16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SuusD, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    @ ach: mooie testen!! :)

2. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    He dames! Ik ben ook zo veel wakker in de nacht, vriendlief had nachtdienst en had zo onrustig geslapen.
    Ik was vanmorgen lekker gaan sporten, xco dus richt zich vooral op buik maar dat viel wel tegen haha, ik voel het al wel aan mijn buik en conditie wordt wat minder, en dat voor een fanatieke sporter.

Ik denk dat ik vandaag een eerste buikfoto maak, in de ochtend is minder te zien maar leuk voor het vergelijken. Wil uiteindelijk een collage van 1 t/m 9 maand waarop ik hetzelfde soort shirt draag en zelfde manier sta, zelfde achtergrond enzo :)

Soms als ik even geen symptomen heb, ben ik zo bang dat het mis is, gelukkig herinnerde de super positieve test gisteren er nogmaals aan dat het er zit maar het maakt me onzeker.

3. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @deurmatje het liefst heb ik continue spierpijn in mijn liezen haha! ik wordt ook gestoord hier. morgenochtend gelijk gyn bellen,hoop dat ik dan snel langs mag komen!

4. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Gister pas ontdekt dat ik onverwachts zwanger ben, maar vandaag al meteen boven de wc gehangen :( Beetje jammer die misselijkheid, maar het is ook wel een goed teken denk ik dan maar.

Ik slaap prima, ben doodop na de volle dagen met mijn dochter dus gelukkig lig ik nog niet wakker.

Ik zou dit weekend eigenlijk vol aan de studie gaan maar na die test gister staat alles even op z'n kop. Kan me totaal niet concentreren. Ik heb wel over twee weken tentamens dus moet echt aan de bak. Pff...

Mooie testen zag ik voorbij komen. Ik ga morgen denk ik ook nog even langs Kruidvat. Kan ik later in de week nog eens testen. Leuk voor de foto's, heb ze van mijn dochter ook bewaard.

Oeh, spannende tijden weer. Het is zo magisch. Je bouwt in 9 maanden een volledig kind in je buik, zo absurd.

5. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    He Carino, ook een studerende mama? Wat studeer je?
    Wat vervelend die misselijkheid, trouwens nog heel erg gefeliciteerd he!

Ik ben 22, zwanger sinds kort van mijn 1e kindje en studeer binnen 2,5 - 3 maand af als SPH-er. Allemaal heel spannend dus, helemaal niet verwacht dat het de 1e ronde al zou lukken dus qua timing is het spannend hopelijk wordt ik er niet zo ziek van *klopt af* Tot nu toe voel ik me wel goed, vermoeidheid wel natuurlijk maar dat probeer ik bij te slapen.

6. Angelasm

Angelasm Actief lid

13 dec 2012
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor de lijst . Ik zou in het ziekenhuis willen bevallen geeft mijzelf een gerustellender gevoel,

@ souries nou wat onprofessioneel , ik snap dat je bij dezelfde gewoon echt niet wil,
    @ach mooie testen hoor,

Bedankt voor alle reactie over miskramen . 1 tje is er vooral blijven hangen , en ben ik toch wel wat rustiger geworden en ga nu gewoon van het positieve uit,

En alle kwaaltjes die ik voorbij heb zien komen, ik hoop dat ik toch nog even gewoon nachten mag door slapen want ik ben overdag best moe,
    En vooral hele droge ogen van mijn lenzen denk ik , ik heb knal rode ogen,

Verder boel ik heeeel de dag door mijn baarmoeder , hij voelt vol aan teminste ik voel hem heel de dag zitten zelf als ik druk bezig ben voel ik ineens weer krampje en dan denk ik weer oowja er gebeurd daar vanalles, ,

7. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ik studeer pedagogiek, deeltijd. Heb een PABO diploma maar studeer verder. Werk verder niet dus ben overdag thuis met mijn dochter, op 1 stagedag na. Best pittig wel en ik zal goed moeten plannen met een tweede op komst! Ga in de zomer ook nog verhuizen dus wordt echt druk :$ Scheelt dat het dan vakantie is, dat wel.

Werk jij er nog naast?

8. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ visina: haha ja dat zei mn vriend dus ook al maar ik hoop t niet.. wil echt niet zo n bitch zijn 9 maanden lang :S maar even goed nadenken over wat ik zeg voor ik reageer denk ik :D

@ kukel: ik slaap wel goed maar zweet wel veel ja! als ik wakker word smorgens ben ik helemaal nat :S dus duik dan meteen de douche onder haha

@ ach: mooie testen hoor!! ik wil er ook nog maar een paar halen denk ik vind t wel leuk om een dikke knaltest te zien! heb ook een clearblue liggen maar die wil ik bewaren tot over ong. een week of misschien 2 :D

@ angelasm: ik voel ook de hele dag iets in mn onderbuik! vind t wel fijn haha echt een beetje trekkend gevoel de hele dag door vooral als ik me uitrek ofzo bijv. toch prettig elke keer bevestiging dat er toch behoorlijk wat gebeurt daaronder :D oh en ik heb idd ook best last van mn lensen.. hoop niet dat dit erger word want van mn bril word ik helemaal knettergek en met dansles geven is dat ook niet echt optimaal haha

9. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    @ studeren: ik werk parttime en volg daarnaast de studie belastingconsulent. Ik moet nog 5 examens halen. Heb natuurlijk ook mijn gezin en nu met de tweede op komst zal het pittiger worden.

10. Angelasm

Angelasm Actief lid

13 dec 2012
    214
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja mij geeft dat toch ook steeds wel bevestiging hoor ,, vind ik wel prettig,
    En die lenzen ja gistere even op internet gekeken er zijn meerdere mensen die geen lenzen kunnen dragen tijdens zwangerschap , nou dat hoop ik dus echt niet , maar zelfs nu zonders lenzen in nog droge ogen ,

11. ACH

ACH Niet meer actief

Nou volgens mij heeft man lief nesteldrang, hij is volop begonnen met schuren omdat ik een aantal kozijnen anders kleurtje wil geven, hihi!

Zo zijn er nog een aantal dingen die ik graag zie gebeuren voor dat het zo ver is.

Hebben jullie daar ook last van?

12. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    Ah oke wat leuk! En je man of vriend is momenteel kostwinner dan?
    Ja ik heb een horeca baantje van 1 dag per week en daarnaast een eigen bedrijf wat gemiddeld 12 uur werk per week is. Bij beide banen is het zo, no work no pay dus weet nog niet hoe ik dat ga oplossen rondom zw. verlof. Maar vriendlief heeft een goede baan en we hebben we spaargeld.
    Na bevalling etc na een maand denk ik dat ik echt voor de hulpverlening ga sollicteren voor een partime baan

13. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Haha nesteldrang?? Ik ben wel opruimerig.. Maar ook soms zo lui dat ik de boel de boel laat! ;)
    Vandaag zijn mijn darmen weer lekker aan het opspelen.. Daar heb ik wel echt last van! Verder valt het mij mog allemaal mee!

Wij hebben straks ook nog wel flink wat aan het huis te doen.. Manlief is nu aan het kijken naar dakkapellen.. Ik wil straks een prachtig kamertje voor ons frummeltje!

Raar eigenlijk. De vorige zwangerschap dacht ik daar veel minder over na en nu ben ik, terwijl ik veel onzekerder ben, daar veel meer mee bezig!
    Ik kijk zo uit naar die echo. Althans het moment dat ik een kloppend hartje zie! Als ik nu over de echo na denk voel ik alleen maar die spanning van de vorige keer en het gevoel dat iemand je gaat vertellen dat het toch allemaal niet goed is!
    In dat geval laat die echo nog maar een poosje duren!

Pfieuww wat een onzekere tijden toch voor ons! Ik zie echt uit naar het onbezorgd genieten van de zwangerschap straks.

14. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Ach, haha! Grappig zeg!
    Op de toekomstige babykamer moeten de kozijnen ook nog geschuurd en geverft worden.. Zit nog een gelige kleur op van de vorige bewoners.. En ik wil het wit hebben! Maar we laten het eerst nog zo, want als we gaan verven moeten de luxaflex er ook af en die dingen wil ik er niet meer voor hebben.. Zal wel zomervakantie worden voordat we de kozijnen gaan doen, kunnen we meteen gordijnen kopen. :)

15. ACH

ACH Niet meer actief

Nou gelukkig gelijkgestemde, haha!

Hier gelukkig afgelopen winter heel de bovenverdieping gedaan
    vloer, muren en kozijnen.
    Alleen het kozijn moet nog een keer voor het mooie en gordijnen hebben we toen overal hetzelfde gedaan.

Het is dus vooral de afwerking maar ja dat is ook gelijk vaak het vervelendst..

Maar jee zeg meiden.. Ik klaag niet meer. Zie dat jullie nog veel meer te doen hebben. Ligt inderdaad misschien ook aan karakter. Wil van mijzelf altijd alles netjes en opgeruimd hebben.

16. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    @angelasm: jemig ik hoop t niet zeg!! Dat zou ik wel echt heel erg balen vinden!! Vandaag wel weer last van.. Naja ik zie t wel

@ach: mn vriend heeft al de hele babykamer bij elkaar gezocht en alles in een lijstje gezet whahah zelf met behang en alles voor als t een jongen is en apart van als t een meid is whaha ik lag me rot hier! Wij willen verder nog een muur stuken aangezien die door de verbouwing an de badkamer lichtelijk gesneuveld is :S en verder vrij weinig gelukkig

17. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    onze toekomstige babykamer is echt een rommelhok haha!als ik 1e keer t hartje heb gehoord dan ga ik daar eens met de bezem doorheen,eerder durf ik nog niet.

net een vriendin gebeld en verteld,kon t niet voor me houden haha. vanavond bij mn ouders langs om t te vertellen. wil eigenlijk wachten tot 12 weken,maar is ook wel fijn als ze het vast weten!

18. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    @babykamer: wij wonen best klein, maar wij kunnen de voorkamer ombouwen tot een baby kamer.. Dus mijn vriend gaat een muurtje met een deur fabriceren Hihi ... Maar daar wachten we voorlopig nog even mee =). @bekendmaking: het liefst wacht ik tot we wat meer zekerheid hebben, maar ik deel alles met mijn moeder... Ik denk dat als ze me ziet dat ze het al weet Hihi

19. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Wij wachten met het vertellen ook nog even!
    Misschien tijdens Pasen vertellen aan m'n ouders dan hebben 2 april de echo en dan kan ik laten weten of het goed is.. En anders is het ook prettig als ze het weten!

Ik heb wel enorm zin om het te gaan vertellen!

20. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Zijn jullie nou ook zo onzeker?
    Ik heb echt t idee dat t nog nep is ofzo... Wou echt dat ik n beetje kon genieten van t idee !

Deel Deze Pagina