goedemorgen allemaal, Poeh ik kwam er vanmorgen echt niet uit. Uur te laat op mijn werk, maar ik had er even schijt aan. Net gebak gegeten en mn eerste pak luiers gekregen. Je kan er niet genoeg van hebben. Vanmorgen de vk gebeld om even te overleggen. Ik mocht langskomen om het hartje te luisteren maar heb gezegd dat ik vandaag wel even afwacht. als ik vanmiddag weer ineens meer en rood bloed krijg doe ik dat wel even. Maar ik ga fysiek wel even rustig aan doen de komende week. Niks tillen, dat mag vl allemaal doen. Ik help wel op een andere manier om de logeerkamer leeg te halen. zo, nu ga ik even slapen achter mijn bureau
Woow wat n mooie buikjes!!! Onder komt mijn foto te staan (als t goed is) Hier gaat t goed af en toe harde buik als dat al kan met 14 wk?! Ene x issie zacht andere x helemaal gespannen?! Vannacht weer n verschrikkelijke nachtmerrie gehad! Werd om 2:30 wakker en tot 3:50 wakker gelegen van de herinneringen :s droom zoveel over mk, vroeg geboortes, afwijkingen echt pffff!!! Nu weer op kantoor lekker rustig aan doen kan me allemaal gestolen worden Foto links is van nov toen ik klaar was met n Food Challenge. Ben daarna 1 kg aangekomen In de tussenliggende periode. Rechts is van 12+5 volgens mij!
Onze bevallingslijst: 13 (1) -Kaatje87, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 14 (3) -JJ1308, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een jongen -Lise87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? -Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje 15 (1) -Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! 16 (2) -Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? -Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 17 (2) -Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 18 (1) -Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen? 19 (5) -Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS), jongen -Riantje1987, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 20 (3) -Lovely30, 35 jr, 4e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -ydee, 26jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verassing! -Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 21 (1) -mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 22 (6) -Lilly156, 28 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! -Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje -Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een verrassing -Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis, verassing -xBLOEMPJE, 19 jr, 1e kindje, BV/FV, thuis en het is een meisje/ jongen? -JackieSt, 31 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 23 (3) -Vlinder1309, 29 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -MaMeMi, 42 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Anna123, 30 jr, 2e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 24 (1) -Leinos83, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 25 (2) -Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 26 (2) -Happy ikke, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? -bloementuin, 29 jr, 1e kindje, BV, thuis het is een jongen/meisje? 28 (1) -Rosa1981, 31 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis, en het is een meisje/jongen? 29 (1) -Mopje, 34 jr, 2e kindje, BV, nog twijfelend, en het is een meisje/jongen? 30 (1) -Firstime, 26 jr, 1e kindje, BV,ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 2 December (1) -Juis, 26 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 37 zwangeren! 2 jongens 1 meisje 8 vlindertjes* Zwaantje76, Beebielove, Kriti81, Linnepinna, Sweetangell, Plurk80, Marjol, cici86 Afspraken: Juni 3: Kaatje (Geslachtsbepaling) 4: ACH (Controle) 5: Diortje (Geslachtsbepaling) ACH (Geslachtsbepaling 6: Souries (Controle), Lovely30 (Geslachtsbepaling), lis1989 (vk), JackieSt (Geslachtsbepaling) 7: riantje1987 (pretecho/geslachtsbepaling) Stefjuh (geslachtsbepaling), vinisa (pretecho/geslachtsbepaling) 11: Stefjuh (VK), Deurmat(pretecho geslachtsbepaling) 12: Diortje (vk), Deurmat (echo controle gynaecoloog) 18: Juis (vk), Lise87 (20 weken echo), xBloempje (vk) 20: Dyson (20 weken echo), Firsttime (vk) 21: riantje1987 (vk) 22: Leinos83 (pretecho) 24: Cygnet2 (vk), JackieSt (vk) 25: Kaatje87 (20 weken echo) 26: Mopje (vk) 28: Leinos83 (VK) Juli 1: Diortje (20 weken echo), JackieSt (20 weken echo), Kukel (20 weken echo) 2: Cygnet2 (20 weken echo) 3: riantje1987 (20 weken echo) 5: Leinos83 (20 weken echo), vinisa (20 weken echo) 8: ydee (20 weken echo), Deurmat (echo+ controle gyneacoloog) 9: Kaatje87, (vk), Deurmat (20 weken echo), xBloempje (geslachtsbepaling) 10: Maike (20 weken echo), Mopje (20 weken echo) 15: riantje1987 (gratis pret echo) 16: Firsttime (20 weken echo) ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (lijst kopiëren en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen! ------------------------------------------------------------------------------------- Dit is dan de lijst van 3 juni 12:11
Mijn afspraken er ook even in gezet. 20 juni de normale controle en 16 juli de 20 weken echo Belde ook gelijk voor pretecho/geslachtsbepaling voor volgende week/week erna, maar verloskundige zit al helemaal vol op normale tijdstippen... Mijn vriend kan echt niet midden op de dag vrij krijgen om even een echo te kijken. Hoop dat ze nog wat kon schuiven, maar anders moet ik maar een ander bureau zoeken, ofzo? Vind de 20 weken echo een beetje te lang duren om dat af te wachten voor het geslacht
Ja, zou ik ook doen. Onze verloskundige maakt zelf geen echo's dus wij gaan sowieso naar een bureau wat alleen maar pretecho's maakt.
Ik zie al mooie buikjes voorbij komen. Mijn buikje begint ook al lekker te groeien. Het lijkt alleen wel of ie het ene moment dikker lijkt dan het andere. Zal binnenkort ook even een fotootje maken. @Kaatje: veel plezier bij de echo!
@firsttime, onze vk maakt ook geen echo's tussendoor dus wij hebben het ook bij een pretecho-bureau laten doen. Ik vond het verschil in het maken van de echo ook erg leuk. Echoscopiste bij vk is vooral heel erg bezig met of alles goed zit etc en deze vrouw was heel enthousiast ieder schopje en iedere beweging aan het beschrijven. Je kan merken dat ze dit echt voor de lol is gaan doen. En nu konden we ook gewoon in de avonduren of op zaterdag een afspraak maken, is misschien voor jou ook wel zo makkelijk? @Jackiest, bij mij wisselt het ook heel erg. Het ene moment voel ik me gewoon echt dik, alsof ik weer behoorlijk aan het jojo'en ben geslagen (was net behoorlijk afgevallen) en voelt het alsof het alleen maar een hoop vet is en het andere moment voel ik me echt op en top bol en zwanger. Bureau op m'n werk zat vol met roze post-its Nu ook lekker niksen achter m'n bureau, concentratie is tot ver onder het nulpunt gezakt.
@ lise, haha dacht eerst een jongen maar begin steeds meer te denken dat het een meisje is.. Moet nog ff geduld hebben haha
Dyson Jacky... Hoort dat erbij ofzo?! echt motivatie wat IS dat hahaha. Doe mn ding maar niks met plezier. Wil lekker naar huis kunnen gaan, daar dingen doen rond rommelen en genieten! Niet 40 uur per week naar die schermen kijken (in mijn geval dan). (Pret) echo: Mijn VK maakt zalf ook geen echo's moet voor alle echo's naar n extern "bedrijf". Wat doen ze verder bij de 16wk echo anders dan geslacht?? Aangezien m'n vriend t niet wil weten doen we m niet alleen de 20 wk echo baal er gigantisch van!!
Bij de 20 weken kun je inderdaad het geslacht vragen maar wij willen het eerder weten en gaan daarom bij week 15/16 als we nog een bedrijf vinden met een gaatje in de agenda. Alleen puur nieuwsgierigheid en dus niks anders, haha.
Idd is alleen "nieuwschierige" echo verder niks specifieks toch?? Baal ervan dag de 20wk nog zo land duurt haha wil Robin eerder zien. Ga met 16wk wel weer naar VK om hartje te luisteren maja zien is altijd beter
Jeejjj!! Ik heb m'n felicitasdoos opgehaald!! Nu nog even wachten tot manlief thuis is en dan kijken wat er in zit!! Iemand nog inspiratie voor een maaltijd? Ik ben inspiratieloos!!
Nee echt alleen het geslacht en gewoon even kijken. Volgens mij is het ook maar kwartier/20 minuten haha Snap ik! Gelukkig zitten mijn vriend en ik op één lijn met vrijwel alles. Lijkt me balen als dat niet zo zou zijn.
Ik heb me nog niet aangemeld voor die boxen. Had van anderen begrepen dat het vooral reclame was en je daarna doodgespamd wordt met mails/telefoontjes? Ik maak babi ketjap straks. Lekker makkelijk! Paprikaatje doorheen, kroepoek erbij. Heerlijk!
Zag een mooi buik(je) van je voorbij komen @Cygnet2 @lise87 Hier lekker rode bietjes met aardappels en speklapjes gegeten. Lekkere Hollandse pot! @geslachtsecho Hier plannen ze 15 minuten in.
Ik zag al mooie buikfoto's voorbij komen. Bij mij is nog niet veel te zien. Lijken meer vetjes dan wat anders . Mijn buikfoto's volgen als het meer een zwangere buik is. @Dyson: onze kitten is creme met rood. Het is een sphynx kat, dus een naaktkat en ziet er dus wat anders uit dan anders.