@Anna, ik kan al wel een beetje genieten hoor! Maar ben wel heel blij dat ik volgende week m'n echo heb! Wil eerst een kloppend hartje horen, pas dan kan ik echt genieten!
Onze bevallingslijst!! ---------------------------------------------------------------------------------- 15: Lise87, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? Kaatje87, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? Plurk80, 32 jr, 3e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 16: Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Marjol, 32 jr, 2e kindje, FV (med indicatie), ziekenhuis enhet is een meisje/jongen? Heli, 27 jr, 2e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? 17: SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? 18: Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen? Ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 19: Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? 20: 21: ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Riantje87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Elleinad, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 22: Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een meisje/jongen? Beebielove, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? Lilly156, 28jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 23: Zwaantje76, 36 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 24: Carino, 29 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 25: Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 26: Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 27: 28: 29: 30: 27 zwangeren! Afspraken: 19 maart Moeders voor Moeders - Lise87 20 maart Intake - Dyson 25 maart Intake + echo Kaatje 87 Intake + echo - Kukel 26 maart Echo - Anja358 27 maart Echo - Riantje87 28 maart Gyn - Vinisa 30 maart Intake - Anja358 2 april Intake + echo - Lise87 Intake + echo - Marjol Echo - Zwaantje76 3 april intake - SuusD 4 april Intake + echo - Diortje 8 april Gyn - Plurk80 22 april Echo - SuusD 26 april Echo - Lilly156 ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (qoute en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen!!! ---------------------------------------------------------------------------------- Dit is dan de lijst van 17-3 om 19:37 (pagina 53) DAMES; kijk nog even naar de rode tekst voor de ontbrekende informatie Ik heb vannacht nauwelijks geslapen.. irritant. De nachten daarvoor als een blok maar goed, mijn energielevel is nog heel aardig. Wij hebben net gisteren dochter verhuisd naar haar nieuwe - grote meisjeskamer - en daarmee is de babykamer weer vrij. De komende 6 maanden wordt het gewoon een opslaghok. Meubeltjes hoeven we niet te kopen. Behang en nieuwe gordijnen en natuurlijk accessoires. Ik voel van alles maar zal ook blij zijn wanneer de eerste echo is geweest. Wel veel vroege echo's hier zeg. Ik denk dat ik 'm pas krijg met 10 weken ofzo... Nou ja, dat zien we ook wel weer.
@ cygnet: wil je op de lijst zetten dat ik de 28ste naar de gyn. moet. Zeker vroege echo's hier, maar de vorige zwangerschap had ik ook met 6 weken en 3 dagen ivm onregelmatige cyclus.
Hallo! Ik wil ook graag meekletsen! Ik ben 27 jaar, eerste kindje en ik wil graag in het ziekenhuis bevallen. Volgens eigen berekening ben ik uitgerekend op 23 november 2013
hier net mn ouders vertelt. mn moeder weet niet of ze het al wilde weten,die mag nu delen in de zenuwen haha! verder minder last van ongikrampen en meer misselijk dus dat zien we maar als een goed teken. ik vind al die symptomen niet erg maar ben alleen bang dat ik op kantoor te veel last krijg. wat doen jullie tegen misselijkheid?
Fijn te lezen dat ik niet de enige ben die zo onzeker is! Pfff je zou denken dat n tweede zwangerschap makkelijker of relaxter is... Mooi niet dus! Haha Zo alles weer even bijlezen! Ga toch maar wachten tot de eerste echo voor ik me op de lijst laat zetten en m'n banner aanpas.... Nog steeds bang dat t ongeluk geeft! Hopelijk deze of volgende week n afspraak! ( medische indicatie)
@anna: hier ook soms die onzekerheid... Dan heb ik even geen symptomen... En dan denk ik van huh is het allemaal wel waar en zit het wel goed?! Dan probeer ik maar gauw wat afleiding te zoeken en dan voel ik weer darmen rommelen enz Hihi..
Als ik iets boel in m'n buik denk ik mmm wat is dit? Is dit wel goed?! En als ik niks voel denk ik mmmm waarom voel ik niks?!?! Gelukkig genoeg afleiding met n drukke peuter !!
Ik dacht, dit wordt weer tig pagina's terug lezen, maar valt mee. @ Lise: heb precies hetzelfde. Ben veel onzekerder, maar tegelijk al veel verder met denken, het voel gewoon anders, weet niet hoe ik dat uit moet leggen. @ vertellen: vrijdag ga ik het 1 vriendin vertellen. We gaan op meiden weekend en ik moet iemand hebben die me kan helpende drank etc. Anders gaat zeker iedereen het opvallen. Heb fototaartjes bij de hema besteld. Met een zwitsal foto en de tekst erop " ik kom me voorstellen in november 2013" ben benieuwd hoe dat overkomt. Als dat leuk overkomt gaan we het ook op die manier aan de ouders, broers, zussen en vrienden vertellen. In huis hoeven we niet veel meer te doen. Veel ruimte en nog vrij nieuw. Enkel wat verven en inrichten. Heb toch (kon het niet laten) het zwangerschapsdagboek van Pauline oud gekocht. Vind haar reeks wel leuk. Wil tegen die tijd ook het kraambezoek boek van haar.
@anna zo herkenbaar..heb ineens vandaag veel afscheiding en weinig kramp,ga ik weet zitten googlen :s mn vriend zegt ook dat ik overbezorgd ben maar ja t is zijn lijf niet
Hoi meiden, Gezellig gekletst vandaag! Ik heb hier ook erg last van. Heb ook al gele dag ongi gevoel en zo bang dat ik een mk zal krijgen.. Pff. Wilde vanmorgen nog een cb digitaal doen, maar heb hem laten vallen..kapot. Dacht als ik nou 2-3 zie staan voel ik me misschien beter maar helaas.. Hoe gaan jullie hiermee om? Nog tips voor mij? Betreft klussen hoeven we maar een muurtje te behangen en rolgordijnen op te hangen. Dat is wel lekker, maar durf er nog niet aan te denken. Mijn angst is sinds vrijdag, nadat we het verteld hebben aan ouders en schoonouders. Voel me echt vreselijk. Sorry voor mijn ego berichtje!
@lilly: geen ego berichtje hoor! Daar zijn we ook voor hoor!! Waarom voel je je vreselijk? Dat je t verteld heb? Vervelend zeg! Hier word ik eigelijk ook een beetje onzeker mn klachtjes worden allemaal steeds minder.. En dan ineens is her er wel weer maar vind t maar gek.. Is dit normaal? Is de eerste dus heb geen idee wat ik ervan moet denken
Pfff ik heb de hele dag al het gevoel dat ik wel kan janken. Is bij mij ook de eerste. Ik was afgelopen dagen erg misselijk, maar niet meer. Fijn! Zou je denken maar het maakt me onzeker. Ik heb meer ongigevoel en rugpijn.. dus denk, als het maar goed gaat. Probeer positief te denken omdat dat beter is, maar dat valt vandaag vies tegen. Ga morgen toch nog cb digitaal doen. Hopen op een 2-3 weken.
@lilly gewoon janken hoor, haalt de spanning eraf! Ik ben wel blij dat ik het tegen mijn ouders heb vertelt. Ze waren heel blij voor ons, maar ik weet dat als het niet goed is, dat ze er ook zijn en dat is ook wel weer een geruststelling. Maar het kan heel goed dat symptomen in golven komen. die ongikrampen had ik gisteren de hele dag, maar ik heb even opgezocht: dit kan ook het oprekken van je baarmoeder zijn. en 9 op de 10 zwangerschappen waar die krampen plaatsvinden, gaat gewoon goed. Sterkte meid!Is vl thuis? Heb je het met hem ook over je onzekerheid? Dat lucht soms op. Dikke knuffel
Wat een onzekerheid he! Pas bij de echo hebben we zekerheid. Voor mij gelukkig nog maar een week, maar veel van jullie moeten nog lang wachten. Elk kwaaltje, steekje enz valt op, maar wat betekent het?! Probeer allemaal positief te blijven, we zullen wel moeten
@Linnepinna Gefeliciteerd, welkom! Moest heel even lachen om je nickname zo noem ik m'n hondje soms wel eens als koosnaampje! Hier ook onzeker maar weet ook niet wat ik moet voelen want alles is nieuw en dan denk ik maar heel nuchter 'heb vanmorgen nog positief getest' maar oh wat zou ik graag boven de wc pot hangen ter bevestiging. Wat leuk dat jullie het aan het vertellen zijn geslagen ben opzich ook wel beetje bang voor de reactie van mijn ouders. Niet dat ze niet blij zullen zijn maar bij de aankondiging dat we gingen trouwen zijn ze verdwaasd weg gegaan. Ze waren super blij maar het moest even zakken zeg maar. Van schoonouders gelukkig geen last vind het soms wel jammer dat ons kindje geen 2 opa's e oma's krijgt. Familie is al zo klein.
@anna: hahaha ik heb precies hetzelfde Hihi... Het is ook nooit goed!! Hihi ja afleiding is wel belangrijk!!
Allemaal onzekere mutsen bij elkaar dus haha Lilly,,, wat zonde en wat balen dat hij kapot viel!!!!!!!! Morgen maar vlug n nieuwe halen! Ik twijfel wanneer ik weer de CB ga doen... Ik had vrijdag 2-3 staan...Wanneer zou hij dan 3+ moeten aangeven ? Ik ziet trouwens onze topic starter weinig voorbij komen..SuusD...of lees ik er nu overheen??