16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SuusD, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Wauw!! Die is heel mooi!!! Balen van je hoofdpijn, maar tussendoor genieten van deze bevestiging :)

2. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Ik heb womanlog gebruikt om het zwanger worden te plannen, heb vanochtend womanlog pregnancy gedownload, nog even aan wennen.

@Lise die is zeker mooi!

3. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Leuke dag gehad dames??
    Ik heb de lasagne in de oven staan.. Huis gesopt.. De open haard brand! ;)

Heerlijk avondje!

Wat heb je precies aan zulke Apps?

4. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Lise, Oh balen van je hoofdpijn! Mooi testje trouwens!
    Gisteren het boek: 'Het grote wonder' meegenomen bij mn ouders vandaan! Daar heb je veel meer aan!
    Maar zo'n app is wel leuk om af en toe naar te kijken..

5. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Meiden ik lees morgen even bij :)

6. Heli

Heli Lid

9 mrt 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Ik meld me hier ook aan. Had vanochtend een mooie positieve test in handen. Ben echt helemaal hyper, moet nog aan het idee wennen om weer zwanger te mogen zijn. Weet alleen niet hoever ik nu ben. Heb eind november mijn spiraaltje laten verwijderen en ben daarna eenmaal ongesteld geweest begin januari. Ga dus maar vanuit ong 4 weken.

Jullie allemaal gefeliciteerd met je zwangerschap!!

7. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Jij ook gefeliciteerd Heli, welkom bij de club!

@lise Womanlog vond ik erg prettig om periode etc te berekenen en alle symptomen etc bij te houden. Ik vind Womanlog Pregnancy vrij beperkt tot nu toe en ben geen mega fan (pas bij volledige versie komen alle opties vrij).

Heb gisteren "Mijn 9 maanden dagboek" gekocht, lekker wekelijks bijhouden hoe het er voor staat. Lekker informatief boek en leuk om je bevindingen in bij te houden.

8. Heli

Heli Lid

9 mrt 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel! Ik ga het 9 maanden dagboek van Pauline Oud ook weer bestellen. Heb ik bij mijn eerste ook bijgehouden. Echt super leuk om weer eens terug te lezen. Heb jij ook het boek van Pauline Oud gekocht?

9. Heli

Heli Lid

9 mrt 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal me trouwens ook nog even kort voorstellen.

Ik ben Heli, 27 jaar (nog 1,5 week ;)), zwanger van de 2e. Ik heb een zoontje van 18 maanden. Ook ik ben getrouwd.

Kan ik mij zelf op de lijst erbij zetten of houd iemand de lijst bij? Ik verwacht dat ik rond de 16e uitgerekend zal zijn.

10. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Goede morgen! Welkom heli!

Hier weer een beetje in de rats... Nog steeds heel licht bruinverlies en gisteren best wel buikpijn gehad. Had een feestje en daar eerder weggegaan met de smoes dat ik vanmorgen vroeg moest werken.
    Vk toch maar gebeld en zo lang het zo weinig bruin blijft en geen rood wordt geen zorgen, maar na mijn miskraam vind ik het toch wel eng. Gelukkig is de pijn na genieg rust te hebben genomen afgenomen en bruinverlies nog steeds nihil, maar toch... Nog 2,5 week tot echo...
    Hebben jullie ook wat buikpijn erbij?

11. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Dag meiden!!
    @ dyson: welkom!! Gefeliciteerd en ik zet je straks op de lijst! ;)
    @ kukel: vervelend meis! Maar ik hoor het inderdaad best veel.. Maar wel schrikken kan ik me voorstellen!

@ hier: vanmorgen wakker geworden met het gevoel alsof ik flink gestapt heb! Koppijn, zwaar hoofd en enorm moe!
    Nog een grappig dingetje: ik merk inderdaad dat m'n reuk veel sterker is, en ik ruik sommige dingen anders dan dat ik ze daarvoor rook! ;)

Zo'n 9 maanden dagboek lijkt me leuk maar ik weet niet of ik het nu al durf te kopen! Ben nog zo bang dat het mis gaat!!

12. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Hebben jullie nog een recent testje gedaan?? Of zijn jullie d'r klaar mee?

13. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja je hoort het idd vaker, dus blijf positief. En ik blijf misselijk wat een goed gevoel geeft, haha. Stom hè, blij om misselijk te zijn, hoef gelukkig niet te braken.
    Ik wilde eigenlijk vandaag nog een keer testen, maar sliep nog half en voor ik het weer door had, had ik al geplast. Denk dat ik het dinsdag doe, heb nog een clear blue met weken indicator, dus hoop dat ie dan weer meer aangeeft.
    Zometeen sporten, de een na laatste wedstrijd gelukkig. Kijken hoe het gaat. Laatste training had ik toch weinig puf

Lise: balen van die hoofdpijn en die reuk is grappig ja, wel échte symptomen dus dat is positief!!
    Fijne zondag allemaal

14. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Heli, welkom meis!
    @Dyson, Ik heb ook het 9 maanden dagboek van Pauline Oud gekocht :) Leuk boek!

15. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    #95 lise87, 10 mrt 2013
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2013
    Ik denk dat je nu al prima met middag urine kam testen!
    Mijn test van gister was ook geen ochtend urine!!
    Ik heb niet echt buikpijn maar wel last van mijn banden. Als ik op mijn linker zij lig voel ik het aan de ene kant trekken en als ik me omdraai andersom!
    Verder nu al wat fitter. Ik zei net al tegen mijn man: ik zie er zo tegen op dat straks m'n borsten weer zo zeer gaan doen.. Aarrgghh dat was echt onhandig: met sporten en slapen..
    Maar ik heb het voor een mooi frummeltje wel over hoor!

16. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Onze bevallingslijst!!!
    ----------------------------------------------------------------------------------

15: -lise87, 25 jaar, borstvoeding, 1e kindje en is een meisje/jongen!

-Kaatje87, 25 jaar, 1e kindje en is een meisje/jongen!

16: -Kukel, 28 jaar, borstvoeding, 1e kindje en is een meisje/jongen!

-Marjol, 32 jaar, fles (ivm med. Indicatie), 2e kindje en is een meisje/jongen!

-Heli, 27 jr, 2e kindje

-Dyson, 26 jaar, 1e kindje en is een meisje/jongen!

17: -SuusD, 23 jaar, borstvoeding, 1e kindje en het is een meisje/jongen!

18:

19:

20:

21:

22:

23:

24:

25:

26:

27:

28:

29:

30:

Afspraken:
    20 maart
    Intake- Dyson

25 maart
    Intake-Eerste echo Kaatje 87

26 maart
    Intake - Eerste echo 26 maart Kukel

3 april
    intake SuusD

22 april
    Eerste echo SuusD

----------------------------------------------------------------------------------

Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (qoute en dan jezelf erbij zetten)

17. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Ik bedoelde eigenlijk heli welkom!! En je staat erbij meis!

18. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou, weer een wedstrijd en verjaardag achter de rug. Nu heerlijk beentjes omhoog. Buikpijn is vanmiddag weg gebleven gelukkig. Best veel water gedronken, dus durf nu geen test te doen. Stiekem bang dat hij dan niet donker genoeg is.

Hoe zit het met jullie kwaaltjes?

19. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Met de kwaaltjes valt het nog wel mee!!
    Ik merk nu wel dat ik heel erg in spanning zit of het allemaal nu wel goed gaat!!
    Morgen de vk maar bellen, hoop dat ik ook in de laatste week van maart mag langskomen! Maar ik heb nu al nachtmerries over de echo!

Zo raar: je wilt graag weer snel zwanger worden; maar als je het bent ben je meteen weer bang dat het mis gaat.

20. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Lise, ik heb net nog getest haha, kon het niet laten ;) Maarre 2 duidelijke strepen :)

@Kukel, ik heb hele zere borsten en 's avonds een beetje buikpijn.. Of buikpijn.. Buikpijn is een groot woord eigenlijk.. Verder nog nergens last van!

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina