Miskraam na 14 weken? Heftig zeg. Snap dat deze week niet echt fijn voor je is dan. Maar probeer te genieten van het baby'tje dat nu in je buik zit!
@Lise, ik miste je al idd! Ja zo'n uitje hakt er wel in! Leuk dat jullie het hartje hebben gehoord met de doppler! @Dyson, leuke buikband! Pff wat een opmerking! Echt raar! Ik ben trouwens ook 26! @Cygnet, gefeliciteerd met jullie trouwdag! @Hier, ben aan het aftellen! Nog 11 dagen en dan hebben we de geslachtsbepaling Verder hebben we nog niet echt grote dingen aangeschaft! De datum dat we spullen gaan kopen staat al wel Maar is pas eind Juni. Zelf hebben we slofjes, een rompertje en sokjes gekocht! Heb 2 pakjes gekregen, een speen, lading rompers, leuke kledinghangers van Nijntje, lading tutteldoekjes haha!
@Cygnet, gefeliciteerd! Geniet er van met z'n tweeën. @Kaatje, hier ook flink aan het aftellen tot de geslachtsbepaling (nog 9 nachtjes slapen!). @reactie dank allemaal. Ik weet wel dat ik het me niet aan moet trekken maar het is de eerste reactie die ik kreeg die niet enthousiast was... Gelukkig wel heel veel leuke reacties op de buikband (uiteraard vandaag gelijk gedragen).
@cygnet: gefeliciteerd!!! wij zijn zaterdag 1 jaar getrouwd, helaas liggen we allebei ziek op de bank met een keelontsteking
@MaMeMi Sterkte.... ik had er moeite mee op mijn uitgerekende datum. Toch een beetje dubbel ondanks dat ik nu weer zwanger ben... Ik was op mn uitgerekende datum weer 7 weken en 2 dagen zwanger. Precies ook het aantal dagen dat ik vorige keer een miskraam kreeg. Komt goed. Alles gaat nu prima!! Hier 44 dames met een tot nu toe gezonde zwangerschap. Klachten komen overal voor, maar straks, als we de ukkies in de armen hebben, stelt dat niets meer voor (hoop ik). Gefeliciteerd met de relatiejubilea voor diegenen! Wij hebben nog geen geslachtsbepaling ingepland. Mn vriend twijfelt er ineens aan of we dat nu al moeten doen of moeten wachten tot de 20 wkn omdat het dan vanzelf te zien zal zijn. Zucht. Mannen!
@Cygnet: bedankt voor de tips en van dat erkennen.., moet dat serieus nu al? Gefeliciteerd met jullie 5 jarige huwelijk! @buik: hier ook bolletje =D
Helemaal waar! Maar 15 weken klinkt zo ver. Zo écht zwanger haha. Het klopt inderdaad dat het allemaal zo snel gaat. De weken op zich niet, maar als je terug kijkt en denkt aan de laatste weken is het toch wel sneller gegaan dan ik dacht!
Dyson... Ik ken de opmerking heb m van een collega terug gekets! Ja joh ben al 7 jaar samen woon al 4jaar samen en al 2 miskramen gehad! Natuurlijk was de zwangerschap niet gepland! Toen wassie stil (hele afdeling trouwens ). Hoor ook van vrijwel iedereen hoe mooi mijn (onze ) leeftijd is Werd vanavond gekidnapt! M'n beste vriendin en haar vriend (beste vriend van mijn vriend) kwamen ons net voor etenstijd ophalen want we gingen op hun kosten uit eten! Zeer leuke verrassing! We hebben een week of 2 geleden een surprise party gehouden voor die vriend (werd 30) en dit was bij ons in de tuin! En dit was onderandere het bedankje van hun kant uit! Ik denk dat ik vaker feestjes in m'n tuin ga houden voor vrienden hahaha Verder gaat t hier goed! Moe maar verder vrijwel geen klachten! Begin nu ook eindelijk te genieten van het zwanger zijn iedereen mag het weten en "zien" geen geheimen meer. Heerlijk!! Fijne avond nog meiden of anders al welterusten!!
Wat tof juis! Vind het mooi als vrienden dat voor elkaar doen! @ leeftijd: iedereen is er op een ander moment aan toe. Ik ben 28 en was er op mijn 24 totaal nog niet aan toe. Maar dat betekent niet dat de leeftijd te jong is. Iedereen staat anders in het leven en elke situatie is anders. Laat mensen lekker lullen en denken wat ze willen. Slaap lekker meiden!
Goedemorgen! Vandaag weer een dagje proberen te werken.. Pff! Makkelijker gezegd dan gedaan. Fijne dag iedereen! Ohja, manlief gaat toch de pretecho proberen te vervroegen, ik kan niet wachten!
Leeftijd, tja ik ben 22 jaar, vriendlief 26, en precies vandaag zijn we 3 jaar samen, ik bent feitelijk gezien nog student al studeer ik momenteel af, 90% van de mensen of het gepland was, soms antwoord ik dan bot: ''Nee het was een ongeluk, maarja we moeten wat je?'' En dan zie je ze wel kijken zovan tja inderdaad, maar vervolgens reageer ik met, nee natuurlijk niet, hartstikke gepland alleen verrassend snel gekomen maar we zijn ontzettend blij en trots
Jullie moeten gewoon niet zoveel verantwoording willen afleggen naar de buiten wereld! Wat moeten mensen dan wel niet van mij denken? 20 jaar? (bijna 21) 6 jaar samen 2 jaar geleden huis gekocht 1 jaar getrouwd Ik denk dat een leeftijd losstaat van wat je tot nu toe bereikt hebt. Zo was in de zomervakantie voordat ik naar het MBO ging 15. Ja dat vonden mensen toen ook jong.. Maar volwassener dan 50% van de klas.
Ohja nog een kleine toevoeging. Het enige wat telt is dat je een kindje kunt laten opgroeien en verzorgen in een veilige en gezonde leefsituatie en dat het krijgt wat hij/zij nodig heeft en dat maakt in mijn ogen niet uit of je 16 bent of 45. Ja levenservaring. Maar iedereen wordt toch een keer voor het eerst mama en moeten het toch allemaal 'leren'. Zo en nu heb ik t er niet meer over..
@ACH, succes weer met werken! Let je goed op jezelf? Als het niet gaat gewoon weer naar huis gaan hoor. @Deurmat, jij zal die reactie inderdaad wel vaker krijgen, als 26 al "te jong" is dan is 22 natuurlijk helemaal "not done". Ik vind het zo raar, zoals Kukel al zei, iedereen staat anders in het leven op een bepaalde leeftijd. Mijn man is "al" 30 en is bang dat hij een oude vader wordt (zijn vader was geloof ik 35 toen hij geboren werd maar is altijd een beetje zo'n saaie, oude man geweest die bijv. nooit eens op de grond met autootjes is gaan spelen). Hij is zelf helemaal niet zo'n type maar wel bang zo'n type te worden (wat ik echt niet zie gebeuren)
Leeftijd: Ik word over een paar maanden 30 en mijn man ook. Wij krijgen juist weer te horen: ja het is wordt dan ook tijd he. En ik kreeg op mijn werk (via via, natuurlijk niet rechtstreeks de opmerking) maar hoe gaan ze dat doen. Ze wonen toch in een appartement? Kortom; iedereen heeft altijd van alles te zeiken en zaniken. Lekker laten doen. Ik heb maar besloten om de ochtend thuis te gaan werken. Ik heb vannacht weer een paar keer over moeten geven vanwege het hoesten. Om een beetje rustig op te kunnen starten doe ik thuis maar wat dingen. en vanmiddag ben ik vrij en moet ik naar de verloskundige.
Zie je, het is nooit goed. Hoe oud of jong je ook bent. Mijn broertje was 20 toen zijn vriendin zwanger werd. Gepland of niet: wie zijn anderen om erover te oordelen? De baby werd een dag na zijn 21e verjaardag geboren en ze zijn gelukkig! Hebben een huisje, hij heeft een goede baan en ze hebben niks meer te wensen. Dat zegt genoeg!