16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SuusD, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ACH

ACH Niet meer actief

Het was weer zo ver, hup bed uit en naar beneden voor voedsel.
    Was al voorbereid en heb een rol volkoren biscuits gekocht dacht doe ik in mijn tas en dan kan ik af en toe er eens even ééntje pakken!

Hier naar dromenland, hoop dat jullie lekker slapen!

@vinisa ook altijd op maandag vrij? Weltrusten

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Onze bevallingslijst!!
    ----------------------------------------------------------------------------------

15:
    Lise87, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen?
    Kaatje87, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen?
    Plurk80, 32 jr, 3e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

16:
    Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    Marjol, 32 jr, 2e kindje, FV (med indicatie), ziekenhuis enhet is een meisje/jongen?
    Heli, 27 jr, 2e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen?
    Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing!
    Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen?

17:
    SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen?

18:
    Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen?
    Ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

19:
    Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen?
    Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen?

20:
    Lovely30, ? jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen?

21:
    ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    Riantje87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    Elleinad, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen?
    mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

22:
    Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een meisje/jongen?
    Beebielove, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen?
    Lilly156, 28jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing!
    Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje
    Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

23:
    Zwaantje76, 36 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    Linnepinna, 27 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

24:
    Carino, 29 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen?

25:
    Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

26:
    Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

27:
    JackieSt, 31jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen?

28:

29:

30:

30 zwangeren!

Afspraken:
    19 maart
    Moeders voor Moeders - Lise87

20 maart
    Intake - Dyson

25 maart
    Intake + echo Kaatje 87
    Intake + echo - Kukel

26 maart
    Echo - Anja358

27 maart
    Echo - Riantje87

28 maart
    Gyn - Vinisa

30 maart
    Intake - Anja358

2 april
    Intake + echo - Lise87
    Intake + echo - Marjol
    Echo - Zwaantje76

3 april
    intake - SuusD

4 april
    Intake + echo - Diortje

8 april
    Gyn - Plurk80

9 april
    echo - Cygnet2

10 april
    Gyn - Deurmat22
    intake - ACH

11 april
    intake - Cygnet2
    intake + echo - Souries

22 april
    Echo - SuusD
    intake - Angelasm

26 april
    Echo - Lilly156

----------------------------------------------------------------------------------
    Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (qoute en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen!!!

Dit is dan de lijst van 18-3 om 22:35 (pagina 62)
    DAMES; kijk nog even naar de rode tekst voor de ontbrekende informatie

@Lovely30.. gefeliciteerd en welkom. Ik ben uit gegaan van een uitgerekende datum van 20 november... Kun je nog even naar de andere gegevens kijken.

@ALL: de verloskundige/ha/gyn zal in eerste instantie altijd uitgaan van de eerste dag van je laatste menstruatie. Dat is dag 1! Pas na de termijnecho kan hier verandering in komen.

@Stefjuh, je kunt gewoon nu bellen hoor. De meeste verloskundigen willen je zien tussen de 8e en de 10e week. Hou er rekening mee dat veel echo's pas daarna gedaan worden.

Vanavond een beetje onhandig aan mijn moeder moeten vertellen. Zij ging heel geïnteresseerd vragen hoe het nu met mij ging na de mk vorige maand... tja, en ik kan niet liegen tegen mijn moeder dus vertelt. Ze vindt het allemaal wel spannend geloof ik en pas na de echo zal ze gaan feliciteren verwacht ik zo. Gelukkig ken ik mijn moeder goed. :)

3. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal!

Nieuwe zwangeren gefeliciteerd!!

Ontzettend veel bij te lezen weer!! Wel positief blijven hoor! Stress kan ook niet goed zijn toch!?

Ik ga helaas niet op iedereen reageren want ik wil heeeell graag naar mijn bedje!
    Hier worden de kwaaltjes ook steeds minder.. Vandaag wel voor t eerste maagzuur gehad.. Wat is dat vervelend zeg verder riep ik gister nog dat ik zo too sliep.. Nou vandaag dus niet! Ik was vanmorgen om 04:30 uur klaarwakker! :S echt heel naar want ik moest werken van 08:45-21:00 ik heb in mn pauze serieus gewoon even liggen slapen had gelukkig mn wekker gezet.. Verder merk ik dat ik vaker moet plassen

Maaaarr... Dan heb ik ook nog wat minder nieuws. Ik merk dat ik het super gezellig vind hier maar me wel een beetje verplicht voel ( weet dat t niet nodig is) om hier elke keer te kijken omdat er zo lekker veel gekletst word. Daarom heb ik nu even voor mezelf besloten om me terug te trekken uit deze groep. MAAR...ik blijf jullie wel volgen hoor! Ben veel te benieuwd hoe t allemaal gaat met jullie maar laat nu mn dag hierdoor beinvloeden en dat wil ik niet.
    Ik hoop dat iedereen hier een prachtige zwangerschap heeft verder! En alle echo's maar mooi mogen zijn met veel kloppende hartjes binnenkort!! T is jullie allemaal ontzettend gegunt!! :D

Veel kletsplezier!
    Liefs

4. ACH

ACH Niet meer actief

Jammer @Elleinad!
    Maar ik begrijp he punt wel.. Ik doe het hetzelfde als even mijn Facebook checken dus kost mij geen extra tijd kijk gewoon minder op Facebook!

Hier geslapen tot iets na 6 en nu heerlijk vogeltjes luisteren in bed: LENTE!

Jij natuurlijk ook een ontzettend fijne zwangerschap dat alles maar goed mag gaan!

5. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    goedemorgen ladies,vanuit bed,want ik kom er gewoon niet uit!ben zo moe!! maar ga toch maar eens kijken of ik me vandaag wel kan concentreren op mn werk.

fijne dag allemaal!!

6. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    @Elleinad, jammer maar heel begrijpelijk. Ik wens jou uiteraard ook een voorspoedige zwangerschap en binnenkort een mooi kloppend hartje.

Misselijkheid wordt met de ochtend erger. Moet nu gaan ontbijten maar krijg niks door m'n strot. Heb Frummel gevraagd zich een beetje te gedragen zodat mama gewoon kan gaan werken en centjes verdienen voor een mooie babykamer. Hoop dat Frummel zich aan de deal gaat houden ;)

7. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @dyson frummel denkt: ja doei,op dit tijdstip draai ik me liever nog even om ;)

8. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    Goedemorgen dames!
    Hier eigenlijk alles heel goed. Gisteravond lekker een uurtje pittig spinning gedaan en dat ging verrassend goed. Ik sport nog lekker door zolang ik kan, maar doe mijn buikspieren overslaan. Deze ochtend uurtje bodypump :)

Verder voel ik me goed, weinig klachten behalve mijn borsten zijn wat gevoelig en groter hihi (yeah) en een hele soepele stoelgang. Soms wat meer moe. Als ik niet zou weten dat ik zwanger was zou ik eraan twijfelen zeg maar. Mijn huisarts zei gister dat dat helemaal niet erg is, dat het per vrouw verschild en dat je bij 5 weken ook nog maar weinig kan voelen dus dat stelde me gerust.

Vandaag dus in de ochtend sporten, vanmiddag interviewen voor mijn afstudeeronderzoek en de boel uitwerken :) Hoe is jullie dag vandaag? En hoe is het met symptomen?

9. ACH

ACH Niet meer actief

Hier voel ij nog steeds weinig, klein beetje buikpijn heb mijn panty maar iets lager gedaan anders drukt het zo!
    Wat fijn dat je je verhaal kwijt kan bij je huisarts, die van mij ontwijk ik liever..
    Volgens mij moet je later in je zwangerschap toch ook op controle bij de huisarts?

Sportse, groot gelijk heb je! Hier vanavond lekker zwemmen!

10. riantje1987

riantje1987 Bekend lid

16 mrt 2012
    664
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ga dalijk naar mijn ouders

Moet vanmidag doorpasen voor de modeshow
    Verder ga ik het me vader vertelen me moeder weet het al
    Door middel van een kaartje
    Voor op hoera opa
    En in de kaart de volgende text

Ik ben nog maar heel klein toch wil ik je vragen :
    Wil jij van af november mijn opa zijn

Ik ben nog heel erg klein
    Dus de vraag van mijn papa en mama
    Hou het nog wel even geheim

Heel veel liefs xxx ?

Verder even spullen uit het huis van vl halen want morgen komt de foto graaf om foto,s te maken om hem in de verkoop te zeten
    Dat doe ik even samen met me pa vl heeft een team dag op zijn werk en weet dus niet hoe laat die thuis is

Dus ik ben ook lekker bezig vandaag

Iedereen een mooie dag gewenst

11. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    @ elleinad: jammer meis, maar je moet boor jezelf kiezen. Al kom je 1 of 2 x in de week even gluren. Je bent niet verplicht elke dag op iedereen te reageren hè!

@ hier: een lekker vrij dagje. Beetje aan de poets, boodschappen en verder lekker relaxen. Vl heeft avonddienst, dus de ochtend gezellig samen.

@ kwaaltjes: verschilt echt per dag. Ene dag veel meer last dan de andere. In ieder geval veel meer dan de vorige keer toen het mis ging en dat voelt wel prettig.

Fijne dag allemaal en werkse

Zijn er trouwens nog testers?? Die dikke strepen zijn altijd zo leuk om te zien :)

12. Heli

Heli Lid

9 mrt 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben weer terug van een lekker lang weekendje weg. Na 2 avonden geen wijn gedronken te hebben en genoeg opmerkingen oh, je bent zeker zwanger, hebben we het zondag aan mijn vader, broer en zus verteld. Echt super om dit mooie nieuws weer te kunnen delen.

Wow, donderdag zaten we nog op 19 zwangeren en ik zie nu op de lijst er 30 staan!! Dat gaat echt super hard. Welkom allemaal en gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Ik ga vandaag maar een rustig alles teruglezen.

Ow, en voor de lijst, ik wil borstvoeding geven en ben er nog niet uit of in ik het ziekenhuis of thuis wil bevallen.

Vandaag ook maar eens de verloskundige en dokter bellen.

13. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Onze bevallingslijst!!

15:
    Lise87, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen?
    Kaatje87, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen?
    Plurk80, 32 jr, 3e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

16:
    Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    Marjol, 32 jr, 2e kindje, FV (med indicatie), ziekenhuis enhet is een meisje/jongen?
    Heli, 27 jr, 2e kindje, B, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen?
    Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing!
    Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen?

17:
    SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen?

18:
    Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen?
    Ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

19:
    Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen?
    Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen?

20:
    Lovely30, ? jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen?

21:
    ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    Riantje87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    Elleinad, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen?
    mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

22:
    Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een meisje/jongen?
    Beebielove, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen?
    Lilly156, 28jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing!
    Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje
    Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

23:
    Zwaantje76, 36 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?
    Linnepinna, 27 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

24:
    Carino, 29 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen?

25:
    Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

26:
    Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen?

27:
    JackieSt, 31jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen?

28:

29:

30:

30 zwangeren!

Afspraken:
    19 maart
    Moeders voor Moeders - Lise87

20 maart
    Intake - Dyson

25 maart
    Intake + echo Kaatje 87
    Intake + echo - Kukel

26 maart
    Echo - Anja358

27 maart
    Echo - Riantje87

28 maart
    Gyn - Vinisa

30 maart
    Intake - Anja358

2 april
    Intake + echo - Lise87
    Intake + echo - Marjol
    Echo - Zwaantje76

3 april
    intake - SuusD

4 april
    Intake + echo - Diortje

8 april
    Gyn - Plurk80

9 april
    echo - Cygnet2

10 april
    Gyn - Deurmat22
    intake - ACH

11 april
    intake - Cygnet2
    intake + echo - Souries

22 april
    Echo - SuusD
    intake - Angelasm

26 april
    Echo - Lilly156

Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (qoute en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen!!!

Dit is dan de lijst van 19-3 om 09:27 (pagina 66)
    DAMES; kijk nog even naar de rode tekst voor de ontbrekende informatie

Goedemorgen allemaal!
    Niet te veel overdenken hoor.. je kunt er toch helemaal niets aan doen. Sit down and enjoy the ride zou mijn opa gezegd hebben (huisarts)
    Dat doen we dan maar...
    Kwaaltjes hier: regelmatig plassen, onderbroken slapen, 'zware' bm en vergeetachtig.. soms ook licht maagzuur.. Maar ik realiseer me heel goed dat het allemaal nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erger wordt! :D

Fijne dag allemaal.. ik ga even tennissen!

14. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    Ik kom ff spammen Ladies... Want er werd om knaltestjes gevraagd Hihi... Verder nergens last van...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,1 KB
      Weergaven:
      4
  15. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    Wat een mooie test Stefjuh! Ik verwacht deze week de consulente van MvM voor een leuke test.
    En donderdag wil ik de clear blue test met weken indicator nog eens doen omdat die dan een week later is als mijn vorige test, ben benieuwd naar hoeveel hij aangeeft :D

Vandaag bij het sporten merken ik toch wat buikkrampjes en tijdens het uurtje bodypump moest ik 3x naar de wc om te plassen haha. Ik vind het een heel bijzonder gevoel dat ik niet 'alleen' ben maar eigenlijk met z'n tweetjes, klinkt misschien gek maar zo voelt het wel :)

16. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    @ stefjuh: jaah, daar word je toch blij van :)

@ deurmat: haha, 3 keer in een uur en nog wel tijdens het sporten... Ik mag vanavond weer, vind het ook heerlijk om in beweging te blijven.
    Grappig hè, dat er nu eigenlijk constant een persoon meer bij is, hihi. Mijn vriend zegt ook bij alles; nou zeg, als die kleine op jou gaat lijken dan wordt het afzien; met een big smile. Hij is ook langzaam meer aan het idee aan het wennen. Duurt bij een man toch net iets langer denk ik omdat zij niets anders aan hun lichaam voelen

17. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Nu zijn echt al m'n testen op en wordt het wachten tot mijn echo komende maandag... Ik zal ook voor een laatste dag spammen ;)

image.jpg

18. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Hej meiden!
    De consulente van moeders voor moeders is net de deur weer uit. Ik mag meteen beginnen met verzamelen.
    De test was een enorme knaller: tijdens het doorlopen zag je meteen al een dikke streep!! :)

Het kadootje is ook erg leuk!! Dus daarvoor zou je al mee kunnen doen! ;)

Nog ffies het fotootje

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,3 KB
      Weergaven:
      2
  19. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Leuk hè dat die restjes zo lekker knallen.. We maken goed hcg aan met z'n allen! ;)

20. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja, heerlijk! Heb jij ook zo'n beter gevoel dan de vorige keer? Ik durf nog niet té positief te zijn, maar het voelt zo veel beter.

Deel Deze Pagina