16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SuusD, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Souries... vervelend gevoel hè maar het hoort er wel bij. Er gebeurt zoveel in je baarmoeder. Dat klompje cellen is zich razendsnel aan het delen en alles in orde aan het maken om mooi verder te groeien. Het is eigenlijk helemaal niet zo raar dat je daar wel wat van voelt. En inderdaad je baarmoeder moet gelijk ruimte gaan maken... die moet groeien van de maat van een peertje naar een flinke voetbal!

Ik ga het maar weer eens proberen.. Slaa lekker allemaal!

2. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    @Souries, wat een verhaal, ik zou echt nooit meer teruggaan naar die vk.

Net badend in het zweet wakker, mega buikpijn, toch gelijk zorgen maken maar het bleken maar m'n darmen te zijn.

Ik merk zelf ook dat ik mega verstrooid ben en heb ook het idee dat 2 collega's daarom al een vermoeden hebben dat het raak is. Ik heb normaal een olifantengeheugen en ben enorm georganiseerd maar vergeet nu alles direct en kom ook slecht uit m'n woorden. Fijn dat ik bij jullie die herkenning kan vinden.

Toch maar weer proberen te slapen, truste allemaal!

3. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Slapen is dus niks meer geworden.... :(

4. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    :( hopelijk heb je alsnog even kunnen slapen. Hier weer vroeg wakker met een zwaar gevoel in mijn maag. Nu maar cracker op en het gaat weer. Zal voortaan maar een pak crackers in mijn nachtkastje leggen.

5. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Gisteren tijdens een reclame bij de film die ik keek was ik even anders gaan liggen en ben blijkbaar meteen in slaap gevallen :)

Wel balen, het was een leuke film.

Nou ik ga proberen nog even te slapen :)

6. ACH

ACH Niet meer actief

Goedemorgen! Wat vervelend dat jullie zulke nachtbrakers zijn

Hier om 7 uur uit bed want moest zo nodig plassen 2 kruitvat testen gedaan, de plus test en de streepjes test! Het streepje is zeker duidelijker geworden sinds 12 maart ik in de stress want streepjes stonden wel even ver uit elkaar maar iets dichter tegen het plastic. Dis uit elkaar gehaald blijkt de test net klein stukje opzij te liggen pfieuw..
    + test gaf eigenlijk gelijk een + dus ben weer opgelucht
    Vanaf nu ga ik niet meer testen ze zijn op en 6 testen van 3 verschillende merken vind ik wel genoeg!

Is een leuk boek van babydump staat ook veel informatie in + gratis sokjes en een ophaalkaartje voor een pakket

Weet iemand toevallig of de kinderwagen actie altijd doorloopt?
    Dus gratis maxi cosi en verzorgingstas?
    Op de site staat een actie periode maar in het boek niet..
    Volgens mij wel bijna altijd want toen een vriendin om een kinderwagen ging kreeg ze het ook zo'n 1,5 jaar terug.. Alleen toen was het ook nog met de Stokke.

7. Nena85

Nena85 Actief lid

27 feb 2013
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Zo weer even bijgelezen haha wat een 'kippenhok' :) Gezellig hoor

@Souries: Wat onwijs lomp en ongevoelig zeg van die vk!!!! Pfffff die snapt het niet helemaal geloof ik. Inderdaad zoiets probeer je toch
    eerst voorzichtig te brengen naar de moeder ipv naar de leerling.. Heel erg vind ik dat. Kom je daar nog, op die praktijk?

@ACH: Babydump vind ik echt een superzaak! Hebben wij vrijwel alles gekocht voor onze eerste spruit. We zijn er voorbereid heengegaan,
    op internet al bekeken wat we precies mooi vonden, daar alles besteld en alles in 1 keer laten bezorgen. Super!
    En wij kregen toen bij de klinderwagen ook een gratis verzorgingstas! Ze hebben altijd wel een leuke actie. Bijvoorbeeld een box bij een kinderkamer etc.
    Al ligt het er natuurlijk wel aan welke kinderkamer je neemt.

@Ydee: Hoop dat je bloedneus inderdaad weg blijft haha. Lijkt me best vervelend!

Tjee wat waren er dames vroeg wakker vandaag! Ik was ook voor mij doen vroeg, half 8. Het is denk ik toevallig maar
    de afgelopen drie dagen wordt ik elke keer precies half 8 wakker :s

Ik ga eens even kijken op internet wat handig is straks met de kinderwagen.. ik denk dat we voor een meerijdplankje gaan voor de oudste!
    Een dubbele wagen is misschien weer beetje overdreven..

Enne.. hier ook een trots en machtig gevoel hoor hihi :) Het voelt nu anders dan bij de eerste, omdat ik toen geen greintje
    angst of onzekerheid had. Toen was er echt geen moment in me opgekomen van oke het kan ook nog mis gaan.
    Dus na die vroege mk in januari vind ik het nu natuurlijk een stuk spannender.
    Daarnaast is het met een kleintje die al rondloopt wel iets pittiger aangezien je natuurlijk wat meer vermoeid bent.

8. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje zeg! Echt balen dat jullie zo slecht slapen! Hier ook wel ook vroeg wakker vandaag maar niet zo vroeg gelukkig. Rond 06:30 ong. Maar lekker blijven liggen tot ik misselijk werd en toen moest ik even wat gaan eten :D

Wil ook wel gaan kijken voor een boek maar weet niet zo goed wat ik wil haha even kijken nog maar

Verder heb ik trouwens elke ochtend als ik opsta best wel last van een trekkend gevoel in mn buik zouden dat mn banden al kunnen zijn? Heb ook echt het gevoel dat mn onderbuik wat boller is smorgens en savonds.. Dat zullen wel mn darmen zijn..

9. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en wat betreft t trotse gevoel heb ik dat ook wel hoor :D voel me heerlijk! En ben super blij totdat iemand iets doet wat me irriteert haha daar kan ik nu heel pittig op reageren zo erg dat ik zelf drna zelfs denk van oe dar had ik ook anders kunnen doen:$:)

10. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Haha dat belooft wat voor de rest van de zwangerschap :D

11. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Oh dat trekkende gevoel heb ik niet. Had gisteravond voor het eerst wat hele lichte krampjes. Maar dat is nu weer weg.

12. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    @ boeken: ik wil een zwangerschapsdagboek kopen zodra ik echo's heb gehad en wat meer zekerheid heb.

Boekjes van winkels kan ik natuurlijk wel bestellen. Leuk alvast kijken. We hebben alleen minder nodig, want het kamertje hebben we bijvoorbeeld al. Hooguit de aankleding zal anders moeten, aangezien we bij onze dochter natuurlijk veel roze als aankleding hebben gebruikt.

Ik ga nu douchen, we moeten aan het eind van de ochtend naar een verjaardag :)

13. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    Hooi Ladies, wat kletsen jullie veeelll hahaha ... Gezellig hoor... Het was iets te veel om alles terug te lezen... @Cygnet: topper hoor bedankt voor het bij houden van de lijst @Souries: bah dat verhaal wil niemand mee maken... Dat was idd een kansloze actie van die verloskundige! @hier: gister beetje een soort ongie gevoel in mijn buik, maar dat schijnt erbij te horen (googlen doe ik niet meer dat maakt me bang!) en ik ben best moe en uitslapen kan ik niet meer!

14. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Hier net uit bed! 😄

15. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    zo,fris gedoucht,zo eten koken voor mijn mannetje voor vanavond en dan lekker feyenoord kijken,je komt uit rotjeknor of niet ;)

vl versprak zich gister: jij mag helemaal niks meer doen,jij moet goed rusten. haha,dat heb ik natuurlijk even drie keer herhaald ;)

@nachtbrakers goeiemorgen,wat vervelend dat jullie zo slecht slapen! hoop dat dat niet te lang zo blijft :s

16. ACH

ACH Niet meer actief

Hier mijn testrijtje voor de laatste keer.. onderste twee zijn van vanochtend!

Voor vandaag dromen en lekker genieten van onze vrije dag!

Bijgevoegde bestanden:

17. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ach mooie testen! ja,vrije dag :s zie er beetje tegenop om morgen te gaan werken! zwangerschapsverlof zou eigenlijk gelijk in moeten gaan als je zwanger bent :D

18. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Mooi testrijtje!
    :)

19. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    @Souries: Hihi mannen!!! Hihi & idd zie ik ook beetje tegenop maar aan de andere kant is het ook Een beetje afleiding anders ben je er continue mee bezig ;). @Ach: mooie knallers vandaag!! =)

20. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Jeetje, ouwehoeren!! Heb niet alles terug gelezen hoor. Lag er om 2 uur in en om 5 uur weer klaar wakker. Zweten!!! En kotsmisselijk... Dus het kotsfeest is begonnen ben ik bang.
    Zo meteen sporten, dus ik ben benieuwd.

Zweten jullie ook zo 's nachts??
    Fijne zondag!

Deel Deze Pagina