Onze bevallingslijst!! ---------------------------------------------------------------------------------- 15: Lise87, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? Kaatje87, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? Plurk80, 32 jr, 3e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 16: Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Marjol, 32 jr, 2e kindje, FV (med indicatie), ziekenhuis enhet is een meisje/jongen? Heli, 27 jr, 2e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? 17: SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? 18: Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen? Ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 19: Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? 20: 21: ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Riantje87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Elleinad, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 22: Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een meisje/jongen? Beebielove, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? Lilly156, 28jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 23: Zwaantje76, 36 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Linnepinna, 27 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 24: Carino, 29 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 25: Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 26: Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 27: JackieSt, 31jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 28: 29: 30: 29 zwangeren! Afspraken: 19 maart Moeders voor Moeders - Lise87 20 maart Intake - Dyson 25 maart Intake + echo Kaatje 87 Intake + echo - Kukel 26 maart Echo - Anja358 27 maart Echo - Riantje87 28 maart Gyn - Vinisa 30 maart Intake - Anja358 2 april Intake + echo - Lise87 Intake + echo - Marjol Echo - Zwaantje76 3 april intake - SuusD 4 april Intake + echo - Diortje 8 april Gyn - Plurk80 9 april echo - Cygnet2 10 april Gyn - Deurmat22 11 april intake - Cygnet2 22 april Echo - SuusD 26 april Echo - Lilly156 ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (qoute en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen!!! ---------------------------------------------------------------------------------- Dit is dan de lijst van 18-3 om 12:03 (pagina 59) DAMES; kijk nog even naar de rode tekst voor de ontbrekende informatie Tot mijn stomme verbazing mag ik ook voor een vroege echo (7 weken en 4 dagen).. Leuk! (ook wel weer spannend natuurlijk)
Huh? Als ik vanaf de bevruchting reken ben ik 17 november uitgerekend.. dat scheelt 5(!) dagen.. Hoe kan dat nou weer?
Als ik van af me ei/bevruchting reken schilt het ook 2 a 3 dagen Denk dat het met de innesteling te maken heeft Waneer die heeft plaats gevonden En met de echo zal denk ik toch nog wel wat geschoven gaan worden met de datums daar dat pas op de echo te zien is
@Riantje... dat weet ik zeker. Ik ben bij beide eerdere zwangerschappen elk 3 dagen naar voren gegaan. Dit keer denk ik dat het niet heel veel zal schelen.. misschien 1-2 dagen naar voren of achter maar goed, we zullen het allemaal zien. @Souries.. je weet niet precies wanneer de bevruchting heeft plaats gevonden, alleen in welke 24 uur je ei kwam waarschijnlijk.
nou, wij hebben maar 1 keer geklust afgelopen maand dus die dag weet ik... Gaat m'n vriend koken vanavond, zegt ie: Ik maak alles wat je lekker vind, heb ik nergens trek in en geen inspiratie, haha! Wat gaan jullie vanavond eten?
Wij eten spinasie met een bal en gekookt aardapel Hier ook wijneg trek Maar ja vl wil toch ook wat eten Morgen is die er niet met eten dus ga is kijken wat ik dan ga eten zal wel iets fouts zijn Woensdag eten we bij me pa en ma dus dat schilt dan weer En denk donderdag iets van wok
Mooie test @Anna123 Gefeliciteerd @Jackiest, welkom! Pffhoee had weer heel wat bij te lezen.. Afscheiding: Minimaal, vanmorgen een beetje. Sex: Neeee, heb manlief verteld niet voor de echo. ghehe. Eten: Tsja ik houd van eten.. vanavond macaroni met biologisch gehakt, prei, wortels, ui en geraspte kaas. lekker gezond met sla of komkommer. kan niet zeggen dat m'n eetlust minder is. Vanmorgen heerlijk op de bakfiets om boodschappen geweest, nu regende het helaas weer. Verloskundige: Mijn afspraak kan erbij. Duurde even voordat iemand op nam maar heb 10 april om 14:00 uur een afspraak! Kan niet wachten, als alles goed is gelijk in de auto naar mijn ouders en 1 oma om te vertellen. Wel beetje jammer dat ik deze verloskundige niet de hele zwangerschap heb, want zij moet in Augustus bevallen. Kan mijzelf voorstellen dat jullie niet te vroeg een echo willen. Hier bij 7 weken en 6 dagen. Hoe rekenen jullie dat dan op een andere manier uit?
Uitdaging 1: misselijk naar een afspraak buiten de deur ben alleen maar blij dat ik misselijk ben haha!
maar zaad kan wel 2-3 dagen overleven.... Hier wat misselijk maar vooral weeig Hier nu 2 oppaskindjes...leuk hoor zo'n ventje van 6 mnd
hallo dames sorry voor het niet reageren maar ben snotverkouden en echt min wat bij mij nog op rood staat van de vragen dat blijft eerst ook zo wand daar denk ik nu nog niet over na af en toe geloof ik het amper dat ik weer zwanger ben en ben momenteel erg onzeker wat wil je ook met zo'n rot verleden hoop dat dit na de echo beter word liefs anja
Zo ik heb net mijn afspraak voor de 1e echo + intake verzet naar 11 april. Vond as. maandag toch wat te vroeg. 11 april is bij acht weken dus dat lijkt me prima. @anja das vervelend, je weerstand zal vast iets lager zijn dan normaal. Sterkte @cygnet daar heb jij weer gelijk in. Ik heb echt niet op mijn ei gelet omdat vl toen met griep op bed lag, had de moed al opgegeven.
Zo ben net terug van mijn huisarts, maar die vertelde mij dat ik nu 6 weken ben (laatste menstruatie 5/2) en dat ik zo ongeveer als ik 10 weken ben pas een verloskundige moet inschakelen en daar dan pas een 1e afspraak mee maken... Ik ben een beetje verbaasd... Ik hoor hier iedereen maar over afspraken met verloskundigen... & verder ben ik morgen van plan om in iedergeval mijn ouders te verrassen met een leuk paas cadeautje :
@ Stefjuh ,, Heb je dan een hele lange cyclus gehad of hoe had jij zelf geteld ,, omdat bij je hand tekening 4 weken en 6 dagen staat Ik heb gerekend vanaf mijn ei, en dat twee weken daarvoor er bij optellen, want ik heb gelezen dat als je je ei weet je vanaf je ei moet rekenen ,, en dan wel twee weken daarvoor bij rekenen
PFf mijn eerste intake gesprek is 22 april pas,, en dan word pas eerste echo gepland dus ik mag nog lang wachten ,,,
Dat is nooit vervelend om te horen @Stefjuh! Auw, net terug van de tandarts. Daar toch maar even verteld vanwege verdoving. Ego berichtjes zijn af en toe nodig @Anja358 hoop dat je snel beter mag voelen! Ohja @Cynet2 zou je mijn afspraak van 10 april bij de verloskundige willen bijvoegen?
@stefjuh ik zou gewoon de verloskundige vast bellen voor een afspraak. wat een lolbroek die huisarts. Bij ons starten ze echt vanaf week 8.
Ja bij ons staat het ook aangegeven op de site van de praktijk misschien daar nog even kijken? Krijgen jullie ook een welkomsbrief met info? Dat vertelde de verloskundige vanmorgen!
Ik stop er een uurtje eerder mee vandaag. Concentratie en energie nul haal het donderdag wel weer in. nog drie dagen te gaan is het weer weekend. Joepie!
Hej dames! Bij ons ook vanaf 8 weken normaal gesproken. Maar mag nu iets eerder ivm de MA van de vorige keer. De vorige keer had ik de echo trouwens pas met 10 weken maat dat kwam door kerst en oud en nieuw! Hier: vandaag een enorme baaldag gehad. De hele dag last van m'n buik..(werd er echt een beetje bang van) Beetje licht in m'n hoofd maar totaal geen eetlust.. Vanmorgen was het vooral erg. Nu is het al wat minder gelukkig maar nog totaal geen trek in eten. Vanavond een rustig avondje en morgen moeders voor moeders.. Ben benieuwd wat voor verassing ik dit keer krijg!