wel dat ik al 10 jaar samen ben met mijn vriend. Het is een 'logische' volgende stap als je net twee jaar geleden een huis hebt gekocht :p mensen moeten niet oordelen en gewoon blij zijn! Mijn broertje is 21 en ook net vader geworden. Who cares! Hun eigen keuze!

Deel Deze Pagina