gaan jullie je opgeven bij moeders voor moeders? Heb ik de vorige keer wel gedaan..maar toen hebben ze niet echt veel aan mij gehad..helaas
Nee ik niet. Hoe goed ik het ook vind ik wil daar niet mee bezig zijn. Ik wil lekker kunnen genieten zonder dat ik moet denken aan plas in een fles verder woon ik in een appartementen complex en de flessen buiten zetten vind ik geen prettig idee...
Ik weet nog niet of ik mee ga doen met mvm. Ik vind het wel een heel goed doel, maar de vorige keer alles afbellen vond ik niet zo. Ze hadden wel netjes een bloemenbon gestuurd. Ik vond het ook iedere keer weer een heel gedoe.
Ok! Ik twijfel ook nog een beetje! Maandag de Vk maar eens bellen.. Zij zullen wel vragen of ik mee wil doen.. Dat zien we dan wel!
@Lise87, nee klopt, ik voelde me door een bepaald persoon niet welkom! Kreeg vandaag een berichtje van Kukel en dacht: Hee dat is leuk! Las trouwens ergens dat je ook in Zwolle woont! @SuusD, ja doe maar! Zet me ook maar op de 15e hoor! Wow je hebt idd al een buikje! Denk idd ook opgezette darmen! Maarre staat leuk hoor @Marjol, leuk dat je ook mee komt kletsen! Oh en MvM, werd me vanochtend ook gevraagd, ze gaan me iig vrijblijvend bellen.. Dan kijk ik wel ff hoe en wat..
Onze bevallingslijst!!! ---------------------------------------------------------------------------------- 15: -lise87, 25 jaar, borstvoeding, 1e kindje en is een meisje/jongen! -Kaatje87, 25 jaar, 1e kindje en is een meisje/jongen! 16: -Kukel, 28 jaar, borstvoeding, 1e kindje en is een meisje/jongen! ( Intake - Eerste echo 26 maart ) -Marjol, 32 jaar, fles (ivm med. Indicatie), 2e kindje en is een meisje/jongen! 17: -SuusD, 23 jaar, borstvoeding, 1e kindje en het is een meisje/jongen! ( Intake 3 april - Eerste echo 22 april ) 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (qoute en dan jezelf erbij zetten) ----------------------------------------------------------------------------------
lise87 wil jij de lijst anders van mij overnemen? ik merk dat ik een beetje actief ben op teveel topics hahaha
Onze bevallingslijst!!! ---------------------------------------------------------------------------------- 15: -lise87, 25 jaar, borstvoeding, 1e kindje en is een meisje/jongen! -Kaatje87, 25 jaar, 1e kindje en is een meisje/jongen! 16: -Kukel, 28 jaar, borstvoeding, 1e kindje en is een meisje/jongen! -Marjol, 32 jaar, fles (ivm med. Indicatie), 2e kindje en is een meisje/jongen! 17: -SuusD, 23 jaar, borstvoeding, 1e kindje en het is een meisje/jongen! 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Afspraken: 26 maart Intake - Eerste echo 26 maart Kukel 3 april intake SuusD 22 april Eerste echo SuusD ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (qoute en dan jezelf erbij zetten) ----------------------------------------------------------------------------------
Mijn intake/1e echo is 25 Maart. Is het de bedoeling dat Lise dat gaat toevoegen? Of moeten we dat zelf doen?
15: -lise87, 25 jaar, borstvoeding, 1e kindje en is een meisje/jongen! -Kaatje87, 25 jaar, 1e kindje en is een meisje/jongen! 16: -Kukel, 28 jaar, borstvoeding, 1e kindje en is een meisje/jongen! -Marjol, 32 jaar, fles (ivm med. Indicatie), 2e kindje en is een meisje/jongen! 17: -SuusD, 23 jaar, borstvoeding, 1e kindje en het is een meisje/jongen! 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Afspraken: 25 maart Intake-Eerste echo Kaatje 87 26 maart Intake - Eerste echo 26 maart Kukel 3 april intake SuusD 22 april Eerste echo SuusD
Dames: jullie hebben best vroeg een eerste echo! Is dat ivm met eerdere MK's? Kun je dan al een hartje zien kloppen??
Owwww neeeeej we zijn uitgenodigd om chinees te eten zondag bij mijn schoonouders ik kan dan denk ik niet binnenhouden Wie heeft er tips?? Ik wil de zwangerschap nog geheim houden....
Ik denk dat ik rond 3 april de eerste echo zal hebben. Dan ben ik bijna 8 weken. Met 7 weken zie je zo ie zo een hartje. Ik zou dus ook niet eerder willen anders heb ik alleen maar stress als er geen hartje klopt. I.v.m. Mijn verleden krijg ik dan wel heel veel echo's tot de 12 weken.
De vorige zw schap had ik bij 10,5 week een echo. Het vruchtje was al bij 6,1 week gestopt met groeien. Ik zou dus graag met 7 week een echo willen! Anders heb ik steeds het gevoel dat het ook mis kan zijn!
Als ik het goed heb berekend zit ik op 16 november. Heb er erg veel zin in dit met jullie te delen. Lijstje is nu dus: 15: -lise87, 25 jaar, borstvoeding, 1e kindje en is een meisje/jongen! -Kaatje87, 25 jaar, 1e kindje en is een meisje/jongen! 16: -Kukel, 28 jaar, borstvoeding, 1e kindje en is een meisje/jongen! -Marjol, 32 jaar, fles (ivm med. Indicatie), 2e kindje en is een meisje/jongen! -Dyson, 26 jaar, 1e kindje en is een meisje/jongen 17: -SuusD, 23 jaar, borstvoeding, 1e kindje en het is een meisje/jongen! 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Afspraken: 20 maart Intake- Dyson 25 maart Intake-Eerste echo Kaatje 87 26 maart Intake - Eerste echo 26 maart Kukel 3 april intake SuusD 22 april Eerste echo SuusD
Welkom dyson! Van harte gefeliciteerd ook voor jou!! Ik zal de lijst straks wel even weer in kleur zetten! Hoe is het met de kwaaltjes bij jullie?? Nog mooie testen om te delen?? Liefs