16 Nov - 30 Nov 2013 Mama's!!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door SuusD, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Mooiii!! Ik ben nu wel even uitgetest. Heb m'n knaller gehad en straks kom mvm langs en mag ik weer een testje doen!

2. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Ik ben nu ook uitgetest hoor! :) Ik word binnenkort ook gebeld door MvM.

3. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Kaatje: die is mooi!!

@ Lise: helemaal herkenbaar. Bij alles wat ik voel vergelijk ik met vorige keer toen het mis ging. Die echo kan me pas gerust stellen. Alleen nog 3 weken wachten.

4. Heli

Heli Lid

9 mrt 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt lise dat je mij op de lijst erbij hebt gezet.

Hier ook weinig kwaaltjes, gisteren gevoelige borsten en vandaag af en toe wat gerommel in mijn buik. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik in het begin ontzettend last gehad van buikpijn. Is uiteindelijk allemaal goed gegaan, maar snap de onzekere gevoels wel.

Ik heb vandaag de clearblue gedaan met indicator. Zo mooi dat woord zwanger en 2-3. Heb nog twee testen liggen, die maak ik van de week nog op.

Ik ga slapen, morgen lange dag op mijn werk.

Slaap lekker allemaal!

5. Heli

Heli Lid

9 mrt 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie test kaatje!

6. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    De buik"pijn" is hier inmiddels weggetrokken, heeft wel plaats gemaakt voor serieuze misselijkheid.

Vandaag voor het eerst weer werken, krijg het nog moeilijk met m'n mond houden. Hoe zit dat bij jullie? Wie weten er al van? Of houden jullie het nog even geheim?

7. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Goodmorning!!
    Ik hou m'n mond nog wel even. Ik hoop dat ik de eerste echo wat eerder heb en dan vertel ik het daarna aan m'n ouders.
    Vorige keer kwam ik er zelf achter met 5,5 week en heb toen ook meteen aan m'n ouders verteld. Nu wacht ik nog ff! ;)

Kwaaltjes:
    Gelukkig niet meer misselijk
    Wel veel plassen en een trekkerig gevoel ik m'n buik.
    En moe!!

8. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Onze bevallingslijst!!!
    ----------------------------------------------------------------------------------

15: -lise87, 25 jaar, borstvoeding, 1e kindje en is een meisje/jongen!

-Kaatje87, 25 jaar, 1e kindje en is een meisje/jongen!

16: -Kukel, 28 jaar, borstvoeding, 1e kindje en is een meisje/jongen!

-Marjol, 32 jaar, fles (ivm med. Indicatie), 2e kindje en is een meisje/jongen!

-Heli, 27 jr, 2e kindje

-Dyson, 26 jaar, 1e kindje en is een meisje/jongen!

17: -SuusD, 23 jaar, borstvoeding, 1e kindje en het is een meisje/jongen!

18:

19:

20:

21:

22:

23:

24:

25:

26:

27:

28:

29:

30:

Afspraken:
    20 maart
    Intake- Dyson

25 maart
    Intake-Eerste echo Kaatje 87

2 april
    Intake + echo lise87

26 maart
    Intake - Eerste echo 26 maart Kukel

3 april
    intake SuusD

22 april
    Eerste echo SuusD

----------------------------------------------------------------------------------

Je mag jezelf bij de lijst toevoegen (qoute en dan jezelf erbij zetten)

9. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Vanochtend de verloskundige gebeld. Op dinsdag 2 april om 16.30 uur hebben wij de eerste echo. Ze hebben extra tijd ingepland om ook goed door te nemen, welke onderzoeken ze nu evt. extra zullen doen. Combinatietest of direct al een punctie. Dit i.v.m. de trisomie 18 van de miskraam in oktober vorig jaar. Het wordt dus allemaal nog even spannend, maar ik probeer positief te blijven en er van uit te gaan dat het dit keer weer allemaal goed gaat en we in november een broertje of zusje mogen verwelkomen.

10. ACH

ACH Niet meer actief

Heee allemaal,

Wil eigenlijk stiekem en voorzichtig ook wel op jullie lijstje.

Vanmorgen voor het eerst positief getest 11 dpo, dus uitgerekende datum zou zo ongeveer 21 novemeber zijn!

Spannend!

11. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    @Ach ik zag je test en zo begon mijn test ook op 12 dpo. Een dag later een digitale gedaan van Clear Blue en daar stond op Zwanger 1-2
    Ik zeg gefeliciteerd en kom er bij.

12. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    Welkom ACH! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

13. lise87

lise87 Bekend lid

4 dec 2012
    808
    14
    18
    NULL
    NULL
    Dag allemaal!!

Ach! Welkom en van harte!!!
    Ik zal je even op de lijst zetten: wil jij de nodige info even doorgeven?
    Spannend marjol! Ik heb ook op 2 april de echo dus ik hoop dat het een hele mooie dag voor ons word!
    Hoe waren Ze er de achter gekomen dat het kindje trisomie 18 had?
    Ik vind het ook allemaal zo spannend nu! Dat gevoel van de vorige zwangerschap kan ik nu echt niet meer terughalen. Ik ben echt veel gespannener. Merk ook dat er nu misschien ook weer verdriet van de vorige zwangerschap naar boven komt.

Zullen we aan de lijst nog toevoegen of je thuis of in het ziekenhuis wilt bevallen??

Liefs!!

14. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Lise & Marjol, leuke datum voor een 1e echo! Op mijn verjaardag!! :)
    @Lise, vind het prima hoor! Voeg maar toe! :)
    Ik denk dat ik thuis wil bevallen, als dat mogelijk is natuurlijk..(Maar goed misschien verander ik ook nog wel van gedachte)

15. ACH

ACH Niet meer actief

Goedenavond!

20 jaar en ons eerste kindje!
    De keuze tussen borstvoeding of flesvoeding durf ik nu nog niet te maken..

Antwoord op je nieuwe vraag: ziekenhuis
    Volgens mij mag je in deze omgeving niet thuis bevallen.

Ga morgenochtend even kruitvat testje doen en dan eind van de week denk ik maar
    eens bellen naar de verloskundige, die zitten hier om de hoek dus dat is ideaal!
    Ben benieuwd wanneer we langs mogen komen volgens berekeningen zo rond
    12 april, kan niet wachten!

Fijne avond allemaal!

16. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Uit de combinatietest kwam een kans van 1:57, maar het kindje had met 12+1 al een groeiachterstand van een halve week en de echoscopiste had nog wat andere kenmerkende afwijkingen op de echo bij de combitest gezien. Toen we met 12+4 bij de gyn kwamen voor vlokkentest en ze de controle echo maakten bleek het kindje een dag na de combitest(12+2) al te zijn overleden. Op 12+6 heb ik cytotec gekregen waar echt een mini bevalling mee op gang kwam en toen is het kindje 'geboren'. Dit laatste was trouwens allemaal niet gepland maar ziekenhuis had fouten gemaakt. Ze zouden het eigenlijk onder volledige narcose weghalen. Ik heb het kindje trouwens niet durven bekijken en we wilden ook niet weten of het een jongetje of meisje was. Ik kon het toen niet aan om het zo echt te maken. We kunnen het nog wel opvragen.

17. Kaatje87

Kaatje87 Fanatiek lid

2 dec 2011
    2.602
    125
    63
    @Marjol, jeetje wat heftig zeg!

18. ACH

ACH Niet meer actief

@marjol

Jeetje wat heftig! Hoop dat alles nu goed mag gaan en dat de extra spannende
    weken maar snel voorbij mogen gaan!

19. Kukel

Kukel Bekend lid

4 mrt 2013
    501
    0
    0
    Noord Brabant
    Pfff... Heftig marjol. Met 12 à 13 weken kan er ook nog een curettage plaats vinden ipv bevallen toch?

Ik werk als operatie assistent en heb denk ik te veel spoed keizersneden gezien, waardoor ik zeker in het ziekenhuis wil bevallen. (Niet om jullie bang te maken hoor, want 9 van de 10 keer gaat het thuis ook gewoon goed) maar ik heb net te veel gezien denk ik en woon ook 10 km van het ziekenhuis vandaan. Ik vind dat persoonlijk te ver als ik alsnog met spoed opgenomen zou moeten worden.

Wij hebben een kraamhotel in het ziekenhuis wat er eigenlijk los van staat en door verloskundigen wordt gebruikt. Alleen in nood ben je dan meteen op de goede plaats. Je mag dan aangeven hoeveel nachten je in dat kraamhotel wilt blijven. Ideaal...

20. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    De curretage was ook eigenlijk de bedoeling maar met de cytotec die ik kreeg, kwamen er gewoon weeen. De dienstdoende gyn heeft toen door de telefoon tegen de verpleegkundige (ik lag op een gewone afdeling tussen de gebroken heupen e.d. Wel op een kamer alleen) gezegd dat met de termijn die ik had het geen weeen konden zijn. Uiteindelijk na 6 uur heb ik het opgevangen in een bakje op het toilet van het ziekenhuis. 20 min. later ben ik alsnog gecurreteerd voor de zekerheid, omdat toen de o.k. Vrij was. Ik was echt zo boos en verdrietig. Bij mijn zoontje heb ik na 16 uur weeen en nog maar 3 cm ontsluiting een spoed keizersnede gehad dus ik weet denk ik wel hoe weeen aanvoelen.

Ik heb het gelukkig m.b.v. De verlos en huisarts allemaal goed kunnen verwerken. De verls heeft ook namens mij een klacht ingediend bij de dienstdoende gyn. Hopelijk helpt dit anderen na mij en gaat die gyn toch even kijken ipv beoordelen door de telefoon.

Deel Deze Pagina