Goedemorgen allemaal!!! Ik word hier wakker van een verschrikkelijk fel licht...ooo ja, zon heet dat!! Hihi! T wordt een mooie dag dus lekker ontbijten in bed(eierkoeken met aardbeien) en dan lekker naar buiten! Eerst even mn paardje een knuffel gaan geven,hij is 10 jaar vandaag!!! En daarna denk lekker de tuin in! Had pas al dagcreme met een factor gekocht, dus die kan nu eindelijk uit de kast! En een pet op mn koppie. Hoop dat ik zo genoeg heb tegen een zwangerschapsmasker. Afgelopen week kreeg ik ineens van mensen te horen:je gaat t al een beetje zien hoor! Ik vraag me alleen af of dat niet komt omdat ik nu weer gewoon aandoe waar ik zin in heb...de afgelopen tijd best veel wijde dingen aangehad. Ik ga zelf wel merken dat sommige broeken niet helemaal lekker zitten. Binnenkort toch maar eens voor een zwangerschapsbroek op pad. Als ik op mn rug in bed lig heb ik soms een "bultje". Kan niet wachten tot je t wat beter gaat zien!!!
Goedemorgen dames! Al reageer ik de laatste tijd wat weinig, ik lees bijn alles wel terug wow dat er al een dame 16+3 is wat ver! Ik vandaag 15+1, al zal ik als eerste ongeveer bevallen, op te vroeg geboortes na, omdat ik bij 38wk wordt ingeleidt, gek idee hoor. Hier verder alles wel goed, buikje is al wel begonnen en vanaf halverwege de dag zichtbaar. Over 9 dagen de geslachtsbepalende pretecho, spannend! Het hartje luister ik zo af en toe met de angelsound, ideaal Leuk om te lezen dat de felicitas en babydump boxen leuk zijn! En al 2 jongens en een meid in ons midden!
Geniet van je dag @Rosa1981! Gefeliciteerd met je paard! Je brengt me op een idee, hier ook aardbeien in huis! @Deurmat22 Gaat best hard he! Bij 16 weken ben je alweer bijna bij 20 weken.. Maar even iets uitsluiten vroeggeboortes doen we hier niet aan.. Afgesproken?
Goedemorgen! Lekker die zon door het raam als je wakker wordt. Minder lekker is weer bloedverlies :s wordt er weer zo onzeker van! En heb net zo'n leuk weekend..gister lekker gegeten in den haag en langs de beelden op het Voorhout gewandeld met een veel te volle buik,vandaag heerlijk weer en verjaardagsvisite vanmiddag..hopen dat het zo ophoudt! ga vanavond even teruglezen dames!
Hmm @souries! Is het al gestopt? Hier heerlijk aan het zonnen met de tijdschriften uit de felicitas doos!
@Dyson: wat leuk! Een meisje! Leuke kleertjes had je gekocht. @Souries: ik kan me voorstellen dat je onzeker wordt van het bloedverlies. Ik hoop dat het snel stopt. hier: Mijn man is vandaag jarig. Hij is 30 geworden. We vieren het niet echt vandaag, omdat ik over 6 weken 30 wordt. We vieren het tussenin in 1 keer. Gisteren hebben we een nieuwe kitten opgehaald. Zo lief! Hij zit nu naast me op de bank te spinnen.
Gefeliciteerd! Wel een prachtige dag om jarig te zijn! Wat lief een kitten.. Tenminste tot dat ze streken uit gaan halen, geniet ervan!
Ja, echt weer een verademing een zonnetje!! Her ook even in de tuin gezeten net, heerlijk!!weer helemaal opgeladen! Souries,wat vervelend zeg!! Ik hoop dat het snel stopt! Leinos, gefeliciteerd met je man!! Ben het helemaal met ach eens, een superdag om het te vieren zo!
@ach nee, ik dacht t eerst wel maar nu weer aardig wat oud bloed... kan wel janken maar moet gezellig doen voor visite..ben niet echt leuk vandaag
Sterkte Souries, hoop dat het snel stopt. @Leinos, leuk kitten! Wat voor kleur? Oh ja, gefeliciteerd met je man natuurlijk Vandaag heerlijk genoten van het lekkere weer. Eerst binnen gezeten om aan m'n scriptie te werken maar toen toch wat artikelen geprint en mee naar buiten genomen en lekker (samen met de boekjes uit de felicitas-doos) zitten lezen in de zon. Daarna zelf pizza gemaakt, jammie! Nu begint de energie wel een beetje op te raken...
@Souries: kan me goed voorstellen dat het lastig is om met een masker op te zitten terwijl er visite is =( ... Maar aan de andere kant is het ook weer een beetje afleiding... Hopelijk is het gauw over *knuff* @buikje: zien jullie al wat aan mijn buikje?? Ben best flink van mezelf, dus ben echt bang dat je het heel lang niet gaat zien =(
@Souries, wat vervelend zeg! @Leinos, gefeliciteerd met je man! Idd mooi dagje om jarig te zijn! @Stefjuh, ik zie een mooi zwangerschapsbuikje!
Souries: sterkte! Idd afleiding is altijd goed! Wat zegt de VK?? Leinos: gefeliciteerd met je man en je nieuwe kitten! Stefjuh: ik zie wel verschil geloof ik.. Ti's ook lastig dat je je handen voor je borsten hebt om het te vergelijken! Ik zal eens mijn foto's op een rij zetten!!
Ik vind je niet flink hoor maar ik ben zelf echt flink hahaha dus ik zou zo met je ruilen. Ik zie nu zeker een mooi buikje bij je Mijn buik is echt al enorm, ik ben er zelf van geschrokken. Maar ik ben al fors van mezelf (zie er dan normaal niet zwanger uit hoor haha) en volgens de vk kan het bij een tweede sneller gaan met de groei van de buik. Maar vind hem zelf groot. Die van jou is mooi
@lise die heb ik niet gebeld. Ze kan nu toch niks doen en zal zeggen dat ik het aan moet kijken of het erger wordt.. zei ze twee weken geleden ook. Ik zal wel weer zo iemand zijn die standaard om de paar weken bloeding heeft...wel lastig genieten zo elke keer. Vl zegt ook dat ik me niet druk moet maken maar dat lukt vandaag niet zo
wouw 2 jongens en een meisje ! leukleukleuk iedereen die deze week jarig is geweest, nog gefeliciteerd! k zag al wat mooie buikjes voorbij komen. bij mij begin je het ook al duidelijk te zien ik heb alweer een tijdje niet gereageerd, afgelopen week vakantie gehad, lekker babyspullen geshopt! we hebben een maxi cosi & familyfix voor in de auto, een bloom fresco kinderstoel, box, fietsstoeltjes. daarnaast hebben we gisteren onze verjaardagen gevierd (ml & ik) ontzettend gave luiertaart gehad en allemaal schattige baby spullen. ik zal nog een buikfoto en een foto van de luiertaart uploaden die is zoooo gaaf. het belletje wat ik om heb op de foto heb ik ook voor me verjaardag gekregen.