@ Souries Ik heb woensdag een vroege echo dit ivm de mola die ik hier voor heb gehad Hoop erg dat er dan wel al wat op de echo te zien is ook al weet ik dat die kans heel erg klein is zo lang het er iedergeval maar goed uit ziet ( vruchtzakje en vruchtje ) als dat er goed uit ziet maak ik de eerste afspraak bij de verloskundige En die maak ik dan idd bij 8 weken dat is dus ongeveer 2 weken later Ik zou de afspraak bij de gyn gewoon laten staan x extra kijken kan geen kwaat en is toch aleen maar leuk Ik ben nog even op bed gaan lichen Vl is met me pa in zijn huis bezig daar komt over een uur ongeveer de fotograaf om foto,s te maken voor de verkoop Kan ik nu nog ff rusten dalijk boodschapen doen en dan vanavond modeshow lopen ben benieuwd Zal wel een latertje worden dus ben donderdag vast gesloopt maar oke Moet donderdag avond toch echt naar de ehbo les Verder eindelijkweer is goed geslapen Ook al duurt het wel even om dat me borsten zo zeer doen Pfff Nou ja gelukig hoef ik nog maar 1 week te wachten voor de eerste echo Af gelopen week is best wel snel gegaan Dus hoop dat deze week ook snel voor bij gaad Ga vrijdag me laatste cb test doen hoop op een +3 dan
Hoi iedereen! Vanochtend de eerste ochtend dat ik soort van misselijk wakker werd.. Bah bah.. Was zo eng op me maag.. Beetje trillerig was zo raar gevoel.. Voorzichtig me bed uit gegaan.. Ik moest wel want ze komen een nieuwe cv ketel plaatsen,.. Zitten namelijk al sinds vrijdag zonder kachel en warm water.. Wat een drama! Toen heb ik een kopje thee gedronken en ging het wel.. Verder weinig last moet ik zeggen.. Hopelijk blijft het zo!
Fijne dag iedereen, succes vandaag! Hier weer al op het werk.. @Diortje, wat een bevestiging dan he? De misselijkheid! Woehoe vandaag nog drie weken tot echo en iintake! Ben stiekem echt aan het aftellen! Vandaag wel beetje buikpijn.. @Deurmat22 mooie test hoor!
@Ach ik heb soms 5 minuten dat ik er niet mee bezig ben en dan denk ik ineens oh ja, dus dat aftellen is herkenbaar. @Diortje Vervelend die misselijkheid, maar ik denk toch ook wel een bevestiging dat er wat gebeurd! Ik heb de laatste twee dagen weinig klachten. Alleen een zenuwenbuik als ik 's morgens wakker wordt en borsten zijn gespannen, maar zolang we geen bloed zien blijven we positief!
mooie test deurmat Had er ook zoeen maandag. Fijn die bevestiging. Hier eigenlijk al twee dagen geen klachten. Was vorige week stontberoerd. Het weekend veel ongipijn gehad en nu is het weer over. Als ik niet genoeg eet wel misselijjk, dus blijf maar dooreten. Nog geen grammetje aangekomen gelukkig. Misschien klinkt het stom maar wil wel proberen gezond aan te komen en niet teveel. Maar was even bang, als ik zie hoeveel ik de afgelopen dagen naar binnen heb gewerkt.. maar viel mee Fijn he dat aftellen ACH. Deed ik gisteren ook even.. is nog +40 dagen dus heeft nog geen zin
Onze bevallingslijst!! ---------------------------------------------------------------------------------- 15 (3) Lise87, 25 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? Kaatje87, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? Plurk80, 32 jr, 3e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 16 (6) Kukel, 28 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Marjol, 32 jr, 2e kindje, FV (med indicatie), ziekenhuis enhet is een meisje/jongen? Heli, 27 jr, 2e kindje, B, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? Dyson, 26 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Nena85, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! Anja358, 28 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/ jongen? 17 (1) SuusD, 23 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? 18 (3) Diortje, 24 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Deurmat, 22 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis (med indicatie) en het is een meisje/jongen? Ydee, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 19 (2) Rodaina, 26 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? Stefjuh, 23 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? 20 (1) Lovely30, 35 jr, 4e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 21 (4) ACH, 20 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Riantje87, 26 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Elleinad, 25 jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? mcm78, 34 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 22 (6) Cygnet, 40 jr, 3e kindje, BV, thuis als het kan (GBS) en het is een meisje/jongen? Beebielove, 27 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? Lilly156, 28jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een verrassing! Dootje24, 30 jr, 3e kindje, FV, thuis en ik denk een meisje Souries, 29 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Maike79, 33 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen/ 23 (5) Zwaantje76, 36 jr, 1e kindje, FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Linnepinna, 27 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Vlinder1309, 29 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? Kriti81, 31 jaar, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Lis1989, 23 jr, 1e kindje, BV/FV, ziekenhuis/thuis en het is een meisje/jongen? 24 (1) Carino, 29 jr, 2e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 25 (2) Angelasm, 24 jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? Sweetangell 28 jr, 1 kindje, BV, ziekenhuis (med ind,) het is een meisje/jongen? 26 (1) Vinisa, 28 jr, 2e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 27 (1) JackieSt, 31jr, 1e kindje, BV, thuis en het is een meisje/jongen? 28: 29 (1) Desstiiny, 24jr, 1e kindje, BV, ziekenhuis en het is een meisje/jongen? 30: 37 zwangeren! Afspraken: 20 maart Intake - Dyson 25 maart Intake + echo Kaatje 87 Intake + echo - Kukel 26 maart Echo - Anja358 Moeders voor moeders - Cygnet2 27 maart Echo - Riantje87 28 maart Gyn - Vinisa 30 maart Intake - Anja358 2 april Intake + echo - Lise87 Intake + echo - Marjol Echo - Zwaantje76 Intake + echo - Maike79 echo - Heli 3 april intake - SuusD 4 april Intake + echo - Diortje intake - Heli 8 april Gyn - Plurk80 9 april echo - Cygnet2 10 april Gyn - Deurmat22 intake - ACH intake + echo - Ydee intake + echo - Vlinder1309 11 april intake - Cygnet2 intake + echo - Souries 22 april Echo - SuusD intake - Angelasm 26 april Echo - Lilly156 7 mei vervolgafspraak - Maike79 ---------------------------------------------------------------------------------- Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (qoute en dan jezelf erbij zetten) Graag de laatste versie nemen!!! ---------------------------------------------------------------------------------- Dit is dan de lijst van 20-3 om 10:40 (pagina 77) DAMES; kijk nog even naar de rode tekst voor de ontbrekende informatie
Goedemorgen allen, Mijn avondje met manlief was erg gezellig. De show was mooi en vooral ook apart en gaf genoeg gespreksstof! @ACH.. het lukt aardig om geregeld quality time samen te hebben. We hebben actieve opa en oma's, een goeie vaste oppas en ook nog twee tantes die we kunnen inzetten. Dat helpt allemaal enorm @Ydee.. wat superlief van je vriendin. Ik kan me voorstellen dat je emotioneel werd! @Deurmat22... dorst? Onwijs maar ik drink wel te weinig dus daar ligt al een deel van de verklaring. Ik ben niet super misselijk maar heb nergens zin in ... ook geen drinken. Er staat nu al 2,5 uur een bak yoghurt voor mijn neus... @MvM.. ja, daar doe ik aan mee. Wel voor het eerst (hiervoor woonde ik in een appartement op 8 hoog in A'dam en gingen we verhuizen.. teveel gedoe) maar nu met de tekorten doe ik graag mee.. Ik heb gemerkt hoe vervelend het is om niet gemakkelijk zwanger te worden. @Vinisa.. geen hoofdpijn is juist een goed teken! @Lise.. ja dat zijn waarschijnlijk je banden. Dat gaat al heel hard. Je BM groeit al vanaf de eerste dag en dus ook je banden. @Lovely. Een 4e kind! Wow. Hoe oud zijn je andere kids? En wat betreft je vraag: ik tennis 1-2 uur in de week... ook niet veel dus. Hier vandaag een thuisdagje.. de ochtend met dochter (bijna 3) en straks komt zoon thuis en die neemt een vriendje mee om te spelen. Lief joch dus dat loopt wel los. Vanochtend ben ik nog even gaan liggen (8:30 - 9:30... dochter de tablet gegeven.. ging goed) Morgen twee sollicitatiegesprekken.. dat is zo raar als je zwanger bent maar goed... moet wel gebeuren!
En sneeuw... nee, alsjeblieft niet zeg.. Dat is niet goed voor mijn humeur!! ZOOOO klaar met die winter! Morgen is het lente.. en ik verwacht bewijs!
@cygnet en anders geven we de schuld aan de NS.... ik heb het ook wel gehad met die kou... ik wil wel weer lekker vogeltjes als ik wakker wordt, een zonnetje en kunnen ontbijten in de achtertuin, heerlijk!
Welkom! Van harte gefeliciteerd. Op de lijst op pagina 77 sta je inmiddels. Nog twee vragen die open staan: wil je borstvoeding of flesvoeding gaan geven en in het ziekenhuis of liever thuis bevallen? Kom gezellig kletsen!
@zwaantje: Sterkte en hopelijk snel weer een mooie test met een gezonde plakker! @hier: de kwaaltjes komen en gaan. Gisteren de hele dag steken in het schaambeen en vannacht weer allemaal verschrikkelijke nachtmerries. Hoe ik dat toch allemaal in mijn hoofd krijg om over te dromen