16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SuusD, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ACH

ACH Niet meer actief

@souries
    Klinkt bekend vorige week paar keer naar beneden geweest om wat te halen!

Ik zat de denken, zou het niet een fase zijn in de zwangerschap dat er zich weinig symptomen voor doen? We zijn tenslotte bijna allemaal even ver. Had weleens gelezen dat misselijkheid zo rond week 6 begint..

2. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    @ACH, klinkt op zich aannemelijk.

Het trekkende gevoel in mijn lies is ook ineens weg... Misselijkheid helaas niet

3. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    nou snap er niks van,tik net een heel bericht,is ie weg :s

resume: ik heb zo verrot geslapen.. met zenuwen wakker geworden,dat mag snel zakken van mij, irrant.. heb ook nul zin om te gaan werken..stomme stressbaan/stressbaas. nou ja,t is maar weer vier daagjes moeten we maar denken

fijne dag vandaag!

4. Zwaantje76

23 feb 2013
    56
    0
    0
    Friesland
    Zo goedemorgen dames........voor mijn doen nu uitgeslapen.Wel tot 7.30 !!!!
    Wel weer gedroomd en gezweet maar ja als dat tnt alles is, hoor je mij verder niet zeuren.
    Kan niet wachten tot ik een beetje buik heb.

Fijne dag iedereen.

5. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Goedemorgen dames!!!
    Hier lekker geslapen gelukkig!
    Stiekem wel weer n test gedaan😳haha
    Zal m zo uploaden

Ja volgens mij zijn de kwaaltjes de ene dag erger als de andere.. Hier wel in elk geval !
    Zo jammer dat n echo zo lang duurt he!

6. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Hier de test van vanmorgen

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,8 KB
      Weergaven:
      5
  7. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    Goedemorgen dames!
    Ik heb al een drukke ochtend gehad.
    Allereest weer slecht geslapen, rond 4 uur klaarwakker, heel vervelend, en daarna heel even nog geslapen, ik droom heel wild haha hebben jullie datook?

En ik ben bij de huisarts geweest, ik hoefde geen urine of bloed in te leveren. Omdat ik diabetes heb, heb ik een doorverwijziging voor de gyneacoloog gekregen waar ik ongeveer in week 8 een afspraak mee mag plannen.

Ook heb ik moedervoormoeders al gebeld, vriendlief vind het toch goed haha en ik wordt binnenkort gebeld door de informatrice.
    Verder niet zoveel symptomen behalve vermoeidheid, wat hoofdpijn en met vlagen gevoelige borsten.mijn huisarts zei dat dat ook helemaal niet raar is omdat je in week 5 nog weinig kan voelen, het hcg is dan nog zo laag dat misselijkheid bijna onmogelijk is en soms een placebo effect is.
    Spannend allemaal! Dat wel :) Ik ben vandaag 5 weken, en ik kijk erg uit om 8 weken te zijn, naar de gyn te gaan en dan hopelijk te horen dat het hartje klopt enzo :)

8. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    @Souries: nee dat valt bij mij gelukkig wel mee ... Dat 's avond eten... Hihi ik proberen ook zo min mogelijk te doen... Want ik ben niet de magerste zeg maar Hihi @ACH:beetje misselijkheid gevoel heb ik het hele weekend met vlagen gehad, maar niet overgegeven ofzo. @Zwaantje: dat herken ik niet ... Zo zie je maar elke zwangerschap is anders... @Anna: leuk hè al die mooie testen =) wordt je blij van @Hier: afspraak met HA 14:30 1e Keer dus best spannend voor mij Hihi... Ook al gebeurt er nog niks bijzonders!

9. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!! Een nieuwe weekstaat weer voor de deur.

@anna: mooie test hoor.. Lekker duidelijk streepje!
    Morgen komt MVM bij mij langs en dan ga ik de laatste test doen..

Hier wel lekker geslapen. Mocht iets langer dan ml blijven liggen en dat uurtje was heerlijk! Ik moet dan alleen wel eerst super nodig naar de wc!
    Ook nog weinig kwaaltjes te bekennen: wel erg moe en lastige darmen!
    Maar inderdaad; het word alleen maar meer! ;) al hoewel een vriendinnetje van mij heeft nergens last van gehad en gaat nu bijna bevallen.. Dat kan dus ook!

Leuk dat jullie van die originele dingen bedenken om het te vertellen.. Ik hou het gewoon simpel hoor! Maar wel erg leuk!

Dames werkze vandaag! Liefs..

10. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou daar zijn we weer even. Volgende week maandag al een afspraak in ziekenhuis. Dat is wat mij betreft een week te vroeg, maar ze begon eerst over week 12. Toen moest ik huilen en vervroegde ze hem. Ze zei wel, daar wordt je alleen maar onzekerder van wanneer je het hartje niet hoort kloppen, maar ik snap wel dat dat bij zes weken er om zal hangen.

Wel jammer dat de gyn waar ik eerst zat niet meer werkzaam is in dit ziekenhuis. Ik hoop dat een van jullie hem krijgt, want het is echt een fijne vent.

Nou ik zit elke keer op het randje van in janken uitbarsten, maar dat doe ik vanmiddag maar even in de auto, anders gaan ze hier ook zo raar kijken. nog 7,5 uur te gaan vandaag!

11. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo eindelijk even tijd om bij te lezen :D

Las een negatieve ervaaring met de verloskundige
    Ook ik heb de eerste keer een negatieve ervaring gehad
    Ik had de eerste echo en zij zou ja zie wel wat maar weet niet wat
    Of het jou hartslag is of van de baby hier neem deze papieren maar mee
    Dit was info over een miskraam ?
    Een week later had ik bloed verlies en had toen een super lieve verloskundige zij heeft
    Toen weer een echo gemaakt zij wel van is niet echt een tiepiese miskraam kan nog 2kanten op zij zo je heb volgende week weer een afspraaken dan kijkt ze verder
    Die x had ik dus weer de eerste verloskundige
    Dacht toen al o nee maar oke
    Zij weer een echo gemaakt en gekeken zij zo ik weet het niet hoor
    ( ze kwam telkens heel onzeker over)
    Zij zo ik bel de gyn dat je daar vanmidag terecht kan vant zou mischien
    Wel een mola kunnen zijn maar ze wist het niet zeker
    Bleek uit eindelijk idd een mola te zijn maar nietecht een tiepiese mola
    Beld ze op ja is iddniet goed en was idd een mola
    Zeht ze nou ben blij dat ik het goed heb en eindelijk een mola bij iemand gezien heb :$
    Ik was zo verbouwereerd

Nu is de eerste echo bij de gyn met 6 weken
    Daarna wel weer gewoon naar een verloskundige
    Gelukig hebben we hier 3 praktijken zitten dus ga nu gewoon naar een andere praktijk

Pfff zo dat is er uit:)

12. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    Mooie test Anne! Leuk is dat he, ik heb ook testdrang haha al weet ik de uitslag wel :p

Afspraak bij de Gyn gemaakt, 10 april om 11.00 dan ben ik 8,5 week. Het kon die maandag al maar vriendlief is dan niet vrij :p ik kan gewoon niet wachten maar het netjes woensdag gedaan :p
    Hmm ik merk wel wat concentratie problemen voor school, dit hummeltje vind ik even interessanter al kan ik er niets aan veranderen natuurlijk, moet me echt richten op het afstuderen
    *Studeer modus aan* :p

13. ydee

ydee Actief lid

14 mrt 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ja vandaag vrij dagje dus lekker rustig aan.. ik heb vanmorgen gebeld met vkpraktijk maar zijn maandags niet telefonish te bereiken voor afspraken helaas!! maar heb me via internet aangemeld... nu nog afwachten dus wanneer de eerste afspraak is..
    @anna wat een mooie test!! ik heb zaterdag ochtend mn laatste test gedaan ook mooi positief.. nu moet ik maar niet meer testen.. dure hobby! haha..
    Vanmorgen had ik na twee dagen weer een bloedneus.. klinkt gek maar ik was gewoon een beetje opgelucht!! ik voel nix de laatste dagen.. word ik een beetje onzeker van.. de tijd gaat wel terend langzaam sinds ik weet dat ik zwanger ben. moeilijk hoor dat afwachten.. ik word wel blij bij het zien van mn banner.. haha vandaag 5weekjes!!!

14. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

#574 Cygnet2, 18 mrt 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mrt 2013
    Onze bevallingslijst!!
    ----------------------------------------------------------------------------------

15:
    Lise87, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen?
    Kaatje87, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen?
    Plurk80, 32 jr, 3e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

16:
    Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    Marjol, 32 jr, 2e kindje, FV (med indicatie), ziekenhuis enhet is een meisje/jongen?
    Heli, 27 jr, 2e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen?
    Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing!
    Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen?

17:
    SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen?

18:
    Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen?
    Ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

19:
    Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen?
    Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen?

20:

21:
    ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    Riantje87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    Elleinad, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen?
    mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

22:
    Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een meisje/jongen?
    Beebielove, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen?
    Lilly156, 28jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing!
    Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje
    Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

23:
    Zwaantje76, 36 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    Linnepinna, 27 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

24:
    Carino, 29 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen?

25:
    Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

26:
    Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

27:
    JackieSt, 31jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen?

28:

29:

30:

29 zwangeren!

Afspraken:
    19 maart
    Moeders voor Moeders - Lise87

20 maart
    Intake - Dyson

25 maart
    Intake + echo Kaatje 87
    Intake + echo - Kukel

26 maart
    Echo - Anja358

27 maart
    Echo - Riantje87

28 maart
    Gyn - Vinisa

30 maart
    Intake - Anja358

2 april
    Intake + echo - Lise87
    Intake + echo - Marjol
    Echo - Zwaantje76

3 april
    intake - SuusD

4 april
    Intake + echo - Diortje

8 april
    Gyn - Plurk80

10 april
    Gyn - Deurmat22

22 april
    Echo - SuusD

26 april
    Echo - Lilly156

----------------------------------------------------------------------------------
    Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (qoute en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen!!!

Dit is dan de lijst van 18-3 om 9:45 (pagina 58)
    DAMES; kijk nog even naar de rode tekst voor de ontbrekende informatie

Hier vannacht weer een stuk beter geslapen. Wel vroeg wakker hoor maar goed, dat hoort er allemaal bij.

@Lilly, ik snap heel goed dat je onzeker bent. Klachten kunnen komen en gaan. Ik had bij mijn eerste nergens last van en je zou hem nu moeten zien. Prima zwangerschap, super bevalling en een kind wat nooit ziek is en superlief is! Hij had alleen heel vaak de hik in mijn buik :D Probeer afleiding te zoeken, dat helpt het beste

@Anna.. een week na de vorige test moet de CB wel 3+ aangeven

@Lillepinna... 13 rondes! Wow, gefeliciteerd. Je geduld is op de proef gesteld maar hier ben je dan. Geniet er lekker van

Hier weinig klachten. Een beetje last van de buik maar dan vooral van mijn darmen (zwakke plek). Inmiddels aangemeld bij MvM (vorige keer ook al gedaan maar ja, toen kon ik na 2 dagen me al terugtrekken...) En vandaag ga ik poetsen en opruimen.. hahaha.. lekker vooruitzicht.

Oja, ook zo iets.. heb ik mijn eigen kinderen op school en kinderdagverblijf, krijg ik vanmiddag 2 oppaskindjes! Een meidje van net 3 jaar en een knulletje van 6 maanden! Even weer oefenen met de baby :D

@JackieSt.. gefeliciteerd.. je bent erbij!

15. JackieSt

JackieSt Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.124
    0
    36
    Drenthe
    Mag ik ook aanhaken dames? Vrijdag voor het eerst positief getest met kv 2v5 en die was positief (5 dagen voor nod). Was wel een tuurstreepje en pas na de verstreken tijd werd ie duidelijker. Zondag (3 dagen voor nod) getest met kv 2v5 en CB en die waren beiden positief. Kan het nog niet helemaal geloven en ben ook nog heel onzeker of het goed blijft gaan...
    Mijn uitgerekende datum volgens de rekenprogrammaatjes zou 27 november zijn. Ik ben 31 jaar en dit is ons eerste kindje. Als het lukt zou ik graag borstvoeding geven en thuis bevallen.

Dit waren mijn testen van gisteren:

16. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

@Riantje.. wat een drama ervaring ook zeg. Wat vervelend toch. Ik heb alleen maar heel goeie ervaringen met mijn verloskundigen en ik heb wel 10 gezien! (tweede zwangerschap gewisseld van praktijk ivm verhuizing) en ook nog een paar mensen in drie verschillende ziekenhuizen mee gemaakt.. ook allemaal top. Zo te horen heb ik geluk gehad.

Misschien ga ik zo wel even de verloskundige bellen.. maakt het toch allemaal een beetje echter hihi

17. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Zo nu even verder reageren

Wij hebben het zaterdag aan schoon moeder verteld
    Was even wachten want me schoon zusje (die moeilijk zwanger kan raken ) was er
    Dus toen die weg ging verteld
    En die was blij en verbaast zo snel
    Heb zelf zitten kijken en is idd wel snel
    Ik ben 10 jan weer gestopt met de pil
    Had toen een cyclus van 31 dagen maar wel netje vijlig gedaan tot 20 feb
    Toen toesteming gehad van de gyn gehad dat het na een half jaar wachten weer mocht
    En 7 dagen later bevrucht :)
    De gyn zij ok hoop julie gouw weer terug te zien
    Dus toen ik belde hoopte ik bij haar terecht te kunnen maar zij is dan op vakantie
    Dus ga nu naar een ander die mij ook al 1x gezien heeft

Verder gister op verjaardags visite geweest was erg gezelie maar was wel eht dood op
    Vandaag even rustig aan doenben echt gesloopt

Ook ik heb zo af en toe een eetbui maar probeer het zoveel mogelijkin de perken te houden
    Een zaterdag had ik zo veel zin in gebaken vis vl vroeg wil je dat echt ik zo ja
    Dus toen naar de markt gegaan
    Heb ik aleen 2 lekkerbeken zitten eten :p moest me er echt even aan toe geven
    Vl heeft het ook al moeten bezuren arme man :)
    En ook dat verstrooide klinkt hier bekend

Ga nu echt wat grapigs vertelen
    Was van de week een tosti aan het maken en ik zit het te eten ik denk wat mis ik toch
    Haal ik het brood van me kaar heb ik 2droge hoterhame geroosterd zonder kaas ertusen :) hoe zo dom

Morgen laatste doorpas en dan woensdag mode show lope

Vind wel jamer want vl en ik zien eljaar haastde hele week niet savonds
    Vanavond vl darten
    Morgen avond heeft vl team dag op zijn werk en eets daar dan ook
    Woensdag loop ik savonds de mode show
    Donderdagavond heb ik ehbo les
    Nou en dan vrijdag avond vraag ik aan vriendlief blijf je dan thuis dan zien we elkaar nog
    Zecht die weet ik niet jij wil toch die mode show lopen op woensdag grrr mannen nou ja hij doet maar ik vermaak me wel

Zo me hormoon frustratie is eruit ;) ga zo maar wat doen
    Even wassen en stoffen en wat opruimen
    En de hond naar buiten en dan vind ik het wel weer welletjes voor vanmidag
    En dan voor vl tuis komt ff aardapen schilen en ballen draaien
    Heb ik dat teminste weer gehad :)
    En dan is kijken of er wat op tv komt vanavond en dan optijd naar bed
    Ben smorgens alzo vroeg waker dat ik elk beetje slaap me wil paken :)

O ja nog een vraagje hebben julie ook last van afschijding
    En dan nog iets persoonlijk
    Hoe doen jullie het met seks ik zelf heb momenteel minder zin door lastg van me maag en ook deed het de laatste x zeer
    Hoop wel dat dit over gaat :)

Hoe doen julie dat en hoe reageerde jullie mannen er op
    Die van mijwas er niet echt blij mee
    Hij zo moet ik nu 9 maanden zonder ik zo nou ik hoop het niet :p

18. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    @Riantje
    Gefeliciteerd zo snel zwanger! Hier zelfde verhaal, ik moet nog 3 maanden studeren, ik was tot 15 feb ongesteld en toen begonnen we erover maar ik twijfelde of het niet al te vroeg was maar ik dacht, wie weet duurt het zwanger worden even. Rond 20 feb had ik zoiets van nee we beginnen gewoon, ik denk dat ik 24 feb eisprong had en rond 3 maart innesteling, en ben nu 5 weken echt een wonder!

Wel veel afscheiding ook hoor, en de zin in seks is minimaal. Tijdens mijn vruchtbare periode kon het niet op, het liefst sleurde ik hem gelijk mee naar bed na zn werk haha, maar nu geen zin, ook nog wat blaasonsteking klachten dus de frequentie is wat lager, wel veel knuffelen enzo :) Schijnbaar hoort een lager libido wel bij de eerste 12 weken :p jammer voor vriendlief, maar hert komt vast weer terug :)

19. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahahaha ja idd
    Dat had ik ooj rond me ei
    En nu moet die maar even geduld hebben komt vast wel goed
    Ook ik twijfel over beginende blaas ontsteking als het aan houd maar even plasje weg brengen naar de huisarts

20. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @riantje ik heb op zich wel zin, maar ik durf het niet :s Lullig voor vl maar hij begrijpt het wel. komt wel weer als ik weet dat alles goed zit.

Ik ga zo toch maar het ziekenhuis bellen of het niet een week later kan die echo. lijkt me niet zoveel nut hebben op een kleine zes weken.

Deel Deze Pagina