16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SuusD, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Ik ga morgen nog wel weer een keertje een test doen! Ik zit dan denk ik officieel op 14 dpo! Dat klopt toch als ik zaterdag 23 feb m'n ei heb gehad?

Hoe doen jullie het met koffie drinken?? Ik ben een enorme koffieleut! Maar hou me nu netjes aan 2 max 3 kopjes per dag!
    M'n moeder vond het onzin! ;) wat was het vroeger anders hè!?

2. kwiebeltje

kwiebeltje Bekend lid

31 mei 2012
    777
    0
    0
    Advizeuze
    Goes
    hey dames,
    gefeliciteerd allemaal! geniet er van! en een fijne en goede zwangerschap toegewenst!

xx kwiebeltje

3. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Ik ben echt cola light verslaafd en probeer nu ook te minderen. Vandaag 2x een half glas gedronken :D

Mijn testen staan trouwens in het vage/duidelijke testtopic dl 19 op pag 416 geloof ik.

4. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Lise, dit is mijn 1e zwangerschap. Ik moest zeggen wanneer mijn laatste menstruatie was en toen kwam ze met 25 Maart. Ze gaan er dus qua cyclus vanuit dat ik een week verder ben. Ik zei dat ik waarschijnlijk nu 4 weken en 1 dag ben, dat weet ik omdat ik getemperatuurd heb. Tussen de 7-8 weken doen ze hier de 1e echo.. Is denk ik dus per praktijk verschillend ofzo?

5. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Oh en koffie? Haha lust ik niet ;)

6. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Ik lust ook geen koffie dus dat komt weer goed uit en ben dol op Marshmallow-thee van AH zonder cafeïne en theïne, komt dat even goed uit.

Ik heb een paar symptomen, weet niet of het allemaal met de zwangerschap te maken heeft. Ik ben sinds kort dagelijks belachelijk vroeg wakker en heb energie voor 10. Ik heb continu een misselijk gevoel (maar niet zo erg dat het op braken uit draait, tenminste nog niet) en heb steeds een zeurderig pijntje links onder in m'n buik.

Zie foto voor testen en hoe manlief er achter kwam dat we verwachten.

Bijgevoegde bestanden:

7. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    @dyson: wat een leuk pakketje.

Dat hele vroege wakker worden is zeker een kwaal. Ik heb dit bij al mijn zwangerschappen gehad en was dit keer voor mij een teken dat het toch raak was. Tijdens de eisprong lagen we namelijk samen met een flinke griep op bed. Toen de ovulatietest positief was hebben we toch een halve poging gedaan met resultaat.

8. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Onze bevallingslijst!!!
    ----------------------------------------------------------------------------------

15: -lise87, 25 jaar, borstvoeding, 1e kindje en is een meisje/jongen!

-Kaatje87, 25 jaar, 1e kindje en is een meisje/jongen!

16: -Kukel, 28 jaar, borstvoeding, 1e kindje en is een meisje/jongen!

-Marjol, 32 jaar, fles (ivm med. Indicatie), 2e kindje en is een meisje/jongen!

-Dyson, 26 jaar, 1e kindje en is een meisje/jongen!

17: -SuusD, 23 jaar, borstvoeding, 1e kindje en het is een meisje/jongen!

18:

19:

20:

21:

22:

23:

24:

25:

26:

27:

28:

29:

30:

Afspraken:
    20 maart
    Intake- Dyson

25 maart
    Intake-Eerste echo Kaatje 87

26 maart
    Intake - Eerste echo 26 maart Kukel

3 april
    intake SuusD

22 april
    Eerste echo SuusD

----------------------------------------------------------------------------------

Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (qoute en dan jezelf erbij zetten)

9. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Op onverwachte momenten gebeurt het dan toch! ;)

IK ben nu ook steeds vroeg wakker.. manlief ligt nog in bed en ik ben al een uur aan het ronddwalen!

10. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Goede morgen!!! Pff vannacht opa's om 2 uur thuis, 12 uur gewerkt toch vermoeiend. Maar nu al een uur klaar wakker...
    Ook heel de nacht al misselijk. Jullie daar last van?

Echo: hij is idd vroeg, maar net als bij Lise. Vorige keer met 8 weken was de miskraam al door gezet. Nu voor mijn gemoedsrust bij 7 weken een echo. Een hartje zou je dan al moeten zien kloppen.

Dyson: wat een leuke verassing. Hoe reageerde je man erop?

11. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Zomaar een interesse vraag, maar wie van jullie zijn er eigenlijk getrouwd? Wij niet. Ik wil nog wel heel graag trouwen en mijn vriend opzich ook wel, maar de kinderwens stond (vooral voor hem) voorop.
    Wij zijn beiden wel rooms katholiek opgevoed ( al gaan we eigenlijk nooit naar de kerk) maar zouden ons kind wel willen laten dopen enz. Omdat we dat toch hebben mee gekregen. Kan dat als je niet (voor de kerk) getrouwd bent?

12. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben wel getrouwd! In juli afgelopen jaar. Na de zomer besloten dat we ook wel een gezinnetje ziuden willen. eind oktober gestopt met de pil: en meteen zwanger!

Ik weet niet hoe dat zit bij de rk kerk! Waarom zou je willen dopen dan? (Ben nieuwsgierig)

13. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Eigenlijk omdat we het er zelf wel bij vinden horen en het zelf ook mee hebben gekregen van onze ouders... Met het idee dat ins kind straks ook zelf mag beslissen war hij/zij er mee zou willen doen. Hebben ze bij ons ook gedaan. Maar moet toegeven dat er weinig geloofsovertuiging achter zit, we moeten er nog maar eens over na denken haha.

Leuk, afgelopen jaar getrouwd!!

14. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    @ Kukel: Man was sprakeloos, denk dat hij er nog een nachtje over moet slapen om het te bevatten.

Heb geen verstand van kerken en dopen dus kan er niets zinnigs over zeggen.

15. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Dyson, wat leuk zeg! Dat rompertje zooo schattig!

Ik ben ook getrouwd, afgelopen September :)
    @Kukel, m'n man en ik zijn beiden ook gelovig opgevoed maar doen er nu niets meer mee. Wij hebben besloten ons kindje niet te laten dopen, aangezien we toch nooit in de kerk komen.

16. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Leuk, allemaal pas getrouwden :)

Nog een vraagje: weten jullie een leuke (en goed werkende) zwangerschaps app. Waar je alles bij kan houden tijdens de zwangerschap?

Ga nu maar eens poetsen, boodschappen doen en ff shoppen. Vanavond feestje en toch wel zin in een leuk nieuw jurkje

17. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @ Kukel, ik heb womanlog pregnancy..

18. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    ik gebruik geen app!

Ga nu lekker naar de kapper/ boodschapjes doen/ winkelen en daarna met een boek op de bank wachten tot mn mannetje terug is van de voetbal!

lfs

19. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Wij zijn getrouwd. Dit jaar juni alweer 5 jaar. We zijn niet in de kerk getrouwd. Ons huwelijk is wel door mijn oom (diaken) ingezegend. Ons zoontje is wel rk gedoopt. Dus het kan gewoon. Wij zijn wel beiden katholiek, maar gaan max 2x per jaar naar de kerk.

20. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Net tijdens het shoppen toch niet de verleiding kunnen weerstaan: KV testje gekocht!!
    En hij is moooooiiii

Helaas bekoop ik die mooie test met een bult koppijn! Lekker op de bank liggen dus!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,6 KB
      Weergaven:
      6

Deel Deze Pagina