@Dyson Wat geweldig haha, sorry! Had je het niet koud dan? Zou bij mij niet op gaan omdat ik zo vaak moet plassen.. Spannend! Ben benieuwd, hier nog 5 nachtjes slapen!
Goedemorgen! @Dyson: ik zou echt gebroken zijn! Denk dat mijn man me toch wel van de bank had afgehaald om in bed te komen slapen... Spannend dat je morgen al weet of het een jongen of meisje is. @ ACH: collega nog geweest? Zoontje weer om half 5 aan het spoken, tegen half 6 slaapt hij dan weer, ik niet en mijn wekker gaat om half 7, grrrr
Ik zit bijna standaard onder een dekentje onder de bank dus heb het niet koud gehad. En mij wakker proberen te maken is volledig op eigen risico (doe ik bij manlief ook niet meer, die is net zo vriendelijk ), ik bijt echt je hoofd er af. En natuurlijk moet ik 5x per nacht plassen, behalve als ik op de bank in slaap gevallen ben, dan hoef ik ineens helemaal niet
Hahaha dyson! Maar balen dat je nu niet uitgerust bent. Hier laatste dag werken (tot 19.00 uur) en dan een gezellig feestweekend!! Erg veel zin in, maar ergens ook wel spannend of ik het vol ga houden. Hele dagen en avonden op pad... We gaan het zien Alvast een fijn weekend voor iedereen!!
Goedemorgen allemaal, Beetje moeie mama-to-be hier... gisteren 5 km gelopen voor de avondvierdaagse met zoontje en dat hakt er bij mama meer in dan bij zoon. Zoon helemaal blij met zijn (niet helemaal verdiende medaille... hij heeft 2,5 avond gelopen)...ach, als je 4 bent is dat best knap toch? @Mopje. .. gecondoleerd. Veel,sterkte @cursussen... nee hier in ieder geval geen pufcursus (nooit nodig gehad), misschien zwemmen en ik ga in ieder geval weer naar zwangerschapsmassage (mmmmmmmh) maar daar wacht ik nog wel ff mee. @plassen... blij om te horen dat iedereen 's nachts zo moet plassen... balen hoor, verder slaap ik namelijk best lekker. Nog even van genieten want het zal allemaal minder worden @Gisteren een hele stapel (oude) babyhangertjes van mijn zus gekregen... superhandig. De kids gebruiken die van hen nog dus er moesten echt nieuwe komen Scheelt toch weer... Zo... dochter heeft zich inmiddels ook gemeld dus tijd om wat te gaan doen!
Hier niet zoveel te melden. Ben vandaag precies 15 weken. Nog 1 dagje werken en dan is het alweer weekend. Ben echt aan het aftellen tot donderdag dan weten wij ook wat het wordt. Ben er zelf van overtuigd dat het een jongetje wordt maar het kan natuurlijk zijn dan mijn gevoel me voor de gek houdt. We zullen het zien. Fijne dag allemaal!
Fijn weekend @Kukel! Geniet ervan! Ah dat is toch super knap als je 4 jaar bent, als hij maar trots er mee is toch? @Cygnet2 Ja babyhangertjes, lastig had al zitten zoeken. Wil graag altijd alles hetzelfde maar nog geen leuke kunnen vinden! @JackieSt Leuk he? Dat aftellen. Manlief is iedere keer aan het tellen hoeveel nachtjes nog. Maar het is pas 20:15 dus wordt een lange dag! Gelukkig overdag werken. Hier ook nog steeds in de overtuiging van een jongen.
Mopje! Gecondoleerd! Nooit leuk nieuws! Hangers! Jeetje dat is een goeie! Dat is echt iets waar ik nou nooit aan gedacht zou hebben! Zal idd is neuzen daarvoor ik bn ook zoon autist ie dezelfde wil hebben haha Hier beetje beroerd vandaag! Opgestaan mrt gigantische koppijn die niet weg wil. Hij komt uit m'n nek/schouders maar krijg t niet zelf ontspannen/gekraakt (heeft fysio geleerd)! Gelukkig na t werk wel naar fysio maar pffff dag duurt n eeuw!!! Vanavond naar de kermis in t dorp waar ik vroeger altijd op stap ging.... Ben erg benieuwd
Vandaag 15 weken. Vorige week het hartje gehoord. 18 juni op controle komen en 9 juli geslachtsecho.. Ik ga vandaag mijn eerste vitamine b12 prik halen en dat moet dan elke week. Hipelijk voel ik me dan weer fitter. Ik ga kapot. Oh en mijn geheugen is niet echt optimaal vergeet echt alles.
Onze bevallingslijst: 13 (1) -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 14 (4) -Heli, 28 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -JJ1308, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 15 (2) -Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! 16 (2) -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 17 (2) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -NoraW, 32 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 18 (1) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen? 19 (5) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS), jongen -Riantje1987, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuisen het is een meisje/jongen? -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 20 (2) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -ydee, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verassing! -Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 21 (2) -Elleinad, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 22 (8) -Lilly156, 28 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing -Elyn, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verassing -xBLOEMPJE, 19 jr, 1e kindje, BV/FV, thuis en het is een meisje/ jongen? -JackieSt, 31 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 23 (3) -Vlinder1309, 29 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -MaMeMi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 24 (2) -Carino, 29 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 25 (1) -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 26 (2) -Princess79, 33 jr, 2e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Happy ikke, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -bloementuin, 29 jr, 1e kindje, BV, thuis het is een jongen/meisje? 28 (2) -Tines mama van 2, 30 jr, 3e kindje, FV, ziekenhuis (med ind) en het is een meisje/jongen? -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje/jongen? 29 (1) -Mopje, 34 jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een meisje/jongen? 30 (3) -Firstime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 2 December (1) -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 45 zwangeren! 2 jongens 0 meisjes 8 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol, cici86 Afspraken: Mei 31: JJ1308 (Controle VK) Juni 1: mcm78 Controle ha, Dyson (Geslachtsbepaling) 3: Kaatje (Geslachtsbepaling) 4: ACH (Controle) 5: Diortje (Geslachtsbepaling) ACH (Geslachtsbepaling 6: Souries (Controle), Lovely30 (Geslachtsbepaling), lis1989 (vk), JackieSt (Geslachtsbepaling) 7: riantje1987 (pretecho/geslachtsbepaling) Stefjuh (geslachtsbepaling), vinisa (pretecho/geslachtsbepaling) 11: Stefjuh (VK), Deurmat(pretecho geslachtsbepaling) 12: Diortje (vk), Deurmat (echo controle gynaecoloog) 18: Juis (vk), Lise87 (20 weken echo), xBloempje (vk) 20: Dyson (20 weken echo) 21: riantje1987 (vk) 22: Leinos83 (pretecho) 24: Cygnet2 (vk), JackieSt (vk) 25: Kaatje87 (20 weken echo) 28: Leinos83 (VK) Juli 1: Diortje (20 weken echo), JackieSt (20 weken echo), Kukel (20 weken echo) 2: Cygnet2 (20 weken echo) 3: riantje1987 (20 weken echo) 5: Leinos83 (20 weken echo), vinisa (20 weken echo) 8: ydee (20 weken echo), Deurmat (echo+ controle gyneacoloog) 9: Kaatje87, (vk), Deurmat (20 weken echo), xBloempje (geslachtsbepaling) 10: Maike (20 weken echo), Mopje (20 weken echo) 15: riantje1987 (gratis pret echo) ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (lijst kopiëren en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen! ------------------------------------------------------------------------------------- Dit is dan de lijst van 31 mei om 13:41
@ mopje: gecondoleerd! @ cursus: ik ga er denk ik geen volgen. Vorige zwangerschap ook niet gedaan. Enige waar ik over twijfel is cursus hypnobirthing.
Thuis gaat oké, mijn man steunt me veel en ouders ook (man is sinds twee weken weer werkloos helaas). En ik was al gestopt met werken.. Al sinds ik 8 weken zwanger ben. Het ging toen ook al niet. Dus ik voel wel druk om weer te gaan werken onderhand, maar het gaat gewoon echt niet.
Gisteren niet aan reageren toegekomen, ik was op. En vannacht had mijn dochter weer eens een pseudokroep aanval dus het was een lange nacht nu gaat het wat beter, ze hoest wel veel en geeft soms slijm over. Gelukkig is ze er rustig onder, ze weet dat het het beste voor haar is.. Dan is ze het slijm maar kwijt nu is ze wel een beetje moe, dus wat meer een boefje. Ik ga weer even afsluiten. Fijne dag allemaal!
@Mopje: gecondoleerd. Veel sterkte @Kukel: Dat is inderdaad schrikken zeg. Gelukkig kon je snel terecht en ben je gerust gesteld. Hier niet zoveel te melden. Lekker weekend in elk geval. Net lekker naar de kapper geweest. Altijd heerlijk om verwend te worden.
Jeetje @vinisa het zit jullie niet mee! Hopelijk vind je man snel weer een baan. Veel plezier @juis! @xBLOEMPJE Lang niks gehoord, hoop dat je jezelf na de prikken beter gaat voelen.