@kaatje haha,ik denk het ook we hebben hier afgesproken dat we pas dingenxgaan kopen als de kamer leeg is en de zolder ingericht dat motiveert wel maar staan wat zware dingen die ik niet alleen kan tillen dus dat mag vl doen hihi!
Ben benieuwd naar je shop verhaal! Wij hebben de toekomstige babykamer bewust leeg gehouden. Want anders wordt het zo snel een rommel kamer. @Kaatje87 Super dat je kleding hebt kunnen uitzoeken altijd makkelijk! @lise87 Goed iets van je te horen, succes met de laatste examens! Net berichtje gehad van oud vriendinnetje die op wereldreis is om ons te feliciteren, zo leuk!
Ha dames!! Heerlijk he zo'n luier zondag! Hebben jullie dat ook, dat je er steeds meer bewust van bent hoe je leventje straks zal veranderen! Vrijdag ben ik op stap geweest met vriendinnen, gisteren mijn vriend met vrienden. Vanmiddag gaan we nog even naar een feestje in het dorp. Zo zijn we dat ongeveer ieder weekend gewent, veel feestje en gezelligheid met vrienden. Dat gaat echt veranderen... Daar kiezen we uiteraard heel bewust voor en ik vind het ook helemaal niet erg. Maar dat is toch wel even iets om bij stil te staan. Niet even gauw hier heen en even gauw de stad in met vriendinnen... hihi gek idee. @ lise: succes met je examens. @ shoppen: leuk leuk, al jullie verhalen! Hier nog weinig positiekleding, is ook nog niet nodig. Maar als ik het zo lees krijg ik toch wel zin om meer aan te gaan schaffen!! Gelukkig zijn er ook genoeg "gewone" zomerjurkjes die lekke mee rekken. @ geslacht: Voor velen onder ons al heel spannend en komt het geslacht nu wel heel dicht bij! Ik zat op het topic van de NUB theorie te kijken, wel grappig en interessant! Wij doen geen geslachtsbepaling en zijn er nog steeds niet aan uit of we het geslacht wel willen weten. Ik eigenlijk niet, maar ben wel o zo nieuwsgierig, moeilijke keuze... We hebben inderdaad al van een hoop meiden een tijd niks meer gehoord... Hopelijk gaat het wel goed met ze.
Gelukkig maak ik de examens zelf niet maar hoef ze alleen maar na te kijken! Dat scheelt! Ik heb ook echt zin om me te gaan verdiepen in de babykamer.. Maar helaas hebben wij straks een grote verbouwing in ons huis en zullen we waarschijnlijk tijdelijk ergens anders wonen! Griebels: dat is niet echt goed voor je nesteldrang!
Hier nog steeds maar 1 kilo aangekomen maar daar gaat aankomende week verandering in komen haha: ik ga naar Spanje! Ben dus ook de hele week afwezig. Even lekker 5 dagen naar Valencia en genieten van de zon. Nou meiden, succes deze week. Hoop dat de vermoeidheid hier een beetje gaat meevallen, aangezien ik er erg last van heb. Maar de zon zal me goed doen. Fijne week!
Firsttime fijne vakantie! Souries, kom maar op met dat shop verhaal, ben nu wel erg benieuwd! Shoppen viel echt enorm tegen, niks leuks gevonden (Miss Etam + C&A hadden ineens geen positiemode meer, zou zweren dat die vestigingen het vroeger wel hadden). Natuurlijk bon voor de Etos-box vergeten dus die nog niet in huis. Van m'n moeder heb ik zo'n Karcher-raam-zeem-dinges geleend, had al 2 jaar de ramen niet gedaan (geen grapje) en nu kunnen we na 15min werk weer naar buiten kijken Ik mis ook een aantal dames hier, bericht van Cici heeft me echt wel aan het denken gezet. Heb wel een pb van Lovely gehad en met haar alles goed.
@ Lise: toen ik je bericht over examens zag staan dacht ik al; huh? Die zat toch niet meer op school... Maar je werkt in het onderwijs, haha. Was ik vergeten. Succes dus met nakijken! @ firsttime: wat lekker! Veel plezier en geniet van de zon! Lekker vooruitzicht! @ dyson: jammer van het shoppen. Behalve h&m weet ik eigenlijk ook geen winkels met positiekleding. Bij de Bijenkorf misschien? Want waar verkopen ze kleding van mama licious? Die hebben wel leuke kleding!
Firsttime; wat heerlijk! Doe hier ook maar weer mooi weer!! Geniet van je vakantie meis!! Lekker genieten..!!
Hoi meiden! Lise, wat gaan jullie doen??? We zitten hier middenin een verbouwing! We "kamperen" hier momenteel in de woonkamer...best een beetje krapjes met alle zooi die we hebben!!! Boven is t echt een grote stofzooi,maar als ik nu al zie (na die paar dagen)hoe t gaat worden, is t welde moeite waard hoor!!! Lees dat er meer zijn die een luie dag hebben vandaag, hier ook! Alleen vanmorgen lekker met mn paardje gereden! Terug thuis toch wel weer moe...even een tukje gedaan en daarna met ml heerlijk twee films gekeken. Nu even in bad en straks niet te laat naar mn bedje toe. Niks doen kost toch meer energie dan ik dacht! Ben ook wel geschrokken van het bericht van cici. Je waant je veilig na die 12 weken...maar sta toch weer met beide benen op de grond. Morgen begint weer een gewone werkweek. Toch wel lekker ipv thuis met al die herrie! Ze geven redelijk weer op...misschien savonds nog een ritje door t buitengebied maken met mn paardje. Dan is t altijd zo lekker rustig daar!!! Vandaag trouwens nog wel een heel gaaf kado gekregen...we mogen van mn schoonouders een wandewagen gaan uitzoeken!!! We wachten nog even tot we weten wat het gaat worden. Vind een lekkere knalkleir wel leuk!!!
@firsttime: fijne vakantie! Heb ook wel zin in een weekje Spanje... @rosa: wat een gedoe, maar als het goed is is alles klaar voordat de baby komt? @dyson: ik weet dat ze mamalicious bij babywinkels (hier babyplanet) of bij echte positiemode winkels verkopen, wellicht ook bij de grote prenatal winkels. Zoek eens op de website van mamalicious, daar zal het wel staan. Of toch wehkamp, kun je alles makkelijk terug sturen. Morgen werken, geen zin lig nu met hoofdpijn op de bank, bah!
Super @Rosa1981 wat een cadeau! Hoelang duurt je verbouwing nog? Verschrikkelijk he dat bouwstof! Toen wij boven bezig waren had ik beneden nog stof.. Pff. Hier nu ook relaxen op de bank, heerlijk!
@ dyson ik ben uiteindelijk bij prenatal geslaagd inderdaad. ik ging gisterochtend vroeg naar de Oosterhof om daar bij c&a,miss etam en h&m te kijken..die hadden ook niks. Moest om half elf weer terug zijn voor vergadering,maar dacht:kan nog wel even snel naar Prenatal. Ondertussen had ik het bloedheet in mijn winterjas,snel een broek gepast,drie shirts uit de rekken getrokken, kom ik bij de kassa,was ik m'n pinpas vergeten :s ik baalde als een stekker en loop naar buiten,bedenk ik me dat de auto in de parkeergarage staat en ik geen contant geld bij me heb!! Nou ik kan je vertellen,een paniekaanval was niks bij de warmteaanval die ik spontaan kreeg! Dus vergadering afgebeld en toen bedacht ik me dat een vriendin van mn moeder aan de andere kant van het winkelcentrum werkt. Dus ik weer naar de andere kant gestresst,toen was ze zo lief om ook de kleding voor te schieten zodat ik niet 's middags terug hoefde. Ik blij en naar parkeergarage,wil ik mn kaartje betalen,kun je niet met briefje vam 20 euro betalen! Dus kon ik weer t halve winkelcentrum door om een winkel te vinden die wilde wisselen :s uiteindelijk maar een doosjr b9nbons gekocht zodat ik kleingeld had..ik was dus s avonds wel klaar met de dag haha!
@souries: haha, heerlijk zwanger! Gelukkig opgelost, waren de bonbons voor de vriendin van je moeder? Net gehoord dat ik morgenochtend "vrij" heb, de gastouder is ziek... Ik dus in de ochtend thuis, manlief in de middag. Ik moet wel met actieve dreumes in de buurt nog een college voorbereiden...
@mopje ja maar inmiddels heeft vl ze opgepeuzeld want hij had ook wel wat verdiend vond hijzelf aangezien ik nu allemaal spullen voor mezelf moet kopen
Haha, mooi verhaal! Dat moet idd zweten zijn geweest... Gelukkig goed afgelopen. Als je al vocht vast hield, ben je het nu in ieder geval weer kwijt 😉 Hier voor 3e dag op rij friet op, slecht he.. Maar kwam gewoon zo uit. Van de week maar weer aan het fruit en groentes, heb er wel van genoten Succes allemaal weer deze werkweek!
Haha Souries, ik moest ff lachen om je verhaal! (Sorry) En idd, de zware dingen heeft mijn man ook moeten tillen hoor @Firsttime, fijne vakantie! Heerlijk zeg!
Mogge! Ach en mopje, vandaag gaan ze beginnen met alle afwerking, de nieuwe trap wordt opgemeten en besteld, die wordt dan over ongeveer anderhalve week geplaatst. Hoop dat vandaag die steunen al wegkunnen...kunnen we weer normaal de trap op! Dat scheelt alweer een heleboel. De trap is dat t laatste! Dan wordt t boenen en schrobben om alles weer een beetje schoon te krijgen en dan gaan we lekker verven/behangen en nieuwe vloeren erin! Met een maandje ziet het er gelukkig weer heel anders uit! Voor iedereen een fijne dag vandaag! Zie al een zonnetje tevoorschijn komen, heerlijk!
He dames, ik heb weer even bijgelezen, druk weekend gehad, zaterdag gelukkig een vrije dag met mijn vriend gehad, iets wat vrijwel nooit voorkomt omdat ik veel in de weekenden werk, dus we zijn lekker een dagje naar de apenheul geweest. Gisteren de hele dag gewerkt. Ik schrok toch wel van het berichtje van cici met de missed abortion dat is harde realiteit. Dat maakt me toch wel even onzeker. Vandaag 14 weken en 2 dagen en vanmorgen het hartje weer geluisterd via de angelsound, op het begin bij 12 weken was dat echt zoeken, nu vind ik het hartje binnen een minuut, prachtig geluid. @Souries precies een verhaal zoals dit mij zou overkomen, heel vervelend, maar ja je doet er niets aan, hoort wel een beetje bij het zwanger zijn. @Rosa succes met de verbouwing!. @Firsttime fijne vakantie!
@ Firsttime! Fijne vakantie!!!! heeerlijk richting de zon! @Souries Wat een verhaal zeg!!! Had mij ook kunnen overkomen! Ben af en toe ook zoon gigantische doos! (sorry ) zo noem ik het zelf dan maar! Wel fijn dat er dan toch nog zoon fijne "backup" is die het voor wil schieten enzo. @ ZON! Hoe gaan jullie om met de zon?? We zijn inmiddels allemaal uit het eerste trimester dus moeten "op gaan letten" ik heb n oud collega die idd een heel heftig masker heeft en rond dezelfde tijd bevallen was als dat wij gaan doen... ze is hem nooit meer kwijt geraakt! Als ik iets niet wil is het dat wel! Welke producten hebben de al bestaande mamas gebruikt of welke hebben jullie goede verhalen over gehoord? @ Hier Alles gaat eigenlijk wel goed steeds minder klachten (behalve de vermoeidheid) wat we ook weer onzeker maakt. Volgende echo is pas met 20 weken... erg ver weg! Verder een lekker rustig weekend gehad! Gister bij vrienden geweest die zo ontzettend lief zijn geweest! Heb vanalles mee gekregen wat ze niet meer gebruiken en ook de dopler te leen gekregen... Durf hem nog niet te gebruiken alleen (stom ergens maja....) Ook hebben we een ontzettend grote luier taart gekregen (4 lagen!) vol met leuke spulletjes eraan echt super lief! Nu weer volop aan het werk! Deze week weer een volle 40 uur week en daarbij 2 volle avonden knippen en 2 avonden 2 meiden voor de gala's mooi maken (haar en visagie) otw hoe leuk het allemaal ook is... de vermoeidheid zal er niet minder op worden deze week. Ik kan trouwens absoluut niet tegen de geur van kippensoep?! (die vriendin van me waar ik gister was had toendertijd toevallig exact hetzelfde) Waar kunnen jullie absoluut niet tegen op het moment??? Werkze meiden of geniet heerlijk van die zon!!!