@Kaatje: thanks meid! @Lise: ja ik had beter me armen omhoog kunnen houden Hihi... Nou bij de volgende foto's dan maar. Bij jou zie je mooi het verloop van je buikje!! Trots op zijn!! @Vinisa: thanks meid voor je lieve woorden... Zo lang we ons maar lekker in ons vel voelen toch =) nu lekker trots zijn op ons groeiende buikjes. @Lis: leuk hoor meid!! Lekker doorshoppen!! & lijkt me echt leuk om zo'n luiertaart te krijgen =D
Ook een mooi buikje lis!!! Ik voel ons hummeltje nu echt bewegen. Kleine bewegingtjes in m'n buik! Geen darmen, het voelt wel anders.. Zo tof!! Leuk shoppen!! Ik wacht nog eventjes.. Manlief is dan ook niet een shopfan en dan willen we eerst weten wat het wordt! Vertellen jullie ook aan iedereen waf het wordt? Wij willen het misschien nog wel geheim houden als dat lukt!
Ha dames!! Ik leef nog! Druk maar erg gezellig weekend gehad. Nu moe en voldaan op bed. Zag al mooie buikjes voorbij komen! Leuk! Morgen lees ik alles even bij en kan ik ook op jullie reageren! Slaap lekker!
Hier mijn buikje bij 4 weken en vandaag! Best wel bloot foto maar wil iedere week hetzelfde dus sorry!
Mooie buikjes hoor! @lis1989 Wat een gave kinderstoel heb je gekocht! Vind hem zelf ook mooi maar erg duur! Welke fietsstoeltjes hebben jullie gekocht? Vind de Yepp stoeltjes zo leuk. Maar heb ook een bakfiets dus denk dat ik daar eerder een schaal voor koop. @Kukel Fijn dat je weekend leuk was, nu nog even uitblazen!
Ben jaloers op jouw borsten... de mijne zijn echt HUGE... vervelend voor een rugpatient. Alleen maar last van! @Souries Ik heb ook veel bloedverlies gehad, maar als het niet lijkt op een menstruatie en snel overgaat in bruinbloed, dan moet je proberen om je niet te druk te maken. Zodra ik meer deed in huis en drukker bezig was, had ik er sneller last van. Dus zodra je wat verlies hebt, even lekker een uurtje plat om rust te nemen. Bij mij heeft dat geholpen. Vandaag 2 verjaardagen gehad. Heerlijk weer, zelfs iets verbrand op mn armen en in mijn nek. Had niet door dat de zon zo sterk was door die wind die er stond! Zit na te denken over een kraamfeest ipv losse kraamvisite. Ik vind het vervelend voor het ritme van de kleine wanneer er telkens mensen komen die vast willen houden, kleine weer uit bed, uit de box enz. Bij een kraamfeest is het 1 dag een puinhoop qua drukte en daarna weer terug naar de rust regelmaat en reinheid. Wat gaan jullie doen en iemand ervaring met kraamfeesten?
@maike79 Dankjewel, maar had ze toch liever wat groter gezien hoor! Haha Heerlijk he, ik ben op 1 arm verbrand en andere kant van mijn borst? Beetje krom dus. Waarschijnlijk niet goed ingesmeerd. Kraamfeest wel keer meegemaakt. Ik vond het een geweldige oplossing en er waren echt onwijs veel mensen. Maar was toch heel persoonlijk. Lekker gekletst met de mama en zelfs het kindje nog even vastgehad. Zij hadden geloof ik 4 uur uitgetrokken en mensen kwamen wel verspreid. Maar als ik het vanuit mijn situatie bekijk. Er zijn mensen die toch niet die (wat zal het zijn) een week kunnen wachten tot het kraamfeest en alsnog langskomen.
Ouders broers en zussen vind ik niet erg, maar wij hebben een klein *KLOTE*huisje en kunnen gewoon niet veel mensen kwijt. Daarnaast katten die bang zijn van vreemden dus ik heb het liever op een hoop in een zaaltje! hahaha Liever wat groter?? Je mag de helft van mij hebben, dan zijn ze 4x zo groot
Ik heb alleen buikfoto's waar ik helemaal op sta.. Maak er morgen wel ff 1 van alleen mn buik! Mooie buikjes hoor meiden, je ziet echt goed verschil! Joehoe nog 1 nachtje slapen.. Morgenavond geslachtsbepaling!! Ben zo benieuwd! Ga nu lekker slapen.. Ben erg moe, vannacht nogal slecht geslapen..
Waa spannend, ben iedere keer aan het stuiteren als iemand moet.. Slaap lekker! @maike79 In jullie geval zou ik ook voor een kraamfeest kiezen! Hier een hondje die naar vreemde blaft, haha ook niet handig.. Helaas geen lichaam is perfect moeten we ook niet willen maar kan me voorstellen dat je er last aan ondervind!
@lise leuk dat je je beeb al voelt bewegen! @ach: ook al een mooi buikje! Ja ik ben echt verlieft op me eistoel. De box die ik 2e hands heb gekregen, vroeg ze of ik ook een fietszitje wilde hebben, simpel ding geen idee wat voor merk hihi. @kraamfeest, uit ervaring van familie geven wij geen kraamfeest. Mensen die op het kraamfeest niet kunnen komen, komen dan alsnog een andere dag. Zo ben je een hoop geld kwijt aan een feest en krijg je daarna als nog visite.
Gezellige drukte hier vandaag. Ben al de hele dag bij mijn ouders op voorbereiding voor de begrafenis dinsdag, fijn om al vast wat mee te maken en er niet zomaar in te vallen. Mooie buikjes heb ik gezien! Ik heb geen foto's ( heb al een buik van mezelf...) maar ik begin het wel te merken. Heb vandaag mijn nieuwe positiebroek aan. Heerlijk! @kraamfeest: houd ik niet zo van, liever wat vaker bezoek en dan echt kunnen kletsen met iedereen. Zoontje begint weer te huilen (standaard op dit tijdstip) ik ga hem weer een speentje geven!
Spannend Kaatje! Ik ben benieuwd! Heb je een voorgevoel?? Kraamfeest; nog niet over na gedacht... Misschien best een idee!
Spannend Kaatje, ik ben heel benieuwd! Succes en veel plezier. @kraamfeest: dat ga ik niet geven, enkel kraamvisite. Maar tijdens de zwangerschap wil ik een gender reveal party organiseren (die is volgende week donderdag, omdat ik dinsdag de geslachtsbepalende pretecho heb, hopelijk laat ons kleintje zich zien haha). En ik wil bij ongeveer 32-34 weken een babyshower doen. Dan heb ik al heel veel mensen gezien, en dan de gene die een geboortjekaartje krijgen, die mogen bellen voor op kraamvisite te komen. Buikje begint al wel te groeien, voor mijn doen zeker. De onderstaande foto was zaterdag, in de middag. http://distilleryimage6.s3.amazonaws.com/f502752ecac411e2890322000a9e48f1_7.jpg Ik lag vanmorgen in bed, te voelen bij mijn buik en baarmoeder en ik ontdekte nu de baarmoeder rand, en die was ongeveer 2-3 cm onder mijn navel, kan dat kloppen? Echt een bolling die afliep. @Lise ah jaloers ik wil de baby ook voelen bewegen, wat leuk dat je dat ervaren hebt! @Ach wat een mooi buikje!
Wat leuk al al die buikfoto's zeg! Eindelijk kunnen we wat laten zien.. Ik heb al een aardige buik van mezelf,maar toch zie je het al aardig.. De linker foto is met 14 weken en de andere is met 15,5 week gemaakt.. Groeit echt hard! Ik denk dat ik gister de baby heb gevoeld.. het was maar 1x een klein plopje.. Maar had gelijk zoiets van dit is het! Helaas nu niet meer gevoeld.. Zou het al zo graag heel vaak willen voelen.. Maar ik denk wij allemaal wel he hihi.. Spannend kaatje!! Voor mij nog 2 nachtjes slapen hihi..
Mooie buiken meiden. @ voelen: ik voel de baby al even, maar heb begrepen dat het bij een tweede inderdaad kan. Mijn dochter voelde ik voor het eerst rond de 16 weken en toen twijfelde ik soms nog. Tot het duidelijker werd haha Meiden die vandaag een afspraak hebben: succes!
Leuk alle buikjes en dat voor velen de geslachtsbepaling er aan zit te komen. Spannend hoor! Wat mooi dat sommigen de kleine al kunnen voelen, ik heb gisteravond een hele tijd op bed gelegen in afwachting van de befaamde plopjes, maar nog niks. Maakt me ook niet uit hoor, kan nu al hele mooie gesprekken houden met ons meisje. Het is pas 2 dagen geleden dat we haar nog hebben gezien maar kan nu al niet meer wachten op de volgende echo. Hoop zo dat we volgende week bij controle vk even mogen gluren. Het hartje horen is een mooie bevestiging dat het goed zit maar het doet me niet hetzelfde als het zien van onze Ukkie. Zo mooi, lief, klein en compleet.
Ola! Ik ben weer terug uit Spanje en heb het KOUD. Haha. Was wel echt heerlijk om er even een paar dagen tussenuit te gaan. Lekker uitgerust en genoten van de zon! Ik zie hier alweer wat geslachtsbepalingen. Wauw! Ik ga straks even bellen om een echo te plannen voor over 2 weken. Spannend hoor. Ben echt heel erg benieuwd of ik een jongen of meisje verwacht. Zie ook al wat buikjes tevoorschijn komen. Hier nog niet! Als ik lig voel ik het wel, maar als ik sta nemen de vetjes toch de overhand Nou ja komt vanzelf. 's Avonds is hij wel zichtbaar al! Verder nog iets spannends gemist?
Goedemorgen allemaal, Het was een gezellig maar druk weekend. We zijn gisteren de hele middag bij schoonzus op de camping geweest. De kinderen vonden het heerlijk en mama ook.. lekker in het zonnetje. Op de terugweg even gestopt bij een AC restaurant dus daar hoefde we ook niets aan te doen. Fijn! @Buikjes...Ik zie prachtige buikjes voorbij komen.. Hier mijn foto van vorige week (15 weken). Het lijkt al heel wat maar het is voornamelijk spek. Ik heb wel een beetje geluk dat al mijn spek naar voren wordt geduwd en daarmee lijk ik al heel erg zwanger en minder dik.. niet erg hihihi @Kraamfeest... hier geen kraamfeest. Ik vind ze niet leuk om heen te gaan dus eigenlijk ook niet om te geven. En wat betreft ritme? Ik plan om de voedingstijden heen en als de baby slaapt, dan slaapt hij. Eén, maximaal twee keer per dag visite en ik bonjour (wanneer het moet) iedereen er weer na 1 uurtje uit (of manlief doet het). Oja, de echte kraamvisite komt toch meestal pas op gang na een week of 3. Ik vind het juist gezellig om wat aanspraak te hebben... zeker in de winter zit je toch wel erg 'vast' Afgezien van mijn eigen moeder zal niemand 'aanlopen' dus bang voor teveel visite ben ik niet. Daarbij... ik kan heel goed zeggen.. fijn dat je wilt komen maar NU even niet! @Vermoeidheid... de ergste vermoeidheid lijkt er bij mij nu ook af. Ik stort niet helemaal meer in elke dag. Ook slapen ging vannacht best goed (1x moeten plassen en zoon even geaaid.. hij slaapt op het moment niet fijn.. arm kind). Verder geen kwalen (iniemienie beetje maagzuur, tikje last van de rug en af en toe een harde buik/zware baarmoeder) @Voelen. De baby voel ik al een week of 3 (3e kind hè?) Het is nog allemaal erg onvoorspelbaar maar ik vind het wel even goed zo. Ik kan me nog heel goed herinneren hoe het voelt om een voet tussen je ribben te hebben en dat kan nog wel even wachten... @MvM... nog één weekje en dan zit het erop. Zij denken dat ik vrijdag 16 weken ben dus maandag wordt het de laatste keer opgehaald.. zal toch blij zijn als dat klaar is.. gedoe. Niets meer gehoord van onze vlindermama?