16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SuusD, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    Hebben jullie ook zo extreem veel dorst soms en droge lippen? Dat heb ik voornamelijk in de middagen pfoe dorst dorst, en in de ochtenden moet ik veel meer plassen :p
    Wat een nuttig berichtje dit haha.

Zo op bezoek bij schoonouders :) met ons geheimpje in onze gedachten hihi

2. Desstiiny

Desstiiny Fanatiek lid

20 mrt 2012
    1.156
    99
    48
    Dorst valt wel mee. Ik heb meer honger!! ;)

3. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb honger maar ik weet niet waarin! Heb in de supermarkt ook allemaal rare dingen gekocht.
    Ga nu lekker een beschuitje met aardbeien voor mezelf maken! ;) lekkerr

4. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    Haha ja die dorst ken ik ook
    en eten heb net wat gegeten
    begon eraan alsof ik maanden geen eten meer had gehad haha
    ik vroeg wat bij en dat hoefde ik dan niet meer lol
    ja onze lichaam houd ons nu een beetje voor de gek he
    alles wat ik zoooo heel graag luste , dat kan ik nu zelfs niet meer zien
    hebben jullie dat ook?
    en dan zoooo warm hebben en dan ineens weer zo extreem koud :$
    en mood wisselingen de ene keer happy de andere keer hoeft er niemand iets verkeerds te zeggen haha

5. ACH

ACH Niet meer actief

Zo weer even bij gelezen naar een avondje sporten.. Had niet verwacht dat het mij zo goed zou doen. Maar heb er zelfs energie van gekregen.

Jeetje @lovely30 wat hebben jullie al veel meegemaakt, respect hoor! &bedankt dat je zo open wilt zijn om je verhaal met ons te delen!

@lise87 Ik leef op thee, melk, optimel en water (lust geen koffie) en heel soms energiedrank nu natuurlijk niet meer. Maar meestal drink ik groene thee. Is zowiezo beter maar daar zit nog steeds theïne in.. Misschien dat eens proberen?

6. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ach nou ik moet zeggen,ik kom ook vrolijker van mn training terug dan dat ik er heen ging! lekker even in de buitenlucht uurtje bezig zijn!

7. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    @thee ik dronk altijd vooral kruidenthee maar even uitzoeken wat nu wel en niet goed is. ik vind al die pickwick smaakjes met theïne niet echt lekker,behalve brandnetel,cranberry :D

8. ACH

ACH Niet meer actief

Oh @souries op de site van pickwick zag ik wel dat sommige kruiden thee niet goed zijn tijdens je zwangerschap.

Heerlijk he zo'n voldaan gevoel. Nu eens kijken of ik lekker optijd kan gaan slapen!

Weltrusten allemaal, hoop dat jullie lekker slapen!

9. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    Hoi meis graag gedaan hoor!!

Wat doen jullie allemaal van sport?
    Thee dat heb ik nu nog nooit gelust
    vroeger was ik een cola vrouwtje , maar dat drink ik nu ook niet meer
    is alleen water soms is het eens teveel van dat water maar toch drink ik het verder haha

10. lovely30

lovely30 Bekend lid

22 feb 2008
    703
    0
    0
    Snaaskerke
    Slaap lekker meis en al degene die nu al gaan slapen!

ps. Slapen jullie nu ook meer vaster dan voor jullie zwanger waren?

11. ydee

ydee Actief lid

14 mrt 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey nee ik werk door de weeks altijd alleen.. had wel 3 klanten in de winkel maar die hebben er niet naar gevraagd.. :) de bloemen staan nu mooi in de vaas op tafel (het kaartje ligt in de kast voor int fotoboek haha) en als iemand vraagt heb ik de bloemen van manlief gekregen.. zomaar!! haha

Nou ik loop nog even onder de does door en dan ook maar slapen.. lekker slapen voor iedereen!

12. Stefjuh

Stefjuh Bekend lid

12 okt 2012
    529
    0
    0
    Welterusten Ladies!!

13. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Goedemorgen allemaal!

Hier weer enorm verrot geslapen, om 2:30 zat ik rechtop in bed, was al uitgerust. Toch maar blijven liggen tot 4:30.

Vandaag verjaardag van manlief, intake bij verloskundige en daaromheen nog gewoon proberen te werken. Vandaag wordt ook de datum voor de echo geprikt, kan niet wachten!

14. ACH

ACH Niet meer actief

@lovely30
    Ja sporten, zo heftig is het niet.
    1X in de week baantjes zwemmen, probeer wel altijd voldoende beweging te krijgen

Slapen, moet zeggen dat het heel erg wisselt nu vanmorgen iets na 6 wakker en moet dan heeel nodig plassen!

@ydee Oh gelukkig maar was niet leuk geweest als de verassing er af was geweest!

@Dyson Gefeliciteerd met je man en leuk intakegesprek! Ben benieuw wanneer je voor je echo mag! Jeetje ben je er echt om 4:30 uitgegaan?

15. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    @ACH, dank je! Helaas echt om 4:30 opgestaan, kreeg er wel genoeg van om naar het plafond te staren. Voordeel is wel dat ik al kon ontbijten voordat ik misselijk werd.

16. ydee

ydee Actief lid

14 mrt 2013
    159
    0
    0
    NULL
    NULL
    He bah moet eruit.. lange werkdag vandaag.. ik heb zo geen zin!! maar ja zal wel even moeten helaas.. heb gelukkig het fijne vooruitzicht dat ik vrijdag én zaterdag om 2 uur al vrij ben.. :) fijne dag iedereen..

17. Linnepinna

Linnepinna Bekend lid

3 feb 2012
    730
    0
    16
    Werk in de Zorg
    Limburg
    Goedemorgen dames,

Ik had maandag bloedgeprikt. Daar werd bevestigd dat ik echt zwanger was...maar na 3 verschillende testen geloofde ik het zelf ook wel! Nu koet ikkomende maandag weer bloedprikken en dan smiddags terugbellen. aan de hand van de hoeveelheid hormonen word een afspraak gepland voor de echo bij de gyn. Bij de echo krijg ik te horen of ik bij de gyn blijf of dat ik naar de verloskundige moet.

Verder nog geen symptomen!

18. souries

souries Fanatiek lid

5 sep 2011
    2.578
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen!

@Dyson jeetje, wat vroeg! Ik wordt om zes uur wakker en ben dan helemaal verrot! Neem je overdag dan nog wel wat rust?

@Ydee ik heb de laatste week ook echt geen zin! Een troost: Over 7,5 maand ben je 16 weken vrij :D

Ik zit hier een beetje met een dilemma. Ik had de gyn gebeld omdat hij vorige keer had gezegd dat ik gelijk moest bellen voor een vroege echo. Nu hebben ze me as. maandag al ingepland, vind ik wel heel erg vroeg vroeg.
    Ik heb dus ook de vk gebeld en daar een afspraak gemaakt op 11 april in week 8, met het idee om de gyn af te zeggen. Of zal ik die afspraak bij de gyn ook gewoon laten staan :D Ik weet dat er dan nog niks te zien is, dus eigenlijk slaat het nergens op :S

19. Deurmat22

Deurmat22 Actief lid

20 feb 2013
    299
    0
    0
    foto (8).jpg

Yeah leuk zo;n bevestiging nog een keertje :)
    En de vrouw van MvM belde net en die komt zo langs dus ik ben heel benieuwd :)
    Vanmorgen bloed laten prikken voor mijn gemiddelde bloedsuiker en om 10.30 afspraak bij mijn diabetesverpleegkundige dus een medisch ochtendje haha

20. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Oooo spannend!!!!!

Deel Deze Pagina