16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SuusD, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    O wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte!

2. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    @cici: wat erg... Was gisteren 13 weken en wel slikken bij dit nieuws. Heel veel sterkte voor jullie met het verwerken. En natuurlijk voor de curretage, alsof je baby verliezen nog niet erg genoeg is...

@ongezond eten: heb ik ongeveer de hele dag zin in... Maar ik kan me inhouden! Soms een snack tijdens de lunch. Afgelopen zondag wel patat gehaald omdat we laat thuis kwamen.

Vanochtend met m'n moeder geshopt, heerlijk veel kleren gekocht, vooral wijde topjes die ik nog een tijd aan kan en een super leuk jurkje met "groeimogelijkheid". Nu nog op zoek naar een een leuke positie zomerbroek.

3. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    Bah meid... Klote zeg!! Heel veel sterkte en succes met de curretage. Ik hoop (en wij allemaal denk ik) dat je snel je cyclus weer terughebt en weer opnieuw zwanger raakt. Dikke knuffel!

4. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    @Cici: enorm veel sterkte... :(

5. anja358

anja358 Actief lid

15 mrt 2011
    169
    0
    16
    @Cici: veel sterkte

6. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    @cici: veel sterkte. Kan begrijpen dat het onwerkelijk voelt :(

7. Leinos83

Leinos83 Actief lid

7 apr 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kukel: heel herkenbaar. Of mensen die aan mijn man vragen of hij het nog trekt met mijn hormonale buien. Zo frustrerend! Ik ben degene die kotsend boven de pot hangt en alles voelt. Hij is heel medelevend, maar meer kan hij echt niet doen.

Gisteren hebben we trouwens een kinderwagen besteld. Een Maxi Cosi Mura met 4 wielen. Mijn ouders geven ons de kinderwagen kado. Zo fijn en we zijn er zo blij mee!

8. ACH

ACH Niet meer actief

Leuk @Leinos83! Wat een super cadeau!

Hier vandaag heerlijk dagje opstap geweest met manlief.
    Matrasje voor ons ledikantje en bedje en kinderstoel voor bij mijn ouders.
    Helemaal leuk! We hebben ook kleertjes gekeken, moet me dan zo inhouden!

Wel blij met een niet-positie jurkje van vero moda, rekt lekker mee.

Nu wel helemaal gesloopt op bed!

Alvast welterusten en hoop dat jullie ook een fijne dag hebben gehad!

9. lis1989

lis1989 Actief lid

15 jan 2013
    160
    0
    0
    spijkenisse
    Cici: heel veel sterkte gewenst

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Goedemorgen...

Tjonge, wat had ik gisteren een koppijn zeg... niet normaal. Ik heb zelfs twee keer pcm in genomen.... om 9 lag ik alweer in bed en pas om 3 uur was de hoofdpijn pas weg. Bah

Vandaag een rustige ochtend (kindjes gaan straks met papa even zwemmen) en daarna even lunchen bij mijn moeder gezellig. Ik kijk wel uit naar morgen en dinsdag.... het hele huis voor mezelf!! Heerlijk

11. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Hoop dat je hoofdpijn weg blijft Cygnet. Heb er zelf de laatste week ook ineens last van. Misschien toch te druk ondanks dat ik het gevoel heb dat m'n energie weer terug is?

Hier al een productief studie-ochtendje gehad lekker in m'n bed. Geloof dat manlief op de bank in slaap gevallen is want heb het rijk voor mij voor alleen (nou ja bijna dan, m'n kattenkind ligt m'n voeten warm te houden). Kijken of ik straks manlief kan porren voor een dagje shoppen. Wil in ieder geval naar de Etos om m'n Felicitas-box op te halen maar liefst dan ook nog even verder kijken. Heb vanochtend ook op Marktplaats wat biedingen gedaan op spulletjes, hoop dat daar nog wat uit komt.

12. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    @dyson: klinkt als een heerlijk ontspannen dag!
    @cygnet: hoofdpijn is niet fijn! Heb ik de eerste weken veel gehad, ik was toen ook zo moe!

Wij zijn vandaag ook aan het luieren, ik "mocht" uitslapen, manlief om half 8 met de kleine naar beneden, ik heb nog tot 9 uur in bed gelegen. Lekker ontbeten, gezellig "eigen huis en tuin" gekeken (is traditie hier op zondagochtend!) en zo maar eens douchen. Het is toch geen weer om naar buiten te gaan:( Vanmiddag papieren uitzoeken, het is hier een bende!

Dinsdag weer naar de vk, heb ik zin in!

13. ACH

ACH Niet meer actief

@Cygnet
    Vervelend zeg van je hoofdpijn!

@Dyson
    Nu je het typt dacht ik ineens 'oh ja' wist dat de bon voor de box zo rond de 14 weken kwam. Wel jammer dat ik er gister niet aan gedacht heb want hier helaas niet echt een Etos in de buurt. Ben benieuwd naar de inhoud!

@Mopje
    Het is in iedergeval droog! Fijne 'luierdag'
    Hier ook aan het aftellen tot de volgende afspraak.

Op zondag eten we meestal bij mijn ouders en ze heeft nu voor de derde keer vis op het menu staan.. Erg lief maar ik moet er niet zoveel van hebben. Maar ach het schijnt goed te zijn.

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Dank voor de goeie wensen. Het gaat nu goed. Lekker rustig ochtendje en ik wacht nu op man en kids die uit het zwembad zullen komen. Held hoor die kerel van mij... zwemmen met twee kids die geen diploma hebben. Hoewel... zoontje is goed op weg hihi

Ik zit heerlijk met een halve galiameloen te "ontbijten".... lekker... veel anders heb ik geen zin in... moet toch zo weer eten bij mijn mams.

Ik kan trouwens iedereen de zwangerschapsvitamines van Davitamon aanraden. Ik had in mijn vorige twee zwangerschappen enorm last van obstipatie en nu helemaal niet (en dan drink ik ook nog eens echt te weinig). Ik ben nu trouwens al het vocht van de vakantie pas weer kwijt (vliegen) en zit nu op +1,8 kg... niet verkeerd bij bijna 15 weken.

Blije doos... heb niet teveel verwachtingen hoor... het is vooral reclame. Een enkel leuk dingetje kan er in zitten.

Ik maak me een beetje zorgen om de dames die wel meegeschreven hebben maar nu niet meer aanwezig zijn... cici heeft me weer even met de neus op de feiten gedrukt... het gaat niet altijd goed. Toch weer spannend om morgen het hartje te gaan luisteren bij de vk

15. 3butterflies

3butterflies Bekend lid

11 aug 2012
    642
    0
    0
    Amsterdam
    @Cygnet Ja, dat heb ik ook... de tweeling bijvoorbeeld..,. nog iets daarvan gehoord? Blijft hoger risico in de eerste weken heb ik meegekregen van een vriendin van me. Die is ze allebei verloren, erg triest...

Wij gaan vandaag niet zoveel doen. Gisteren de gordijnen en de lamp opgehangen in de vernieuwde slaapkamer van mn stiefzoon. Nu opruimen en verder leegmaken en schoonmaken zodat overmorgen het tapijt er in kan. Daarna de babykamer langzaamaan behang eraf, verven enz. Spannend!

Fijne zondag allemaal. Sterkte voor diegene met de hoofdpijnen. Ik ben blij dat de misselijkheid bij mij inmiddels bijna over is. Alleen nog als ik te lang wacht met eten. :)

16. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Cici: wat een vreselijk bericht! Ik wens je heel veel sterkte en een dikke knuffel!!
    Ik weet niet of je er wat aan hebt maar mij viel de curetage en de narcose mee. Ze begeleiden je super lief en vaak mag je man tot bijna aan de ok mee.
    Sterkte morgen! Liefs

17. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Hier een hele relaxte zondag! Ik ben wel weer geschrokken van het bericht van cici; je hebt echt niks in de hand. Zo machteloos!!

Ik lees dat veel last hebben van hoofdpijn: hier ook s ochtends en s avonds. Wil eigenlijk geen paracetamol nemen maar moet wat om te functioneren!

Ach & Kaatje: lief dat jullie me gemist hebben! Zit nu druk in de examenperiode op school dus ik maak lange dagen en blijf gesloopt als ik uit m'n werk kom. Qua vermoeidheid gaat het nog niet echt beter.

Iemand had het over voorgevoel wat het word: ik denk nu steeds meer een meisje. Ons kindje heeft een hoge hartslag en bij de NUB theorie kwam er bij mij ook voorzichtig een meisje uit. Ik hou trouwens met alles rekening. We gaan geen extra echo plannen maar horen bij de 20 weken echo het geslacht! Moet wel zeggen dat ik razend nieuwsgierig ben!

Buik/gewicht: ben nu 2 kilo aangekomen sinds het begin. S avonds heb ik al echt een serieus buikje.. S'ochtends valt het nog wel mee.

Ik denk soms dat ik wat voel maar ik twijfel of het m'n darmen zijn of m'n kindje. Wel hoor ik op de doptone schopjes en plonsjes. Dinsdag aan de VK vragen of dat ook echt schopjes van de baby zijn..

Nou weer een heel verhaal.. Ik ga verder in m'n boek: zwangerschap voor dummies.. Heel droge info, maar daar hou ik van!
    Liefs

18. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    @misselijkheid: dat is hier nog niet over:( Bij jullie al minder geworden? Ik heb minder vaak, maar wel heftiger dan anders!

19. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemiddag!

lekker vol weekend,gister kleding geshopt was een hele soap maar dat vertel ik later wel want zit nu op telefoon. Even pauze tussen het uitmesten van de logeer/rommelkamer door.. snap wel dat we nooit iemand te logeren vragen..die past er niet eens bij,wat een troep! Naja,is voor goed doel :D

hoofdpijn,bah herkenbaar

20. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Leinos, lief zeg van je ouders!

@Lise, vervelend dat de vermoeidheid nog niet echt beter gaat. Ooh ja examenperiode, ff vergeten ;) Gelukkig is de examenperiode bijna voorbij!

@Souries, haha hier hebben we sinds ruim een week de logeerkamer ook leeg wat de babykamer gaat worden! Maar als de kamer eenmaal leeg is, ben je erg blij :)

@Hoofdpijn, heb ik ook veel last van, erg vervelend! Het is meer een hoofdpijn waar ik me ook erg duf van voel.

@Misselijkheid, heb ik ook wel last van, maar gelukkig niet heel veel!

Gisteren zijn we bij mijn nicht en haar man op visite geweest en mijn nicht had nog allemaal bruikbare positiemode, ben ik zo blij mee! :)
    Heb een aantal mooie dingen eruit gezocht.

En net via internet nog een jurkje besteld en een positieboxer. Had er laatst al 1 gekocht om te kijken hoe het beviel, maar zat echt super!

Deel Deze Pagina